| View previous topic :: View next topic |
| Hvem var beste Rosenborg-spiller? |
| Wahlstedt |
|
0% |
[ 0 ] |
| Witry |
|
0% |
[ 0 ] |
| M. Ceide |
|
0% |
[ 0 ] |
| Volden |
|
4% |
[ 2 ] |
| Dahl |
|
18% |
[ 9 ] |
| Bomholt |
|
4% |
[ 2 ] |
| Svensson |
|
28% |
[ 14 ] |
| Chiakha |
|
40% |
[ 20 ] |
| Duris |
|
4% |
[ 2 ] |
| Islamovic |
|
2% |
[ 1 ] |
| E. Ceide |
|
0% |
[ 0 ] |
| Pereira |
|
0% |
[ 0 ] |
|
| Total Votes : 50 |
|
| Author |
Message |
ola. Veteran

|
Posted: 14.03.2026 21:23 Post subject: |
|
|
| Det er en skandale av dimensjoner når laget i første seriekamp mot nettopp erkerivalen viser så fryktelig lite innsats. Det er så dårlig. Jeg kan ikke huske å ha sett en RBK-spiller spille så elendig som Duris spilte. Dino nådde en ny bunn som saltstøtte. Det var NULL innsats fra første minutt. |
|
| Back to top |
|
 |
Maro Veteran

