View previous topic :: View next topic |
Author |
Message |
attach Forumsjef
|
Posted: 13.03.2016 18:03 Post subject: |
|
|
Beren wrote: | Vi er visst i forhandlinger med en såpass god midtbanespiller at hele forhandlingen blir definert av enkelte som "å sikte for høyt" da vi er i konkurranse med både Leverkusen og City om signaturen.
Aner ikke om hvilken liga han evt kommer fra, eller alder. Men strander denne så er en retur av Liam Henderson en mulig plan B ryktes det.
Etter kalddusjen i går så kjennes det godt å vite at overgangsvinduet fortsatt et åpent, og motivasjonen for å polere forhandlingsbordet har nok økt mye.
Glad Koteng er en like dårlig taper som forumet |
Spennende info, Beren. Håper virkelig at det er noe i det, men hvem kan det være, tro? Det må vel være snakk om et ungt talent i en mindre liga når vi konkurrerer med såpass store klubber.
Last edited by attach on 13.03.2016 18:09; edited 1 time in total |
|
Back to top |
|
 |
Sløvsekken Veteran

|
Posted: 13.03.2016 18:06 Post subject: |
|
|
Bruke masse penger på Tarik blir litt som å bytte inngangsdøra når vinduet er knust. Den største utfordringen ligger på midtbanen, og at vi har en spiss vi ikke greier å spille god. |
|
Back to top |
|
 |
Beren Rutinert
|
Posted: 13.03.2016 18:42 Post subject: |
|
|
attach wrote: | Beren wrote: | Vi er visst i forhandlinger med en såpass god midtbanespiller at hele forhandlingen blir definert av enkelte som "å sikte for høyt" da vi er i konkurranse med både Leverkusen og City om signaturen.
Aner ikke om hvilken liga han evt kommer fra, eller alder. Men strander denne så er en retur av Liam Henderson en mulig plan B ryktes det.
Etter kalddusjen i går så kjennes det godt å vite at overgangsvinduet fortsatt et åpent, og motivasjonen for å polere forhandlingsbordet har nok økt mye.
Spennende info, Beren. Håper virkelig at det er noe i det, men hvem kan det være, tro? Det må vel være snakk om et ungt talent i en mindre liga når vi konkurrerer med såpass store klubber. |
Har en følelse av at det enten er en øst-europeisk liga eller Tyskland!
Syns også vi bør se på en ny ving! Med både Helland og Rashani ute med lyskevondt, så blir jeg halvdeprimert av å tenke på ett angrep bestående av Dølle og Riski på hver sin ving. Foretrekker å se Solli istedet for Riski. _________________ Gull 2015! |
|
Back to top |
|
 |
haavarl Forumsjef

|
Posted: 13.03.2016 19:32 Post subject: |
|
|
Mikkelsen wrote: | Hent tilbake Tarik for uansett pris. |
Personlig har jeg ikke noe særlig ønske om å se Tarik tilbake. Da må det i tilfelle være ekstremt gunstig økonomisk. _________________ Embrace science - resist ignorance |
|
Back to top |
|
 |
Jakob Veteran
|
Posted: 13.03.2016 20:07 Post subject: |
|
|
Beren wrote: | attach wrote: | Beren wrote: | Vi er visst i forhandlinger med en såpass god midtbanespiller at hele forhandlingen blir definert av enkelte som "å sikte for høyt" da vi er i konkurranse med både Leverkusen og City om signaturen.
Spennende info, Beren. Håper virkelig at det er noe i det, men hvem kan det være, tro? Det må vel være snakk om et ungt talent i en mindre liga når vi konkurrerer med såpass store klubber. |
Har en følelse av at det enten er en øst-europeisk liga eller Tyskland!
Syns også vi bør se på en ny ving! Med både Helland og Rashani ute med lyskevondt, så blir jeg halvdeprimert av å tenke på ett angrep bestående av Dølle og Riski på hver sin ving. Foretrekker å se Solli istedet for Riski. |
God kilde? |
|
Back to top |
|
 |
Beren Rutinert
|
Posted: 13.03.2016 20:44 Post subject: |
|
|
Ja! Men ingen vits i å håpe for mye enda. Ville bare at forumet kunne trøste seg med det samme som jeg gjør; at det jobbes fortsatt knallsterkt med forsterkninger. Selv tror jeg at det ender på Liam H.  _________________ Gull 2015! |
|
Back to top |
|
 |
Sløvsekken Veteran

