View previous topic :: View next topic |
Author |
Message |
Baadshah/Tab Veteran

|
Posted: 13.06.2005 19:13 Post subject: |
|
|
Litjeggen wrote: | DAVIDOVIZH wrote: | FUCK U
WE KILL BARBATEK |
BRATBAKK selvfølgelig - sikker veeeldig likt på hebraisk. LOL
Allah Akbahr..... |
Hahahahehehehohohohihihi, nice komentar!
Men er du muslim el.???????  |
|
Back to top |
|
 |
DAVIDOVIZH Junior
|
Posted: 14.06.2005 06:45 Post subject: |
|
|
MACCABI HAIFA 3
MAN UTD 0
SO FUCK U!!! _________________
 |
|
Back to top |
|
 |
fubar Veteran

|
Posted: 14.06.2005 08:22 Post subject: |
|
|
FUCK FUCK FUCK!!! FUKCY FCKUF FUCKY MAKABI HAJFA!!! FUCKY SHITTY KILL YOU FUCKKERS!!! ROSENBORG-MOLDE 1-1 !!! SO FUKC YU !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! |
|
Back to top |
|
 |
LitjEggen Veteran

|
Posted: 14.06.2005 10:13 Post subject: |
|
|
fubar wrote: | FUCK FUCK FUCK!!! FUKCY FCKUF FUCKY MAKABI HAJFA!!! FUCKY SHITTY KILL YOU FUCKKERS!!! ROSENBORG-MOLDE 1-1 !!! SO FUKC YU !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! |
?? _________________
 |
|
Back to top |
|
 |
arnt Veteran

|
Posted: 14.06.2005 10:13 Post subject: |
|
|
fubar wrote: | FUCK FUCK FUCK!!! FUKCY FCKUF FUCKY MAKABI HAJFA!!! FUCKY SHITTY KILL YOU FUCKKERS!!! ROSENBORG-MOLDE 1-1 !!! SO FUKC YU !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! |
Are you feeling ok, Fubar? _________________ "Engang en ret forvoven Jyde
Med Hagel paa en Thrønder vilde skyde,
Men fik hans Pande ei i sønder,
Nei, der skal Kugle til en Thrønder!" |
|
Back to top |
|
 |
arnt Veteran

|
Posted: 14.06.2005 10:24 Post subject: |
|
|
Anyway, Davidovizh. This is getting reallly boring, really fast.
Maybe you didn't notice, but the fact is that this is a discussion forum for Football and not a therapy centre for silly little jewish children with ADHD and Tourettes Syndrome.
So, why don't you turn off your computer and go out to play with the other children, and stop bothering the grown ups, ok? _________________ "Engang en ret forvoven Jyde
|
Back to top |
|
 |
fubar Veteran

|
Posted: 14.06.2005 15:33 Post subject: |
|
|
er dere vaksinerte mot ironi? |
|
Back to top |
|
 |
Benoni Hartvich Rutinert
|
Posted: 14.06.2005 18:24 Post subject: |
|
|
fubar wrote: | er dere vaksinerte mot ironi? |
www.caplex.no wrote: | ironi (av gr. eironeia, forstillelse), uttrykksmåte som går ut på å si det mots. av det en mener, men slik at den eg. mening likevel skinner igjennom, ofte med en undertone av humor el. spott. |
Har vel sett bedre eksempel på ironi..... |
|
Back to top |
|
 |
Makkverk Veteran

|
Posted: 14.06.2005 19:14 Post subject: |
|
|
For en idiot denne "Davidovihz" eller hva han heter er.
1. Han kan ikke engelsk.
2.Det eneste engelsk han kan er ordet "Fuck".
3. Han heier på maccabi haifa. Hebraisk:(Hsifhsdvcndskc dbnsajfb) _________________
kentosd wrote: | Gratulerer til Makkverk med innlegg nummer 1 000 000 på rbkweb. Forøvrig et makkverk av et innlegg. Som seg hør og bør. |
|
|
Back to top |
|
 |
joakleis Veteran

