| View previous topic :: View next topic |
| Author |
Message |
Nordens Lokomotiv Veteran
|
Posted: 30.08.2018 16:41 Post subject: |
|
|
https://www.tv2.no/sport/10049664/
Kåre er sur. Savner en takk til NAE som skal ha mer enn en del av æren for suksessen i starten og som førte til at Kåre fikk fornyet en lukrativ kontrakt. _________________ Nordens eneste fotballdiktatur |
|
| Back to top |
|
 |
TottoD Proff
|
Posted: 30.08.2018 16:43 Post subject: |
|
|
| Det er Kåre som driver med drittkasting. Nå er det nok Kåre. Du har fått sparken, ikke den første historien. Se fremover. |
|
| Back to top |
|
 |
Montana Veteran

|
Posted: 30.08.2018 16:44 Post subject: |
|
|
| Jeg er enig med Kåre der. Men, dette har da allerede blitt sagt. Hvorfor kommer det opp igjen nå? Er det journalisten som drar fram gammel sak? |
|
| Back to top |
|
 |
Brødsmula Veteran
|
Posted: 30.08.2018 16:47 Post subject: |
|
|
«Hvor er de nå?»
Last edited by Brødsmula on 30.08.2018 16:48; edited 1 time in total |
|
| Back to top |
|
 |
Hentesveis Veteran

Joined: 24 Aug 2004 Posts: 5628 Location: Kroppen i Oslo, men hjertet i Trondheim
|
Posted: 30.08.2018 16:48 Post subject: |
|
|
| Kåre på TV2 wrote: | | Jeg tok over RBK i 2014, da klubben ikke hadde vunnet noe på fem år. Vi dro på bortekamper med 16-17 spillere for å spare penger, hadde brukt opp en kassakreditt på 30 millioner og fikk ikke refinansiert med sparebanken… fire år senere har vi vunnet stort sett alt som er. Vi har tatt RBK tilbake til røttene og har spilt fantastisk fotball. |
Mye av det han uttaler er jo riktig, men vi har nok ikke samme syn på hva som er fantastisk fotball, Kåre og jeg... _________________ Store ord og fett flesk sitt itj fast i halsen... |
|
| Back to top |
|
 |
xMegafonmannen Veteran

|
Posted: 30.08.2018 16:48 Post subject: |
|
|
nesten like ille som å holde pressekonferanse i meråker dette.
Trodde han valgte å gå med verdighet, men det gjør han da altså ikke. Skuffende _________________ :/ |
|
| Back to top |
|
 |
xMegafonmannen Veteran

|
Posted: 30.08.2018 16:49 Post subject: |
|
|
og så må man ikke glemme at grunnen til at Erik fikk bekrefta spørsmålet om at han var sparka, var at kåre hadde ringt han og fortalt han det før de rakk å snakke med han selv. _________________ :/ |
|
| Back to top |
|
 |
2mas Sjef

|
Posted: 30.08.2018 16:52 Post subject: |
|
|
De to originalsakene:
Ingebrigtsen snakker om sin oppfatning av prosessen rundt sparkingen av seg selv, også i sin kritikk. Mot klubben generelt. Men mot styreleder Ivar Koteng spesielt.
– Det handler om hvordan vi får sparken. Særlig Erik, som blir sparket mens flere andre sitter på det samme kontoret. Det synes jeg er helt utrolig av RBK. Jeg synes også at det som har skjedd i ettertid, spesielt med Ivar Koteng, med små drypp av skitkasting... Jeg tok over RBK i 2014, da klubben ikke hadde vunnet noe på fem år. Vi dro på bortekamper med 16-17 spillere for å spare penger og hadde brukt opp en kassakreditt på 30 millioner, og fikk ikke refinansiert med sparebanken.. fire år senere har vi vunnet stort sett alt som er. Vi har tatt RBK tilbake til røttene og har spilt fantastisk fotball. I ettertid har RBK og Ivar vært ute og slengt ting om oss.. Det synes jeg er smålig, mener Ingebrigtsen.
Les mer: Ingebrigtsen snakker ut: Tar et kraftig oppgjør med måten han ble sparket på
Ingebrigtsen forteller at han respekterer klubbens valg om å sparke trenerduoen, men han mener at hele prosessen er håndtert på en fryktelig dårlig måte.
– Både jeg og Erik er skikkelig skuffa. Vi ble begge to overrasket da vi fikk beskjeden, sier den tidligere treneren.
Ingebrigtsen sier han fikk flere meldinger fra styremedlemmer i Rosenborg om hvor dårlig de spilte. Både under og etter kamper.
«Tilbake til gamle synder. Fælt å se på.» Denne tekstmeldingen fikk Ingebrigtsen fra et styremedlem, 37 minutter ut i en bortekamp. Han vil ikke si hvem som sendte meldingen.
– Det er en underlig måte å kommunisere på. Rosenborg er lokomotivet i norsk fotball, og da må styret gjøre ting på en ordentlig måte. Det synes jeg ikke de har gjort. Prosessen som har vært er ikke Rosenborg verdig, mener Ingebrigtsen.
Les mer: Den tidligere RBK-treneren: – Fikk meldinger fra styremedlemmer under kamp om hvor elendig vi spilte
Tydeligvis var Adressa og NRK enige om felles publisering klokka 15.
Syns det er greit at akkurat Ingebrigtsen sitt syn på sparkinga blir diskutert her.
Last edited by 2mas on 30.08.2018 16:56; edited 1 time in total |
|
| Back to top |
|
 |
Brødsmula Veteran
|
Posted: 30.08.2018 16:53 Post subject: |
|
|
Kåre. Du brukte Konradsen som sentral i flere år. Mannen som sørger for at Coolen sporenstreks går tilbake til indreløperne når han er på banen.
Enough said. |
|
| Back to top |
|
 |
Snabeltann Veteran

