View previous topic :: View next topic |
Author |
Message |
Fortinbras Senior
|
Posted: 16.05.2005 21:15 Post subject: GÃ… AV, PER JOAR HANSEN! |
|
|
Huff & huff!
Etter en miserabel forestilling mot Viking i ettermiddag, må vi bare konstantere at RBK er godt forankret på nedre del av tabellen. Mens det er kun ett fattig poeng ned til kvalik-plassen, er det minst 8 poeng opp til tabelltoppen (i skrivende stund har VIF ennå ikke spilt). Rosenborg er med andre ord i ferd med å rote borte seriemesterskapet allerede lenge før mange av oss en gang har planlagt sommerferien. Vi har med andre ord kommet til et punkt der vi må bestemme oss for om radikale grep er påkrevd for å få skuta på rett kjøl igjen.
Det har i den siste tiden - både fra trenerteamet, styret, fansen og pressen - blitt fokusert på spillernes påstått manglende innstilling. Det er imidlertid samtidig allmenn enighet om at årets spillerstall kanskje er den sterkeste og bredeste på mange år. Det er derfor betimelig å spørre seg hvorfor disse spillerne ikke evner å gi alt i hver kamp. Et annet påtakelig trekk ved årets RBK-utgave synes å være at graden av samhandling er langt lavere enn hos tidligere gullårganger.
Det er trenernes ansvar å skape motivasjon i spillergruppa og å bestemme og trene inn formasjonene laget skal spille etter. Ingen - ei heller trenerne selv - vil påstå at man har lyktes med dette så langt i sesongen. Det er derfor helt nødvendig å stille seg spørsmålet: har vi tro på at den eksisterende hovedtreneren vil klare å snu trenden og få Rosenborg over på vinnersporet?
Her skulle jeg gjerne hatt eksempler og sagt sagt at dette er vi sterke i trua på, for Perry har snudd dårlige seristarter før med lag x og lag y. Problemet er bare at det kan jeg ikke. Det finnes ikke noe lag x og lag y som er sammenlignbart med nivået RBK er, eller burde være, på. Styret i RBK har som kjent gjort det kunststykket å ta en totalt umerittert trener og gi ham ansvaret for Norges beste samling talentfulle fotballspillere. Det uforståelige med dette grepet er at styret prøvde det samme i fjor også, og mislyktes. Lærekurven til Bratseth, Skutle og resten av styret synes med andre ord bekymringsverdig slak. Riktignok skulle Nils Arne Eggen inngå i teamet, og dermed stå som garantist for suksess. Det virker imidleritd som om laget er dratt mellom Eggens og Perrys ideer om hvordan fotball skal spilles. Som en konsekvens av dette, synes laget usikre på formasjoner og bevegelser. Dette forsterkes av den til tider uforståelige roteringen av spillere, der personer som har vært gode i én rolle i en runde, finner seg plassert til en annen rolle i neste kamp.
Konklusjonen er at det Per Joar Hansen tilfører laget ikke er verdiøkende, snarere verdiforringende. Jeg har imidlertid tro på at Perry ser dette like godt som oss andre. Derfor ønsker jeg å be ham om en tjeneste:
Kjære Perry. Styret klarer ikke å innse at ekperimentet med deg som hovedtrener er en gedigen fadese. Som den resultatorienterte mannen du er, appellerer jeg til din anstendighet og til det du føler for RBK, og ber om at du innser at dine ferdigheter som fotballtrener (ennå) ikker er på et nivå som en toppklubb som RBK trenger og fortjener. Trekk deg derfor nå og gjør det lettere for styret å ta umiddelbare grep for å redde årets sesong. For jeg er redd gulltoget allerede er på vei ut fra stasjonen.
Det er på tide å avblåse amatørkvelden på Brakka. Send out the clowns!
Alternativer? Jeg ser tre:
- Trond Sollied (men det kan vel bli tøft, nå som han skal være med i CL neste år)
- Keiko (man bør legge pneger på bordet, og gjøre dette til Starts problem)
- Nils Arne overtar alene inntil en ny hovedtrener med de riktige kvalifikasjonene kan finnes |
|
Back to top |
|
 |
Zbegra Rutinert

