English version 
Rosenborg Web
SESONGEN 2026
 NYHETER
 KAMPER
 SPILLERE
KLUBBEN
 HISTORIE
 KLUBBFAKTA
 MERITTER
 REKORDER
 STATISTIKK
 LERKENDAL STADION
EKSKLUSIVT
 LESESTOFF
 I GAMLE DAGER
 LEGENDER
 BILDESPESIAL
MENINGER
 DEBATTFORUM
 KOMMENTAR
 DIN MENING
RBKweb
 OM RBKweb
 ANNONSEINFORMASJON
 RSS-KANAL
 ARKIV
 TA KONTAKT
Debattforum

Alle kan lese innleggene, men man må registrere seg for å delta aktivt i diskusjonene.
Everyone can read the posts, but you have to register before writing your own posts.

FAQFAQ   SearchSearch   MemberlistMemberlist   UsergroupsUsergroups   StatistikkStatistikk   RegisterRegister 
 ProfileProfile   Log in to check your private messagesLog in to check your private messages   Log inLog in 
SK Brann
Goto page Previous  1, 2, 3 ... 200, 201, 202 ... 277, 278, 279  Next

Post new topic   Reply to topic    Forum -> Fotball generelt
View previous topic :: View next topic  
Author Message
Beren
Rutinert

PostPosted: 26.05.2015 21:01    Post subject: Reply with quote

Helt vanvittig. en slik situasjon Brann har havnet opp i med den stallen de har skal i utgangspunktet være helt umulig! Jeg klarer ikke å unngå å føle med alle bergensere. Når det er sagt så er jeg jaggu glad for at hesten er plassert godt bak i stallen, for dette kunne skjedd oss om det ikke ble den endringen det ble.
RÃ¥nny
Legende

PostPosted: 26.05.2015 21:01    Post subject: Reply with quote

Takket Norling for seg til fansen? Slo ut med armene flere ganger, fra midten og utover ( Om det forklarer noe? Razz ) og fikk så applaus fra fansen.

- Torgeir Børven
Back to top
View user's profile Send private message
SeG
Veteran

PostPosted: 26.05.2015 21:24    Post subject: Reply with quote

Knowrud wrote:
http://www.ba.no/sport/fotball/brann/article5941089.ece

Hahahaha Rolling Eyes

Må si jeg er tom for ord når det kommer til det som skjer i Brann... hjelpe meg

Formerly known as STRANDerGUD
Back to top
stolavs
Veteran

PostPosted: 26.05.2015 21:26    Post subject: Reply with quote

regner med han sa han kom til å betale billettene til de som hadde tatt turen.
Back to top
xMegafonmannen
Veteran

PostPosted: 26.05.2015 21:32    Post subject: Reply with quote

synd. håpte brann kunne ta denne.
SeG
Veteran

PostPosted: 26.05.2015 21:34    Post subject: Reply with quote

Quote:
Jeg er utrolig lei meg på klubbens vegne, er lei meg for spillernes vegne, lei meg på Rikard Norling sine vegne også. Dette er ikke en fotball som han ønsker å spille, jeg har fått oppleve en fotball under Rikard Norling som jeg synes er motiverende og utviklende.
Vi var selvfølgelig uheldig i enkelte kamper i fjor, men dette er ikke Rikard Norling sin stil i det hele tatt

Har lyst til å kritisere littegran folk i brannledelsen også, de har valgt å satse på unge spillere, noe som er bra for framtiden. De er nødt til å få erstattet også med noen gode etablerte spillere som går rett inn på laget som kan løfte de unge spillerne, lære dem hvordan det skal gjøres, vise dem hvordan det skal gjøres, dem har spillere som Azar Karadas, Hanstveit i troppen som gjør en fantastisk jobb utenfor banen, men de spiller dessverre ikke så mye, de har Huseklepp, Vadim Demidov, men for øyeblikket føler jeg de har nok med seg selv, og mitt spørsmål til ledelsen:
Hvor mye har Rikard Norling vært inne i bildet i forhold til spillerne som har kommet hit nå, for meg virker det som det er spillere som ikke passer inn i forhold til den stilen Rikard ønsker å spille . Jeg tror ikke han har

Hassan El-Fakiri sine tanker etter tapet Razz

Back to top
Zeke
Junior

PostPosted: 26.05.2015 21:34    Post subject: Reply with quote

RÃ¥nny wrote:
Takket Norling for seg til fansen? Slo ut med armene flere ganger, fra midten og utover ( Om det forklarer noe? Razz ) og fikk så applaus fra fansen.

Tenkte det samme da jeg så han gjorde borte ved supporterne etter kampslutt.

Dette var vel den berømte dråpen vil jeg tro, Bergen har jo vært utrolig tålmodig denne gangen.
Back to top
thomas_katt
Rutinert

PostPosted: 26.05.2015 22:02    Post subject: Reply with quote

Det var det eneste jeg klarte å tolke ut av situasjonen også. Jeg må si jeg har full forståelse i så tilfelle, det jeg ikke forstår, er hvorfor han ikke har gjort det før. Det var kanskje ikke før nå han så at Gnaget-jobben var åpen for han...

