English version 
Rosenborg Web
SESONGEN 2020
 NYHETER
 KAMPER
 SPILLERE
 STATISTIKK
KLUBBEN
 HISTORIE
 KLUBBFAKTA
 MERITTER
 REKORDER
 LERKENDAL STADION
EKSKLUSIVT
 LESESTOFF
 I GAMLE DAGER
 LEGENDER
 BILDESPESIAL
 LERKENDAL360°
MENINGER
 DEBATTFORUM
 KOMMENTAR
 DIN MENING
RBKweb
 OM RBKweb
 ANNONSEINFORMASJON
 RSS-KANAL
 ARKIV
 TA KONTAKT
SØK I ARTIKLER
Debattforum

Alle kan lese innleggene, men man må registrere seg for å delta aktivt i diskusjonene.
Everyone can read the posts, but you have to register before writing your own posts.

FAQFAQ   SearchSearch   MemberlistMemberlist   UsergroupsUsergroups   StatistikkStatistikk   RegisterRegister 
 ProfileProfile   Log in to check your private messagesLog in to check your private messages   Log inLog in 
Arason i mål neste sesong også...

Post new topic   Reply to topic    Forum -> Sportslig avdeling
View previous topic :: View next topic  

Keeper anno 2003 - hvem mener du?
Espen Johnsen
16%
 16%  [ 2 ]
Arni Arason
50%
 50%  [ 6 ]
Alexander Hansen
0%
 0%  [ 0 ]
Espen og Arni bør bytte på...
33%
 33%  [ 4 ]
Total Votes : 12

Author Message
SunsetSalami
Legende

PostPosted: 04.12.2002 19:14    Post subject: Arason i mål neste sesong også... Reply with quote

http://www.rbkweb.com/art...128,57082,

Avgjørelsen er tatt: Åge Hareide sier at Arni skal stå også neste år. Veldig synd for Espen da Crying or Very sad . Men den beste må få stå, men Espen burde ihvertfall få stå 10 kamper... Ok, 11 da Wink
Back to top
View user's profile Send private message
2mas
Sjef

PostPosted: 04.12.2002 19:25    Post subject: Reply with quote

Det er vel mest sannsynlig at Espen Johnsen blir utleid i løpet av etterjulsvinteren. Skal ikke forbause meg om sørlendingen havner i Brøndby. Mogens Krogh spilte sin siste kamp på lørdag, og danskene har ennå ikke funnet noen ny keeper foran vårsesongen...

Men forhåpentligvis varer ikke en evt. utleieavtale lengre enn til i sommer. Rosenborg trenger både Arni og Espen når Champions League-alvoret starter!
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail
Bodø_Gutt
Junior

PostPosted: 04.12.2002 19:54    Post subject: Reply with quote

Jeg mener at de bør bytte på keeper-plassen. Espen har ikke fått vist seg noe i mye i denne sesongen, men et keeper-talent det er han, men Arni er best.
Kim-Rune
Junior

PostPosted: 04.12.2002 20:28    Post subject: Reply with quote

Ja det var synd at Espen ikke får stå oftere en det han får Crying or Very sad
Men A.G.A er best så det er også bra og men jeg synes Hareide skulle gitt Espen mer tillit og tid så han kansje utkjemper Arni en dag Wink
Back to top
Laard
Junior

PostPosted: 04.12.2002 22:00    Post subject: Reply with quote

Rosenborg har helt klart et vannvittig luksusproblem på keeperplassen ja... Espen er kanskje Norges beste keeper, og Arni Gautur er helt klart blant Europas 15 beste keepere. Arni er et helt klart førstevalg, han bør også stå mest, men Espen må stå mer enn han fikk forrige sesong. Det er best om han blir utleid.
Back to top
2mas
Sjef

PostPosted: 06.12.2002 15:22    Post subject: Reply with quote

For noen dager siden mente Espen Johnsen at det var dumt at Åge Hareide allerede har bestemt seg for hvem som skal være førstekeeper neste år. Nå har Johnsen "oppgradert" misnøyen:

- Det er demotiverende å høre treneren si at du er andrevalg når det nester er et halvt år til serien starter igjen, sier Johnsen.

- Det er lett å miste motivasjonen når man får slengt i fleisen at man er andrevalg uansett. Etter min mening burde ingen ha klippekort til førsteelleveren. Den som står best på trening og er i best form bør foretrekkes, mener sørlendingen.

Les mer: - Latterlig av Hareide

Jeg må vel si at jeg forstår Johnsen, men Hareide sier vel dette fordi at Espen likevel er på vei til å bli utleid...
Back to top
SunsetSalami
Legende

PostPosted: 06.12.2002 16:58    Post subject: Reply with quote

Enig med Johnsen... En slik avgjørelse skal ikke taes når det er et halvt år til første kamp... Laughing Laughing Laughing
Back to top
m@ds
Senior

PostPosted: 06.12.2002 18:03    Post subject: Reply with quote

Er så UTROLIG enig med Espen! Er andrekeeper selv på mitt lag, så det å få det rett ut at du får ikke stå neste sesong heller er meget ergende!!

La Espen få mange av tippekampene!! Det er min mening. Jeg tror ikke Espen er god nok til å stå i CL men der har vi Arni! Arni er best - uten tvil, men la også Espen få sitt!
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail Visit poster's website
SunsetSalami
Legende

PostPosted: 06.12.2002 19:23    Post subject: Reply with quote

Hm... Nå ser det ut som Hareide benekter dette...

http://www.rbk.no/incomin...leID=33007
Back to top
2mas
Sjef

PostPosted: 06.12.2002 19:59    Post subject: Reply with quote

Benekter og benekter. Kan lese følgende i artikkelen:

"Åge Hareide presiserer at det ikke har skjedd noe de siste ukene som tilsier at situasjonen skulle være annerledes per i dag enn den har vært i hele år, nemlig at Arni Gautur Arason har skilt seg ut som et klart førstevalg mellom stengene."

Det er ingen tvil om at Arni per dags dato er førstekeeper. Samtidig er det ingen tvil om at Espen er høyaktuell for utleie. Derfor synes jeg IKKE at Hareide gjør noe galt i å utpeke islendingen til førstevalg. Jeg synes at Espen Johnsen overdriver når han kaller avgjørelsen for "latterlig".

Nå får Espen heller prøve å overbevise - enten i treningskampene før seriestart eller i en annen klubb! Også Hareide kan jo skifte mening...
Back to top
SunsetSalami
Legende

PostPosted: 06.12.2002 20:59    Post subject: Reply with quote

2mas wrote:
Benekter og benekter. Kan lese følgende i artikkelen:

jajaja, rett skal være rett, Hr Myren Wink
Back to top
Post new topic   Reply to topic    Forum -> Sportslig avdeling All times are GMT + 2 Hours
Page 1 of 1

Jump to:  

Utviklet av phpBB. Tilrettelagt for RBKweb.

ANNONSE
SITATET
© 1999-2020 RBKweb