English version 
Rosenborg Web
SESONGEN 2026
 NYHETER
 KAMPER
 SPILLERE
KLUBBEN
 HISTORIE
 KLUBBFAKTA
 MERITTER
 REKORDER
 STATISTIKK
 LERKENDAL STADION
EKSKLUSIVT
 LESESTOFF
 I GAMLE DAGER
 LEGENDER
 BILDESPESIAL
MENINGER
 DEBATTFORUM
 KOMMENTAR
 DIN MENING
RBKweb
 OM RBKweb
 ANNONSEINFORMASJON
 RSS-KANAL
 ARKIV
 TA KONTAKT
Debattforum

Alle kan lese innleggene, men man må registrere seg for å delta aktivt i diskusjonene.
Everyone can read the posts, but you have to register before writing your own posts.

FAQFAQ   SearchSearch   MemberlistMemberlist   UsergroupsUsergroups   StatistikkStatistikk   RegisterRegister 
 ProfileProfile   Log in to check your private messagesLog in to check your private messages   Log inLog in 
Molde - Rosenborg
Goto page Previous  1, 2, 3 ... 9, 10, 11

Post new topic   Reply to topic    Forum -> Sportslig avdeling
View previous topic :: View next topic  

Hvem var beste Rosenborg-spiller?
Wahlstedt
0%
 0%  [ 0 ]
Witry
0%
 0%  [ 0 ]
M. Ceide
0%
 0%  [ 0 ]
Volden
4%
 4%  [ 2 ]
Dahl
18%
 18%  [ 9 ]
Bomholt
4%
 4%  [ 2 ]
Svensson
28%
 28%  [ 14 ]
Chiakha
40%
 40%  [ 20 ]
Duris
4%
 4%  [ 2 ]
Islamovic
2%
 2%  [ 1 ]
E. Ceide
0%
 0%  [ 0 ]
Pereira
0%
 0%  [ 0 ]
Total Votes : 50

Author Message
ola.
Veteran

PostPosted: 14.03.2026 21:23    Post subject: Reply with quote

Det er en skandale av dimensjoner når laget i første seriekamp mot nettopp erkerivalen viser så fryktelig lite innsats. Det er så dårlig. Jeg kan ikke huske å ha sett en RBK-spiller spille så elendig som Duris spilte. Dino nådde en ny bunn som saltstøtte. Det var NULL innsats fra første minutt.
Back to top
View user's profile Send private message
Maro
Veteran

PostPosted: 14.03.2026 21:24    Post subject: Reply with quote

Orkdal1 wrote:
Man kan starte med en telefon til Horneland å slå av en prat, høre hvilke planer han har for fremtiden f.eks.

Jeg tror det hadde vært en jævlig god match nå. Godt forslag Tommel'n opp! Tommel'n opp!
Orkdal1
Rutinert

PostPosted: 14.03.2026 21:27    Post subject: Reply with quote

ola. wrote:
Det er en skandale av dimensjoner når laget i første seriekamp mot nettopp erkerivalen viser så fryktelig lite innsats. Det er så dårlig. Jeg kan ikke huske å ha sett en RBK-spiller spille så elendig som Duris spilte. Dino nådde en ny bunn som saltstøtte. Det var NULL innsats fra første minutt.

Dino klaget etter kampen i intervjuet at man ikke klarte å komme opp i press, gi 100% etc. jeg så kampen Dino å jeg er temmelig sikker på at du ikke gadd å prøve en eneste gang i løpet av 94 minutter. For en jævla klovn.
Back to top
enojado
Veteran

PostPosted: 14.03.2026 21:27    Post subject: Reply with quote

Kan si meg enig at det Dino og Duris leverte gjennom en kamp, er kanskje noe av det dårligste jeg har sett av enkeltspillere siden starten på 90 tallet.
Jeg er ikke overrasket. Jeg ville aldri se Dino i klubben, og Duris har knapt gjort noe bra. Noen få scoringer og av og til fint touch. At han skulle ta over for Broholm er meg en gåte. Det er som natt og dag. At man ikke får erstattere som er helt i Broholm-skiktet er forståelig, men dette her er bare skammelig....
Back to top
NA
Junior

PostPosted: 14.03.2026 21:31    Post subject: Reply with quote

Det Duris presterte i dag tror jeg er den første rene stolpen jeg kan huske, ikke en eneste god berøring med ball.
Back to top
Messi
Veteran