Det er alt for mange i norsk fotball som tenker langsiktig. Prøv å bli god nå (Nils Arne Eggen)

@thomas_katt på bluesky
Back to top
hellvikrunner
Veteran

PostPosted: 26.05.2015 22:31    Post subject: Reply with quote

Norling ut - Nielsen inn?

http://m.db.no/2015/05/26.../39365916/
Back to top
thomas_katt
Rutinert

PostPosted: 26.05.2015 22:38    Post subject: Reply with quote

Hadde jo vært norsomt med Aabrekk, men Kjell Tennfjord vil nok bli presentert som redningsmann, før han takker for tilliten og takker for seg Very Happy

Det er alt for mange i norsk fotball som tenker langsiktig. Prøv å bli god nå (Nils Arne Eggen)

@thomas_katt på bluesky
Back to top
haavarl
Forumsjef

PostPosted: 26.05.2015 22:48    Post subject: Reply with quote

Jeg er klar for Teitur!
thomas_katt
Rutinert

PostPosted: 26.05.2015 22:50    Post subject: Reply with quote

Hallvar Thoresen kanskje? Eller kanskje Perry er klar for å ri igjen...

NÃ¥ er det iallfall kun opp til klubben

http://www.bt.no/100Sport...2398_1.snd

@thomas_katt på bluesky
Back to top
Hedley
Veteran

PostPosted: 26.05.2015 22:57    Post subject: Reply with quote

– Jeg vet ikke hva jeg skal si. Jeg melder pass

Very Happy

http://www.vg.no/sport/fo.../23459392/
Back to top
nidaros997
Veteran

PostPosted: 26.05.2015 23:08    Post subject: Reply with quote

Perry og 20 kamper hesteprat hadde ikke vært meg imot, og det hadde vært spennende å se hva en trollmann som Eggen kunne utrettet med dette Brann-manskapet.

Tipper Brann er uten trener på torsdag. Nielsen er ledig, Nordlie trener damelag og kan vel gå til en storklubb om han vil, mens Solskjær nok venter på en ny sjanse i England. Drillo har vel lagt opp som trener. Skal bli spennende å se hvem Brann går for. De trenger en som kan tyne det beste ut av disse spillerne, og hvor spillerne føler at om de ikke presterer så må de forlate Brann og dermed miste sin siste sjanse til å heve høy lønning.

Tipper Nordlie får kontrakt ut sesongen, med mulighet for forlengelse.
Back to top
Zorac
Forumsjef

PostPosted: 26.05.2015 23:24    Post subject: Reply with quote

STRANDerGUD wrote:

Greit nok at det er gjort mye rart i Brann-ledelsen, men å gi dem skylda for at Nordling ikke disponerer en god nok stall er pisspreik. Det er nok rutine, gode spillere i alle aldre, og individuelle kvaliteter nok til at dette laget skal cruise gjennom OBOS.
cliff
Junior

PostPosted: 26.05.2015 23:26    Post subject: Reply with quote

Det hele var artig til å begynne med, men...

De trenger absolutt ikke en trener som kan tyne "det beste ut av de" for å komme seg opp av OBOS. Hesten, Nielsen eller en annen ordinær trener burde holde i lange baner med de spillerne de disponerer...

Tippeligaen trenger Brann og byen Bergen som stadig fabler om at "gullet skal hem". Synes jeg da.
Back to top
nidaros997
Veteran

PostPosted: 26.05.2015 23:36    Post subject: Reply with quote

Kveldens melding fra Mediehuset 5080:

"SISTE: Levanger-trener hardt presset etter bare 4-1 mot Brann" Very Happy

Brann trenger ikke bare ny trener. De har vel nettopp fått på plass nytt styre, har vært uten sportslig leder lenge, og må vinne tilbake interessen fra fansen slik at disse kommer på kamp.

På lengre sikt vil Brann sannsynligvis komme styrket ut av denne prosessen. Mange kommentatorer og fans minner også om at klubben brukte penger over evne da de var som best og tok TL-gull, og at klubben deretter over flere år ikke ble styrt slik den burde ha blitt styrt. Nedrykket var et symptom på en klubb med dårlig ledelse, ikke nødvendigvis en dårlig trener eller spillerstall.

Dessverre burde erkjennelsene, en ny strategi og opprenskingen startet etter nedrykket, ikke nesten midtveis ut i denne sesongen. Krysser fingrene for at Brann kommer tilbake til TL igjen. Når den verste skadefryden har gitt seg så merkes det at noe mangler i TL når Brann er borte. At de spiller borte mot Levanger i 1.-divisjon er en sak, men utklasset?!?

Det må skje noe nå, og det tror jeg også det gjør. Lykke til Brann!
Back to top
joakleis
Veteran

PostPosted: 26.05.2015 23:36    Post subject: Reply with quote

Tippeligaen er utvilsomt morsommere med Brann enn uten, men jeg synes det er veldig moro å se hvordan de sliter også i førstedivisjon. Jeg håper deres opphold på nivå 2 ikke blir langvarig, selv om jeg ikke har så mye imot at de sliter i starten.
1972 Miami Dolphins
Legende

PostPosted: 26.05.2015 23:40    Post subject: Reply with quote

Hesten hadde nok tatt de greit opp ja, det er tross alt snakk om en spillergruppe som skal slå fra seg i OBOS. Hesten er enkel. Mur igjen bakover, lav risiko, ball på sterk Pedersen, videre til halvkjapp Huseklepp, scor, mur igjen. Hadde blitt opprykk og genierklært hest.

