View previous topic :: View next topic |
Author |
Message |
1972 Miami Dolphins Legende

|
Posted: 17.03.2016 13:20 Post subject: |
|
|
vegard bjørgå
Quote: | Solskjær er muggen enda tydeligvis. 15 av 16 TL trenere intervjuet av Josimar (TL bibelen)
Gjett 3 ganger hvem den ene er som ikke stiller. |
Surtrus |
|
Back to top |
|
 |
Mustrum Ridcully Legende

|
Posted: 17.03.2016 14:49 Post subject: |
|
|
Glansbildet krakilerer sakte men sikkert. Herlig! _________________ Agbogbloshie park inspector.
Quis custodiet ipsos custodes? |
|
Back to top |
|
 |
Øystein Veteran

|
Posted: 18.03.2016 12:01 Post subject: |
|
|
Josimar svarer med å kjøre svertesak mot han/Solbakken, der de også kritiserer norsk media.
Quote: | Det gir grunn til å stille noen spørsmål:
Mener Ole Gunnar Solskjær at han har rett til særbehandling?
Hva skyldes i så fall disse forventningene?
Er han hevet over kritikk?
Mener Solskjær virkelig at han bør behandles annerledes fordi han hadde en god proffkarriere? Scoret han så mange viktige mål for selveste Manchester United at han for alltid skal bli behandlet som en helt?
Og:
Skal norsk presse fortsette å ta på Solskjær med silkehansker?
Josimar har intervjuet Solskjær én gang - før sesongstart i 2012. Vår skribent Lars Sivertsen hadde en lang fotballprat med Solskjær. Etter intervjuet var Solskjær fornøyd: For en gangs skyld slapp han spørsmål om bilpark, familieforhold og kjendisstatus; samtalen hadde utelukkende handlet om fotballrelaterte ting.
For et drøyt år siden tok vi igjen kontakt med OGS og spurte om et intervju. Vi ønsket å snakke om hvilke planer han hadde i tiden fremover, tiden i Cardiff og samarbeidet med Jim Solbakken. En time senere kom svaret: "Are you taking the piss..." |
|
|
Back to top |
|
 |
Silkesvarten Proff

|
Posted: 18.03.2016 12:19 Post subject: |
|
|
Fant ikke denne før nuhh, fler som sliter med audio i denne videoen?
lyden går på 50% hastighet her så hele gjengen høres dopet ut
edit: ble bedre med IE, Opera var synderen  |
|
Back to top |
|
 |
Hodor Veteran

Joined: 23 Aug 2013 Posts: 3636 Location: Sunnmøre's hovedstad
|
Posted: 18.03.2016 22:43 Post subject: |
|
|
1972 Miami Dolphins wrote: | vegard bjørgå
Quote: | Solskjær er muggen enda tydeligvis. 15 av 16 TL trenere intervjuet av Josimar (TL bibelen)
Gjett 3 ganger hvem den ene er som ikke stiller. |
Surtrus |
Ler når jeg åpner Josimar og får dette servert på siden der Solskjær intervjuet skulle være :
"Her skulle vi egentlig hatt ett intervju med Ole Gunnar Solskjær.
Men han ville ikke snake med oss.
Solskjær ville heller ikke fortelle oss hvorfor han ikke ville snakke med oss."  |
|
Back to top |
|
 |
Hedning Legende

|
Posted: 18.03.2016 23:18 Post subject: |
|
|
Det er vel ingen som ikke forstår hvorfor. |
|
Back to top |
|
 |
robinla Veteran

|
Posted: 18.03.2016 23:37 Post subject: |
|
|
Verdt det. |
|
Back to top |
|
 |
smogli Proff
|
Posted: 19.03.2016 00:26 Post subject: |
|
|
Er bare å komme seg inn på Twitter og følge blant annet Josimarfolka der, man får nesten vondt i magen av å lese greiene.
At ikke noen av de riksdekkende media følger opp dette må bare bety én ting:
Enten har Josimar så jævlig feil
Eller så er det som Josimar sier, men atte hjælp kanke snakke sånn til kompisen min
Jeg heller mot det siste. |
|
Back to top |
|
 |
OrionPax Forumsjef