PostPosted: 14.03.2026 21:32    Post subject: Reply with quote

Dette var dårlig.. Man må trene i høy innsenitet for å få det i kamp. Å akkurat nå er damelaget beste laget, bra at man fusjonerte i sin tid, sånn at herrelaget har noen rollemodeller ..
Back to top
Sylta
Veteran

PostPosted: 14.03.2026 21:43    Post subject: Reply with quote

Islamovic må ut av laget nå. Bomholt, Ceïde, Svensson og Chakha spiller lovende i førsteomgang, men er alle tomme innen 60 minutter er spilt. De siste 30 minuttene er seigpining. Vi klarer ikke å presse. Vi klarer ikke å holde på ballen. Duris var jævlig elendig i dag, men vi blir enda dårligere av å holde spillere på banen som ikke klarer å dekke en meter.
Back to top
lasarus
Senior

PostPosted: 14.03.2026 22:03    Post subject: Reply with quote

Det er vanskelig å ha tro på dette nå. Men vi har fortsatt ikke en førsteellever som er noe i nærheten av å matche motstanderen. Ingen i forsvarsrekka til rbk i dag spiller seg inn på Molde. Vi har en svært shaky keeper. Og vi har et elendig komponert angrep der kun Ceide er god nok for Molde. Vi spiller med den beste spissen vår på midtbane og en høyreback på sentral midt. Skal sies at jeg syns Svensson var dagens positive overraskelse for min del.
Back to top
razzle
Proff

PostPosted: 14.03.2026 22:22    Post subject: Reply with quote

Måtte se denne kampen i reprise pga familielivet, og fy faen hvor mye jeg skulle ønske at resultatet ble spoilet for meg tidligere så jeg slapp å se den. Noe så veikt er det lenge siden jeg har sett, alle dueller trekker vi oss i og alle baller vi har kontroll på blir slått ut eller i motspiller. Og hvor var Dino i dag?? Jeg så han helt seriøst nesten ikke i denne kampen. Leverte forøvrig en ironisk stemme på ham som BB, siden absolutt alle sugde balle. Sorry altså, jeg liker Alfred men hvis ikke han har det i seg å stramme opp spillerne så de skjerper seg så har vi ikke noe valg. Hadde virkelig troen på at vi skulle få se noe annet enn mot Bryne, men det er bare mer av det samme. Forøvrig helt likegyldig til at det er Molde vi taper mot, det er vel mest skremmende av alt...
Back to top
WT62
Veteran

PostPosted: 14.03.2026 22:28    Post subject: Reply with quote

Langet mangler totalt en vinnerkultur og samhold. Det er få som jobber for å gjøre andre gode (jfr Eggen postulat) og det gjelder å gjemme seg så godt man kan for å unngå å dumme seg ut med ball.
Når man svikter på det fundamentale som å dekke rom defensivt og angripe rom offensivt så ser dette bare pinlig ut.
Trodde ikke at jeg skulle savne JRS , men han løper iallefall.

Vanskelig å se noe vei ut, men jeg tror AJ ganske enkelt må starte med å ta ut de spillerne som vil noe, og så sette opp en formasjon derfra.
Og så må det være en konsekvenskultur, verken Dino eller Duris kan starte neste kamp, det vil være ett signal om at middelmådighet er den nye standarden.
Back to top
otters
Rutinert

PostPosted: 14.03.2026 22:33    Post subject: Reply with quote

Vi spiller jo i praksis med 2 mann mindre en motstander
Dino og Duris må ut nå!
TBK
Senior

PostPosted: 14.03.2026 22:43    Post subject: Reply with quote

Å hente tilbake Horneland er jeg faktisk ganske positiv til nå. Han fikk jo til skikkelig offensiv og «blø for drakta» fotball den tiden han var i Brann. Fikk en tøff skole i første RBK periode som han DEFFINITIVT ikke var klar for på det tidspunktet, men resultatene i Brann og erfaringen fra Frankrike nå, så er han kanskje det beste alternativet RBK kan erstatte Affe med. Kommer nok til å ha veldig lyst til å bevise at han er bedre som trener en hans første periode.
Back to top
Aristoteles
Veteran

PostPosted: 14.03.2026 22:48    Post subject: Reply with quote

Det som er helt sikkert er at dette fungerer overhodet ikke. Alfred er ferdig. Spørsmålet er hvor mye vi skal ødelegge denne sesongen før vi henter noen andre.
Back to top
Thulian
Veteran

PostPosted: 14.03.2026 22:59    Post subject: Reply with quote

+ Chiakha BB for vår del, hårfint foran Svensson og Dahl.
+ Svensson
+ Dahl

- Witry, M.Ceide, Wahlstedt

-- Duris og Dino.