Det er ikke snakk om mer enn 7 poeng opp til direkte opprykk, klart det er mulig. Men det er ikke mulig for Norling å snu dette nå, toget har gått og han tar hatten sin å går etter møtet på torsdag.

Igjen sitter vel et lettet Bergen som hyller nytt styre for handlekraft, selv om samme styret evaluerte og satset på Norling for 8 dager siden. Razz
Back to top
Attaboy
Veteran

PostPosted: 27.05.2015 00:32    Post subject: Reply with quote

Jeg tror nok det stikker dypere enn at det hele koker ned til bare Nordling. Tror bergenserne har en massiv og tøff jobb foran seg. (U)Kulturen har igjen bredt om seg, og da spørs det hva som skjer. Ikke uten grunn at såpass etablerte og blaserte fotballnavn går med på hva som skjer for tiden. Én ting er at de spiller dårlig, men en annen ting er de tillater at de spiller så dårlig. Det får nesten spillerne ta en god del av skylda for - spesielt med tanke på at det nå virkelig går på æren løs.

Enten er de heldige som oss - ved å hente inn plan B,C,D? - KI - ellers så fortsetter fordervelsen. Jeg tror personlig at det ikke kommer til å skje at de kommer seg ut av denne fortvilelsen med det første - uansett hvilken trener de ansetter. Om vi har hatt dårlige folk i organisasjonen, så tror jeg SKB er mye, mye verre stilte enn hva vi noen gang har vært. Og det forteller vel det meste. Dette kommer de faen meg til å slite med en god stund med.

Begynner nesten å tro på at Davy får rett i at de rykker ned i år. Razz
SeG
Veteran

PostPosted: 27.05.2015 03:11    Post subject: Reply with quote

Zorac wrote:
STRANDerGUD wrote:

Greit nok at det er gjort mye rart i Brann-ledelsen, men å gi dem skylda for at Nordling ikke disponerer en god nok stall er pisspreik. Det er nok rutine, gode spillere i alle aldre, og individuelle kvaliteter nok til at dette laget skal cruise gjennom OBOS.

Det er jeg enig i. Noe som ikke kom godt frem da jeg kun quota er jo også dette med at de vet hvilke svar de kommer få, når de ber en fyr som fikk sparken fra sitt virke i klubb etter i fjor (? korriger meg gjerne) om å uttale seg

Da ber man om sleivspark.

Men personlig er jeg utrolig overrsaket over at karadaas ikke bare settes på topp som spydspiss og lar kantene løpe rundt og vinne andreballene fra stussen. Dette mener jeg og huske de gjorde i 2. omg mot Jerv og da så det fort slitt bedre ut. Underlaget i alt for mange av kampene til Brann i år vil ikke tillate slik finspill og fiksfakserier som Norling har lagt opp til.

Når det er sagt, Norlig sitter ikke ut denne uken. David Nielsen kommer inn, føler meg 99% sikker (kilde: Messi)

Back to top
Green Goblin
Rutinert

PostPosted: 27.05.2015 08:23    Post subject: Reply with quote

De har ikke en sjanse i havet til å finne en bedre trener enn Norling. Tror det kan bli veldig vrient for de å kjempe seg tilbake, litt som FFK har de råtnet på rot. Norling skal ha kudos for at han gidder å holde ut i jobben.
Back to top
Largactyl
Veteran

PostPosted: 27.05.2015 08:30    Post subject: Reply with quote

Husker jeg så Brann spille, var det kvalik i Europa, hvor det spilte mot Atletico Madrid? Husker hvertfall at de nærmest rundspilte dette spanske laget, og på merkelig vis ikke klarte å putte flere mål. Merkelig å se Brann, 9-10 år senere tape 4-1 mot Levanger. Kan vel ikke peke på noen andre enn de i styret for den skakkjøringen av klubben.
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail
georgios
Veteran

PostPosted: 27.05.2015 08:36    Post subject: Reply with quote

Det var mot Deportivo i 2008, CL-kvalikk, de var veldig gode hjemme, og burde vunnet mye mer.
Back to top
Brego
Veteran

PostPosted: 27.05.2015 08:49    Post subject: Reply with quote

Herregud det må være smertefullt å se det kampsammendraget etter å ha tapt 4-1 for Levanger i OBSO-Ligaen. De spilte jo glimrende mot Deportivo.
Back to top
Post new topic   Reply to topic    Forum -> Fotball generelt All times are GMT + 2 Hours
Goto page Previous  1, 2, 3 ... 200, 201, 202 ... 277, 278, 279  Next
Page 201 of 279

Jump to:  

Utviklet av phpBB. Tilrettelagt for RBKweb.
ANNONSE
SITATET
© 1999-2026 RBKweb