| View previous topic :: View next topic |
| Author |
Message |
trolltunga Junior
|
Posted: 03.08.2018 09:55 Post subject: |
|
|
| Bananskrue wrote: | | Vil tro det skjer lite før det internasjonale vinduet stenger. |
Det stenger 31.august, unntatt England som stenger 7.august. Når vi her stenger 15.august, så bør det vel strengt tatt skje noe før... _________________ "Av alt det uviktige i verden, er fotball det viktigste!" |
|
| Back to top |
|
 |
doffen Veteran
|
Posted: 03.08.2018 10:00 Post subject: |
|
|
| Bør vel strengt tatt skje noe før fristen for påmelding til neste runde. De to kampene mot Cork er over etter at vinduet stenger så vidt jeg vet. |
|
| Back to top |
|
 |
Bananskrue Veteran
|
Posted: 03.08.2018 10:31 Post subject: |
|
|
| trolltunga wrote: |
Det stenger 31.august, unntatt England som stenger 7.august. Når vi her stenger 15.august, så bør det vel strengt tatt skje noe før... |
Aiai, da har jeg dummet meg ut Trodde vårt stengte etter. |
|
| Back to top |
|
 |
jorji Rutinert

|
Posted: 03.08.2018 10:44 Post subject: |
|
|
| ja vi har jo den fordelen i vintervinduet, men dessverre ikke om sommeren. |
|
| Back to top |
|
 |
Fusion Veteran

|
Posted: 03.08.2018 12:15 Post subject: |
|
|
Kan vi få noen rykter i dag, vær så snill?  |
|
| Back to top |
|
 |
Clasiker Rutinert
|
Posted: 03.08.2018 12:43 Post subject: |
|
|
Hva tenker folket her innom om en retur for Diskerud dersom Trondsen går?
Vajebah Sakor er visst også på "ut" lista til IFK Gøteborg....
Selv om alle sikler etter "Mr. Internasjonal spiller bare nerdene har hørt om", så er det vel realistisk at vi har mange "caser" pågående paralellt her nå? også fra det nordiske markedet.
Jeg synes Matti så frisk ut mot Celtic. Å få han matchfit er nesten som en nysignering.
Hvordan vil dere veie Zachariassen mot Fredrik Haugen og evt Gjermund? Antar det er disse som ee mest aktuelle fra ES pr nå? _________________ Norsk fotballs lokomotiv! |
|
| Back to top |
|
 |
Ratatosk Veteran
|
Posted: 03.08.2018 12:59 Post subject: |
|
|
| I Norge bør vel Matthew på LSK være den mest opplagte midtbanespilleren. Fredrik Haugen vil aldri spille for RBK. Av gamle Norgekjenninger kan vel Adu i Malmø og være av interesse. |
|
| Back to top |
|
 |
BalleK Veteran

|
Posted: 03.08.2018 13:00 Post subject: |
|
|
| Clasiker wrote: | | Hvordan vil dere veie Zachariassen mot Fredrik Haugen og evt Gjermund? Antar det er disse som ee mest aktuelle fra ES pr nå? |
Jeg tror alle de tre er på lista til Bjørnebye. Men jeg håper det er noen bedre spillere vi kan prøve oss på først.
Gjermund Åsen virker å ha en litt avvisende holdning til RBK (eller tar jeg feil?) Litt slik at "Dere ga meg fyken den gangen for mange år siden og satset ikke på meg - så da skal jeg fa.. ikke spille for dere nei!" Arrester meg gjerne dersom jeg har feil oppfatning.
De to andre vil jeg ta imot med begrenset entusiasme, men det er jo OK spillere på norsk nivå. Og vi trenger folk på benken også - nytter ikke med kun én god ny spiller inn og kun Ceide og Skarsem på benken. Vi vil få skader og kort som gjør at vi ikke kan stille med første-11-eren. _________________ RBK fjepper
Toillat folk e folk det å |
|
| Back to top |
|
 |
Lord Oakley Veteran
|
Posted: 03.08.2018 13:13 Post subject: |
|
|
ref: Laco Takacs
Han er vel mer en stor og sterk ballvinner, framfor en som slår de forløsende ballene?
Last edited by Lord Oakley on 03.08.2018 13:19; edited 12 times in total |
|
| Back to top |
|
 |
RBKSandvika Veteran

|
Posted: 03.08.2018 13:14 Post subject: |
|
|
| Matthew er god teknisk også. Definitivt en mulighet om vi absolutt skal ha noe fra ES.. |
|
| Back to top |
|
 |
eksil Veteran

|
Posted: 03.08.2018 13:42 Post subject: |
|
|
Håper ikke kollapsen på dansken og spanjolen fører til så høyt stressnivå at man begynner å panikkhandle nå... _________________ Du och jag Alfred? …..mmmmmjaannjoo... |
|
| Back to top |
|
 |
Numsk Rutinert

