View previous topic :: View next topic |
Author |
Message |
josinho Veteran
|
Posted: 15.10.2014 13:09 Post subject: |
|
|
Adressa i dag: Kåre vil trolig la Sondre H Stokke få prøve seg på noen RBK-treninger i løpet av høsten! Afrikaneren som testes ut nå får ikke kontrakt med RBK. Begge deler høres fornuftig ut.
King kommer nok aldri til RBK. Han bør dra bort fra England og heller spille i Nederland, Belgia eller noe i den dur. |
|
Back to top |
|
 |
RoSolum Proff
|
Posted: 15.10.2014 17:54 Post subject: |
|
|
Den avgjørelsen stiller jeg meg bak! Fin fyr, gode holdninger og seriøs. Venta på at noe skulle skje med han. Nord-trøndersk midtbane med han og Midtsjø, da?  _________________ Stopp negativismen rundt Rosenborg!
Fotball er følelser - slipp dem fri!
https://www.facebook.com/...ed_comment |
|
Back to top |
|
 |
Brattigol Junior
|
Posted: 15.10.2014 18:00 Post subject: |
|
|
Man kaster ikke bort spissferdighetene til Stokke på midtbanen. Spilte mye der for Strindheim i 2.div. Langt unna dagens nivå. _________________ Det ska dæm ha, dæm prøvd! |
|
Back to top |
|
 |
2mas Sjef

|
Posted: 23.10.2014 23:04 Post subject: |
|
|
Sondre Stokke har scoret elleville 43 mål på 25 seriekamper for Strindheim denne sesongen. Hans prestasjoner i den blå drakta har gitt ham mulighet for prøvespill i Frankrike, for klubben CA Bastia på Korsika. Klubben det er snakk om er en klubb som var på nivå 2 (Ligue 2) så sent som forrige sesong, men som da rykket ned til tredje nivå (Championnat National). Det er flere klubber som har forhørt seg om situasjonen til Sondre, men i første omgang er det solfylte Korsika som får besøk av storscoreren fra Skatval.
Sondre reiser nedover førstkommende søndag, men det er ennå ukjent for medieavdelingen hvor lenge oppholdet skal vare.
Les mer: Stokke på prøvespill i Frankrike |
|
Back to top |
|
 |
Vegard2711 Legende

|
Posted: 24.10.2014 02:41 Post subject: |
|
|
Trodde først det var Makélélés Basita men som det står så er det en annen Bastia klubb.
Ikke lett å skille klubbene, SC Bastia og CA Bastia, så er det jo to andre lag på Korsika i AC Ajaccio og Gazelec Ajaccio. Forrige sesong så var det jo ett Bastia og ett Ajaccio lag både i Ligue 1 og Ligue 2.
Sikkert morsomt for han å få prøve seg i Frankrike, så får vi se om han får kontrakt. Men jeg tipper det blir til at han tar steget opp til ett høyere nivå i Norge.
Men om han imponerer i Frankrike så kan det jo være spennende for han å prøve seg der. Husker jo Tore Andreas Gundersen dro til Dynamo Dresden på nivå 3 i Tyskland for å spille, han angret nok ikke på det. Men nå er det vesentlig forskjell på størrelsen på Dynamo Dresden og en liten klubb på Korsika. |
|
Back to top |
|
 |
TomH Veteran
|
Posted: 24.10.2014 09:56 Post subject: |
|
|
Minner meg mye om snittet til Ole Martin Årst - en spiller helt uten de store og synlige ferdighetene, men som alltid skårte mye mål.
Vegard,
Hvorfor mener du at Stokke bare skal ta et steg opp? Hvorfor vente med TL? _________________ Takk. |
|
Back to top |
|
 |
Vegard2711 Legende

|
Posted: 24.10.2014 13:11 Post subject: |
|
|
Jeg mente høyere nivå, ikke hvilket nivå. Men jeg tror kanskje at steget fra 3 div til TL uansett blir litt stort. 1 div kanskje, så får TL klubbene se hvordan han gjør det der før de eventuelt henter han.
Det er mange spillere som bøtter inn mål i 2 og 3 div men som ikke helt klarer det samme i 1 div. Men noen få klarer nok å ta steget, så får vi se om Stokke klarer det. |
|
Back to top |
|
 |
|