|
|
 |
|
Debattforum
Alle kan lese innleggene, men man må registrere seg for å delta aktivt i diskusjonene.
Everyone can read the posts, but you have to register before writing your own posts.
| View previous topic :: View next topic |
| Author |
Message |
2mas Sjef

|
Posted: 04.02.2026 18:43 Post subject: |
|
|
I Århus hade Wahlstedt svårt att få speltid, bland annat på grund av en skada.
- Ja, jag jag behövde en förändring med tanke på min situation i Danmark.
Wahlstedt har fina minnen från norsk fotboll sedan sin tid i Odds BK vilket bidrog starkt när Rosenborg kom in i bilden.
- Jag känner till Eliteserien som liga väl så när Rosenborg hörde av sig var det ett ganska lätt beslut. Det är en storklubb med bra fans och de visade att de verkligen vill ha mig.
Det fanns andra alternativ, men inget som var lika konkret.
- Det var av Rosenborg jag kände mig mest önskad.
Var det någon allsvensk klubb som visade intresse för dig?
- Det var inget superkonkret från Sverige. Det var lite snack med min agent om att det fanns intressenter men inte mer än så.
Läs mera: Wahlstedt bekräftar allsvenskt intresse: "Var lite snack" |
|
| Back to top |
|
 |
2mas Sjef

|
Posted: 05.02.2026 23:44 Post subject: |
|
|
| Det var allerede i debuten i 2024 at han pådro seg ankelbrudd. Var tilbake i trening for ett år siden. |
|
| Back to top |
|
 |
2mas Sjef

|
Posted: 20.03.2026 22:31 Post subject: |
|
|
- Jeg spilte med Alexander Isak (Liverpool) i barneårene. Vi var i AIK. Begge var spisser, forteller Wahlstedt.
- Så kommer den klassiske historien om at vi manglet keeper i en cup, hvor jeg meldte meg. Jeg var ti-elleve år, og sto godt. Samtidig var jeg litt for bedagelig anlagt til å fortsette utpå, smiler han.
(...)
Han ble nemlig hentet til danske AGF Århus, og så for seg flere år som førstekeeper i Superligaen.
Men først brakk keeperen beinet, som gjør at han i dag har med en 14 cm lang metallplate i venstrefoten. Deretter, i fjor høst, ble han vraket etter én – 1 – seriekamp.
- Jeg gjorde en feil i den kampen. SÃ¥ ble jeg satt ut.
- Fikk du noen begrunnelse?
- Ja… Men nei... Det trenger vi ikke å ta nå. Det får bli mellom meg og treneren, sier han - og lar svaret henge litt i lufta.
Les mer: Spørsmålet han helst ikke vil svare på |
|
| Back to top |
|
 |
siggen1 Proff
|
Posted: 20.03.2026 23:49 Post subject: |
|
|
| Får håpe han blir bedre enn det førsteinntrykket jeg har fått av en glepphendt keeper |
|
| Back to top |
|
 |
RÃ¥nny Legende

|
Posted: 21.03.2026 00:09 Post subject: |
|
|
_________________ " Det var et smart trekk av Rekdal å få oss i form "
- Torgeir Børven |
|