|
Posted: 16.05.2005 21:42 Post subject: |
|
|
Jeg må si meg fullstendig enig med deg, jeg vil ha vekk perry på dagen. Dette fungerer ikke, her hjelper det ikke å gi ham tid, hvis dette fortsetter kan vi i værste fall rykke ned, det her er horribelt.
Det er dog ikke kun treneren som skal ha smekk her. Rosenborg har i det siste kjøpt inn spillere som ikke passer inn i Rosenborgstilen i det hele tatt. Enten bør vi endre spillestil, ellers bør de være mer kritiske til hvilke spillere de kjøper inn. Altså de må kjøpe inn spillere som glir rett inn i spillestilen vår. For det er jo tydlig at det ikke er bare å spille dem rett inn i stilen, trolig trenger enkelte av dem mange år på seg.
Dette lukter ihvertfall ikke gull. Jeg håper det skjer ting på brakka nå. At de får opp øynene. Å havne midt på tabellen gir ikke akkurat mersmak i kassa, og hvertfall ikke CL-spill til neste år.
Jeg mener vi skal sette inn NAE på heltid ut sesongen, i løpet av denne tiden bør gutta på brakka jobbe så de svetter blod på å enten overtale Sollied, eller å skaffe en annen trener som har de rette kvalifikasjonene.
Det tok ikke lang tid av kampen før man tydelig så at idag hadde ikke rosenborg noen spillestil i det hele tatt, alt var tilfeldig, alt var avhengig av enkeltmannsprestasjoner, noe som ikke forekom. Jeg synes også det er synd at vi for 3. gang denne sesongen stiller med en småskadet spiller til start, som må gå ut etter bare noen minutter. Vil si det er det samme som å kaste et bytte rett ut vinduet.
Og når vi nå først skal la noen hoder rulle så bør en del av veteranene seriøst vurdere å gi seg innen kort tid. Er latterlig at Nordens "beste" lag skal ha norges tregeste midstopper og tregeste midtspiss.
Jeg må også si at godeste Ivar Hoff kom med meget kloke ord idag, om hva som må gjøres.
Nå skal folk få snakke om krise i Rosenborg
Edit: Vurderer sin stilling _________________
Kvit og Svart, Alltid!  |
|
Back to top |
|
 |
HoldBrillan Veteran

|
Posted: 16.05.2005 22:29 Post subject: |
|
|
Utrolig at man i det hele tatt ga Per Joar Hansen jobben..
Jeg ser 3 kandidater:
-Far Eggen
-Eggen Jr
-Solide Sollied _________________
 |
|
Back to top |
|
 |
RBKSandvika Veteran

|
Posted: 16.05.2005 22:32 Post subject: |
|
|
var vel omtrent ingen som var positive til perry som trener da de ansatte han..
Å håpe at de tar til vettet er fåfengt, blir nok 1 divisjon til neste år, perry går av til jul etter "hederlig innsats"
Ser flere alternativer enn de tre som er nevnt.. virker som RBK trenger en trener som kan se potensialet i de spillerne vi har og kjøre inn et nytt system , dagens lag er IKKE en god fit med 4-3-3 |
|
Back to top |
|
 |
Luringen Junior
|
Posted: 16.05.2005 22:57 Post subject: |
|
|
Bratseth bør også ta selvkritikk for å starte dette trenerrotet. Personlig synes jeg Nordlie kunne gjort en grei jobb, han er en god trener. |
|
Back to top |
|
 |
zippo Junior
|
Posted: 16.05.2005 23:00 Post subject: |
|
|
Enig med å ansette Keiko eller Sollied. Problemet med de er at det faktisk vil kreve høye summer å få de hit. Keiko tror jeg også trives altfor godt i Start til å komme til det som nå vil bli sett på som en bunnklubb. |
|
Back to top |
|
 |
HoldBrillan Veteran

