View previous topic :: View next topic |
Author |
Message |
LitjEggen Veteran

|
Posted: 25.02.2005 19:33 Post subject: Høyresida. |
|
|
Venstresida med Stensaas og Braathen fungerer ganske bra selv om vi gjerne skulle sett Bratthen mer med fart framover...
Høyresida er ett mer sørgelig kapittel sålangt med Dosin som høyst middels på høyresiden og Ødegaard som lite involvert foran....
I kampene mot Malmø og FCK så kommer høyresida til å bli svært viktig, siden både FCK og Malmø har noen av sine mest eminente spillere på sine venstresiden.
FCK bruker vekslsvis Magne Hoseth og Alvaro Santos på venstresida avhengig av system.
Malmø på sin side har Alfonso Alves og Yksel Osmanovski som bytter på å besette sin venstrekant.
Med Dorsin som middels ertatter i en posisjon han ikke helt behersker, og Russel og Basma uten matchtrening, så ligger det vel an til at Kvarme kan tilføre laget mest ved å spille høyreback ?
..og så spørst det hvordan en får involvert Ødegaard i disse kampene, der motstanderene stiller med svært offensive venstrekanter ? _________________
 |
|
Back to top |
|
 |
Recon Legende

Joined: 20 Jun 2004 Posts: 11807 Location: alltid to skritt foran
|
Posted: 25.02.2005 21:40 Post subject: |
|
|
Du, Litjeggen...jeg har ALDRI sett Afonso nærme seg venstre del av banen engang!
Og Osmanovski har ikke vist en enda ting siden han kom til Malmø. Han har faktisk vist mindre enn Ødegaard! _________________ Profesjonell revolusjonær
"Hans Hipp som happ uttalelse er jo en katastrofalt dårlig beskrivelse av fakta, som skaper inntrykk av manglende strategi og kunnskapsløshet. " |
|
Back to top |
|
 |
LitjEggen Veteran

|
Posted: 25.02.2005 21:45 Post subject: |
|
|
Recon wrote: | Du, Litjeggen...jeg har ALDRI sett Afonso nærme seg venstre del av banen engang!
Og Osmanovski har ikke vist en enda ting siden han kom til Malmø. Han har faktisk vist mindre enn Ødegaard! |
..så Alfonso var satt opp på venstrekant i statestikken på RL.com...men er det feil så er det feil...  _________________
 |
|
Back to top |
|
 |
KFF_RBK Rutinert

|
Posted: 25.02.2005 23:10 Post subject: |
|
|
Quote: | jeg har ALDRI sett Afonso nærme seg venstre del av banen engang! |
Man ska aldrig säga aldrig, han var faktiskt över en sväng på vänsterkanten mot Halmstad  |
|
Back to top |
|
 |
Recon Legende

|
Posted: 25.02.2005 23:34 Post subject: |
|
|
Han har vel kanskje vært innom der, men jeg så det aldri i 2004 sesongen, og jeg tror det hører til sjeldenhetene. Men nå har han en relativt fri rolle da, så vandrer sikkert endel. _________________ Profesjonell revolusjonær
"Hans Hipp som happ uttalelse er jo en katastrofalt dårlig beskrivelse av fakta, som skaper inntrykk av manglende strategi og kunnskapsløshet. " |
|
Back to top |
|
 |
KFF_RBK Rutinert

|
Posted: 26.02.2005 00:08 Post subject: |
|
|
Ser du Malmö ofta eller? |
|
Back to top |
|
 |
Recon Legende

|
Posted: 26.02.2005 00:35 Post subject: |
|
|
Bodde i Malmø i 2004.
fulgte de hele sesongen.
heja di blaae!  _________________ Profesjonell revolusjonær
|
Back to top |
|
 |
HoldBrillan Veteran

|
Posted: 26.02.2005 01:15 Post subject: |
|
|
Recon wrote: | Bodde i Malmø i 2004.
fulgte de hele sesongen.
heja di blaae!  |
Mitt hjerte banker kun
Og det skal ditt og!! _________________
 |
|
Back to top |
|
 |
Harald Forumsjef

|
Posted: 26.02.2005 01:19 Post subject: Re: Høyresida. |
|
|
Litjeggen wrote: | FCK bruker vekslsvis Magne Hoseth og Alvaro Santos på venstresida avhengig av system. |
FCK bruger ikke Hoseth og Alvaro på venstre siden. FCK spiller normalt i en traditionel 4-4-2 formation, hvor man for det meste har brugt Hoseth på venstre siden. Alvaro har aldrig(næsten) været på venstre siden, han har været en af de 2 angribere. _________________ Sliter
Medlem nr. 2477 |
|
Back to top |
|
 |
HoldBrillan Veteran

|
Posted: 26.02.2005 01:21 Post subject: |
|
|
Harald: Har ikke FCK vært svak denne sesongen? De ligger jo på 5. plass etter halvspilt.. Visst du har fulgt med dem.. _________________
 |
|
Back to top |
|
 |
2mas Sjef

|
Posted: 26.02.2005 01:21 Post subject: |
|
|
siggetheman wrote: | Mitt hjerte banker kun
Og det skal ditt og!! |
MFF var nok en nødløsning for Recon, som hadde fotballabstinens der nede i sköna Skåne, skal du se!  |
|
Back to top |
|
 |
Recon Legende

|
Posted: 26.02.2005 10:25 Post subject: |
|
|
Jupp. Det er nok kun Klubben man elsker, men det er klart man opparbeider visse sympatier når man følger de en hel sesong sammen med klacken, og man i tillegg blir glad i byen, og man ser hvilket enormt synlig engasjement det er i hele befolkninga der nede, sammenligna med her (desverre).
Så jeg har nok en god del sterkeer sympatier for MFF enn jeg har hatt for andre "sekundære" klubber under oppveksten.
Når man gang på gang ser skikkelige babes dolle seg opp for byen en lørdagskveld, i miniskjørt og hva det måtte være, for så å avslute hele antrekket med å knyte den himmelsblaa halsduken rundt halsen, kan man ikke annet enn ønskedrømme om en lignende situasjon her til gårds. _________________ Profesjonell revolusjonær
|
Back to top |
|
 |
KFF_RBK Rutinert

|
Posted: 26.02.2005 11:39 Post subject: |
|
|
Quote: | Når man gang på gang ser skikkelige babes dolle seg opp for byen en lørdagskveld |
Bara så ni vet det, Skåne-brudar är det bästa som finns  |
|
Back to top |
|
 |
2mas Sjef

|
Posted: 26.02.2005 13:34 Post subject: |
|
|
KFF_RBK wrote: | Bara så ni vet det, Skåne-brudar är det bästa som finns  |
Vi får komme tilbake til den saken etter besøket i mai.  |
|
Back to top |
|
 |
Recon Legende

|
Posted: 26.02.2005 13:45 Post subject: |
|
|
Jeg kan bare si meg enig. SYKT mange flotte damer der. Gi meg Malmø over Køben når som helst på damefronten! _________________ Profesjonell revolusjonær
|
Back to top |
|
 |
|