View previous topic :: View next topic |
Author |
Message |
josinho Veteran
|
Posted: 13.11.2020 13:09 Post subject: |
|
|
Cifuentes kjører vel en slags 4-2-3-1-formasjon. Vet lite om hans ideer og tanker om fotball. Er kanskje noen som har større grad av kjennskap til Cifuentes enn meg, her? Han bør vel ha suksess i noen år til i andre klubber før han kan trener landets største klubb.... |
|
Back to top |
|
 |
Kamerat Ola Veteran
Joined: 13 Jan 2014 Posts: 7058 Location: South-west coast exile
|
Posted: 13.11.2020 13:17 Post subject: |
|
|
Cifuentes er vel nærmest den katalanske grenen av Cruiffismen, hvor han vil bruke ballen til å skape rom og åpninger ved å flytte på motstanderen. Knutsen og B/G er kanskje i utgangspunktet noe mer fremoverretta selv om de har ganske heftige ballinnhav i år. Jeg kunne godt tenkt meg Cifuentes i Rosenborg, men det ser nok heller usannsynlig ut slik situasjonen er nå.
Jeg hørte i en eller annen podcast (tror det var Chivadze) at spenningene mellom Cifuentes og Sandefjord delvis stammet fra at Cifuentes og hans apparat jobber veldig mye og krever veldig mye av de andre i klubben, noe som visstnok har blitt oppfattet som krevende og vanskelig. Da er det veldig hendig å kunne peke på økonomien som årsaken når det egentlig er personen de ikke liker å jobbe med. Tror det blir et veldig stort tap for Sandefjord. |
|
Back to top |
|
 |
robbie Veteran
|
Posted: 13.11.2020 18:23 Post subject: |
|
|
Rune Bratseth wrote: | Cifuentes står for tversoverfotball. Mens Perry, Rasputin og Otto Ulseth står for fræmoverfotball. |
|
|
Back to top |
|
 |
2mas Sjef

|
Posted: 24.04.2021 16:43 Post subject: |
|
|
En Sandefjord-spiller har testet positivt på en hurtigtest, og søndagens treningskamp mot Eliteserie-kollega Strømsgodset er utsatt fra søndag til mandag.
Les mer: Sandefjord-laget satt i karantene |
|
Back to top |
|
 |
Henri Legende

|
Posted: 13.09.2021 09:51 Post subject: |
|
|
Sandefjords prestasjoner i år er oppsiktsvekkende bra. Trodde jo de kom til å falle sammen uten Cifuentes, men de har jo heller blitt bedre siden han dro. Synd at det ellers er så dødt rundt klubben. |
|
Back to top |
|
 |
Pokie Veteran

|
Posted: 13.09.2021 10:03 Post subject: |
|
|
Aldri sett Ødegaard (senior) i intervjusituasjon før i går, men du verden - den likheten mellom senior og junior der i gården er nesten parodisk.
Ellers er det lite tvil om at Sandefjord (sammen med Godset og KBK) imponerer mest utfra forutsetningene. Og at VIF "sjokkerende nok" underpresterer igjen. _________________ "I spent a lot of money on booze, birds and fast cars. The rest I just squandered."
- George Best |
|
Back to top |
|
 |
Hedon Forumsjef

|
Posted: 13.09.2021 15:38 Post subject: |
|
|
Ja, slående likhet. Senior enda mer sedat enn junior., skal sies Minner meg om en Åpen Post-figur (på hasj), men egentlig ganske interessant å høre på. Ikke mange trenere som hadde kritisert eget lag som ekstremt som han gjorde i pausen borte mot Tromsø(?) selv om de ledet kampen. Skulle tro de lå under 0-4, men han så noen greier som ikke var kampplan og var derfor rasende, på sitt sedate vis. Artig. |
|
Back to top |
|
 |
Henri Legende

|
Posted: 29.07.2023 17:30 Post subject: |
|
|
Spiller jo dritbra fotball, veldig imponerende! Tør å holde på ball og spille seg ut. Hadde vært bedre for oss med U, men Sandefjord fortjener å overleve med den fotballen de står for. |
|
Back to top |
|
 |
Willoch Veteran
|
Posted: 29.07.2023 23:45 Post subject: |
|
|
Artig for akademiet at daddys boy leverer. _________________ Willoch |
|
Back to top |
|
 |
Carl Veteran
|
Posted: 29.07.2023 23:52 Post subject: |
|
|
Sandefjord er sta og gjør det alltid på sin måte. Dessuten flinke til å finne og utvikle spillere. Hvert år får de fram nye profiler, noe som sikkert henger sammen med spillestilen. Fortjener skryt. Tror ikke kampen i dag spiller så stor rolle for vår eksistens. Kan vanskelig se for meg at tre av de nederste lagene passerer oss. |
|
Back to top |
|
 |
moomoo Veteran

|
Posted: 30.07.2023 10:42 Post subject: |
|
|
Dadys boy er jo prakteksemplet på en sandefjordspiller.
Han har en markant styrke og den bruker Sandefjord for alt det er verd. Sånn har de vært flinke til de senere årene.
Al-Saed ser forøverig ut som en milion dollar og er definetivt en mann vi bør følge med på. Fryktelig god med ballen i beina og har definetivt x faktor så det holder. _________________
Neeskens wrote: | Så kan dere sitere meg på at Carlo Holse er en av de mest oppskrytt er spillerene vi har hatt |
|
|
Back to top |
|
 |
|