|
Posted: 16.05.2005 23:03 Post subject: |
|
|
zippo wrote: | Enig med å ansette Keiko eller Sollied. Problemet med de er at det faktisk vil kreve høye summer å få de hit. Keiko tror jeg også trives altfor godt i Start til å komme til det som nå vil bli sett på som en bunnklubb. |
er du trener for Start og får et fett tilbud fra Rosenborg sier du ja... Rosenborg vill aldri bli sett på som noen bunnklubb.. _________________
 |
|
Back to top |
|
 |
Bamse Senior
|
Posted: 16.05.2005 23:45 Post subject: |
|
|
er du trener for Start og får et fett tilbud fra Rosenborg sier du ja... Rosenborg vill aldri bli sett på som noen bunnklubb..[/quote]
Trur nok ikke det er så enkelt! Trur Keiko ønsker å fullføre med Start, for å bevise at det han har gjort der er hans eget verk! Men han er nok en av de få i Norge som kunne tatt ove RBK. Vi trenger jo en trener med "Pondus".
Jeg lurer mere på om vi kanskje må se til utlandet! Ser at Benfica`s trener, Giovanni Trapattoni, vuderer å slutte der! Men det er vel lite sannsynelig! Ikke så veldig seriøst ment, men det hadde i hvertfall hvert en kjent og meritrtt trener!
Så for øyeblikket har jeg ikke noen gode forslag!
Ser forresten at TV2, kjører på at Perry er villig til å gå av!
PS! Var ute på Torgallmeningen her i Bergen i 23-tiden! Det var mange glade fotballsupportere å se! Men i feile klubbfarger! |
|
Back to top |
|
 |
Harald Forumsjef