|
Posted: 13.03.2016 20:50 Post subject: |
|
|
Henderson er nytt lån i såfall? Eller er Celtic faktisk villig til å selge? |
|
Back to top |
|
 |
Aristoteles Veteran

|
Posted: 13.03.2016 20:56 Post subject: |
|
|
Henderson er da virkelig intet varp. Han var ok. |
|
Back to top |
|
 |
Sløvsekken Veteran

|
Posted: 13.03.2016 21:05 Post subject: |
|
|
Varp og varp. Synes han klarte seg bra alt tatt i betrakning. Hadde en norsk 19åring prestert slik i Tippeligaen hadde man sannsynligvis vært imponert. |
|
Back to top |
|
 |
Frankiefourfingers Veteran

|
Posted: 13.03.2016 21:05 Post subject: |
|
|
Henderson er da aldeles ingen redning på noen som helst måte. Det eneste han bidrar med er bredde, da han ikke er bedre enn Midtsjø eller Jensen. |
|
Back to top |
|
 |
Sløvsekken Veteran

|
Posted: 13.03.2016 21:08 Post subject: |
|
|
Det er bedre enn ingenting, om det er snakk om en midlertidig løsning i fall førsteprioriteten Beren nevner ikke går i orden. Vi trenger flere alternativer på midten. Ingen enkeltspiller vil "redde" det vi viste i går. Vi gjorde en elendig kamp over hele linja, så det må først og fremst tas tak kollektivt. |
|
Back to top |
|
 |
vegran Veteran

|
Posted: 13.03.2016 21:24 Post subject: |
|
|
Vi trenger en sentral midt! Ikke flere indreløpere. |
|
Back to top |
|
 |
Forumsjef Veteran
|
Posted: 13.03.2016 21:30 Post subject: |
|
|
Håper det er Selnæs. |
|
Back to top |
|
 |
Jakob Veteran
|
Posted: 13.03.2016 21:30 Post subject: |
|
|
Jeg synes Henderson var ganske god i sine innhopp. Scoret vel en del - og var svært god 1 mot 1. |
|
Back to top |
|
 |
Largactyl Veteran

|
Posted: 13.03.2016 21:33 Post subject: |
|
|
Men han klarte seg ikke saa bra i sentral rollen i de kampene han spilte der. Var vel et par cup kamper hvis jeg ikke tar feil, hvor Jensen tok over, da Ole var ute. Han er nok en bedre spiller naa enn ifjor, men vi trenger en ballfordeler som kan demme opp defensivt, og der tror jeg ikke han godeste Liam er akkurat naa. |
|
Back to top |
|
 |
1972 Miami Dolphins Legende

|
Posted: 13.03.2016 21:34 Post subject: |
|
|
Henderson er ingen sentral midt og han kommer ikke til å utkonkurrere Midtsjø, Jensen eller Konradsen. Jeg tviler også på at han klarer å utkonkurrere Stamnestrø.
Det vil være en totalt meningsløs signering i den situasjonen vi er i nå.
En klasse sentral midt er derimot akkurat det vi trenger, herlig å høre rykter Beren!!  |
|
Back to top |
|
 |
Mikkelsen Veteran