|
Posted: 19.03.2016 00:40 Post subject: |
|
|
Det Josimar sier om Solbakken er veldokumentert.
Det er ingen tvil om at Solskjær boikotter dem pga "heksejakten" på krim-Jim.
Det som er så rasende festlig er at masse moille-troll på twitter også driver og hater Josimar nå, bl.a. selve sjefsnissen DonFuru. Man kan jo lure på hva de er så sinna på og hvor gjennomtenkt dette er.  _________________ Rosenborg for alltid - uansett! | Troillprat.no |
|
Back to top |
|
 |
Cyrilp Veteran
Joined: 03 Aug 2008 Posts: 3997 Location: Elsker Molde by, ikke MFK... Savner alltid Nidaros.
|
Posted: 19.03.2016 01:06 Post subject: |
|
|
At hele Norges gullgutt har noen svin på skogen er det flere som har bekreftet opp igjennom årene, men at Solbakken skal være grunn til at han setter på bremsene opp mot media det hadde jeg ikke trodd med tanke på hvor glad han er i å fronte seg selv...
Det første som slår meg er at Solbakken har noe på Solskjær som ennå ikke har lekket ut og som ikke tåler dagens lys... kanskje bekreftelse på noen av ryktene som har gått eller noe ennå verre.
Samme kan det vel egentlig være, kommer det frem så flott, skulle det bli en hemmelighet kan det vel tenkes at Solskjær holder seg mer unna medias søkelys. Vinn-Vinn.  _________________ Samhandling: Et begrep som benyttes om koordinering og gjennomføring av aktiviteter i en prosess der ingen enkelt person eller institusjon har et totalansvar for prosessen. |
|
Back to top |
|
 |
Svangen Proff
|
Posted: 19.03.2016 04:44 Post subject: |
|
|
Morsomt å se hvordan MFK-supporterne forsvarer Solskjær på VGD, med sjefsklovn PapaSmurf i spissen |
|
Back to top |
|
 |
Sløvsekken Veteran

|
Posted: 19.03.2016 13:32 Post subject: |
|
|
Nå er det vel generelt rimelig langt mellom de som har noe å fornuftig å komme med på VGD. Nivået ligger omtrent på samme nivå som i sandkassen i barnehagen oppi veien her.
Solskjær har forøvrig bekreftet det alle visste: http://www.adressa.no/100...713231.snd
Fyren er så tragisk at jeg ikke finner ord.. |
|
Back to top |
|
 |
Huber Veteran
|
Posted: 19.03.2016 13:47 Post subject: |
|
|
RB vrir sannheten også. Han ble ikke frifunnet. FIFA/NøFF sa bare at sakene var utgått på dato. |
|
Back to top |
|
 |
2mas Sjef

|
Posted: 19.03.2016 16:17 Post subject: |
|
|
Noe av det første Ole Gunnar Solskjær gjorde som nyansatt Cardiff-manager var å hente tre norske spillere som hadde bestekameraten Jim Solbakken som agent. At Molde-treneren ikke har svart på spørsmål rundt disse problemstillingene, er svært betenkelig.
Les mer: Solskjærs selvmål |
|
Back to top |
|
 |
Green Goblin Rutinert

|
Posted: 19.03.2016 16:45 Post subject: |
|
|
Seriøst blad det der Josimar... |
|
Back to top |
|
 |
Beren Rutinert
|
Posted: 19.03.2016 16:50 Post subject: |
|
|
Ett av de absolutte få fotballmagasinene det går an å lese 2 ganger og samtidig glede seg til den tredje.
Selvfølgelig sutrer moldefolk! Hadde Josimar skrevet like kritisk og gravende om Perry/Wiggen/Skutle m/fler så hadde jeg fortsatt hyllet Josimar.
Så sånn e det! _________________ Gull 2015! |
|
Back to top |
|
 |
danielsk Veteran
|
Posted: 19.03.2016 18:24 Post subject: |
|
|
Det er to typer mennesker som slenger dritt om Josimar; Molde- og Stabæk-supportere. Ingen av de kan taes seriøst. |
|
Back to top |
|
 |
Mustrum Ridcully Legende