|
Posted: 14.06.2005 19:16 Post subject: |
|
|
We'll love to meet Haifa again, just to show once more who's the boss. _________________ Rosenborg - Ingen over, ingen ved siden |
|
Back to top |
|
 |
Sondre Senior
|
Posted: 14.06.2005 19:58 Post subject: |
|
|
Hm, this is quite interesting for me, since I`m studying psyokologi ( på engelsk, anyone? ) So, DAVIDOVIZH, I would like to try my skills on you. First of all, you repeat one word, all the time. Since we, most of us norwegians have attended school, have the skills to understand one word, so you don`t need to repeat it.
And the slightly aggressie feeling you have, might have something with your childhood to do? Maybe some bullis in kindergarden(Cause there is where you go, right?) teases you all the time, and you have shut all the anger inside you, and then you feel like bring all that anger out on us.
But it isnt only a lack of attitude you have, but also slight signs of seriously problems, cause you see, you wrote: "If RBK dont score in 89 minutes, we go to CL, and you`re team are going to swim in the snow". (I took the freedoom of transalate it into a bit more reasonable quote)
You used, "to swim in the snow" as an insult towards us, but actually its more like "å klatre på muren" to you guys, more like something we do every day just for fun;)
Just to sum this up in a easy way; You are quite stupid!
Er det ikke mulig å kicke den kar`n 2mas, det er begrenset hvor moro det er å lese "Fuck" for annenhvert ord, selv om han dog varierer med Fcuk noen ganger! _________________ -RBK |
|
Back to top |
|
 |
Zbegra Rutinert

|
Posted: 14.06.2005 20:50 Post subject: |
|
|
Det er fullstendig mulig å bannlyse folk på denne typen forum, det er rett og slett bare opp til 2mas  _________________
Kvit og Svart, Alltid!  |
|
Back to top |
|
 |
2mas Sjef

|
Posted: 14.06.2005 20:54 Post subject: |
|
|
Gidder ikke å bannlyse folk - alle er velkomne. Det er opp til dere å overse slike innlegg!  |
|
Back to top |
|
 |
fubar Veteran

|
Posted: 14.06.2005 21:05 Post subject: |
|
|
2mas wrote: | Gidder ikke å bannlyse folk - alle er velkomne. Det er opp til dere å overse slike innlegg!  |
Tenkte akkurat det samme da jeg leste første innlegget i tråden... det beste er om absolutt ingen svarer på dette. Men det er jo på en måte litt hyggelig med engasjert besøk på forumet også da. Uansett graden av lavpanne...  |
|
Back to top |
|
 |
fubar Veteran