|
Posted: 03.08.2018 13:52 Post subject: |
|
|
Kan det finnes noe brukbart i MLS tro? Bruker som regel å se kamper derfra når jeg snubler over en sending, men har ennå ikke sett nok til at jeg har oversikt over hvem som er de beste spillerne. Det er en av de morsomste ligaene å se på, med skikkelig offensiv, fair fotball. Og ligaen virker å utvikle seg raskt. Ser ikke bort fra at en spiller fra MLS ikke nødvendigvis ser det som et steg ned å gå til RBK, men et springbrett. Siden Europa er det mest attraktive kontinentet fotballmessig. _________________ Instagram, YT, FB og Twitter: skauniversal |
|
| Back to top |
|
 |
Yv89 Veteran
|
Posted: 03.08.2018 13:56 Post subject: |
|
|
| Numsk wrote: | | Kan det finnes noe brukbart i MLS tro? Bruker som regel å se kamper derfra når jeg snubler over en sending, men har ennå ikke sett nok til at jeg har oversikt over hvem som er de beste spillerne. Det er en av de morsomste ligaene å se på, med skikkelig offensiv, fair fotball. Og ligaen virker å utvikle seg raskt. Ser ikke bort fra at en spiller fra MLS ikke nødvendigvis ser det som et steg ned å gå til RBK, men et springbrett. Siden Europa er det mest attraktive kontinentet fotballmessig. |
Eller hva med mellom og sør-amerika?  _________________ Rosenborg. Min lidenskap, andres hat! Reise rundt å bare pisse på! |
|
| Back to top |
|
 |
Bakklandia Legende
|
Posted: 03.08.2018 14:08 Post subject: |
|
|
Problemet i MLS er vel lønnsnivået... _________________ Det er bedre å stupe ut i smørøyet enn å gå rundt grøten! |
|
| Back to top |
|
 |
jinx Junior
|
Posted: 03.08.2018 14:12 Post subject: |
|
|
| Bakklandia wrote: | | Problemet i MLS er vel lønnsnivået... |
Nja, Skjelvik skal være ligaens best betalte forsvarsspiller med ei lønn på ca 7,5 mill i året, så det er ikke nødvendigvis veldig høyt nivå generelt sett.
Keita hadde visstnok i underkant av 3 mill i året der f.eks. |
|
| Back to top |
|
 |
Bakklandia Legende
|
Posted: 03.08.2018 14:18 Post subject: |
|
|
Keyword: FORSVARSspiller...  _________________ Det er bedre å stupe ut i smørøyet enn å gå rundt grøten! |
|
| Back to top |
|
 |
Brødsmula Veteran
|
Posted: 03.08.2018 14:19 Post subject: |
|
|
Sier sitt om forsvarssplllet i den ligaen. Har Skjelvik for øvrig innfridd?
Keita på sin side virker å ha gitt opp fotballkarrieren for å melke videre på MLS-kontrakten sin. |
|
| Back to top |
|
 |
Lord Oakley Veteran
|
Posted: 03.08.2018 14:36 Post subject: |
|
|
I MSL så har de lønnstak, samt at det er kun 3 spillere PR klubb som kan få meget gode vilkår som «stjernespillere» i Galaxy var alle disse plassene tatt, så Zlatan har ikke særlig bedre lønn en Bendtner, selv om han sikkert håver inn 100 mill i året på reklame...
Altså; om vi ser bort i fra de stjernespilllerne som vi uansett ikke ville fått så vil de fleste komme innenfor hva vi kan gi.. å hente fra MSL kan absolutt være tenkelig, særlig om det er en ung sulten gutt som ser på det som en vei til en større liga i Europa...å hente en etablert spiller derfra kan bli ganske vanskelig, Bradly hadde 6,5 mill dollar i året før han kom til Europa... |
|
| Back to top |
|
 |
JohnTiger Veteran
|
Posted: 03.08.2018 14:56 Post subject: |
|
|
I følge den siste oversikten fra MLS så tjener
Zlatan 1.5 mill USD og Skjelvik 1 mill USD i 2018/2019.
Edit : Fjernet noe som var feil. _________________ Rosenborg e laget!
Twitter : @JohnTiger67 |
|
| Back to top |
|
 |
henrifei Veteran
|
Posted: 03.08.2018 14:59 Post subject: |
|
|
| eksil wrote: | | Håper ikke kollapsen på dansken og spanjolen fører til så høyt stressnivå at man begynner å panikkhandle nå... |
jobber du i Adressa? |
|
| Back to top |
|
 |
Lord Oakley Veteran
|
Posted: 03.08.2018 15:10 Post subject: |
|
|
[quote="JohnTiger"]I følge den siste oversikten fra MLS så tjener
Zlatan 1.5 mill USD og Skjelvik 1 mill USD i 2018
Det stemmer nok, så kan vi legge til at dette er to av de som ikke er signert på stjernekontrakt som har desidert best lønn der borte! Etablerte stjerner fra MSL får vi ikke, men de fleste talentene der borte har lønn vi skal kunne matche/forbedre!
Så er det er det et annet spørsmål om det er noen som er aktuelle da.. |
|
| Back to top |
|
 |
Lillhammring Senior
|
Posted: 03.08.2018 15:19 Post subject: |
|
|
Ser at Eurosport lanserer Fredrik Oldrup Jensen som erstatter for Heltne Nilsen, kunne han vært noe aktuelt på lån for oss på en litt tynn midtbane? _________________ I svart og kvitt for alltid, også i Lillehammer! |
|
| Back to top |
|
 |
moomoo Veteran

|
Posted: 03.08.2018 15:26 Post subject: |
|
|
@lillehamring, NEI  _________________
| Neeskens wrote: | | Så kan dere sitere meg på at Carlo Holse er en av de mest oppskrytt er spillerene vi har hatt |
| Emilie wrote: | | Neeskens, trenger du å låne en tampong? |
|
|
| Back to top |
|
 |
IskaldDahls Junior

|
Posted: 03.08.2018 16:24 Post subject: |
|
|
Hva med å hente trøndern Edvard Sandvik Tagseth? _________________ Oh Ah Sapara |
|
| Back to top |
|
 |
robbie Veteran

|
Posted: 03.08.2018 16:38 Post subject: |
|
|
| Hva med å hente Espen Hoff? |
|
| Back to top |