|
Posted: 19.03.2016 21:06 Post subject: |
|
|
Jepp, en kritisk granskning av ukultur eller fuffens i Rosenborg hadde blitt tatt imot med åpne armer av 98% av forumbrukerne, det føler jeg meg rimelig sikker på. Klart de er seriøse, det blir jo bare useriøst å mene noe annet. spesielt når man har en såpass kraftig slagside som du har goblin. _________________ Agbogbloshie park inspector.
|
Back to top |
|
 |
Green Goblin Rutinert

|
Posted: 20.03.2016 01:03 Post subject: |
|
|
Slagside??? |
|
Back to top |
|
 |
Mustrum Ridcully Legende

|
Posted: 20.03.2016 01:22 Post subject: |
|
|
Store norske wrote: | (sjøuttrykk). Et skip har slagside når det heller (krenger, ligger over) til en av sidene. Årsaken er oftest uheldig fordeling (trimming) av last eller at lasten har forskjøvet seg i sjøgang. – Også i alminnelig språkbruk med betydning: ha tilbøyelighet til (helling mot) et eller annet, i en eller annen retning. |
_________________ Agbogbloshie park inspector.
|
Back to top |
|
 |
Green Goblin Rutinert

|
Posted: 20.03.2016 02:11 Post subject: |
|
|
Hehehe,
Jaja, jeg får tåle kritikk for å stå opp for klubben min. Det har jeg ingen problemer med. Men det er en diskusjon for en annen tråd.
Men selv med antipatiene som råder mot MFK, OGS og Jimbo bør det være mulig å se hvor grovt over streken deler av kommentaren det er linket til over er. Josimar har fullstendig mister gangsynet i jakten på Solbakken. |
|
Back to top |
|
 |
Hakkespett Veteran

|
Posted: 20.03.2016 02:54 Post subject: |
|
|
I mine øyne skal ingen skal gi deg pepper for å stå opp for klubben din, selv om det selvfølgelig er lov å være kritisk i tide og utide. Som du sier, en sak for en annen tråd.
Slik jeg forstår det handler det egentlig om ord mot ord og personlig tolkning; TV2 hevder at det aldri var påpekt at det var "off the record", og dermed inndirekte inneforstått med at det var "on". Jimmy sier at det aldri var påpekt at det var "on", og dermed burde være "off".
Jeg skal innrømme at jeg er blandt de som ikke klarer å se hvor Josimar har tråkket på grenser. I mine øyne har de forbeholdt seg retten til å tolke antakelser ang. on/off, og dermed gått for det, heller enn å avvente og spille det trygt. Sier ikke nei takk dersom du guider meg gjennom hvordan de har krysset og tråkket. _________________ Selv solen går ned i svarthvitt. |
|
Back to top |
|
 |
Green Goblin Rutinert

|
Posted: 20.03.2016 03:00 Post subject: |
|
|
Joa, men jeg tenker mest her på påstandene om at de (OGS og Jimbo) skal ha svindlet Cardiff og paralellen til Nordkorea. Det blir for bare for dumt. |
|
Back to top |
|
 |
Hakkespett Veteran

|
Posted: 20.03.2016 03:24 Post subject: |
|
|
Vil tro at Nord-Koreareferansen er mer som et illustrativt virkemiddel enn et faktisk argument å regne, for å understreke den formen for innflytelse og makt disse gutta sitter med. Ang. påstanden om at Cardiff ble svindlet er jeg forsåvidt todelt; På en side forstår jeg hvor argumentet kommer fra - Ingen av de som ble hentet holdt det nivået de burde ha for å rettferdiggjøre en overgang. På en annen side kan man alltids bruke både potensialargumentet, spillestil/rolleargumentet, eller rett og slett at treneren har et form for forhold til spillerne som vil gjøre det enklere å skape et fungerende arbeidsforhold. Halvtricky case. Men med bakgrunn i alt som er blitt avdekket rundt både OGS og Jimmy er det vanskelig å ikke trekke de verste konklusjonene ved enhver slutning de fatter. _________________ Selv solen går ned i svarthvitt. |
|
Back to top |
|
 |
Willoch Veteran
|
Posted: 20.03.2016 08:55 Post subject: |
|
|
Man skal vel slite med å bevise at spillerne ble kjøpt for å berike js. George graham måtte vel gå som Arsenal manager etter kickbacks _________________ Willoch |
|
Back to top |
|
 |
|