View previous topic :: View next topic |
Author |
Message |
Eru Veteran
|
Posted: 25.08.2017 13:16 Post subject: |
|
|
jubajuba wrote: | Jeg tenkte Europa League når jeg så tifoen. Samme fargene som brukes? Altså samme fargene som UEFA bruker til å promotere EL. |
Sort, hvitt og gull med Trondheimsrosa i sort og gull.
ikke verre enn det. |
|
Back to top |
|
 |
stian1991 Junior
|
Posted: 25.08.2017 19:29 Post subject: |
|
|
Har lagt merke til noe tendenser til slåssing på kjernen de siste kampene. da snakker jeg om Celtic, Haugesund og i går mot Ajax. At alle bør synge er jeg enig med. Men å stille seg framfor eldre damer (som faktisk, synger klapper og er med) å skriker til de med megafon og stiller seg rett framfor de etter, er bare og be om bråk fra andre rundt.
Synes dette er en uting av FN og sende sine representanter rundt som blokkerer utsikten til de som vil se kampen. Skal dere ha representanter rundt på ØØ, plasser de fra start, eller gå opp å ned trappa.
Slutt og lag dårlig stemning, heller oppfordre til å synge med på det de kan, og lær de tekstene på det de ikke kan, ikke være aggressiv og skrike i ørene i folk dere mener ikke synger høyt nok! |
|
Back to top |
|
 |
attach Forumsjef
|
Posted: 25.08.2017 19:39 Post subject: |
|
|
Høres ikke bra ut. Mora mi på snart 70 er selv ivrig og synger med på ØØ. Det må da være rom for alle slags folk der oppe så lenge de bidrar. En jypling i balaklava, hettejakke, whatever, har ikke mer rett på noen som helst måte. |
|
Back to top |
|
 |
Eru Veteran
|
Posted: 25.08.2017 20:32 Post subject: |
|
|
Høres ut som overdrevet, karikert pisspreik. |
|
Back to top |
|
 |
25 Proff
|
Posted: 25.08.2017 21:19 Post subject: |
|
|
Haha... _________________ GPT
Last edited by 25 on 26.08.2017 11:00; edited 1 time in total |
|
Back to top |
|
 |
SeG Veteran
|
Posted: 25.08.2017 21:25 Post subject: |
|
|
Hva skjer her nå egentlig? Veldig lavt nivå. Håper ikke det Stian stemmer for på ØØ bør det være plass til alle. Men regner med det sikkert er to sider av saken. Men hvis siste melding her er representativt for det som skjer i Kjernen blir jeg skremt. Men aner ikke om "25" har noen tilknyttning, skal sies _________________ I have as much authority as the Pope. I just don’t have as many people who believe it.
- George Carlin -
Formerly known as STRANDerGUD |
|
Back to top |
|
 |
JanneB Veteran
|
Posted: 25.08.2017 21:29 Post subject: |
|
|
Ikke alt som skrives på nettet en trenger å ta seriøst. |
|
Back to top |
|
 |
SeG Veteran
|
Posted: 25.08.2017 21:33 Post subject: |
|
|
Ånei?  _________________ I have as much authority as the Pope. I just don’t have as many people who believe it.
- George Carlin -
|
Back to top |
|
 |
JanneB Veteran
|
Posted: 25.08.2017 21:43 Post subject: |
|
|
Rosenborg har ikke hooligans og har vel aldri hatt det. Så det er ikke noe å bli skremt av eller spille seg opp for.
At folk blir uenige av og til skjer overalt også på en tribune, men thats life. |
|
Back to top |
|
 |
SeG Veteran
|
Posted: 25.08.2017 21:47 Post subject: |
|
|
Nå er det vel heller ingen som påstår dette? Det påpekes vel kanskje at man er litt aggressive i måten man tiltaler folk som ikke lever opp til forventingene der oppe. Kan forstå at Kjernen ønsker trøkk fra alle, men hvis det Stian sier stemmer virker det som enkelte mangler folkeskikk. Langt derifra til hooliganisme vil jeg si. Men påpeker gjerne igjen, det er nok to sider av saken _________________ I have as much authority as the Pope. I just don’t have as many people who believe it.
- George Carlin -
|
Back to top |
|
 |
Bananskrue Veteran
|
Posted: 25.08.2017 21:58 Post subject: |
|
|
Jeg har også hørt rykter om at det var tilløp til slossing på kjernen, men jeg hørte det i anledning Celtic-kampen. Selv pleier jeg å møte opp 30-45 minutter før kamp og da havner jeg litt ute til sidene, og der har det iallefall alltid gått rolig for seg, selv om nivået til tider kan være labert, avhengig av kampen. |
|
Back to top |
|
 |
xMegafonmannen Veteran