|
Posted: 13.03.2016 21:56 Post subject: |
|
|
haavarl wrote: | Mikkelsen wrote: | Hent tilbake Tarik for uansett pris. |
Personlig har jeg ikke noe særlig ønske om å se Tarik tilbake. Da må det i tilfelle være ekstremt gunstig økonomisk. |
Regner med du ikke vil ha han fordi han ville dra fra RBK så tidlig som mulig?
Hvis vi får han til RBK, kan jeg se for meg at han ender karrieren i RBK, og slutter å tenke på utlandet. Slik som med Tore R. |
|
Back to top |
|
 |
gollumLAD legend Veteran

|
Posted: 13.03.2016 22:01 Post subject: |
|
|
Beren wrote: | Vi er visst i forhandlinger med en såpass god midtbanespiller at hele forhandlingen blir definert av enkelte som "å sikte for høyt" da vi er i konkurranse med både Leverkusen og City om signaturen.
Er du halvt tysk? _________________ "Ikke ta den."
RBKweb Banter Crew
Party Læven Crew(PLC)
Anti Håkon Jørgensen
ULB
#JeSuisMessi
RÃ¥nny wrote: | JanneB har talt.
Ta dere en bolle og feir sølvet! |
Rabona
http://www.rbkweb.no/foru...74#1002174 |
|
Back to top |
|
 |
Beren Rutinert
|
Posted: 13.03.2016 22:51 Post subject: |
|
|
Ja! Men ingen vits i å håpe for mye enda. Ville bare at forumet kunne trøste seg med det samme som jeg gjør; at det jobbes fortsatt knallsterkt med forsterkninger. Selv tror jeg at det ender på Liam H.  _________________ Gull 2015! |
|
Back to top |
|
 |
Number10 Veteran
|
Posted: 13.03.2016 22:54 Post subject: |
|
|
Henderson er ikke velkommen, han var jo omtrent like treg som Gamsten. Det RBK trenger er spillere med tempo, uansett posisjon. _________________ «Koteng: Jo dårligere og dårligere det gikk, jo tryggere var vi på at Horneland var rett mann.» |
|
Back to top |
|
 |
Henri Legende

|
Posted: 13.03.2016 23:21 Post subject: |
|
|
Henderson er en bra spiller, men indreløper er ikke det vi trenger nå. |
|
Back to top |
|
 |
Sjt. Wiseth Veteran

|
Posted: 13.03.2016 23:25 Post subject: |
|
|
En kompis så Hoftun spise med en ung (20-25år) og gammel mann på Frati i dag. #blåseopptilnoemerenndeter _________________ Å du din forbainna skiitsækk, gi mæ tohoinner..TUSEN pushups |
|
Back to top |
|
 |
Sløvsekken Veteran

|
Posted: 13.03.2016 23:27 Post subject: |
|
|
Vi trenger et midtbaneanker, helt klart. Personlig har jeg vært meget tvilsom til at Konradsen er riktig mann i hele vinter. Samtidig skal man ikke hugge huet av han fullstending etter en enkelt kamp. Det var ikke bare Konradsen som sviktet mot Odd. Kollektivet fungerte ikke overhodet, og pasningspresisjonen var jevnt elending over hele linja. I tillegg svir vi flere opplagte scoringsmuligheter. |
|
Back to top |
|
 |
1972 Miami Dolphins Legende

|
Posted: 13.03.2016 23:27 Post subject: |
|
|
pics or it didn't happen  |
|
Back to top |
|
 |
Hakkespett Veteran

|
Posted: 13.03.2016 23:33 Post subject: |
|
|
Beren wrote: | Vi er visst i forhandlinger med en såpass god midtbanespiller at hele forhandlingen blir definert av enkelte som "å sikte for høyt" da vi er i konkurranse med både Leverkusen og City om signaturen. |
Direkte forhandlinger med spiller? Betyr dette at klubbene er enige? Da har vi enten betalt mye, eller så er spilleren overflødig i sin nåværende klubb. Men dersom han er såpass ettertraktet er dette lite sannsynlig. Spennende saker! _________________ Selv solen går ned i svarthvitt. |
|
Back to top |
|
 |
|