|
Posted: 17.05.2005 02:52 Post subject: |
|
|
Vil egentlig gjerne rose Perry for i det mindste og indrømme at han, måske, ikke har det der skal til for at træne Rosenborg. Hvis ikke vi snart begynder og vinde kampe, og Perry får sparken, er der en del andre i Rosenborg der skal overveje og gå.
Hvis Pery bliver sparket, er det jo en totalt fallit erklæring af de som ansatte ham(Skutle, Bratseth?), da de jo skal ansætte en kompetent træner der holder niveau. _________________ Sliter
Medlem nr. 2477 |
|
Back to top |
|
 |
Manny Junior
|
Posted: 17.05.2005 09:44 Post subject: Ut med Perry NÃ…!!!! |
|
|
Maken til talentløs fotballtrener har jeg aldri sett (Bortsett fra meg selvfølgelig) Han gjør alt for mange taktiske feil,klarer heller ikke å hente det beste fra gutta,rulleringen som han driver med fra kamp til kamp bygger ikke opp selvtilliten i noen av spillere heller. Det værste er at i nesten hver eneste kamp har han valgt å starte med en skadet spiller som så må byttes ut før første kvarteret er gått!!!! Jeg har nå fått nok og ikke si at jeg er bortskjemt, jeg er bare vant til å se RBK kjempe om seriegullet Ja eller Ja. Ting må skje nå!!! Ut med Perry !!! Her på Kongsvinger finnes de 2 store RBK supportere Jeg og Ronnie og hater å bli mobbet av disse J.... tapere KIL supportere hver gang det går dårlig med vår kjære RBK. Dere i Trondheim har ordet, vi må nok bare sitte her og vente på at dere skaper noe der oppe som gjør at Hansen går av snarest!!! Problemet blir da å finne en erstatter. Nils Arne klarer det i år vel men må jobbes som F... for å få tak i en bra trener fra neste sesong eller helst fra denne også.
RBK's Medlem 1010  |
|
Back to top |
|
 |
zizou8 Junior
|
Posted: 17.05.2005 11:10 Post subject: |
|
|
Hva Tom Nordlie tenker om treneransvaret i Rosenborg? Det kan være flere faktorer som spiller inn både for og i mot;
-å forlate en klubb som ligger på toppen av tabellen
-å forlate en klubb med så stort potensiale som Start
-å gå til Rosenborg for å føre de tilbake til toppen
-Ã¥ lede et lag som Rosenborg, med et tosifret antall "landslagsspillere"
-Ã¥ ha hovedansvaret for klubben Rosenborg, med ufattelige ressurser
Jeg selv håper at Tom Nordlie en gang i nærmeste framtid bestemmer seg for å gjøre seg til "trønder" da dagens hovedtrener ikke har de kvalifikasjonene som trengs for å styre Rosenborgskuta. Å si noe annet blir for meg klassifisert som mangel på forståelse av spillet fotball, det handler om at en trener styrer, motiverer og gjør sitt for at spillerne yter maks i hver eneste duell, hver eneste kamp, hver eneste trening... Det ser for meg ut til å være fraværende i dagens Rosenborg.
Selvfølgelig skal ikke alt legges på Perrys skuldre, her må man se gjennom hele arbeidsinstansen Rosenborg. Direktører, ledere, trenere og spillere...hodene må legges i bløt for å finne ut av dette rotet som nå har inntatt Trondheim by og RBK.
Mange "forståsegpåere" utenfor Trøndelag sier at vi trøndere er bortskjemte og ingen gode tapere...det har de kanskje rett i, men vi er det med god grunn da vi har vært supportere av en fotballklubb som har dominert norsk fotball i et helt tiår + begynnelsen av det nye årtusen. Vi har aldri vært vant til å tape så mange kamper på så kort tid. Alle i Norge skjønner jo godt hvorfor vi RBK-supportere har som målsetting å vinne serien nok en gang, og kvalifisere oss for den gjeveste europacupen da dagens RBK-stall trolig er den beste stallen noe lag i Norge noen gang har hatt, med over et dusin landslagsspillere... Men det er en bakside med å ha så mange GODE spillere, hadde jeg vært hovedtrener i Rosenborg hadde jeg trolig følt at jeg til enhver tid må benytte alle spillerne, det hadde ført til mange utskiftninger og nye konstellasjoner til hver kamp. Dette hadde skjedd fordi jeg da hadde vært en trener uten autoritet, og uten en klar og bestemt linje... Ja, for meg virker dette synonymt med det som skjer i dagens Rosenborg.
I går da jeg gikk fra Lerkendal til bilen min som stod ved bunnprisen, følte jeg en flauhet, en flauhet som bare ble forsterket jo nærmere hjemmet mitt jeg kom. Det hadde jeg aldri følt før. Jeg skulle ønske jeg hadde vært supporter for et annet lag. Og jeg misunner kameraten min som gjorde det trekket å begynne å følge med på Start i fjorårets sesong, da de som suverene vinnere av 1.divisjon sikret seg opprykk. Og siden da har det bare gått en vei...
Men vi får krysse fingre og tær for VÅRT Rosenborg, og håper at de får fikset "de små detaljene" som de sier er avgjørende for om tre poeng havner i Trondheim eller ikke...
HEIA ROSENBORG! |
|
Back to top |
|
 |
trønderIbergen Junior
|
Posted: 17.05.2005 11:47 Post subject: I et vakum mellom en syvende far og en usikker fremtid. |
|
|
Ulv Ulv er det mange som skriker.
Per Joar Hansen er i beste fall et lite får, de store ulvene sitter høyere oppe og sle(i)ver.
Nå har ikke Per Joar Hansen den kompetansen som skal til for å videreføre Rosenborgskuta, men det er det ikke hans jobb å finne ut. Hørt om treneren, eller spilleren for den saks skyld, som takket nei til en nokså lukrativ jobb?
Lettere blir det ikke når du sitter bomfast i et vakum hvor en gammel tradisjon(spillestil) skal vedlikeholdes og nye toppresultater(gull) oppnås. Når man samtidig ikke har den autoriteten som skal til for å feie tradisjon og den syvende far under teppet ,så blir man lett et lite får som krøller seg sammen og vurerer sin stilling etter skarve syv serierunder. Var det noen som sa Real Madrid?
Ulvene(Styret) sitter på toppen og hyenene(pressen) kranser rundt offeret(Per Joar Hansen) og leter etter den minste form for resignasjon.
Vi trenger en ny kaptein! En kaptein som kan styre skuta i en fast kurs og som innehar nok autoritet til å ta et oppgjør med fortiden. En fortid som riktignok har gitt oss gull og herlige opplevelser i bøtter og spann, men det er sjelden historien gjentar seg til det uendelige. Vi er da vel ikke historieløse?
Hvem kan så denne kapteinen være? Det må være en kaptein som har vært ute på de syv verdenshav, en kaptein som har resultatdrektige tokt å vise til. Jeg har hørt noen ulver rope, og jeg vil gjerne også foreslå for ulvene: Trond Sollied, Keiko(visstnok Start-treneren, Per Matias Høgmo.
I mellomtiden kan bestefar passe på skuta, men etter det får han slutte å famle mellom ingenting eller alt. Det er klart at både en mygg og en gneldrende syvende far er en konstant plage med sine diffuse opptredener og evigvarende synsing. Stakkars lammet.
Lammet går enda fritt og både ulv og hyener kommer til å ha blod på tann en god stund fremover. |
|
Back to top |
|
 |
Makkverk Veteran