|
Posted: 14.03.2026 21:24 Post subject: |
|
|
| Orkdal1 wrote: | | Man kan starte med en telefon til Horneland å slå av en prat, høre hvilke planer han har for fremtiden f.eks. |
Jeg tror det hadde vært en jævlig god match nå. Godt forslag  _________________ Det kan stort sett bare gå oppover |
|
| Back to top |
|
 |
Orkdal1 Rutinert
|
Posted: 14.03.2026 21:27 Post subject: |
|
|
| ola. wrote: | | Det er en skandale av dimensjoner når laget i første seriekamp mot nettopp erkerivalen viser så fryktelig lite innsats. Det er så dårlig. Jeg kan ikke huske å ha sett en RBK-spiller spille så elendig som Duris spilte. Dino nådde en ny bunn som saltstøtte. Det var NULL innsats fra første minutt. |
Dino klaget etter kampen i intervjuet at man ikke klarte å komme opp i press, gi 100% etc. jeg så kampen Dino å jeg er temmelig sikker på at du ikke gadd å prøve en eneste gang i løpet av 94 minutter. For en jævla klovn. |
|
| Back to top |
|
 |
enojado Veteran
|
Posted: 14.03.2026 21:27 Post subject: |
|
|
Kan si meg enig at det Dino og Duris leverte gjennom en kamp, er kanskje noe av det dårligste jeg har sett av enkeltspillere siden starten på 90 tallet.
Jeg er ikke overrasket. Jeg ville aldri se Dino i klubben, og Duris har knapt gjort noe bra. Noen få scoringer og av og til fint touch. At han skulle ta over for Broholm er meg en gåte. Det er som natt og dag. At man ikke får erstattere som er helt i Broholm-skiktet er forståelig, men dette her er bare skammelig.... |
|
| Back to top |
|
 |
NA Junior
|
Posted: 14.03.2026 21:31 Post subject: |
|
|
| Det Duris presterte i dag tror jeg er den første rene stolpen jeg kan huske, ikke en eneste god berøring med ball. |
|
| Back to top |
|
 |
Messi Veteran
|
Posted: 14.03.2026 21:32 Post subject: |
|
|
| Dette var dårlig.. Man må trene i høy innsenitet for å få det i kamp. Å akkurat nå er damelaget beste laget, bra at man fusjonerte i sin tid, sånn at herrelaget har noen rollemodeller .. |
|
| Back to top |
|
 |
Sylta Veteran
|
Posted: 14.03.2026 21:43 Post subject: |
|
|
| Islamovic må ut av laget nå. Bomholt, Ceïde, Svensson og Chakha spiller lovende i førsteomgang, men er alle tomme innen 60 minutter er spilt. De siste 30 minuttene er seigpining. Vi klarer ikke å presse. Vi klarer ikke å holde på ballen. Duris var jævlig elendig i dag, men vi blir enda dårligere av å holde spillere på banen som ikke klarer å dekke en meter. |
|
| Back to top |
|
 |
lasarus Senior
|
Posted: 14.03.2026 22:03 Post subject: |
|
|
| Det er vanskelig å ha tro på dette nå. Men vi har fortsatt ikke en førsteellever som er noe i nærheten av å matche motstanderen. Ingen i forsvarsrekka til rbk i dag spiller seg inn på Molde. Vi har en svært shaky keeper. Og vi har et elendig komponert angrep der kun Ceide er god nok for Molde. Vi spiller med den beste spissen vår på midtbane og en høyreback på sentral midt. Skal sies at jeg syns Svensson var dagens positive overraskelse for min del. |
|
| Back to top |
|
 |
razzle Proff
Joined: 11 Sep 2016 Posts: 383 Location: Trønder i Sarpsborg
|
Posted: 14.03.2026 22:22 Post subject: |
|
|
| Måtte se denne kampen i reprise pga familielivet, og fy faen hvor mye jeg skulle ønske at resultatet ble spoilet for meg tidligere så jeg slapp å se den. Noe så veikt er det lenge siden jeg har sett, alle dueller trekker vi oss i og alle baller vi har kontroll på blir slått ut eller i motspiller. Og hvor var Dino i dag?? Jeg så han helt seriøst nesten ikke i denne kampen. Leverte forøvrig en ironisk stemme på ham som BB, siden absolutt alle sugde balle. Sorry altså, jeg liker Alfred men hvis ikke han har det i seg å stramme opp spillerne så de skjerper seg så har vi ikke noe valg. Hadde virkelig troen på at vi skulle få se noe annet enn mot Bryne, men det er bare mer av det samme. Forøvrig helt likegyldig til at det er Molde vi taper mot, det er vel mest skremmende av alt... |
|
| Back to top |
|
 |
WT62 Veteran
|
Posted: 14.03.2026 22:28 Post subject: |
|
|
Langet mangler totalt en vinnerkultur og samhold. Det er få som jobber for å gjøre andre gode (jfr Eggen postulat) og det gjelder å gjemme seg så godt man kan for å unngå å dumme seg ut med ball.
Når man svikter på det fundamentale som å dekke rom defensivt og angripe rom offensivt så ser dette bare pinlig ut.
Trodde ikke at jeg skulle savne JRS , men han løper iallefall.
Vanskelig å se noe vei ut, men jeg tror AJ ganske enkelt må starte med å ta ut de spillerne som vil noe, og så sette opp en formasjon derfra.
Og så må det være en konsekvenskultur, verken Dino eller Duris kan starte neste kamp, det vil være ett signal om at middelmådighet er den nye standarden. |
|
| Back to top |
|
 |
otters Rutinert
|
Posted: 14.03.2026 22:33 Post subject: |
|
|
Vi spiller jo i praksis med 2 mann mindre en motstander
Dino og Duris må ut nå! _________________ vi banker Alltid LSK |
|
| Back to top |
|
 |
TBK Senior
|
Posted: 14.03.2026 22:43 Post subject: |
|
|
| Å hente tilbake Horneland er jeg faktisk ganske positiv til nå. Han fikk jo til skikkelig offensiv og «blø for drakta» fotball den tiden han var i Brann. Fikk en tøff skole i første RBK periode som han DEFFINITIVT ikke var klar for på det tidspunktet, men resultatene i Brann og erfaringen fra Frankrike nå, så er han kanskje det beste alternativet RBK kan erstatte Affe med. Kommer nok til å ha veldig lyst til å bevise at han er bedre som trener en hans første periode. |
|
| Back to top |
|
 |
Aristoteles Veteran

|
Posted: 14.03.2026 22:48 Post subject: |
|
|
| Det som er helt sikkert er at dette fungerer overhodet ikke. Alfred er ferdig. Spørsmålet er hvor mye vi skal ødelegge denne sesongen før vi henter noen andre. |
|
| Back to top |
|
 |
Thulian Veteran

