| View previous topic :: View next topic |
| Author |
Message |
2mas Sjef

|
Posted: 17.04.2006 23:23 Post subject: |
|
|
Ja, dette er Davy i god, gammel form.  |
|
| Back to top |
|
 |
fab4fan Proff
|
Posted: 17.04.2006 23:25 Post subject: |
|
|
Hehe...mulig jeg var litt småirritert angående den Davy kommentaren, men det samlet seg opp rundt mye annet "drittslenging"
Ser ut som Eriksen driver lobby virksomhet ja...  _________________ - När det gäller att "anfalla Rom" tänker jag först och främst på Hannibal och hans 37 vältränade krigselefanter.
PeterStorey |
|
| Back to top |
|
 |
Markussen Junior
|
|
| Back to top |
|
 |
dags Veteran
|
Posted: 17.04.2006 23:35 Post subject: |
|
|
Ser at Fotballmagasinet kårer Solli til banens beste. Det synes jeg er å ta i, men som jeg har sagt tidligere; dette var etter min mening Solli sin beste kamp i Rosenborgtrøya som midtbanedirigent. _________________ Mot dumhet kjemper selv gudene forgjeves. |
|
| Back to top |
|
 |
JellyFish Veteran
|
Posted: 17.04.2006 23:46 Post subject: |
|
|
Mistet selvsagt andre omgang pga egen trening. Da er det godt å komme "hjem" til et forum fullt av utfyllende kommentarer
Hvordan var Frode i andre omgang, bortsett fra målene der han er på plass til rett tid? Gleder meg til resten av sesongen med denne fyren, virker veldig bra nå.
Når det gjelder TV2, så syntes jeg de gjør en god jobb. Men å dra Frodes "Vil helst spille" til den største sak av verden og at han "bør kanskje forlate klubben" uttalelser blir for dumt.
Iversen gjorde ikke så mye utav seg, holder det til en plass mot VIF? _________________
| Mikael Dorsin wrote: | | Fotball er ganske enkelt når man gjør det enkelt. |
|
|
| Back to top |
|
 |
attach Forumsjef
|
Posted: 17.04.2006 23:46 Post subject: |
|
|
| Jeg la merke til at det ble vist reprise av fellinga av Braaten på kanten av sekstenmeteren. Det er da ikke lov å vise slike tvilsomme episoder, men det ble kanskje vist fordi det beviste at dommeren dømte riktig? |
|
| Back to top |
|
 |
kakemonster Junior

|
Posted: 17.04.2006 23:47 Post subject: |
|
|
| Dags wrote: | | Bengt Eriksen har en drøm om at Braaten skal spille for Vålerengen og benytter en hver sjanse til å drive lobbyvirksomhet. Hvis han hadde fulgt med hva Høgmo har sagt, så har jo han åpnet for at spillere som Braaten skal ha en litt friere rolle i Rosenborg. |
NÃ¥ er det ingen hemmelighet at bengt eriksen er en premieidiot.... |
|
| Back to top |
|
 |
Einherjar Rutinert

|
Posted: 18.04.2006 01:15 Post subject: |
|
|
Synes hele laget var jevnt over bra idag, med Daniel som prikken over i'en. Minner meg om oksen Ferdinand som satte seg på vepsen når han setter igang. Hadde han lyktes med å runde siste mann på det monsteraidet og klinka ballen i mål, kunne vi avlyst årets mål konkuransen, for alltid
Angående TV2, så får vi da ihvertfall sett målene i reprise. Er som flere, lut lei prat om brytere  _________________ RBK |
|
| Back to top |
|
 |
dags Veteran
|
Posted: 18.04.2006 11:16 Post subject: |
|
|
| Quote: | | Vi vant ikke flere poeng mot Lyn og RBK i tilsvarende kamper i fjor. Men, vi hadde fem poeng på de to første kampene, sier Tom Nordlie |
Fem poeng på de to første kampene i fjor? Det betviler jeg sterkt. _________________ Mot dumhet kjemper selv gudene forgjeves. |
|
| Back to top |
|
 |
fab4fan Proff
|
Posted: 18.04.2006 11:30 Post subject: |
|
|
Hehe...
Deilig å få sett skikkelige kampreferat ja, ikke som på NRK i gamle dager der de visste 1 mål fra hvert av lagene i en kamp som endte for eks 3-3  _________________ - När det gäller att "anfalla Rom" tänker jag först och främst på Hannibal och hans 37 vältränade krigselefanter.
PeterStorey |
|
| Back to top |
|
 |
Bon Scout jr. Veteran

|
Posted: 18.04.2006 13:37 Post subject: |
|
|
| Dags wrote: | | Quote: | | Vi vant ikke flere poeng mot Lyn og RBK i tilsvarende kamper i fjor. Men, vi hadde fem poeng på de to første kampene, sier Tom Nordlie |
Fem poeng på de to første kampene i fjor? Det betviler jeg sterkt. |
Ja, 1 seier og 2 uavgjort? Godt gjort på 2 kamper, _________________ Følg oss på "SkyrScout" og "Scout of This World":
Spotify: https://open.spotify.com/...jJxy7oUpdZ
Youtube, SkyrScout:
https://www.youtube.com/@SkyrScout
X: https://x.com/Sotw_BonScout |
|
| Back to top |
|
 |
Torbjørn Veteran

|
Posted: 18.04.2006 14:52 Post subject: |
|
|
http://www.vg.no/pub/vgar...tid=113285
Braaten fortsatte å leke seg på venstrekanten og skapte stadig problemer for Start-back Steinar Pedersen. Men 2-0-målet var han ikke innblandet i - der var det hjemvendte Steffen Iversen som serverte ballen på pannebrasken til Frode Johnsen. Fra fem meter misset ikke den vikarierende midtbanespilleren og vips så var det 2-0.
Neeeida. Braaten var ikke innblandet i 2-0-målet. Det var jo bare han som sørget for at Iversen fikk ballen to ganger på rad der. Først da han stakk ballen til Iversen på høyrekanten, som slo et innlegg som gav retur, hvor Braaten på nytt tok ballen ned på kassa, vendte ut, og gir ballen på nytt til Iversen som slår et nydelig innlegg til Frode.
VG. Igjen.  _________________ Nils Arne Eggen. |
|
| Back to top |
|
 |
arnt Veteran

|
Posted: 19.04.2006 11:51 Post subject: |
|
|
Leser aldri artiklene likevel. Ser bare på bildene. Mye bedre  _________________ "Engang en ret forvoven Jyde
Med Hagel paa en Thrønder vilde skyde,
Men fik hans Pande ei i sønder,
Nei, der skal Kugle til en Thrønder!" |
|
| Back to top |
|
 |
TomH Veteran
|
Posted: 19.04.2006 13:49 Post subject: |
|
|