|
Posted: 17.05.2005 12:16 Post subject: |
|
|
Tom Nordlie bra trener.
Bra leder.
Har pondus.
God motivator |
|
Back to top |
|
 |
longns Veteran
|
Posted: 17.05.2005 14:32 Post subject: |
|
|
Det jeg trur er problemet med Rosenborg om dagen er motivasjonen. Tom Nordlie er norges beste motivator, å ikke kom her å si at han ikke gidder forlate Start. Rosenborg har mange penger på bank, kjøp Nordlie fra Start og tilby Nordlie skyhøy lønn. Ingen sier nei til penger. |
|
Back to top |
|
 |
GoldFish Veteran
|
Posted: 17.05.2005 15:51 Post subject: |
|
|
Her er noen av mine forsslag til folk som kan ta over:
Hans Backe- FC København- den danske sesongen er jo snart over
Ståle Solbakken- Ham-Kam
Trond Sollied- Brugge
Det burde egentlig ikke være et problem for en klubb som Rosenborg å få tak i en ny trener, vi er tross alt den mest attraktive klubben i Norden sammen meg FC Købbenhavn og Brøndby. I tillegg til at vi er fast innvetar i CL ca. hvert år... En klubb som burde være attraktiv for de fleste! Bratseth burde svi av litt ekstra for å sikre seg en klasse trener nå! |
|
Back to top |
|
 |
RBKSandvika Veteran

|
Posted: 17.05.2005 19:27 Post subject: |
|
|
hvorfor ikke heller skifte ut STYRET med noen kompetente menn?
Bratseth har vel gjort nok skade nu.. |
|
Back to top |
|
 |
Jonah Junior

|
Posted: 17.05.2005 21:12 Post subject: |
|
|
RBKSandvika wrote: | Bratseth har vel gjort nok skade nu.. |
Man skulle tro det. Det er nødvendig å ha orden på økonomien, men det er som kjent noe som heter "å spare seg til fant". RBK er på vei til å spare seg ned i førstedivisjon (Gud forby).
Så, for firehundreogåttisjette gang: Kjøp inn kvalitetsspillere som kan gå rett inn og løfte laget. Vær ikke redd om prislappen blir stor. Det er fort tjent inn i CL uansett. Det blir i det lange løp dyrere å la være... |
|
Back to top |
|
 |
HoldBrillan Veteran

