View previous topic :: View next topic |
Author |
Message |
2mas Sjef

|
Posted: 22.05.2006 11:23 Post subject: RBK - Hamarkameratene |
|
|
vs.
Atter en kamp. Blir mildt sagt skuffet om vi ikke slår mjøsfolket. |
|
Back to top |
|
 |
Baadshah/Tab Veteran

|
Posted: 22.05.2006 11:29 Post subject: |
|
|
Jepp, blir skuffet.
Men nå er det slik at nesten hver tippeligakamp er vanskelig, men på Lerkendal bør de bli knust (I hvertfall på Eggen-tida)!
Håper vi har flere tilgjenlige til denne kampen, savner spesielt Koppinen, Strand og Konè! Nå blir jo ikke Koppinen klar men satser på at noen er tilbake i hvertfall!  |
|
Back to top |
|
 |
TIL Junior
|
Posted: 22.05.2006 11:30 Post subject: |
|
|
Denne må vinnes ja.
Håper ting fra andre omgang mot Lyn fortsetter, spesielt med tanke på besluttsomhet og innsats.
Håper på dette startlaget.
Hirscfeld
Russell - Kvarme - Riseth - Dorsin
Skjelbred - Tettey - Johnsen (Strand hvis klar)
Bråten - Iversen - Storflor
Håper Kone er klar igjen, slik at han kan få noen minutter på slutten for slitne kantspillere (flytte Iversen ut på kanten, Kone i midten) Solli starter på benken, og kan komme inn på midten i løpet av andre omgang... Kanskje han spiller bedre med det som utgangspunkt. Han har i alle fall ikke vært bra til nå
Russell bør få sjansen fra start snart, og hjemme mot HamKam bør vel være en gylden anledning. Regner med at Riseth skjerper seg. En slik kaptein kan vi ikke ha. |
|
Back to top |
|
 |
2mas Sjef

|
Posted: 22.05.2006 11:40 Post subject: |
|
|
Så lenge at Koppinen er skadet, vil jeg nesten heller se Basma i midtforsvaret enn Riseth. Ønsker jo uansett å se Russell på høyrebacken. |
|
Back to top |
|
 |
Benoni Hartvich Rutinert
|
Posted: 22.05.2006 11:47 Post subject: |
|
|
mariula wrote: |
Håper på dette startlaget.
Hirscfeld
Russell - Kvarme - Riseth - Dorsin
Skjelbred - Tettey - Johnsen (Strand hvis klar)
Bråten - Iversen - Storflor
|
Enig i den bakre fireren, men å sette ut Johnsen, som etter min mening har vært vår beste spiller så langt i år, er helt feil. Greit å gi unge spillere som Skjelbred tillit, men jeg føler at han kanskje har godt av halvannen omgang på benken nå.
Håper på dette laget dersom Strand blir klar:
Hirschfeld
Basma-Kvarme-Riseth-Dorsin
Johnsen-Tettey-Strand
Bråten-Iversen-Storflor |
|
Back to top |
|
 |
Recon Legende

Joined: 20 Jun 2004 Posts: 11807 Location: alltid to skritt foran
|
Posted: 22.05.2006 11:59 Post subject: |
|
|
Kan noen forklare hvorfor man fortsatt vil ha Daniel på høyre og Øyvind på venstre? Folk etterlyser vingspill i øst og vest, men setter opp vingene slik at begge vil ønske å kutte inn i banen... _________________ Profesjonell revolusjonær
"Hans Hipp som happ uttalelse er jo en katastrofalt dårlig beskrivelse av fakta, som skaper inntrykk av manglende strategi og kunnskapsløshet. " |
|
Back to top |
|
 |
trondh Veteran
|
Posted: 22.05.2006 12:06 Post subject: |
|
|
Enig, Recon. Veldig enig. Satt å irriterte meg over det da Storflor vendte opp 10-15 m fra dørlinja i går for å gå bakover og inn. Noen innlegg fra Daniel mot Start dukket opp i minnet da.... |
|
Back to top |
|
 |
attach Forumsjef
|
Posted: 22.05.2006 12:08 Post subject: |
|
|
Jeg har stor tro på at vi kommer til å starte med 4-2-3-1 mot Ham-Kam. Da med Tettey og Johnsen bak Skjelbred. Solli starter på benken(!). Hvis Strand er frisk, blir nok Tettey dessverre vraket fra start. Storflor må forresten starte på høyre og Iversen på topp. I midtforsvaret mangler vi en fullgod makker til Kvarme når Koppinen er ute. |
|
Back to top |
|
 |
TIL Junior
|
Posted: 22.05.2006 12:25 Post subject: |
|
|
Hvilken side jeg satt opp vingene op er litt tilfeldig. De vil bytte side flere ganger i løpet av kampen. Kanskje enig i at Storflor i utgansgspunktet passer best til høyresiden, men han har vel spilt sine beste kamper på venstre...
Ja, enig i at Johnsen har vært bra, men han gjør også mange feil. Målet i går var nå riktignok et lykketreff og ikke noe vi bør regne med hver gang. |
|
Back to top |
|
 |
Benoni Hartvich Rutinert
|
Posted: 22.05.2006 12:40 Post subject: |
|
|
Recon wrote: | Kan noen forklare hvorfor man fortsatt vil ha Daniel på høyre og Øyvind på venstre? Folk etterlyser vingspill i øst og vest, men setter opp vingene slik at begge vil ønske å kutte inn i banen... |
ehhh............  |
|
Back to top |
|
 |
Jonas Veteran

