English version 
Rosenborg Web
SESONGEN 2025
 NYHETER
 KAMPER
 SPILLERE
KLUBBEN
 HISTORIE
 KLUBBFAKTA
 MERITTER
 REKORDER
 STATISTIKK
 LERKENDAL STADION
EKSKLUSIVT
 LESESTOFF
 I GAMLE DAGER
 LEGENDER
 BILDESPESIAL
MENINGER
 DEBATTFORUM
 KOMMENTAR
 DIN MENING
RBKweb
 OM RBKweb
 ANNONSEINFORMASJON
 RSS-KANAL
 ARKIV
 TA KONTAKT
Debattforum

Alle kan lese innleggene, men man må registrere seg for å delta aktivt i diskusjonene.
Everyone can read the posts, but you have to register before writing your own posts.

FAQFAQ   SearchSearch   MemberlistMemberlist   UsergroupsUsergroups   StatistikkStatistikk   RegisterRegister 
 ProfileProfile   Log in to check your private messagesLog in to check your private messages   Log inLog in 
Framtidige trenerkandidater
Goto page Previous  1, 2, 3 ... 200, 201, 202 ... 779, 780, 781  Next

Post new topic   Reply to topic    Forum -> Sportslig avdeling
View previous topic :: View next topic  
Author Message
Bananskrue
Veteran

PostPosted: 30.07.2018 20:46    Post subject: Reply with quote

Finnes ikke. Kåre hadde tatt chirivella med åpne armer om han fikk muligheten, det er jeg sikker på. Er jo akkurat den spillertypen vi har manglet siden 2015
Back to top
View user's profile Send private message
Borden
Veteran

PostPosted: 30.07.2018 21:04    Post subject: Reply with quote

Borden wrote:

Jeg kan komme med et forslag til, en 41 år gammel argentiner som garantert kan engelsk, ettersom han har spilt flere år i MLS.

Guillermo Barros Schelotto la opp som spiller i 2011 og har de siste to årene vært trener/manager for Lanus som holder til i Argentina. I fjor ble de nummer to i serien og vant Copa Sudamericana. Pr. i dag er de i kvartfinalen i Copa Libertadores hvor andre kvartfinale blir spilt i morgen.

Han har altså hatt veldig stor suksess så tidlig i trenerkarrieren.

Har funnet dette om ham:
"Barros Schelotto’s preferred mode is a fluid 4-3-3 with Santiago Silva as a rambunctious leader of the line, Leandro Somoza sitting deep and controlling play from the back of the midfield and Diego Gonzalez shuttling forward on the right. Barros Schelotto has imbued a ferocious team spirit."

Skulle passe bra i RBK dette.

Skrevet før Kåre-ansettelsen av undertegnede. Schelotto har siden hatt suksess med Boca Juniors, men kan se Rosenborg som et springbrett for å komme seg til Premier League og bli kjent med europeisk fotball.
Back to top
Undergangen er nær
Veteran

PostPosted: 30.07.2018 21:25    Post subject: Reply with quote

Kjapp googling forteller meg at han fikk sparken etter kun få dager, og to kamper, som trener for Palermo - etter at det ble klart at UEFA krever minst fem års erfaring som trener på toppnivå for å utøve yrket her (om man ikke har utdannelsen sin herfra). Per i dag har han vært trener på toppnivå i 5,5 år. Timingen passer Cool
Back to top
Sløvsekken
Veteran

PostPosted: 30.07.2018 23:05    Post subject: Reply with quote

Var det ikke Palermo som hadde 11 trenerbytter på 2 sesonger ?
Back to top
Krokodil Dundee
Veteran

PostPosted: 31.07.2018 00:38    Post subject: Reply with quote

Palermo har vel hatt over 40 trenere på 15 år ja
Back to top
zaphod81
Forumsjef

PostPosted: 31.07.2018 00:46    Post subject: Reply with quote

EspN wrote:
Thomas Christiansen som var trener for APOEL når vi møtte de da?Fikk sparken i leeds,Men det er jo en kaosklubb.

Mer spennede enn simo valakari.

