View previous topic :: View next topic |
Author |
Message |
kikki Senior

|
Posted: 26.07.2005 01:25 Post subject: Ga opp gullet |
|
|
http://www.vg.no/pub/vgar...tid=284967
er det mulig?! jeg fatter ikke at per joar hansen ved sine fulle fem kan gå ut i media og si dette! det er jo det samme som å gi spillerne en bekreftelse på at de bare kan gi opp, for nå er slaget tapt! en trener skal være en motivator, en støttespiller - og den siste til å si noe slikt. hvis man tror, og vil noe kommer man langt! ihvertfall lengre enn dersom man gir opp. det er bedre å satse alt på gull og virkelig brette opp ermene, slik at vi kan få oss en noenlunde ok plassering, enn å gi opp og ta lufta ut av ballongen... ååå, jeg blir så provosert!!! [/url] _________________ - Tøv av Hoff. Hainn har stort sett trænt lag ned, hainn da... -
(Nils.A.Eggen) |
|
Back to top |
|
 |
Mathiasman Proff

|
Posted: 26.07.2005 01:45 Post subject: |
|
|
hadde det ikke vært for at jeg er så ekstremt dannet, hadde jeg ramset opp uendelig med bannord!
at det går ann å være så UDUGELIG!!!!!!!!!
GÃ… AV PER JOAR HANSEN _________________ Dette er en blank signatur
NY RBK-SIDE! www.RBKonline.net
Besøk den i dag! Dessverre er den ikke helt ferdig, men dere får en smakebit på hvordan den kan bli! |
|
Back to top |
|
 |
Recon Legende

Joined: 20 Jun 2004 Posts: 11807 Location: alltid to skritt foran
|
Posted: 26.07.2005 08:22 Post subject: |
|
|
Hvor udugelig dette utspillet er, kommer jo an på hvordan de følger det opp.
Dersom de sier dette og så bruker det som en unnskyldning, ja, definitivt stusslig.
Dersom de nå tar konsekvensen av inkompetent styring av et generasjonsskifte som burde vært "porsjonert" ut over de siste 5 åra, og nå virkelig kjører det igang, med knallhard utfasing av alle has-beens mtp å virkelig bygge et nytt lag (ikke på den råtne grunnmuren av det gamle), så er det det jeg har etterlyst i hele år ihvertfall.
Klart - jeg forventer egentlig ikke annet enn den første muligheten av de jeg heller.... _________________ Profesjonell revolusjonær
"Hans Hipp som happ uttalelse er jo en katastrofalt dårlig beskrivelse av fakta, som skaper inntrykk av manglende strategi og kunnskapsløshet. " |
|
Back to top |
|
 |
Balder Proff

|
Posted: 26.07.2005 08:26 Post subject: |
|
|
Kanskje han sier det for å ta av "gull eller helvete" presset på spillerne? |
|
Back to top |
|
 |
Henri Legende

|
Posted: 26.07.2005 08:48 Post subject: |
|
|
Synes det utspillet er helt greit. Gullet er jo tapt, og nå slipper vi kanskje maset. Synes Perry klarer seg bra i forhold til pressen, bare så synd at han klarer seg så dårlig i forhold til laget... |
|
Back to top |
|
 |
Nåssåladden Veteran
|
Posted: 26.07.2005 11:55 Post subject: |
|
|
At Perry sier til Adressa idag at det blir vanskelig å ta seriegull de neste årene pga generasjonsskiftet sier alt om hvor små ambisjoner mannen har.
Fortsetter Perry som RBKtrener etter denne sesongen så går jeg i dvale som RBK-supporter.  _________________ De mest bortskjemte supporterne i lainnet! |
|
Back to top |
|
 |
Mathiasman Proff

|
Posted: 26.07.2005 12:39 Post subject: |
|
|
jeg postet innlegget fordi jeg er så grenseløst lei av at mange RBK-supp. er så naive å tror at "alt vil gå bra", "bare vent til høsten". det er jo som å tro på julenissen! vi trodde Perry klarte å få skuta på rett kjøl i mai! men nei da! det gikk ikke, så ventet vi til juni, og så videre! dette burde vi forutsett da perry kom til klubben.
og så må vi ikke glemme bratseth, som annsetter en eller annen vaskedame som trener fordi hun visstnok var assistenten til den forrige treneren. dette holder jo ikke mål!! alle klubber i norge har innerst inne visst horfor rbk vant alt før, det var fordi de var så profesjonelle! men er løsningen med et års kontraktene med ola by og perry vært profesjonelle??? NEI! direkte tåpelig!! _________________ Dette er en blank signatur
NY RBK-SIDE! www.RBKonline.net
Besøk den i dag! Dessverre er den ikke helt ferdig, men dere får en smakebit på hvordan den kan bli! |
|
Back to top |
|
 |
KFF_RBK Rutinert

|
Posted: 26.07.2005 12:56 Post subject: |
|
|
Kanske spelarna sänker skuldrarna lite nu? Det gjorde iaf. Djurgårdarna förra året när de insåg att guldet var kört och under slutet av säsongen klättrade de från ungefär 8:e plats till 4:e... |
|
Back to top |
|
 |
Henri Legende