|
Posted: 14.06.2005 21:21 Post subject: |
|
|
Benoni Hartvich wrote: | fubar wrote: | FUCK FUCK FUCK!!! FUKCY FCKUF FUCKY MAKABI HAJFA!!! FUCKY SHITTY KILL YOU FUCKKERS!!! ROSENBORG-MOLDE 1-1 !!! SO FUKC YU !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! |
www.caplex.no wrote: | ironi (av gr. eironeia, forstillelse), uttrykksmåte som går ut på å si det mots. av det en mener, men slik at den eg. mening likevel skinner igjennom, ofte med en undertone av humor el. spott. |
Mulig det, men jeg har skrevet over 300 innlegg på dette forumet og jeg tror ikke noen ligner dette? De som har lest mine innlegg tidligere burde ganske greit se at jeg mener dette ironisk... jeg "later" som jeg er dust på samme nivå som han jeg parodierer. Jeg ville ALDRI ha skrevet et slik innlegg i fullt alvor, så på en måte kan en si at dette er det "motsatte" av det jeg mener (ironi). Graden av overdrivelse, gjentagelse, stavefeil osv burde understreke at dette er skrevet på tull... og ikke minst at jeg skryter over å ha spilt 1-1 hjemme mot Molde...??? Hvis du leser idiotens innlegg ovenfor så skryter han av 3-0 seieren mot B-laget til Man U i Champions League:
DAVIDOVIZH wrote: | MACCABI HAIFA 3
MAN UTD 0
SO FUCK U!!! |
Når jeg skryter av 1-1 mot Molde (!) like nedenfor så er det selvfølgelig ment som en parodi på dette...
DAVIDOVIZH wrote: | OOOOO FUCK ROZENBORG
WE ARE WAIT U IN THE CL TO REVANGE!!!!
LAST YEAR U HAVE LUCKY BUT THIS TIME WE FUCK U!!!1
MACCABI HAIFA!!! |
DAVIDOVIZH wrote: | FUCK ROSENBORG |
DAVIDOVIZH wrote: | FUCK U WE KILL BARBATEK |
DAVIDOVIZH wrote: | FUCK U ALL
U HAVE ONLY LACKY BUT IS CANT HAPPEN AGAIN! |
Når jeg i tillegg skriver hele innlegget i CAPS LOCK, er det da så vanskelig å se hvem jeg parodierer?
Jeg lo høyt da jeg skrev innlegget, og jeg fatter egentlig ikke at jeg føler jeg er nødt til å forklare det i etterkant... Innlegget mitt LYSER jo av ironi! (og litt sarkasme) |
|
Back to top |
|
 |
Benoni Hartvich Rutinert
|
Posted: 14.06.2005 22:25 Post subject: |
|
|
fubar: Slapp av...
Skjønte hva du mente. |
|
Back to top |
|
 |
fubar Veteran

|
Posted: 14.06.2005 23:27 Post subject: |
|
|
Benoni Hartvich wrote: | fubar: Slapp av...
Skjønte hva du mente. |
Da er det dårlig gjort å la meg kaste bort 20 minutter på en overflødig forklaring... FUCKY FUCKY YU !!!!!!!!  |
|
Back to top |
|
 |
arnt Veteran

|
Posted: 15.06.2005 11:39 Post subject: |
|
|
fubar wrote: | Tenkte akkurat det samme da jeg leste første innlegget i tråden... det beste er om absolutt ingen svarer på dette. Men det er jo på en måte litt hyggelig med engasjert besøk på forumet også da. Uansett graden av lavpanne...  |
Ja, det er jo egentlig et godt poeng. Vi nordmenn elsker jo at andre folk har hørt om oss. Forøvrig er det litt artig hvor lett vi lar oss trekke opp også... Når det er sagt; så er lavpannegraden til vår venn Davidovizh veldig lav da... _________________ "Engang en ret forvoven Jyde
|
Back to top |
|
 |
Jarle-RBK- Junior
|
Posted: 15.06.2005 16:43 Post subject: |
|
|
i tell you a short story...
today, i ALMOST fell because i stepped a slimey banana on the floor, but on some reason i stepped nearly beside it. I didnt fall.
Why did i tell you this story? I Wanted to say that...
I'VE BEEN VERY LACKY. LACK WAS ON MY SIDE. My seoncd name is LACKY LUKE.
 |
|
Back to top |
|
 |
The Australian Junior
|
Posted: 17.06.2005 20:08 Post subject: |
|
|
This is the second time I've had to endure the absolute crap that comes out of Maccabi. Why can't the moderators just dump these morons from the site and not give them the satisfaction of reading their hysterical ramblings. I have always had a good opinion of Israelis, but these clowns deserve a well placed suicide bomber! |
|
Back to top |
|
 |
RBKSandvika Veteran

