English version 
Rosenborg Web
SESONGEN 2025
 NYHETER
 KAMPER
 SPILLERE
KLUBBEN
 HISTORIE
 KLUBBFAKTA
 MERITTER
 REKORDER
 STATISTIKK
 LERKENDAL STADION
EKSKLUSIVT
 LESESTOFF
 I GAMLE DAGER
 LEGENDER
 BILDESPESIAL
MENINGER
 DEBATTFORUM
 KOMMENTAR
 DIN MENING
RBKweb
 OM RBKweb
 ANNONSEINFORMASJON
 RSS-KANAL
 ARKIV
 TA KONTAKT
Debattforum

Alle kan lese innleggene, men man må registrere seg for å delta aktivt i diskusjonene.
Everyone can read the posts, but you have to register before writing your own posts.

FAQFAQ   SearchSearch   MemberlistMemberlist   UsergroupsUsergroups   StatistikkStatistikk   RegisterRegister 
 ProfileProfile   Log in to check your private messagesLog in to check your private messages   Log inLog in 
VÃ¥lerengens IF
Goto page Previous  1, 2, 3 ... 215, 216, 217

Post new topic   Reply to topic    Forum -> Fotball generelt
View previous topic :: View next topic  
Author Message
VIFOSLO
Senior

PostPosted: 03.10.2024 15:20    Post subject: Reply with quote

1972 Miami Dolphins wrote:
Gadd ikke se på stormingen og feiringen, men de er jo en gammel storhet. Hadde RBK rykket ned og så rykket opp, så tipper jeg det hadde blitt banestorming da og.

Herlig det, også om det var planlagt. Så lenge supporterne fikk en bra opplevelse, er jo det alt som betyr noe. Sikkert mange barn og unge som bærer med seg et slikt minne hele livet Smile

Et veldig flott innlegg, og ja, det var en fantastisk følelse og vanvittig moro. Håper på flere slike stunder, bare ikke i Obosdassen neste gang Very Happy
Back to top
View user's profile Send private message
machiavelli
Veteran

PostPosted: 04.10.2024 17:18    Post subject: Reply with quote

Flabbergast wrote:
kunne gjerne fått et par år til nedi der for min del, men det kom vel aldri til å skje

Få ned KFUM og andre breddelag i Eliteserien og få opp Vålerenga. Det er et drittlag, men vi trenger drittlag med litt størrelse i eliteserien og ikke disse løkkeballklubbene.

Godt at VIF er tilbake.
Back to top
tigerbart
Veteran

PostPosted: 04.10.2024 23:57    Post subject: Reply with quote

Antakelig bra for norsk fotball generelt at Enga er tilbake. Uten at det betyr at vi ikke skal respektere små klubber som overpresterer, f eks KFUM! På sikt hadde det vært best om de store byene med de største midlene kunne dominere. Artig med fargeklatter, men Brann, Viking og Enga - sammen med oss - har de beste forutsetningene for å lykkes på lengre sikt.
Back to top
1972 Miami Dolphins
Legende

PostPosted: 02.12.2024 15:22    Post subject: Reply with quote

RbkUrge wrote:
Jeg tror aldri i verden det hadde blitt banestorming om Rosenborg hadde rykket opp fra 1. divisjon. Folk hadde sikkert fortsatt vært forbannet over at vi hadde rykket ned i utgangspunktet.

Tror jo generelt sett kulturen er litt annerledes for banestorming i Rosenborg, hvor vi tross alt er godt vant med å vinne titler og store kamper.

Jeg husker når vi sikret seriegullet på Marienlyst og det ble sunget de siste ti minuttene at "vi skal storme banen", men det var ikke stort mer enn en 10-20 stykker som hoppet over reklameskiltene (sånn som jeg husker det).

Vi kunne aldri banestormet for mindre enn seriegull.
Back to top
Post new topic   Reply to topic    Forum -> Fotball generelt All times are GMT + 2 Hours
Goto page Previous  1, 2, 3 ... 215, 216, 217
Page 217 of 217

Jump to:  

Utviklet av phpBB. Tilrettelagt for RBKweb.

ANNONSE
SITATET
© 1999-2025 RBKweb