|
Posted: 26.08.2017 09:36 Post subject: |
|
|
På torsdag var det noen som hadde sulla seg inn på UN sitt felt på midten. Stod og sang litt på noen sanger men langt i fra så aktiv som man bør der.
Ble fortalt at skulle man stå der, fikk man faen meg synge.
Når man da svarte sleivkjefta tilbake ble en av dem lagt i bakken med beskjed om at enten sang man, eller så forduftet man.
Sånn skal det være i midten av tribunen.
Er det for brutalt, så står man bare litt ut på sidene.
Ps: Vedkommende valgte å stå der og sang med på alt resten av kampen og klina sikkert med han som la han i bakken på 3-2 _________________ :/ |
|
Back to top |
|
 |
SeG Veteran
|
Posted: 26.08.2017 12:40 Post subject: |
|
|
Se der ja, alltids to sider av saken. Alle blir venner når RBK vinner _________________ I have as much authority as the Pope. I just don’t have as many people who believe it.
- George Carlin -
|
Back to top |
|
 |
Kjetil Rekdal Veteran
|
Posted: 26.08.2017 15:49 Post subject: |
|
|
Predicted wrote: | Hva er det for ett banner på ØØ i dag? Casuals ett eller annet? Så ikke helt hva det var, men om det er det jeg tror det er må det bort fort som fan. |
Dersom det faktisk stemte ville de ha hatt like mye rett til å stå der og henge opp banner som resten. _________________ In Rekdal We Trust! |
|
Back to top |
|
 |
stian1991 Junior
|
Posted: 26.08.2017 15:55 Post subject: |
|
|
shadwell wrote: | På torsdag var det noen som hadde sulla seg inn på UN sitt felt på midten. Stod og sang litt på noen sanger men langt i fra så aktiv som man bør der. |
Ja ser den, situasjonen jeg snakket om på torsdag var et godt stykke utenfor på FN sin side.
For all del, stiller man seg i UN og FN så bør det være høyde for å få kjeft. |
|
Back to top |
|
 |
Mustrum Ridcully Legende

|
Posted: 26.08.2017 16:32 Post subject: |
|
|
shadwell wrote: | Ps: Vedkommende valgte å stå der og sang med på alt resten av kampen og klina sikkert med han som la han i bakken på 3-2 |
Ækte kjærlighet! _________________ Agbogbloshie park inspector.
Quis custodiet ipsos custodes? |
|
Back to top |
|
 |
arnt Veteran

|
Posted: 26.08.2017 16:40 Post subject: |
|
|
shadwell wrote: |
Ps: Vedkommende valgte å stå der og sang med på alt resten av kampen og klina sikkert med han som la han i bakken på 3-2 |
Mora? _________________ "Engang en ret forvoven Jyde
Med Hagel paa en Thrønder vilde skyde,
Men fik hans Pande ei i sønder,
Nei, der skal Kugle til en Thrønder!" |
|
Back to top |
|
 |
arnt Veteran

|
Posted: 26.08.2017 18:43 Post subject: |
|
|
Ps: Vedkommende valgte å stå der og sang med på alt resten av kampen og klina sikkert med han som la han i bakken på 3-2 |
Mora? _________________ "Engang en ret forvoven Jyde
Med Hagel paa en Thrønder vilde skyde,
Men fik hans Pande ei i sønder,
Nei, der skal Kugle til en Thrønder!" |
|
Back to top |
|
 |
JanneB Veteran
|
Posted: 26.08.2017 18:44 Post subject: |
|
|
Mora? |
|
Back to top |
|
 |
hello Veteran
|
Posted: 26.08.2017 23:24 Post subject: |
|
|
Chuck Bendtner wrote: | Predicted wrote: | Hva er det for ett banner på ØØ i dag? Casuals ett eller annet? Så ikke helt hva det var, men om det er det jeg tror det er må det bort fort som fan. |
Dersom det faktisk stemte ville de ha hatt like mye rett til å stå der og henge opp banner som resten. |
Ville selverklærte casuals hatt like mye rett som andre å stå på tribunen? Hvordan tror du Kjernen og de to Ultras-grupperingene hadde reagert om det oppstod et casuals-miljø knyttet til Rosenborg og med tilholdssted på ØØ? Spør fordi jeg lurer. |
|
Back to top |
|
 |
Ciljan Rutinert
|
Posted: 07.09.2017 16:00 Post subject: |
|
|
fikk mail fra NT nå om grasrotmidler.
jeg støtter Kjernen, og der sto det at de har mottatt 171.000 hittil i år!
dette er jo meget gledelige tall. |
|
Back to top |
|
 |
andrezinho Veteran

|
Posted: 07.09.2017 16:30 Post subject: |
|
|
Samme her, temmelig imponerende andel Kjernen får. Tror vi skal være glad for at grasrotandelen fins, ellers må det jo ha blitt vanskelig for Kjernen å rydde opp etter tidligere økonomisk rot? |
|
Back to top |
|
 |
haavarl Forumsjef

|
Posted: 08.09.2017 08:45 Post subject: |
|
|
Medlemskontingent er aller viktigst. For tiden 2661 medlemmer (hvilket er rekord!) som betaler 300 kroner per hode.
Men 171k monner definitivt også. Det økonomiske uføret er vi ferdige med.
Vil du bli medlem? Meld deg inn her
Flest mulig medlemmer = best mulig støtte hjemme og borte. Ikke minst kan det settes opp flest mulig busser til bortekamp. _________________ Embrace science - resist ignorance |
|
Back to top |
|
 |
Hodor Veteran

Joined: 23 Aug 2013 Posts: 3645 Location: Sunnmøre's hovedstad
|
Posted: 09.09.2017 23:53 Post subject: |
|
|
Kjekt å se at så mye av pengene jeg og andre ødsler bort på lykkespill tilfaller Kjernen  |
|
Back to top |
|
 |
oyvindh Rutinert

|
Posted: 03.10.2017 17:39 Post subject: |
|
|
Skjerpings, gutter!
Synes Kjernen skal gå foran under slagordet "Gi bannskap rødt kort". |
|