Hvis han blir trener for Rosenborg lover jeg å bruke det neste året (ok, uka) på å infiltrere klubben i akkurat den grad at jeg kan finne meg selv stående i samme rom som ham, med nykvessede knotter på ispigg-Adidasene fra nittitallet, og sette inn en takling nøyaktig i hoftehøyde som får Roy Keane til å framstå som Øyvind Storflor.

Makan til rasshøl.
Back to top
Numsk
Rutinert

PostPosted: 31.07.2018 03:20    Post subject: Reply with quote

Kim Rud Pedersen meldte på twitter for noen dager siden at det blir Michael Laudrup. Dog ikke lett å vite om dette er spådom eller basert på kredibel informasjon.

https://twitter.com/kimru...11393?s=21
tombur
Veteran

PostPosted: 31.07.2018 04:14    Post subject: Reply with quote

Numsk wrote:
Kim Rud Pedersen meldte på twitter for noen dager siden at det blir Michael Laudrup. Dog ikke lett å vite om dette er spådom eller basert på kredibel informasjon.

https://twitter.com/kimru...11393?s=21

Når du hører navn som Mikael Laudrup i sammenheng med Rosenborg. Da skjønner man at folk faktisk legger litt kjøtt-vekt på styrets uttalelser om satsning. Kjenner jeg nå vil bli ekstremt skuffet om ikke både Pedro, Markovic og Laudrup kommer. Very Happy
Toilling
Veteran

PostPosted: 31.07.2018 05:56    Post subject: Reply with quote

Om Laudrup oppriktig kommer, så gir det plutselig mye mer mening i hvorfor en ung spansk liverpool midtbanegutt kommer til Rosenborg.
Han var jo STOR i spania, man skal lete lenge etter en bedre midtbanespiller, det finnes vel knapt nok ikke.
Back to top
JB
Veteran

PostPosted: 31.07.2018 09:53    Post subject: Reply with quote

Om Michael Laudrup skulle bli presentert som ny trener for RBK, ja da bestiller jeg sesongkort på Lerkendal 2019, og kjører 70mil på kamp.
Det har i mange år vært min våte drøm å se Laudrup som RBK-trener.
Henri
Legende

PostPosted: 31.07.2018 10:06    Post subject: Reply with quote

Står ikke Laudrup for en "la oss se hvor mange kortpasninger på kryss og tvers vi kan slå på 90 minutter"-fotball?
Back to top
Kamerat Ola
Veteran

PostPosted: 31.07.2018 10:06    Post subject: Reply with quote

Veldig sikker på st han ikke er kredibel. Han ‘meldte’ også Sven Gøran Erikson før Laudrup.
Back to top
Bart1
Veteran

PostPosted: 31.07.2018 10:16    Post subject: Reply with quote

Det som er viktig nå er at vi ansetter en trener som kan være i mange år fremover. Vi trenger den kontinuiteten som vi hadde under Eggen. Post Eggen har vært en tid med hyppige trenerbytter og deretter resultater - nå må vi snart kunne få landet en trener som kan være her over tid.

Jeg tror at en nederlands trener som kjenner til systemet vårt er det beste. Coolen er for meg en god kandidat. Men, jeg håper på et mye, mye større navn enn det.
Back to top
Johnny Rainbow
Rutinert

PostPosted: 31.07.2018 10:26    Post subject: Reply with quote

Henning wrote:
Står ikke Laudrup for en "la oss se hvor mange kortpasninger på kryss og tvers vi kan slå på 90 minutter"-fotball?

Jo, det er hvert fald mit indtryk og er derfor ret skeptisk egentlig. På en eventuel plusside er, at dansk TV, i så fald det faktisk bliver Laudrup, fortsætter med at vise Rosenborgs kampe fremover
Back to top
TottoD
Proff

PostPosted: 31.07.2018 11:33    Post subject: Reply with quote

Ronald Koeman skal visstnok vært på intervju om jobben, men skal være uaktuell nå. Høres helt sykt ut.
Back to top
Hedon
Forumsjef

PostPosted: 31.07.2018 11:37    Post subject: Reply with quote

Koeman bør vel være full av vonde minner og ærefrykt om han nærmer seg Lerkendal.
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail MSN Messenger
Macha
Veteran