|
Posted: 26.07.2005 13:27 Post subject: |
|
|
Tror ikke Perrys utspill betyr at ambisjonene i klubben er senka. Det handler om å få spillerom til å bygge opp et nytt lag og å senke skuldra. |
|
Back to top |
|
 |
longns Veteran
|
Posted: 26.07.2005 16:58 Post subject: |
|
|
I fjor var ikke klubben fornøyd med bare 1-1 mot Arsenal, i år er klubben fornøyd med om vi ikke vinner Tippeligaen |
|
Back to top |
|
 |
duriz Junior
|
Posted: 26.07.2005 18:24 Post subject: |
|
|
Haha !
Masse medgangssupportere ser jeg iallefall !
Dere blir tydligvis aldri fornøyd !
Det dere ikke ser er at de ANDRE tippeligalagene er blitt bedre, ikke BARE at RBK er blitt dårligere, men andre lagene er blitt bedre. Tenk litt på det da ! ...
Og det er jaggu ikke bare PJH sin skyld, spillerne, ledere og hele pakka har sin del av RBK de også ! ..
Ta det litt med ro ! |
|
Back to top |
|
 |
Skammels10 Veteran

|
Posted: 26.07.2005 18:33 Post subject: |
|
|
Jo, det er Per Joar Hansen sin feil. Han sitter med det sportslige ansvaret, derav må han ta konsekvensene når laget ikke leverer!
TÃ¥pelig utsagn, men samtidig ikke uventet.
GÃ… AV, PER JOAR HANSEN! |
|
Back to top |
|
 |
RBKw Rutinert

|
Posted: 26.07.2005 20:43 Post subject: |
|
|
Mikkmakk wrote: | Fortsetter Perry som RBKtrener etter denne sesongen så går jeg i dvale som RBK-supporter.  |
Herregud! Folk snakket tidligere i år om at hvis det skulle gå dårlig med Rbk denne sesongen, ville man fort se hvem som virkelig er Rbk-supportere. Klarer du ikke være supporter i motgang? Det er da laget trenger mest støtte. Jeg kjenner jeg blir utrolig irritert over å lese mye av det her. Det er de med minst peiling på fotball, som skriver Per Joar må gå av. i fjor var det feil med Ola B.R. Enig med Recon her, en må ta på seg ansvaret med generasjonsskiftet. Skal hver eneste trener som tar på seg ansvaret, gå på huet og ræva ut fordi laget ikke klarer å prestere maks? Husk at det her er toppbetalte fotballspillere, dummeste jeg hører når bare treneren skal få ansvaret. De fotballspillerne her har det tross alt som jobb. Enig med Duriz, prøv å se ting litt utenfra, og støtt laget i motgang. Rosenborg kan ikke ligge på topp i alle år. Sereiegullet er ennå ikke tapt, bare alle yter maks er jeg fornøyd. |
|
Back to top |
|
 |
wonderbao Junior
|
Posted: 26.07.2005 21:05 Post subject: |
|
|
Kall meg medgangssupporter hvis dere vil. Vil alltids heie på RBK så lenge de eksisterer. Men det betyr ikke at jeg nødvendigvis må være fornøyd med dagens trener, noe jeg ikke er. At laget spiller dårlig er nok både spillernes, trenernes og kanskje til og med ledernes feil. Hvorfor jeg syns Perry ikke gjør en god nok jobb? Fordi jeg er uenig i mye av valgene hans og taktikkene. En dårlig Storflor får spille hele kampen og attpåtil ta straffen, en F. Johnsen ute av form som får spille så lenge han er skadefri bare for å ramse opp noen. Trenerens jobb er jo å motivere spillerne til å yte maks og gi dem huden full hvis de gjør det dårlig. Perry virker som en altfor hyggelig fyr til å gjøre noe slik. Dessuten, han var jo assistenten til assistenten, hvem vet om spillerne har den respekten for ham som dem burde ha? Jeg tror at et trenerskifte vil gjøre det godt for klubben, dem har en veldig bra stall med unge og lovende spillere i tillegg til old boys. Med en riktig trener vil dette gå veien, en trener som er villig til å eksperimentere litt og ikke tviholde til 433 kanskje. Hadde det vært opp til meg ville jeg skaffet ny trener umiddelbart, ihvertfall til neste sesong. Kommer alltid til å heie på RBK selv om dem spiller i femte divisjon, men uenig med dagens trener? JA. |
|
Back to top |
|
 |
Daniel- Senior