|
Posted: 14.03.2026 22:59 Post subject: |
|
|
+ Chiakha BB for vår del, hårfint foran Svensson og Dahl.
+ Svensson
+ Dahl
- Witry, M.Ceide, Wahlstedt
-- Duris og Dino.
Dino må ha noe alvorlige greier på Affe, eneste forklaringen på at han starter (og får fullføre ).
Tror Duris og Dino sin innsats i denne kampen drar med seg flere av de andre ned, og fører til at vi får en veldig unødvendig første baklengs og derifra og ut er det tragisk. |
|
| Back to top |
|
 |
Elg Veteran
|
|
| Back to top |
|
 |
Snabeltann Veteran

|
Posted: 14.03.2026 23:01 Post subject: |
|
|
| Til tross for det RBK har vist mot Bryne og Molde klarer jeg ikke å la være å tenke at det ikke skal veldig mange gode resultater til før laget finner noe som ligner på noe. Ting snur fort i fotball, og de fleste av disse spillerne har jeg troen på at klarer bedre, men de er mentalt helt ute av det. Hvis de mot alle odds klarer å stable sammen en seier mot Vålerenga så er sesongen back on the menu, hvertfall midlertidig. |
|
| Back to top |
|
 |
Henri Legende

|
Posted: 15.03.2026 02:35 Post subject: |
|
|
Ok 1. omgang, 2. omgang er helt fryktelig og bekrefter at vi er et lag på nedre halvdel
. AJ er ferdig, nå er spørsmålet kun hvor lenge det er til styret tør gi han fyken. |
|
| Back to top |
|
 |
Standarn og Crick Veteran

|
Posted: 15.03.2026 04:34 Post subject: |
|
|
Jeg sliter med å forstå logikken. Her har Jonas spilt alt på venstre og Fossum startet alt på midten. Første serierunde derimot er plutselig Jonas på midten, Fossum går ut og Dahl kommer inn. Hvorfor blir Jonas spilt inn som v. back når han nå skal spille midt?
Må sies at Dahl var veldig god. Det var også Jonas på midten. Så hvorfor kaste bort oppkjøringskampene?
Dersom Amin spiller på midten fordi vi resten er ute med skade, hvorfor flyttes han ikke opp og spiller i stedet for Dino eller Duris?
Det er som å spille med 9 mann i blant. At ikke AJ ser at disse to ødelegger så mye, forstår jeg ikke.
Witry blir jeg også bare mer og mer skuffet over.
Faen jeg er frustrert over hvordan AJ setter opp laget og hvilke instrukser de får. _________________ “Sometimes people don't want to hear the truth because they don't want their illusions destroyed.”
? Friedrich Nietzsche |
|
| Back to top |
|
 |
lasarus Senior
|
Posted: 15.03.2026 10:05 Post subject: |
|
|
Helt enig. Fryktelig frustrerende å sitte med følelsen av at simple justeringer og rokkeringer i lagoppstillingen hadde bedret dette betraktelig. Og denne konstante jakten etter å flytte spillere rundt omkring på bane er rett og slett dødfødt.
Spill spillere i deres beste posisjoner! |
|
| Back to top |
|
 |
NA Junior
|
Posted: 15.03.2026 17:20 Post subject: |
|
|
| Jeg er helt enig med deg larsarus, det ser egentlig ut som det er laguttaket og kontinuitet i rollene spillere har der som er det største problemet. Den eneste som har en fast rolle, er vår mest hemmende spiller, Dino |
|
| Back to top |
|
 |
Ståle Veteran
|
Posted: 15.03.2026 17:35 Post subject: |
|
|
| Mager trøst, men både viking og brann tapte også i første serierunde, og det mot presumtivt svakere motstand enn molde. |
|
| Back to top |
|
 |
Sjiraff Veteran
|
Posted: 15.03.2026 17:39 Post subject: |
|
|
Null trøst, lag som det kan se ut som vi må sloss mot tar 3 poeng mer enn oss. Vi er ikke gode nok til å unytte at feks Brann og Viking snubler. Enn om vi bare kunne komme ut i 100 i år, med tæl, innsats og vilje til å vinne. Hadde fått en pangstart _________________ Never Wake A Sleeping Ninja Cow |
|
| Back to top |
|
 |
|