View previous topic :: View next topic |
Author |
Message |
2mas Sjef

|
Posted: 04.08.2005 12:50 Post subject: RBK - Lillestrøm |
|
|
V
Håper virkelig ikke at LSK plutselig begynner å spille bra på bortebane før tidligst på mandag. Vi trenger poeng både for sjøltilliten og å opprettholde avstanden til bunnlagene. |
|
Back to top |
|
 |
HoldBrillan Veteran

|
Posted: 04.08.2005 14:13 Post subject: |
|
|
Gruer meg til kampen.. SÃ¥ lenge Perry sitter ved roret blir det 0-3 eller 0-4 tap.. _________________
 |
|
Back to top |
|
 |
Moltisanti Veteran

|
Posted: 04.08.2005 14:41 Post subject: |
|
|
Derfor må vi vise vår støtte til spillerne på denne kampen. Møte opp som aldri før og lage liv på tribunen uansett resultat og prestasjon.
Viktig å vise spillerne at vi støtter dem, så kan vi heller bruke andre anledninger til å vise vår misnøye til ledelsen (Perry/Bratseth) _________________ Never argue with an idiot... you'll
be dragged down to his level, and beaten with
experience, |
|
Back to top |
|
 |
Strand Veteran

|
Posted: 04.08.2005 15:48 Post subject: |
|
|
Håper virkelig på hjemmeseier, men etter de forrige resulatene tyder det ikke på det  |
|
Back to top |
|
 |
Sticks Junior

|
Posted: 04.08.2005 16:16 Post subject: |
|
|
Lillestrøms bortestatistikk sier sitt. 5 poeng på 8 kamper er vel heller labert.
Håp i hengande snøre!  _________________
Rosenborg. Alltid!  |
|
Back to top |
|
 |
Moltisanti Veteran

|
Posted: 04.08.2005 16:24 Post subject: |
|
|
Vi kan faktisk ha mulighet til å vinne  _________________ Never argue with an idiot... you'll
experience, |
|
Back to top |
|
 |
joakleis Veteran

|
Posted: 04.08.2005 16:31 Post subject: |
|
|
thorarildv wrote: | Vi kan faktisk ha mulighet til å vinne  |
Med det spillet vi viste i førsteomgang mot Glimt og Fredrikstad? Ja, særlig! Spiller vi en like dårlig førsteomgang mot LSK, kan jeg garantere deg at kampen er like mye tapt som mot FFK. _________________ Rosenborg - Ingen over, ingen ved siden |
|
Back to top |
|
 |
Moltisanti Veteran

|
Posted: 04.08.2005 16:36 Post subject: |
|
|
NEIDA!!!
Som jeg har sagt foran HVER kamp denne sesongen: NÃ… SNUR DET! _________________ Never argue with an idiot... you'll
experience, |
|
Back to top |
|
 |
kikki Senior

|
Posted: 04.08.2005 16:45 Post subject: |
|
|
håper perry innser at det er viktig å gå ut offensivt og jage et tidlig mål.. dersom det skjer vil spillerane kunne senke skuldrene sine og prøve å få til spillet litt. forhåpentligvis får de spilt på seg litt selvtillit på søndag, for de to neste serierundene blir harde; først borte mot Start, deretter hjemme mot Lyn.
jeg skal uansett på kampen og gi laget i mitt hjerte all den støtten jeg kan gi.
rosenborg for alltid - uansett _________________ - Tøv av Hoff. Hainn har stort sett trænt lag ned, hainn da... -
(Nils.A.Eggen)
Last edited by kikki on 04.08.2005 17:08; edited 1 time in total |
|
Back to top |
|
 |
joakleis Veteran

|
Posted: 04.08.2005 16:47 Post subject: |
|
|
Selvsagt skal vi på kampen. De som holder seg borte fra Lerkendal i disse tider, kan la være å fornye sesongkortet sitt til neste sesong. De har nemlig ingenting på stadion å gjøre heller. Det er viktigere enn noen gang å møte opp på hjemmekampene og gi laget sin uforbeholdne støtte. _________________ Rosenborg - Ingen over, ingen ved siden |
|
Back to top |
|
 |
Moltisanti Veteran