|
Posted: 30.08.2018 16:54 Post subject: |
|
|
| Det mest oppsiktsvekkende fra dette nye intervjuet med Kåre er jo detaljene rundt styrets kommunikasjon. Det var jo allerede tydelig at sparkingen av Kåre hadde vært en uryddig prosess, nå ser det enda verre ut. |
|
| Back to top |
|
 |
tombur Veteran

Joined: 09 Aug 2012 Posts: 1065 Location: PÃ¥ ryggen til hesten
|
Posted: 30.08.2018 16:59 Post subject: |
|
|
Fantastisk fotball ???? Vanskelig å ha medfølelse med en person som har så lite selvinnsikt at han tydelig ikke forstår hvorfor han ble sparket. _________________ rosenborg e laget mitt, et eventyr i svart og i hvit! |
|
| Back to top |
|
 |
niccolai Veteran
|
Posted: 30.08.2018 17:05 Post subject: |
|
|
Selmotsigende.
Hsn sier sparkingen kom som et sjokk, men før sparking får han tekstmelding om dårlig fotball og blir kalt inn på teppet for at de spiller dårlig..
Da er ikke sparkingen noe sjokk når vi taper mot Valur og spillet var elendig rundt den tiden..
KI er for meg .. mange som får sparken og slik er fotballen. Slutt å syte _________________ "Spennende spiller denne Werni!!, Demper hardere enn han skyter!!"
Sitat fra Ivar Hoff.. |
|
| Back to top |
|
 |
Pappelg Veteran

|
Posted: 30.08.2018 17:09 Post subject: |
|
|
Jeg synes Rosenborg som er en såpass sto bedrift skal klare å være ryddige med oppsigelser. Man må i det minste følge norsk lov. Og når det gjelder folk med så lang fartstid i klubben så går det an å gjøre sånt på et bra vis. Virker så utrolig impulsivt bare.
Det er dårlig PR og det kan påvirke eventuelle aktuelle trenerkandidater.
Men er også litt dårlig timing å gå ut i media akkurat i dag når årets viktigste kamp står for døra. Kunne ventet en dag til han Kåre..
Men nå gidder ikke jeg bry meg mer om denne saken i alle fall.
NÃ¥ skal vi knuse makedonere til eggedosis!!! GOGOGO |
|
| Back to top |
|
 |
WT62 Veteran
|
Posted: 30.08.2018 17:13 Post subject: |
|
|
To ting som er nytt her og som er forbløffende hvis det er sant.
Det ene er utviklingssamtaler som avvikles på ett femminutt, dette høres litt utrolig ut, slike samtaler r tidkrevende og bør være så faktabasert som mulig.
« Spæll ber fotbaill Kåre å låkk døra ætter dæ når du går « er vel ikke i den kategorien. Det andre er styremedlemmer som sender sms’er under og etter kamp. Helt uhørt spør du meg,greit å være engasjert , men sitter du i ett styre så må man forholde seg til de spillereglene som gjelder der.
Mener fremdeles at sparkingen var riktig, KÃ¥re falt for eget grep, men prosessen rundt stinker fremdeles . |
|
| Back to top |
|
 |
Hodor Veteran

Joined: 23 Aug 2013 Posts: 3654 Location: Sunnmøre's hovedstad
|
Posted: 30.08.2018 17:14 Post subject: |
|
|
https://www.vg.no/sport/f...-paa-greip
Neppe tilfeldig at det kommer saker om KÃ¥re noen timer etter at dette intervjuet ble postet i Vg.
Kåre så vel sitt snitt i å lage styr for klubben |
|
| Back to top |
|
 |
Thulian Veteran

|
Posted: 30.08.2018 17:20 Post subject: |
|
|
Skjønner ikke hva KI og EH skal tjene på å la denne saken skal fortsette å rulle.
Begge to har jo fått 1 års etterlønn (som avtalt) kun 2 dager etter oppsigelsen.
Er fort å gå fra gammel helt som får sympati, til grinebiter som ødelegger omdømmet sitt |
|
| Back to top |
|
 |
CLkvart Rutinert
|
Posted: 30.08.2018 17:27 Post subject: |
|
|
| Stakkars Kåre er taktisk utviklingshemmet og skjønner det fortsatt ikke selv. |
|
| Back to top |
|
 |
vegran Veteran