|
Posted: 26.07.2005 21:09 Post subject: |
|
|
duriz wrote: | Haha !
Masse medgangssupportere ser jeg iallefall !
Dere blir tydligvis aldri fornøyd !
Det dere ikke ser er at de ANDRE tippeligalagene er blitt bedre, ikke BARE at RBK er blitt dårligere, men andre lagene er blitt bedre. Tenk litt på det da ! ...
Og det er jaggu ikke bare PJH sin skyld, spillerne, ledere og hele pakka har sin del av RBK de også ! ..
Ta det litt med ro ! |
Helt enig, en av få nøytrale kommentarer angående dette temaet.. Det virker på meg som om det er veldig hardt å svelge for dere alle at muligens så vinner ikke RBK gullet i år. Og da dette skjer, så er det dommedag, det er full krise, og noen av dere har jo tilogmed sagt at dere går i RBK-dvale f.o.m neste sesong hvis nåværende trener ikke går av (og, underliggende: hvis RBK ikke viser total overmakt i norsk fotball og feier alt og alle av banen).. Dette sier så utrolig mye om den gruppen supportere som stiller seg bak det utspillet.
Greit, dere (Rosenborg) har penger. Ja, dere har en del trøndere som tar turen på stadion når klubben vinner. Men en gang må det faktisk skje at Rosenborg ikke vinner gullet for et år. Er det så hardt å svelge, og er dere så uvillige til å finne kollektive, gjennomgående løsninger, at dere heller velger å legge all frustrasjon over på det enkle: at Per Joar Hansen er ene og helt alene den som har skylden for at nivået i norsk fotball utjevnes, og at 25 godt voksne menn plutselig ikke klarer å vinne alt lenger? Det er en veldig lettvinn måte å lette trykket på det der, å slenge på en skrikende skrift på slutten av innleggene deres, med budskapet: "Gå av, Per Joar Hansen!"
Hvor er klubbfølelsen? Er den bare der når RBK vinner? Ville det ikke vært bedre om alle sto samlet, og skapte en viss sjel i klubben, istedet for å løse alt med å kjøpe, selge, og sparke i høy frekvens? |
|
Back to top |
|
 |
Pablo Junior

|
Posted: 26.07.2005 22:59 Post subject: |
|
|
Quote: | Hvor er klubbfølelsen? Er den bare der når RBK vinner? Ville det ikke vært bedre om alle sto samlet, og skapte en viss sjel i klubben, istedet for å løse alt med å kjøpe, selge, og sparke i høy frekvens? |
Hva er det egentlig som får deg til å tro at det ikke finnes noen klubbfølelse? Er ikke engasjement og oppriktig bekymring om klubbens ve og vel et tydelig tegn på at det finnes klubbfølelse? |
|
Back to top |
|
 |
Recon Legende

|
Posted: 27.07.2005 08:44 Post subject: |
|
|
Og hvorfor er vi så plaga med folk fra andre klubber som skal blande seg her som pokker ikke klarer å lese nok poster til å se at bekymringene ikke går på evt gull, men måten laget framstår på, dueller, vilje etc!? _________________ Profesjonell revolusjonær
"Hans Hipp som happ uttalelse er jo en katastrofalt dårlig beskrivelse av fakta, som skaper inntrykk av manglende strategi og kunnskapsløshet. " |
|
Back to top |
|
 |
Recon Legende

|
Posted: 27.07.2005 09:16 Post subject: |
|
|
"PS! Per Joar Hansen har tidligere uttalt at av to jevngode spillere, skal yngstemann prioriteres. Dette taler også i favør Kvarme. «Beto» er født 17. juni 1972, mens Vidar Riseth er født 21. april samme år!"
Er det meg, eller er Adressa skikkelig dårlig på datoer? _________________ Profesjonell revolusjonær
|
Back to top |
|
 |
Henri Legende

|
Posted: 27.07.2005 09:23 Post subject: |
|
|
Det er deg  |
|
Back to top |
|
 |
Recon Legende

|
Posted: 27.07.2005 09:37 Post subject: |
|
|
Det er det jaggu...
Sånn er det når man poster mens man er spysjuk....  _________________ Profesjonell revolusjonær
|
Back to top |
|
 |
arnt Veteran

|
Posted: 27.07.2005 10:01 Post subject: |
|
|
Theons wrote: | Men en gang må det faktisk skje at Rosenborg ikke vinner gullet for et år. Er det så hardt å svelge, og er dere så uvillige til å finne kollektive, gjennomgående løsninger, at dere heller velger å legge all frustrasjon over på det enkle: at Per Joar Hansen er ene og helt alene den som har skylden for at nivået i norsk fotball utjevnes, og at 25 godt voksne menn plutselig ikke klarer å vinne alt lenger? ? |
Hos supportermassen så tror jeg det henger mye sammen med at når man først er vant med å vinne, så er det vanskelig å lå være (med å være vant, altså...). Alle vet at den dagen må komme da Rosenborg ikke lenger vinner, men alle vil skyve den dagen da man må innrømme at slaget er tapt så langt vekk som mulig. Dessuten gjør det nok ekstra vondt for oss at det skjer på dette forsmedelige viset, og ikke i form av en stor finalekamp og knepent tap mot en (såvidt) bedre motstander. _________________ "Engang en ret forvoven Jyde
Med Hagel paa en Thrønder vilde skyde,
Men fik hans Pande ei i sønder,
Nei, der skal Kugle til en Thrønder!" |
|
Back to top |
|
 |
Balder Proff

|
Posted: 27.07.2005 10:43 Post subject: |
|
|
Det er forskjell på å ikke vinne alt og å ikke vinne noe...
Og god bedring Recon... |
|
Back to top |
|
 |
|