|
Posted: 04.08.2005 16:53 Post subject: |
|
|
Ikke bare møt opp for å bli underholdt. Lag litt liv selv. Mye mer morsomt på kamp da. Nå må hele stadion lage liv og røre på tribunene. ikke bare kjernen. _________________ Never argue with an idiot... you'll
experience, |
|
Back to top |
|
 |
kikki Senior

|
Posted: 04.08.2005 17:06 Post subject: |
|
|
kjernen har jeg ikke noe til overs for etter kampen i går.. snakker om å sparke noen som ligger nede...
jeg skal spare stemmen min til søndag, slik at jeg kan heie til jeg får sår i halsen  _________________ - Tøv av Hoff. Hainn har stort sett trænt lag ned, hainn da... -
(Nils.A.Eggen) |
|
Back to top |
|
 |
Harald Forumsjef

|
Posted: 05.08.2005 12:57 Post subject: |
|
|
Her er det lag som angivelig starter mot Lillestrøm:
Johnsen
Kvarme-Riseth-Lago-Dorsin
Strand-Berg-Eguren
Ødegaard-Johnsen-Hestad
Er glad for at han endelig har droppet Solli, selvom det kun er pga en mindre skade.
Solli ut - Berg inn _________________ Sliter
Medlem nr. 2477 |
|
Back to top |
|
 |
WegHard Veteran

|
Posted: 05.08.2005 13:03 Post subject: |
|
|
Ørjan inn, Solli ut
Må si jeg ikke helt har tro på at å bytte om på laget før hver kamp er løsningen. La gutta få sjansen til å bli kjent sier nå jeg. Det er jo egentlig det samme hvem som spiller for tiden, det er jo middelmådighet over hele fjøla.
Men håpe, det gjør jeg jo likevel. |
|
Back to top |
|
 |
WegHard Veteran

|
Posted: 05.08.2005 13:05 Post subject: |
|
|
Du slo meg harald
Fikk ikke med meg at det var pga. skade hos Solli, det forandrer jo ting litt. |
|
Back to top |
|
 |
joakleis Veteran

|
Posted: 05.08.2005 22:39 Post subject: |
|
|
At Solli bytter med Ørjan pga skade er jo så sin sak. Jeg mener det hadde vært på sin plass uansett. Men det er noe annet jeg reagerer på. Ifølge Adressas rapport fra formasjonstreningen, så spilte Vidar høyreback mens Beto spilte stopper sammen Lago. Hvorfor kunne vi ikke bare beholde konstellasjonene fra forrige kamp der bak, selv om kampen gikk til helvete? Vet ikke om Lago blir særlig klokere av å ha Vidar ved siden av seg det ene øyeblikket, for å ha Beto i det andre. Skal Beto spille stopper, må Christer spille høyreback. Vidar er og skal være stopper. Det er der han gjør mest nytte for seg, så vidt jeg klarer å se. Om han i det hele tatt gjør nytte for seg da.
Og jammen skal vi ikke også spille med Helstad og Ødegaard som vinger. Flott at begge får starte kampen. Men hvorfor i h..... bruker vi da Frode sentralt? Kan noen fortelle meg når Alex eller Torstein sist slo et velplassert innlegg på hodet til Frode? Kan noen fortelle meg når Frode sist kunne spille med ryggen mot mål som Gøran? Vi vet utmerket godt alle sammen at Helstad og Ødegaard er typisk gjennombruddshissige, kontringssterke spisser, og vi vet av erfaring at de ikke er typiske vinger, og at de ikke er særlig sterke på å legge gode baller inn i feltet. Vi har prøvd det før, det har aldri lyktes, så hvorfor skulle det lykkes nå?
Jeg er enig i at Alex fortjente sjansen etter det gode innhoppet mot FFK, men da burde det vel egentlig ha gått på bekostning av Frode eller Thorstein. Selv om Frode aldri så mye scoret mot Fredrikstad.
Jeg skjønner stadig mindre av hva Perry holder på med. Lærer han aldri? _________________ Rosenborg - Ingen over, ingen ved siden |
|
Back to top |
|
 |
Brady Veteran

