View previous topic :: View next topic |
Author |
Message |
attach Forumsjef
|
Posted: 08.08.2005 15:59 Post subject: Pressekonferansen - reprise |
|
|
Det er reprise av pressekonferansen på NRK Nett-TV NÅ!
http://nrk.no/nettv
Gå inn på direkte og velg den øverste lenken til pressekonferansen.
Last edited by attach on 08.08.2005 16:16; edited 1 time in total |
|
Back to top |
|
 |
attach Forumsjef
|
Posted: 08.08.2005 16:03 Post subject: |
|
|
Oi, den kan selvsagt spilles av fra starten hele tiden.. HÃ¥per den blir liggende |
|
Back to top |
|
 |
attach Forumsjef
|
Posted: 08.08.2005 16:16 Post subject: |
|
|
Den er flyttet.. Logg inn og søk på noen av ordene "Rosenborg presenterer ny trener".. Ligger under NRK Trøndelag.. |
|
Back to top |
|
 |
attach Forumsjef
|
Posted: 08.08.2005 16:28 Post subject: |
|
|
Noen som har tanker om det Høgmo sa på pressekonferansen?
Som musikk for mine ører, spør dere meg! |
|
Back to top |
|
 |
Luringen Junior
|
Posted: 08.08.2005 16:32 Post subject: |
|
|
Virker som en klok mann, det er bra. |
|
Back to top |
|
 |
Recon Legende

Joined: 20 Jun 2004 Posts: 11807 Location: alltid to skritt foran
|
Posted: 08.08.2005 16:38 Post subject: |
|
|
Direkte GRUSOMT støtteapparat ihvertfall... _________________ Profesjonell revolusjonær
"Hans Hipp som happ uttalelse er jo en katastrofalt dårlig beskrivelse av fakta, som skaper inntrykk av manglende strategi og kunnskapsløshet. " |
|
Back to top |
|
 |
attach Forumsjef
|
Posted: 08.08.2005 16:42 Post subject: |
|
|
Er veldig glad for at han valgte Bjørn Hansen, jeg! |
|
Back to top |
|
 |
LitjEggen Veteran

|
Posted: 08.08.2005 17:06 Post subject: |
|
|
Bjørn Hanssen har vel hatt spesiellt ansvar for ressursdel og defensiv organisering i år det har ikke vert spesiellt imponerende. Skars har heller ikke imponert på noen måte og de blir vel kun med av hensyn til overgangen midt i sesong. Med blanke ark hadde begge måtte se seg om etter noe annet i 2006.
De er med for å sleppe å sparke dem og for å lette overgangen med Høgmo som ny sjef.
2 andrevalgsløsninger mao.
Men hva faen skal Bratseth på treningene ?
Antagligvis for å ha noe å gjøre ???? _________________
 |
|
Back to top |
|
 |
Harald Forumsjef

|
Posted: 08.08.2005 17:08 Post subject: |
|
|
Jeg frykter at han vil implementere Frode i en rolle som Årst havde i Tromsø. Han nævnte det i hvertfald under konferancen.
Han siger at forsvaret skal blive mere angressivt og hensynsløst, det synes jeg er positivt. At de skal indføre et system som måler hvor langt hver enkel spiller løber, tror jeg også er en god nyskabelse. Glæder mig til at se hvor langt nogle af spillerne løber.
Skutle indrømmer jo at de har gjort fejl, men hvordan kan det være at det ikke har haft nogle konsekvenser for dem?
EDIT; Jeg forstår heller ikke hvad Rune Bratseth skal på træningerne, Bjørn Hansen valgte PMH vel fordi at han han kvaliteter indenfor den fysiske og defensive del. _________________ Sliter
Medlem nr. 2477 |
|
Back to top |
|
 |
joakleis Veteran

|
Posted: 08.08.2005 17:20 Post subject: |
|
|
Jeg er noe skeptisk. Høgmo var langt unna mitt førstevalg til denne jobben. Men når han først er ansatt, så får en bare ønske lykke til og håpe på det beste.
Høgmo hadde mye positivt å si på pressekonferansen i dag, men jeg er litt redd for at vi skal bli for defensivt orientert, som vi opplevde under Hareide. Men Høgmo sier at forsvarsjobben skal ligge i ryggmargen på dem alle sammen, og får han til det, har vi tatt et godt skritt til å bli tryggere defensivt.
Hvorvidt han beholder 433 eller ikke, gir jeg blaffen i. Hovedsaken er at Rosenborg forblir Rosenborg, og at angrepsspillet alltid vil stå i fokus. For vi så under Hareide, at angrepsspillet også må sitte i ryggmargen på spillerne. Bevegelsesmønsteret må være klart for alle og enhver.
Jeg er spent på hva Høgmo kan tilføre RBK. Og håper på det beste.
Men skepsisen får ingen ta fra meg. _________________ Rosenborg - Ingen over, ingen ved siden |
|
Back to top |
|
 |
|