|
Posted: 17.05.2005 23:06 Post subject: |
|
|
http://blog.vg.no/4
Quote: | Tom har for øvrig i sin kontrakt at han ikke kan gå til andre eliteserieklubber - bortsett fra Rosenborg... |
|
 |
jadda Veteran
|
Posted: 18.05.2005 09:09 Post subject: |
|
|
Makken wrote: | Tom Nordlie bra trener.
Bra leder.
Har pondus.
God motivator |
Hvis pondus er en forutsetning, så er vel plutselig jeg aktuell også...
Når det gjelder Tom Nordli/ Keiko (osv.) så fatter jeg helt ærlig ikke hvorfor det er så mange som sikler etter ham.
Ja, han er en god motivator for unge spillere. Men Start har vel en gjennomsnittsalder som er ca 8-9 (?) år lavere enn RBK, så det han har prestert med de kan vel ikke direkte overføres til oss. Tror ikke han vil ha den samme positive innflytelsen på "gamlekara" hos oss.
En annen ting med tom Nordli er det at han stort sett holder i ca 2 år i samme klubb. Jeg sitter med en følelse av at han kanskje er litt vel mye motivator (les: intens) over tid.
Når det er sagt, så ville han ALDRI ha blitt lansert som kandidat til jobben dersom han ikke hadde hatt den klausulen i kontrakten sin. Dette er typiske "jippo"-greier. |
|
Back to top |
|
 |
Recon Legende

Joined: 20 Jun 2004 Posts: 11807 Location: alltid to skritt foran
|
Posted: 18.05.2005 09:20 Post subject: |
|
|
Det faktum at han er den i Norge som kan RBK-stilen best utenfor RBK-miljøet, at han har hatt suksess overalt med unntak av VIF, og at han har sjøltillit og "pondus", som folk sier her, til å rævkjøre det som trengs av spillere og ledelse (les: RB) har nok INGEN TING med det å gjøre.. _________________ Profesjonell revolusjonær
"Hans Hipp som happ uttalelse er jo en katastrofalt dårlig beskrivelse av fakta, som skaper inntrykk av manglende strategi og kunnskapsløshet. " |
|
Back to top |
|
 |
Svennie Senior

|
Posted: 18.05.2005 09:38 Post subject: |
|
|
Helt enig med dere. Det er på tide at Perry går, før han får gjordt mer skade. Han passer overhodet ikke som trener til en klubb som RBK, og burde aldri blitt ansatt i det hele tatt. Mannen har jo hverken evne til å tenke taktisk eller til å motivere spillerne. Hvis vi taper en kamp rullerer han litt på laget og tror at alt skal bli bra av den grunn.
Håper vi kan få Trond Sollied, selv om det kan bli vanskelig. Hvis ikke håper jeg på enten Tom Nordlie, Nils Arne eller Eggen jr. _________________ Rosenborg - Stolt fortid - Stor fremtid. |
|
Back to top |
|
 |
jadda Veteran
|
Posted: 18.05.2005 10:01 Post subject: |
|
|
Recon wrote: | Det faktum (...) at han har hatt suksess overalt med unntak av VIF... |
Med din definisjon på suksess (diverse nesten opprykk fra 1. divisjon, pluss Odd) så er vel RBK der de bør være i dag...?
Når du sier at han har kjennskap til RBK-stilen, så er det vel og bra, men jeg er faktisk ikke av den oppfatning at veien å gå fremover er å se tilbake på hvordan vi har spilt tidligere. RBK/"Eggen"-stilen er en naiv og umoderne form for fotball (dessverre). Det er underholdende å se på, men vi blir dessverre stadig oftere avkledd bakover.
Dette er også hovedgrunnen til at jeg mener at Hareide (svinet...) hadde noe godt på gang, med bedre defensiv organisering og mer ballbesittelse. Dessverre ble det med den ene sesongen, noe som førte til at stilen hverken ble fugl eller fisk. Med to assistenter som de påfølgende trenerne, har vel denne utvanningen bare fortsatt uten at det har blitt definert noe nytt "slik gjør vi det hos oss".
Enig med deg i en ting, da... Rune B har etterhvert blitt det jeg vil kalle en aldri så liten kvise på RBK's rumpe. Ansettelsen av de to foregående trenerne er vel et godt eksempel på hans inkompetanse. Med en så sterk spillergruppe, er man dessverre mer eller mindre dømt til å mislykkes nå man blir forfremmet fra assistent. Perry tror jeg i bunn og grunn er en god trener, men dessverre ikke rett mann for RBK akkurat nå. |
|
Back to top |
|
 |
RBKw Rutinert