|
Posted: 05.08.2005 23:01 Post subject: |
|
|
joakleis wrote: |
Og jammen skal vi ikke også spille med Helstad og Ødegaard som vinger. Flott at begge får starte kampen. Men hvorfor i h..... bruker vi da Frode sentralt? Kan noen fortelle meg når Alex eller Torstein sist slo et velplassert innlegg på hodet til Frode?
|
Mot Fredrikstad slo faktisk Ødegaard et innlegg som Frode Johnsen scora med et hodestøt på
Men er helt enig. Det var unntaket som bekrefter regelen. Dessuten håper jeg å se at Ødegaard springer som en gal på søndag og ofrer alt, for der syns jeg innsatsen har vært kritikkverdig tidligere i år. |
|
Back to top |
|
 |
joakleis Veteran

|
Posted: 05.08.2005 23:04 Post subject: |
|
|
Det skal jeg være enig i. Fordi om de egentlig har en oppgave som ikke passer dem, så håper jeg likevel at de spiller på det de er gode på, og ofrer 110% hele tiden. _________________ Rosenborg - Ingen over, ingen ved siden |
|
Back to top |
|
 |
Sticks Junior

|
Posted: 05.08.2005 23:04 Post subject: |
|
|
Skjønner ikke hva Perry driver på med.
Vi har 3 av norges beste spisser i angrepet, og 2 av de spiller ving..
Her snakker vi om spillere som alle har scoret 15 mål+++ en eller annen sesong i Tippeligaen når de fikk spille på riktig plass.
Vingspillere er det få av i Rosenborg. Storflor, M Jamtfall og Braaten(allrounder/potet) er det eneste "kvalitetsmaterialet" på vingplassene i Rbk. I år har derimot storflor spilt håpløst, braaten uten innsats og Jamtfall er fremdeles en urutinert juinor.
Hvorfor kjøpte ikke Perry en kantspiller i ferien? Eller to? _________________
Rosenborg. Alltid!  |
|
Back to top |
|
 |
joakleis Veteran

|
Posted: 05.08.2005 23:18 Post subject: |
|
|
Fordi Perry, merkelig nok, trodde at spisser som Helstad og Ødegaard var like gode vinger som Mini, Jan Derek og Enerly var i sin tid. _________________ Rosenborg - Ingen over, ingen ved siden |
|
Back to top |
|
 |
Smileyvero Junior
|
Posted: 05.08.2005 23:26 Post subject: |
|
|
Hva om vi som ikke kan på kamp søndag (for det er vel noen det også? Inkl.meg som bor i Molde og ikke har mulighet til å oppover...) sender en mail med lykkeønskninger til RBK...da får vi likevel vist vår støtte siden vi ikke får vært der og vist den Jeg har sendt mail, og flere med meg. Så kom igjen dere også! _________________ Rosenborg i mitt hjerte - alltid! |
|
Back to top |
|
 |
joakleis Veteran

|
Posted: 05.08.2005 23:31 Post subject: |
|
|
Det er jo selvsagt en måte å gjøre det på. Klubben vil sikkert sette pris på det. Man trenger den støtten man kan få. _________________ Rosenborg - Ingen over, ingen ved siden |
|
Back to top |
|
 |
Brady Veteran

|
Posted: 05.08.2005 23:48 Post subject: |
|
|
joakleis wrote: | Fordi Perry, merkelig nok, trodde at spisser som Helstad og Ødegaard var like gode vinger som Mini, Jan Derek og Enerly var i sin tid. |
Det var vel strengt tatt Ola By Rise og Rune Bratseth som var av den oppfatningen først, da de kjøpte Helstad i fjor. |
|
Back to top |
|
 |
gastromat Senior

|
Posted: 06.08.2005 13:21 Post subject: |
|
|
NÃ¥r begynner kampen i morgen? |
|
Back to top |