|
Posted: 30.08.2018 17:39 Post subject: |
|
|
| Hodor wrote: | https://www.vg.no/sport/f...-paa-greip
Neppe tilfeldig at det kommer saker om KÃ¥re noen timer etter at dette intervjuet ble postet i Vg.
Kåre så vel sitt snitt i å lage styr for klubben |
Drillo er vel fortsatt sur etter han fikk sparken fra landslaget... |
|
| Back to top |
|
 |
kristoffer99 Senior
|
Posted: 30.08.2018 17:40 Post subject: |
|
|
Kåre I sier han håper RBK går videre i kveld.
Men han vet dette trekker negativ energi fra spillerne og omgivelsene og at det ikke er mulig å holde det helt på avstand. At han vil ødelegge for Koteng er kanskje forståelig, at han vil ødelegge for klubben er merkelig men at han vil ødelegge for spillerne i kveld, det er bare helt meningsløst. Han bidrar ihvertfall ikke positivt.
Denne sparkingen viser seg å være riktig på det personlige planet, KI har vært sur i hele 2018 på intervju etter kamper. Men Drillo hiver seg på som arbeidslivjurist nå i ettermiddag så han får vel nok av støtte for dette også. Jeg derimot skal på min første generalforsamling for å støtte Koteng når det blir nødvendig.
KLUBBEN ER VIKTIGERE UANSETT  |
|
| Back to top |
|
 |
kristoffer99 Senior
|
Posted: 30.08.2018 17:41 Post subject: |
|
|
| vegran wrote: | | Drillo er vel fortsatt sur etter han fikk sparken fra landslaget... |
Etter drillos prestasjon som kommentator i sommer kan de vil gi han sparken i TVruta også....  |
|
| Back to top |
|
 |
SHJINNJWÆST Rutinert
|
Posted: 30.08.2018 17:44 Post subject: |
|
|
| La nå Kåre være så bitter han bare vil. Alle ville vært det i hans situasjon. Men Koteng skal like raskt ta sin hatt å forsvinne umiddelbart fra denne klubben om vi neste sesong sitter igjen med coolen ved roret kjempende om topp fem. Gjør han ikke det vil jeg på det sterkeste oppfordre de mest ihugge supporterne med hjertet i klubben om å trappe opp på brakka og fysisk pælme han ut døra. også vår mann koteng mfl. bør ha kniven på strupen nå. dette holder rett og slett ikke. de har lagd et faens rot, som de skal få ordne opp i |
|
| Back to top |
|
 |
SHJINNJWÆST Rutinert
|
Posted: 30.08.2018 17:53 Post subject: |
|
|
| shadwell wrote: | nesten like ille som å holde pressekonferanse i meråker dette.
Trodde han valgte å gå med verdighet, men det gjør han da altså ikke. Skuffende |
Kåre kan være så uverdig som han vil. Han vil aldri bli så patetisk som forgjengeren som klamret seg til en jobb han viste han ikke var kvalifisert for og kom til å mislykkes i, og likevel prøvde å klamre seg til den ved å skylde å peke på alt annet enn sin egen inkompetanse, samt få spillere til å føle at det var de som ble pepet på av fansen, og ikke han. Vi snakker tross alt ii kåres tilfelle om en trener som har gitt noe til klubben, til tross for at han ikke strakk til tilslutt |
|
| Back to top |
|
 |
tombur Veteran

|
Posted: 30.08.2018 18:04 Post subject: |
|
|
Tja, men nå ble jo Kåre til Perry til slutt. Kåre skulle reise hesten med høye indreløpere og inkompetent treningskultur. Over tid så ble Kåre til Perry. Og Kåre kan ikke skylde på andre enn seg selv. Taktisk svak og til slutt totalt inkompetent i alle spillets faser og taktiske avgjørelser. _________________ rosenborg e laget mitt, et eventyr i svart og i hvit!
Last edited by tombur on 30.08.2018 18:06; edited 1 time in total |
|
| Back to top |
|
 |
oxbailla Veteran
|
Posted: 30.08.2018 18:05 Post subject: |
|
|
Apropos verdighet:
I kveld sitter Ingebrigtsen på tribunen i Molde når hjemmelaget møter Zenit St. Petersburg i kvalifisering til Europaligaen. Han gleder seg til å se hvordan Ole Gunnar Solskjær angriper kampen. (NRK) |
|
| Back to top |
|
 |
tombur Veteran

|
Posted: 30.08.2018 18:07 Post subject: |
|
|
Kanskje han lukter på assistent-jobb i Molde.  _________________ rosenborg e laget mitt, et eventyr i svart og i hvit! |
|
| Back to top |
|
 |
|