English version 
Rosenborg Web
SESONGEN 2020
 NYHETER
 KAMPER
 SPILLERE
 STATISTIKK
KLUBBEN
 HISTORIE
 KLUBBFAKTA
 MERITTER
 REKORDER
 LERKENDAL STADION
EKSKLUSIVT
 LESESTOFF
 I GAMLE DAGER
 LEGENDER
 BILDESPESIAL
 LERKENDAL360°
MENINGER
 DEBATTFORUM
 KOMMENTAR
 DIN MENING
RBKweb
 OM RBKweb
 ANNONSEINFORMASJON
 RSS-KANAL
 ARKIV
 TA KONTAKT
SØK I ARTIKLER
Debattforum

Alle kan lese innleggene, men man må registrere seg for å delta aktivt i diskusjonene.
Everyone can read the posts, but you have to register before writing your own posts.

FAQFAQ   SearchSearch   MemberlistMemberlist   UsergroupsUsergroups   StatistikkStatistikk   RegisterRegister 
 ProfileProfile   Log in to check your private messagesLog in to check your private messages   Log inLog in 
Azar, spiss eller forsvar?

Post new topic   Reply to topic    Forum -> Sportslig avdeling
View previous topic :: View next topic  
Author Message
Kienast
Junior

PostPosted: 19.11.2002 20:08    Post subject: Azar, spiss eller forsvar? Reply with quote

Jeg mener at Azar Karadas burde settes ned i forsvaret igjen.. Han hadde en jævlig bra kamp mot Inter hjemme, men etter den kampen gikk det dårligere. Han spilte jo bra hele sesongen når han spilte forsvar. Eneste problemet er hvem skal ut i midtforsvaret? Basma er jo rask, og Hoftun er kongen..Et altenativ er å bruke Azar som reserve med mange innbytt.
Hareide har jo snakket om rokeringer, så kanskje vi kan få det i midtforsvaret også?
Azar er ihvertfall en perfekt erstatter den dagen Kong Erik legger opp, selvom vi alle håper det blir leeenge til. På spissplassene har vi jo veldig god dekning på alle tre plassene, men i midtforsvaret er det dårligere med reserver. Azar er god som spiss, men best som forsvar. Landslaget har jo også klagd på at det er dårlig med forsvars-talenter i Norge. Gjett hvem som får fast plass i det forsvaret når gamlegutta Henning og Ronny legger opp?
Back to top
View user's profile Send private message
aegis
Junior

PostPosted: 19.11.2002 20:09    Post subject: Reply with quote

Azar=benk
Back to top
Imingen
Junior

PostPosted: 19.11.2002 21:10    Post subject: Reply with quote

Enig med aegis. Azar bør sitte som innbytter i tilfelle Basma eller Hoftun får en smell eller vil ut. Hadde en bra kamp mot Inter, og vi takker jo for det????? Men han har egentlig ikke noe å gjøre på spissplassen. Det e Brattbakk.
Azar=benk
Back to top
SunsetSalami
Legende

PostPosted: 19.11.2002 21:19    Post subject: Reply with quote

Karadas er for dårlig!!!

Selg han!!!

Høyem som reserve!
og Are og Dag og Joachim i angrepet. Razz
Back to top
tlj
Junior

PostPosted: 19.11.2002 22:38    Post subject: Reply with quote

Enig med alle!

Karadas er en muskel. Han er veldig dårlig med ballen og får ikke utrettet noe framover bortsett fra å sloss litt og evt stange ballen i mål med hodet. Det er rett og slett ikke bra nok.

Som forsvarsspiller er han litt bedre. Da han var midtstopper var han utrolig kompromissløs og kastet seg inn i alle dueller uten tanke på liv og helse. Det er akkurat sånt vi trenger! Men å si at Karadasnoensinne vil bli en "perfekt erstatter" for Kong Erik..... Er du full??? Shocked Very Happy

Forøvrig så jeg akkurat på TV2 at Rushfeldt er på vei bort fra Austria Wien. To norske klubber har meldt sin interesse... Kanskje han kan komme til RBk, så kan vi dytte Azar bakover og ha Basma på høyreback?
Back to top
2mas
Sjef

PostPosted: 19.11.2002 22:53    Post subject: Reply with quote

Jeg må vel egentlig si at jeg aldri helt har forstått hvorfor Eggen i august fastslo at Karadas absolutt ikke skulle spille midtstopper...

Spør du meg, passer musklene til Karadas like godt i forsvar som i angrep. Jeg mener at Åge Hareide bør vurdere Azar som et alternativ både som stopper og som midtspiss. Kanskje man kan vurdere det litt foran hver kamp. F.eks. passet det bra med Azars hodestyrke i angrep med lave Inter-stoppere, mens i andre kamper bør en raskere spillere spille framme.

Med andre ord vil ikke jeg foreta et bastant svar...
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail
tlj
Junior

PostPosted: 20.11.2002 01:06    Post subject: Reply with quote

Quote:
F.eks. passet det bra med Azars hodestyrke i angrep med lave Inter-stoppere

Joda, bortsett fra at Materazzi er rundt 1,95 så Very Happy
Back to top
Laard
Junior

PostPosted: 20.11.2002 17:28    Post subject: Reply with quote

Azar skal faen ikke bli satt på benken, skjønner ikke at det er mulig å si no sånt. Han er blant de beste Rosenborg-spillerne og er en god forsvarer, men en langt bedre angriper. Grunnen til at han ikke har greid å følge opp Inter-kampen er at han har spilt på kanten. Eneste muligheten til å sette han i midtforsvaret er at han og Basma spiller sammen, for Hoftun og Karadas et altfor tregt midtforsvar. Skal ikke gå an å mene at en så sinnsykt bra spiller skal sitte på benken! Skjerp dere!
Back to top
aegis
Junior

PostPosted: 20.11.2002 18:17    Post subject: Reply with quote

azar har jo ikke akkurat overbevist i det siste. Han var god mot Brøndby, i begge kampene. Han var også god mot Inter, men i det siste har han spilt dårlig. Mot Lyon spilte han rett og slett elendig. Jeg tror ikke han er god nok for en plass i angrepsrekka, med mindre du mener at den har prestert gode nok kamper i det siste. I forsvar lider han riktig nok av at han er dårligere en Hoftun og for lik ham. Konklusjonen må da bli at Karadas må settes på benken. Inntil videre!!
Back to top
SunsetSalami
Legende

PostPosted: 20.11.2002 19:35    Post subject: Reply with quote

thomasj wrote:

Men å si at Karadasnoensinne vil bli en "perfekt erstatter" for Kong Erik..... Er du full??? Shocked Very Happy

Øhh... Jeg er 11 år... Har ikke drukket enda smartass Razz Very Happy
Back to top
azarfan
Junior

PostPosted: 27.11.2002 04:00    Post subject: Reply with quote

www.azarkaradas.com Twisted Evil
Post new topic   Reply to topic    Forum -> Sportslig avdeling All times are GMT + 2 Hours
Page 1 of 1

Jump to:  

Utviklet av phpBB. Tilrettelagt for RBKweb.

ANNONSE
SITATET
© 1999-2020 RBKweb