|
Posted: 18.05.2005 10:02 Post subject: |
|
|
Jeg tror ikke penger er alt som står i hodet til en fotballtrener, selv om det kanskje gjør det for enkelte som skriver inn her. Hadde jeg vært en trener som Nordlie ville jeg vært mektig stolt, og ville absolutt ikke gått av før sesongen. Jeg ville prøvd å føre Start så høyt opp på tabellen som mulig. Tenk dere hvor moro det ville vært som trener, å få til noe sånt.
Tror heller ikke det er heldig for Rosenborg å begynne med trenerrot igjen, under sesongen. Selv om det må gjøres noe. Ser heller at Eggen som er kjent med gutta tar over som hovedtrener, og Per Joar blir litt mer i bakgrunnen. Om en ny trener kommer blir det styr, det å bli kjent med hans (tviler det blir hennes) spillestil, spiller og trener må bli kjent med måten å tenke på etc. Det står respekt over Per Joar, som turte å ta over Rosenborg, Norges beste lag, som alle har høye forventninger til.
At Rosenborg rykker ned, tviler jeg veldig sterkt på, det blir å overdrive å skrive det i innlegg. Mulig det var ment som ironi, men jeg oppfattet det ikke slik.
Regner med alle støtter Rosenborg uansett hvordan det går denne sesongen!
Last edited by RBKw on 18.05.2005 20:14; edited 1 time in total |
|
Back to top |
|
 |
Jerry Junior
|
Posted: 18.05.2005 11:31 Post subject: Hylekor |
|
|
Jeg kan ikke få sagt hvor mye jeg irriterer meg over alle som deltar i hylekoret som åpner kjeften og kaster ut det ene oppgulpet etter det andre når klubben i mitt hjerte sliter. Det klubben trenger er kontinuitet. Og da må laget få arbeidsro til å prøve og feile hvis det er det som må til Dette laget kommer til å lykkes en dag igjen, og da er det vel de som sitter med seg selv og angrer på ting som blir sagt og gjort idag. Laget består av mange kjempegode spillere som på sikt kan bli nye store profiler på banen, og med følelsen av å lykkes kommer prestasjonene. Husk det er mange nye spillere på laget nå, og etter hvert vil disse bli kjent med hverandre og da kommer samspillet. Hvis det finnes supportere som ikke er villige til å stå ut på kamp å holde ut med laget i tykt og tynt, hold dere hjemme. Vi trenger dere ikke!! Vi får aldri en Eggen som gamlefar tilbake. Idag er Per Joar Hansen trener. Han må sikkert gjøre endel grep i forhold til sin arbeidsmåte og valg av spillere på de forskjellige plassene. Jeg velger å tro at han er i stand til å se hva som må gjøres, bare han får tid til å handle. |
|
Back to top |
|
 |
Recon Legende

Joined: 20 Jun 2004 Posts: 11807 Location: alltid to skritt foran
|
Posted: 18.05.2005 12:29 Post subject: Re: Hylekor |
|
|
Jerry wrote: | Jeg velger å tro at han er i stand til å se hva som må gjøres, bare han får tid til å handle. |
Shopping eller action? _________________ Profesjonell revolusjonær
"Hans Hipp som happ uttalelse er jo en katastrofalt dårlig beskrivelse av fakta, som skaper inntrykk av manglende strategi og kunnskapsløshet. " |
|
Back to top |
|
 |
|