English version 
Rosenborg Web
SESONGEN 2025
 NYHETER
 KAMPER
 SPILLERE
KLUBBEN
 HISTORIE
 KLUBBFAKTA
 MERITTER
 REKORDER
 STATISTIKK
 LERKENDAL STADION
EKSKLUSIVT
 LESESTOFF
 I GAMLE DAGER
 LEGENDER
 BILDESPESIAL
MENINGER
 DEBATTFORUM
 KOMMENTAR
 DIN MENING
RBKweb
 OM RBKweb
 ANNONSEINFORMASJON
 RSS-KANAL
 ARKIV
 TA KONTAKT
Debattforum

Alle kan lese innleggene, men man må registrere seg for å delta aktivt i diskusjonene.
Everyone can read the posts, but you have to register before writing your own posts.

FAQFAQ   SearchSearch   MemberlistMemberlist   UsergroupsUsergroups   StatistikkStatistikk   RegisterRegister 
 ProfileProfile   Log in to check your private messagesLog in to check your private messages   Log inLog in 
Molde FK 2016
Goto page Previous  1, 2, 3 ... , 24, 25, 26  Next

Post new topic   Reply to topic    Forum -> Fotball generelt
View previous topic :: View next topic  
Author Message
Frankiefourfingers
Veteran

PostPosted: 07.12.2016 12:53    Post subject: Reply with quote

Liker ethvert forsøk på å kritisk granske plastikk-klubben. Denne gang var vel forsøket ikke spesielt sensasjonspreget eller spesiell.

Uansett, det fryder meg at noen er ute etter den klubben Tommel'n opp!
Back to top
View user's profile Send private message
Zeno
Veteran

PostPosted: 07.12.2016 13:01    Post subject: Reply with quote

Macha wrote:
Syns det lukter fremadstormende journalist som skal skape sensasjon.

Det er helt naturlig å være kritisk til at man velger å reise til et land som gir totalt blaffen i menneskerettigheter og bedriver moderne slaveri.

Last edited by Zeno on 07.12.2016 15:07; edited 2 times in total
Back to top
bolgebah
Veteran

PostPosted: 07.12.2016 13:20    Post subject: Reply with quote

Ikke at jeg vil at vi (også) skal bli en sånn sår sutreklubb som må ha luktesalt og kubbelys for alt som er vondt og vanskelig i tilværelsen, men det hadde jo vært artig med et lite takk for sist til denne moralistiske holier-than-thou-gjengen på nordvestlandet. At f.eks. Kåre eller Bjørnebye offentlig kunne sagt noe om å være "forundret over valget deres" eller "her i Rosenborg jobber vi etter en noe høyere etisk standard" og at vi "aldri ville vurdert" noe som dette.

For alle andre klubber synes jeg vi kunne holdt kjeft og latt dem stå for sine egne moralske valg, men denne skinnhelligheten Molde fra tidligere har ikledt seg finner jeg såpass problematisk at vi godt kan dytte den tilbake i gapet deres ved passende anledning.
Back to top
Zorac
Forumsjef

PostPosted: 07.12.2016 15:35    Post subject: Reply with quote

Helt enig, bolge. Dette har nesten mer med hvem det kommer fra som hvor de faktisk drar. Når de selv rakker ned på den minste ting i Rosenborg, en klubb som beviselig har solidaritet, menneskeverd og sosialt engasjement som verdier, er det betimelig med et lite stikk.
robbie
Veteran

PostPosted: 07.12.2016 15:43    Post subject: Reply with quote

Innlegget til Bolgebah er poesi.
Back to top
SeG
Veteran

PostPosted: 07.12.2016 17:50    Post subject: Reply with quote

Leser man reaksjonene fra Moldefans virker det som det største problemet er at det kommer fra Josimar. Dessuten ser jeg mange skyver andre klubber foran som unnskyldning. "AIK, IFK og FCK skal også nedover" osv.