|
Posted: 22.05.2006 13:18 Post subject: |
|
|
Det er viktig med seier her, for lag som Ham-Kam skal slåes - i hvert fall på hjemmebane. I tillegg møter Lillestrøm Sandefjord, noe som bare forsterker at vi må ta tre poeng. Men spiller vi som vi spilte mot Lyn i første omgang, kan vi bare drømme om tre poeng.
Nei, nå har jeg fått nok av Solli som anker. Bruk han som indreløper, eller sett han på benken. På tide at Høgmo forstår det. Ellers så savner jeg den samme terrier-viljen til Skjelbred, som han hadde i fjor. Men får vel håpe det kommer.
En annen ting jeg håper kommer er bedring på innleggskvaliteten. I går hadde Storflor og Basma mange begredilige innlegg. Spesielt Basma. Og til sist, men ikke minst: en kan ikke benke Iversen. I går viste han igjen at han er svært viktig for Rosenborg. Så lenge han ikke blir livsvikitg, slik det var i hans tid i Vålerengen. Og at alt skal gå gjennom Iversen i angrepet. Men regner med at det ikke skjer i en klubb som Rosenborg. _________________ No al calcio moderno |
|
Back to top |
|
 |
attach Forumsjef
|
Posted: 22.05.2006 13:33 Post subject: |
|
|
Iversen var sliten og en ville spare han litt for å unngå slitasje. Han er jo ikke akkurat en skadefri spiller. |
|
Back to top |
|
 |
Einherjar Rutinert

|
Posted: 22.05.2006 22:27 Post subject: |
|
|
Bør bli seier dette ja, men med tanke på det jeg har sett på Lerkendal så langt, er jeg litt spent før denne kampen.
Håper på noe liknende:
Lars
Russel - Basma - Beto - Dorsin
Tettey - Johnsen
Storflor - Ciljan - Daniel (men da må du jobbe gutt!)
Ivers (er toppskorer)
Ja, det er den "4-2-3-1" oppstillingen. Syntes den funka fint ifjor, og Per er god i den rollen! Hiver ut Riseth som straff for 1.omg mot Lyn
Slik skadesituasjonen er nå, hvem skal vi evt. bruke på vingen i stedet for Daniel ?
Uansett så gleder jeg meg kamp! _________________ RBK |
|
Back to top |
|
 |
Maradona Veteran
|
Posted: 22.05.2006 22:43 Post subject: |
|
|
Har lest at det blir 4-3-3 mot Ham-kam, ikke 4-2-3-1...
Vi kommer uansett ikke til å endre noe formasjonsmessig. Det vi gjorde i siste halvdel av 2. omgang mot Lyn, med å flytte Per Ciljan opp, og legge indreløperne bak, blir ikke standard i de neste kampene, sier Tørum videre.
Hele artikelen her : http://fotball.adressa.no...e56744.ece _________________ "Diego Armando Maradona må være tidens beste fotballspiller", utbrøt Arne Scheie, etter at Maradona hadde driblet i hele '86 VM i Mexico. |
|
Back to top |
|
 |
torerik Veteran