Dino må ha noe alvorlige greier på Affe, eneste forklaringen på at han starter (og får fullføre Neutral ).
Tror Duris og Dino sin innsats i denne kampen drar med seg flere av de andre ned, og fører til at vi får en veldig unødvendig første baklengs og derifra og ut er det tragisk.
Back to top
View user's profile Send private message Visit poster's website AIM Address MSN Messenger
Elg
Veteran

PostPosted: 14.03.2026 23:01    Post subject: Reply with quote

Er så sint at jeg nesten driter på meg nå… hva faen var dette for noe?!

https://m.youtube.com/wat...JO5hlp7L6A
Back to top
Snabeltann
Veteran

PostPosted: 14.03.2026 23:01    Post subject: Reply with quote

Til tross for det RBK har vist mot Bryne og Molde klarer jeg ikke å la være å tenke at det ikke skal veldig mange gode resultater til før laget finner noe som ligner på noe. Ting snur fort i fotball, og de fleste av disse spillerne har jeg troen på at klarer bedre, men de er mentalt helt ute av det. Hvis de mot alle odds klarer å stable sammen en seier mot Vålerenga så er sesongen back on the menu, hvertfall midlertidig.
Back to top
Henri
Legende

PostPosted: 15.03.2026 02:35    Post subject: Reply with quote

Ok 1. omgang, 2. omgang er helt fryktelig og bekrefter at vi er et lag på nedre halvdel
. AJ er ferdig, nå er spørsmålet kun hvor lenge det er til styret tør gi han fyken.
Back to top
Standarn og Crick
Veteran

PostPosted: 15.03.2026 04:34    Post subject: Reply with quote

Jeg sliter med å forstå logikken. Her har Jonas spilt alt på venstre og Fossum startet alt på midten. Første serierunde derimot er plutselig Jonas på midten, Fossum går ut og Dahl kommer inn. Hvorfor blir Jonas spilt inn som v. back når han nå skal spille midt?
Må sies at Dahl var veldig god. Det var også Jonas på midten. Så hvorfor kaste bort oppkjøringskampene?

Dersom Amin spiller på midten fordi vi resten er ute med skade, hvorfor flyttes han ikke opp og spiller i stedet for Dino eller Duris?
Det er som å spille med 9 mann i blant. At ikke AJ ser at disse to ødelegger så mye, forstår jeg ikke.
Witry blir jeg også bare mer og mer skuffet over.

Faen jeg er frustrert over hvordan AJ setter opp laget og hvilke instrukser de får.
lasarus
Senior

PostPosted: 15.03.2026 10:05    Post subject: Reply with quote

Helt enig. Fryktelig frustrerende å sitte med følelsen av at simple justeringer og rokkeringer i lagoppstillingen hadde bedret dette betraktelig. Og denne konstante jakten etter å flytte spillere rundt omkring på bane er rett og slett dødfødt.
Spill spillere i deres beste posisjoner!
Back to top
NA
Junior

PostPosted: 15.03.2026 17:20    Post subject: Reply with quote

Jeg er helt enig med deg larsarus, det ser egentlig ut som det er laguttaket og kontinuitet i rollene spillere har der som er det største problemet. Den eneste som har en fast rolle, er vår mest hemmende spiller, Dino
Back to top
Ståle
Veteran

PostPosted: 15.03.2026 17:35    Post subject: Reply with quote

Mager trøst, men både viking og brann tapte også i første serierunde, og det mot presumtivt svakere motstand enn molde.
Back to top
Sjiraff
Veteran

PostPosted: 15.03.2026 17:39    Post subject: Reply with quote

Null trøst, lag som det kan se ut som vi må sloss mot tar 3 poeng mer enn oss. Vi er ikke gode nok til å unytte at feks Brann og Viking snubler. Enn om vi bare kunne komme ut i 100 i år, med tæl, innsats og vilje til å vinne. Hadde fått en pangstart
Post new topic   Reply to topic    Forum -> Sportslig avdeling All times are GMT + 2 Hours
Goto page Previous  1, 2, 3 ... 9, 10, 11
Page 11 of 11

Jump to:  

Utviklet av phpBB. Tilrettelagt for RBKweb.
ANNONSE
SITATET
© 1999-2026 RBKweb