Formerly known as STRANDerGUD
Back to top
Jonas
Veteran

PostPosted: 07.12.2016 18:10    Post subject: Reply with quote

bolgebah wrote:
Ikke at jeg vil at vi (også) skal bli en sånn sår sutreklubb som må ha luktesalt og kubbelys for alt som er vondt og vanskelig i tilværelsen, men det hadde jo vært artig med et lite takk for sist til denne moralistiske holier-than-thou-gjengen på nordvestlandet. At f.eks. Kåre eller Bjørnebye offentlig kunne sagt noe om å være "forundret over valget deres" eller "her i Rosenborg jobber vi etter en noe høyere etisk standard" og at vi "aldri ville vurdert" noe som dette.

For alle andre klubber synes jeg vi kunne holdt kjeft og latt dem stå for sine egne moralske valg, men denne skinnhelligheten Molde fra tidligere har ikledt seg finner jeg såpass problematisk at vi godt kan dytte den tilbake i gapet deres ved passende anledning.

Dette er type ting jeg ønsker å få sagt til en Molde-kis på jobben, men så skjønner jeg at det aldri ville nådd frem ordentlig; logger heller på rbkweb og leser fryden et sånt et innlegg gir meg i ro og mak. Godt nok det likevel, merker jeg. Tommel'n opp!
MikkelBille
Proff

PostPosted: 07.12.2016 19:37    Post subject: Reply with quote

Ser de har solgt Horvath

http://www.rbnett.no/100S...7119b.html
Back to top
SeG
Veteran

PostPosted: 07.12.2016 19:45    Post subject: Reply with quote

Hvordan i all verden har Brugge funnet på at de skulle kjøpe han? Han fremsto for meg som høyst medioker bak der.

Back to top
Zorac
Forumsjef

PostPosted: 07.12.2016 20:09    Post subject: Reply with quote

Han har alderen med seg, men det er nesten det eneste. Svakeste keeper Molde har hatt på lenge. Ser på Rossbach som en langt bedre keeper i aldersklassen, for eksempel. Amerikaneren er knapt topp ti i ligaen. Men det er bare å gratulere om Molde får en bra pris her; Horvath bør være relativt enkelt å erstatte.
SeG
Veteran

PostPosted: 07.12.2016 20:58    Post subject: Reply with quote

Vi får bare håpe de skal satse på han Linde. Han er svak han

Back to top
Standarn og Crick
Veteran

PostPosted: 07.12.2016 21:03    Post subject: Reply with quote

Var det ikke Horvath som var på en eller annen liste over de største unge talentene (sammen med Gersbach)? Hvis så, mulig de kun har sett på den listen, for han var langt ifra noen sikker sisteskanse i år.
Men er Linde fortsatt i klubben? Trodde han var solgt jeg, men blir positivt overrasket hvis det er han som kommer til å vokte buret deres neste sesong.
Back to top
cliff
Junior

PostPosted: 07.12.2016 21:45    Post subject: Reply with quote

Sånn i forhold til diskusjonen om den treningsleiren møtte vi Svensson på flyet til Dubai rett før forrige jul. Vi skulle jo uskyldig nok bare mellomlande på vei til et annet land med et godt kjent og frynsete rykte for sin interneringspolitikk for flyktninger, men hva om (gud forby) vår høyreback ikke skulle videre?
Back to top
Mustrum Ridcully
Legende

PostPosted: 07.12.2016 22:34    Post subject: Reply with quote

Ganske stor forskjell på hva Svensson som privatperson foretar seg og hva klubben som organisasjon gjør. Hva mener du med gud forby forresten?
robbie
Veteran

PostPosted: 07.12.2016 23:16    Post subject: Reply with quote

Det er jo mange som velger å både jobbe og dra på ferie der. Jeg ville neppe valgt det sjøl. Men det er et valg jeg respekterer.

På samme måte som at enkelte liker å dra på strippeklubb. Det plager ikke meg. Men jeg ville ikke likt om RBK skulle ha Cupfinalefeiringen sin der.
Back to top
Juch
Veteran

PostPosted: 08.12.2016 11:31    Post subject: Reply with quote

Haha, robbie. Noen av spillerne kunne kanskje syntes at det var et etterlengtet avbrekk etter tolv år på rad med selskapsbankett.