|
Posted: 23.05.2006 17:05 Post subject: |
|
|
Gitt at Roar velger å hvile:
Braaten - Iversen - Storflor
Skjelbred - Tettey - Johnsen
Stensaas - Riseth - Kvarme - Dorsin
Hirschfeld |
|
Back to top |
|
 |
zender Junior
|
Posted: 23.05.2006 17:08 Post subject: |
|
|
FOLKENS: KRISETH MÃ… UT!!!!!, Han e ferdig! |
|
Back to top |
|
 |
shrimpen Proff

|
Posted: 23.05.2006 17:13 Post subject: |
|
|
Dårlig med alternativer for Riseth, men skulle likt å se junior-Mathisen jeg da, begrenset hvor mye verre enn Riseth han kan gjøre det. |
|
Back to top |
|
 |
torerik Veteran

|
Posted: 23.05.2006 17:14 Post subject: |
|
|
Tror Vidar er veldig lysten på å revansjere seg etter Lyn-kampen. |
|
Back to top |
|
 |
dags Veteran
|
Posted: 23.05.2006 17:38 Post subject: |
|
|
Jeg er enig i at vi heller burde slippe til en av juniorstopperne. Riseth er og blir håpløs. En av unggutta ville antagelig også gjort noen feil, men de ville vokst på erfaringen. _________________ Mot dumhet kjemper selv gudene forgjeves. |
|
Back to top |
|
 |
Pirlo Veteran
|
Posted: 24.05.2006 17:01 Post subject: |
|
|
Hvis det blir fotballkamp da! 10. Serierunde kan være i fare på grunn av streik: http://www.vg.no/pub/vgar...tid=304374
Men om det blir kamp går jeg for torerik sin formasjon, bare Stensaas og Dorsin bytter plass. |
|
Back to top |
|
 |
Recon Legende

Joined: 20 Jun 2004 Posts: 11807 Location: alltid to skritt foran
|
Posted: 24.05.2006 17:23 Post subject: |
|
|
Tja, noen av kampene kan vel gå uansett.
Det er vel bare rundt halvparten av spillerne i de profesjonelle klubbene(ca 40) som er medlem i NISO, og noen og tjue av disse klubbene som er medlem av NHO. Kun 11 av 14 i TL er medlem i NHO.
Denne saken er en sak mellom NISO og NHO, så hva i all verden som blir greia med resterende klubber og spillere er jaggu litt interessant. _________________ Profesjonell revolusjonær
"Hans Hipp som happ uttalelse er jo en katastrofalt dårlig beskrivelse av fakta, som skaper inntrykk av manglende strategi og kunnskapsløshet. " |
|
Back to top |
|
 |
Kriss Junior

|
Posted: 24.05.2006 17:36 Post subject: |
|
|
Jeg tror på dette laget fra start:
Hirschfeld
Russell-Kvarme-Riseth(ville foretrukket Koppinen hvis han har blitt klar)-Dorsin
Johnsen-Tettey
Skjelbred
Braaten-Iversen-Storflor _________________ Lærte å Krype
Lærte å gå
Lærte å Ælske RBK<3 |
|
Back to top |
|
 |
robinla Veteran

|
Posted: 24.05.2006 17:47 Post subject: |
|
|
BÃ¥de Basma og Riseth starter, trust me...
Men jeg liker ikke å ha rett noen ganger, får håpe jeg tar feil. |
|
Back to top |
|
 |
olivknob Senior

|
Posted: 25.05.2006 13:15 Post subject: |
|
|
Når Riseth har vært så dårlig,bør Høgmo vise at dette ikke er akseptabelt.Det samme gjelder Solli.
Ingen bør ha klippekort med denne stallen vi har!
Derfor bør laget mot Kamma være soleklart:
--------------------------------Iversen--------------------------------
-----------------Storflor-----------------------Braathen--------------
---------------------------------Ciljan---------------------------------
-----------------------Johnsen----------Tettey-----------------------
-----------------Dorsin---Kvarme---Basma---Russell--------------
---------------------------------Hichfeld------------------------------
Benken:Solli,Riseth,Stensaas,E.Johnsen,Jamftfall,Skjølsvik _________________ Nordic Home Inspection
Nordic Home Inspection Map |
|
Back to top |
|
 |
Baadshah/Tab Veteran

|
Posted: 25.05.2006 15:07 Post subject: |
|
|
Når Høgmo lot Riseth spille 2 omgangen, så tviler jeg sterkt på at han bytter ham ut mot Ham-Kam. Dessuten spilte han bra i andre omgang!
Så du får nok ikke ønske oppfyldt, olivknob!  |
|
Back to top |
|
 |
|