PostPosted: 31.07.2018 11:44    Post subject: Reply with quote

Ok men siden det er så mange som er godt informert her; hvor stor andel av formuen sin har Koteng overført til RBK? Mye dyre navn for tiden.
Back to top
kevinpieter
Veteran

PostPosted: 31.07.2018 11:50    Post subject: Reply with quote

Som RBK-eier blir vel det mer eller mindre alt.
larsarus
Legende

PostPosted: 31.07.2018 11:55    Post subject: Reply with quote

Ennå en "Hoinner prosænt!"
Back to top
Barney
Veteran

PostPosted: 31.07.2018 11:58    Post subject: Reply with quote

Macha wrote:
Ok men siden det er så mange som er godt informert her; hvor stor andel av formuen sin har Koteng overført til RBK? Mye dyre navn for tiden.

Det kan jo være mange som ser på RBK som en mulighet til å skaffe seg et navn/gjenoppbygge et navn også. Se feks på Østerssund-treneren som plutselig flyttet til Swansea i sommer.

Med RBK har man muligheten til å bygge et lag som vinner titler og biter fra seg i Europa. Det kan være verd en del mer enn penger for folk som ser for seg en lengre karriere som trener.
Back to top
BjarneB
Senior

PostPosted: 31.07.2018 11:59    Post subject: Reply with quote

Personlig har jeg hatt en feeling/drøm om Wenger, og at vi kan lokke med en heftig CL-bonus (les, 20-30mill).
Mer realistisk sett hadde Buvac eller Vrba vært fantastiske på det fotballfaglige, selv om mange sikkert kommer til å mene noe om at det er et "for lite navn".

Ellers mener jeg at dersom ting drøyer utover høsten, og han fortsatt er ledig, kombinert med at saken hans forverres, kontakt Conte. Chelsea ønsker ikke å betale ut de i underkant av 100 millionene Conte mener han har krav på, og hevder at omstendighetene og tidspunktet for avskjeden gjør at han ikke kommer til å få muligheten til å trene en storklubb i år.
Hvis han tar over Rosenborg, og da sier i prosessen at "dette var det beste jeg fikk", vil han ha et trumfkort over Chelsea.
Back to top
Sløvsekken
Veteran

PostPosted: 31.07.2018 12:03    Post subject: Reply with quote

Bart1 wrote:
Det som er viktig nå er at vi ansetter en trener som kan være i mange år fremover. Vi trenger den kontinuiteten som vi hadde under Eggen. Post Eggen har vært en tid med hyppige trenerbytter og deretter resultater - nå må vi snart kunne få landet en trener som kan være her over tid.

Jeg tror at en nederlands trener som kjenner til systemet vårt er det beste. Coolen er for meg en god kandidat. Men, jeg håper på et mye, mye større navn enn det.

At vi skal beholde en trener over veldig mange år, slik som Eggen, er ganske så utopisk i dagens fotball. En trener som lykkes hos oss, og spesielt om vi gjør det bra i europa, blir fort attraktiv for større klubber, og da har vi lite å stille opp med. Typer som Eggen, som driter i penger og er 100% lojal mot en klubb, er en mer eller mindre utdødd rase.
Back to top
Krokodil Dundee
Veteran

PostPosted: 31.07.2018 12:05    Post subject: Reply with quote

Haha, dette må være trolling, men Conte ser dessverre ut til å ta over AC Milan
Back to top
haavarl
Forumsjef

PostPosted: 31.07.2018 12:11    Post subject: Reply with quote

Fillern. Hva gjør vi da?
machiavelli
Veteran

PostPosted: 31.07.2018 12:14    Post subject: Reply with quote

Vi har slått AC Milan før. På tide å ta innersvingen på de igjen!
Back to top
Post new topic   Reply to topic    Forum -> Sportslig avdeling All times are GMT + 2 Hours
Goto page Previous  1, 2, 3 ... 200, 201, 202 ... 779, 780, 781  Next
Page 201 of 781

Jump to:  

Utviklet av phpBB. Tilrettelagt for RBKweb.

ANNONSE
SITATET
© 1999-2025 RBKweb