|
Posted: 17.06.2005 20:21 Post subject: |
|
|
Sondre wrote: | Hm, this is quite interesting for me, since I`m studying psyokologi ( på engelsk, anyone? ) So, DAVIDOVIZH, I would like to try my skills on you. First of all, you repeat one word, all the time. Since we, most of us norwegians have attended school, have the skills to understand one word, so you don`t need to repeat it.
And the slightly aggressie feeling you have, might have something with your childhood to do? Maybe some bullis in kindergarden(Cause there is where you go, right?) teases you all the time, and you have shut all the anger inside you, and then you feel like bring all that anger out on us.
But it isnt only a lack of attitude you have, but also slight signs of seriously problems, cause you see, you wrote: "If RBK dont score in 89 minutes, we go to CL, and you`re team are going to swim in the snow". (I took the freedoom of transalate it into a bit more reasonable quote)
You used, "to swim in the snow" as an insult towards us, but actually its more like "å klatre på muren" to you guys, more like something we do every day just for fun;)
Just to sum this up in a easy way; You are quite stupid!
Er det ikke mulig å kicke den kar`n 2mas, det er begrenset hvor moro det er å lese "Fuck" for annenhvert ord, selv om han dog varierer med Fcuk noen ganger! |
Hmmm var det et forsøk på å lære ham god engelsk?
jaja
-------
On a sidenote; DAVIDOVITCH, I think it's quite possible that you're not the psycho you appear to be. Some people find a kind of sick joy in tanting and mocking others. My suggestion is this:
Sit down, breathe deep 2-3 times and think of something beautiful (like Ø.Storflors great goal against you last year) then tickle your stomach a little and go to sleep. |
|
Back to top |
|
 |
duttend Proff
|
Posted: 18.06.2005 17:10 Post subject: |
|
|
Benoni Hartvich wrote: | fubar wrote: | FUCK FUCK FUCK!!! FUKCY FCKUF FUCKY MAKABI HAJFA!!! FUCKY SHITTY KILL YOU FUCKKERS!!! ROSENBORG-MOLDE 1-1 !!! SO FUKC YU !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! |
Hvis du ikke skjønte den er du for gammel. |
|
Back to top |
|
 |
Benoni Hartvich Rutinert
|
Posted: 19.06.2005 11:31 Post subject: |
|
|
duttend wrote: | Benoni Hartvich wrote: | fubar wrote: | FUCK FUCK FUCK!!! FUKCY FCKUF FUCKY MAKABI HAJFA!!! FUCKY SHITTY KILL YOU FUCKKERS!!! ROSENBORG-MOLDE 1-1 !!! SO FUKC YU !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! |
Hvis du ikke skjønte den er du for gammel. |
Hvis du leser hva jeg skriver, duttend, ser du at jeg forsto poenget. Jeg synes bare ikke at det å etterligne noen på den måten er et spesielt godt eksempel på ironi. Det kan være så morsomt det bare vil, men ironi er det ikke.
Forsøket på ironi vi så her, hadde vel fått betegnelsen "bom på oppgaven" på en eksamen.
Det kan hende jeg er for gammel, men det er vel mer sannynlig at det er noen andre som er for unge. |
|
Back to top |
|
 |
fubar Veteran

|
Posted: 19.06.2005 14:40 Post subject: |
|
|
Benoni Hartvich wrote: |
Hvis du leser hva jeg skriver, duttend, ser du at jeg forsto poenget. Jeg synes bare ikke at det å etterligne noen på den måten er et spesielt godt eksempel på ironi. Det kan være så morsomt det bare vil, men ironi er det ikke.
Forsøket på ironi vi så her, hadde vel fått betegnelsen "bom på oppgaven" på en eksamen.
Det kan hende jeg er for gammel, men det er vel mer sannynlig at det er noen andre som er for unge. |
Vel, jeg er 30 år og står fremdeles for at det var ironi. Når man sier/skriver noe man helt klart og tydelig egentlig ikke mener, så er det ironi. |
|
Back to top |
|
 |
Benoni Hartvich Rutinert
|
Posted: 19.06.2005 15:00 Post subject: |
|
|
fubar wrote: | Når man sier/skriver noe man helt klart og tydelig egentlig ikke mener, så er det ironi. |
Aalesund er det beste laget i Norge!
-ironi? |
|
Back to top |
|
 |
|