Jeg er enig med Mustrum i at det er større press på hva en organisasjon foretar seg, spesielt når Dubai og nabolandene bruker idrett aktivt for å forbedre sitt rykte utad. Personlig ville jeg aldri dratt til Dubai uansett, synes det sier litt om Svensson at han drar dit. Men det får stå for hans regning.

Personlig skjønner jeg ikke hvorfor folk drar til Dubai i det hele tatt. Har hørt at det skal være bra shopping der, men har de ikke de samme butikkene i mange andre storbyer som ligger betraktelig nærmere Norge? Nå skal det sies at jeg aldri hørt forstått meg på folk som drar på shoppingferie overhode, så kanskje jeg har oversett noe "viktig" angående Dubai sånn sett...
Back to top
Hodor
Veteran

PostPosted: 08.12.2016 14:05    Post subject: Reply with quote

standarn wrote:
Var det ikke Horvath som var på en eller annen liste over de største unge talentene (sammen med Gersbach?

Stemmer det. Husker Bråtveit i Haugesund og Svendsen i mfk også figurerte på den lista også
Back to top
robbie
Veteran

PostPosted: 08.12.2016 14:57    Post subject: Reply with quote

Juch wrote:
Personlig ville jeg aldri dratt til Dubai uansett, synes det sier litt om Svensson at han drar dit. Men det får stå for hans regning

Prøver du å si at det er en sammenheng med dette?

http://www.t-a.no/nyheter...236038.ece
Back to top
Cyrilp
Veteran

Location: Elsker Molde by, ikke MFK... Savner alltid Nidaros.

PostPosted: 12.12.2016 14:14    Post subject: Reply with quote

Molde signerer LANDSLAGSSPILLER!!!

http://www.nettavisen.no/...92238.html

Snakk om click-bait...

"Nattestad spiller på landslaget til Færøyene og har signert en avtale med Molde ut 2019."
Undergangen er nær
Veteran

PostPosted: 12.12.2016 14:27    Post subject: Reply with quote

Kommer fra utlån til bunnklubb på Island. "Denne signeringen viser tydelig våre ambisjoner i sesongen som kommer", sier Solskjær. Nedrykk? Tommel'n opp!
Back to top
Standarn og Crick
Veteran

PostPosted: 12.12.2016 16:55    Post subject: Reply with quote

"Allerede med masse av internasjonal erfaring..."
Den neste som kommer inn er vel en baker fra San Marino. Razz
Back to top
Vegard2711
Legende

PostPosted: 12.12.2016 17:18    Post subject: Reply with quote

Herlig å se at Molde sin lommebok virker å være ganske tom. Signeringene i fjor og til nå tyder jo på at de ikke har så mye å rutte med lenger.
Back to top
haavarl
Forumsjef

PostPosted: 12.12.2016 21:25    Post subject: Reply with quote

standarn wrote:
"Allerede med masse av internasjonal erfaring..."

Han har jo tross alt spilt masse i utlandet!
Flabbergast
Veteran

PostPosted: 12.12.2016 21:31    Post subject: Reply with quote

Vegard2711 wrote:
Herlig å se at Molde sin lommebok virker å være ganske tom. Signeringene i fjor og til nå tyder jo på at de ikke har så mye å rutte med lenger.

Ja det, eller at det byner å bli skikkelig tricky å finne brukbare spillere som vil til Norge. Får jo litt mistanke om at vi sliter med å finne spillere selv
Back to top
Attaboy
Veteran

PostPosted: 12.12.2016 21:42    Post subject: Reply with quote

Ingen tvil om at Sunny har funnet ut at han ikke kan drive Molde som de gjør i United. Han har vel nå skjønt at det ikke nytter å ha 48 A-lagsspillere i lille Norge og i bittelille Molde. Det at han slanker stallen er nok et sterkt signal på at krana er stengt og at fornuften/resignasjonen endelig har begynt å ta tak.
Back to top
Post new topic   Reply to topic    Forum -> Fotball generelt All times are GMT + 1 Hour
Goto page Previous  1, 2, 3 ... , 24, 25, 26  Next
Page 25 of 26

Jump to:  

Utviklet av phpBB. Tilrettelagt for RBKweb.

ANNONSE
SITATET
© 1999-2025 RBKweb