Alle kan lese innleggene, men man må registrere seg for å delta aktivt i diskusjonene. Everyone can read the posts, but you have to register before writing your own posts.
Melodien er dørgende kjedelig og med lite energi, langt fra det jeg forbinder med fotballåter, noe jeg synes er litt småteit i utgangspunktet. Om han prøver å lage en ny Bilde tå'n Ivers er det enda mer høl i hodet.
Holder i lange baner med Bilde tå'n Ivers, Rosenborgsangen og et lite dasj av Null$katte, resten av lyden får kjernen og de andre på stadion lage sjøl.
Om Åge hadde synget denne så tviler jeg på at folk hadde klaget på dørgende kjedelig melodi. Da hadde den blitt hauset frem overalt. Feilen er Chand.
Posted: 26.03.2013 18:12 Post subject:
Tror nok ikke denne faller i samme kategori som DDE-sangen. Blir spilt på Lerkendal en gang i løpet av oppvarmingen uten noe særlig allsang. _________________ @Ivaraal
Posted: 27.03.2013 12:43 Post subject:
Låta er fryktelig tam. "Refrenget" er greit nok, men det hele blir veldig svulstig og egentlig bare pinlig. Denne låta er bare ikke god nok, uansett hvem som synger den. Men det hjelper selvsagt ikke at det er Chand. Han bidrar ikke akkurat til å løfte en svak låt til nye høyder. _________________ Rosenborg - Ingen over, ingen ved siden
Noen som har sangen Brannalarm av Ingebrigtsen og Flakne?
Den er ikke å finne på itunes, spotify, wimp eller platekompaniet.
Dem har den på biblioteket i Trondheim men den er ikke til utlån, så hvis noen vet hvor jeg får tak i den eller om noen har den så vil jeg gjerne vite det.
https://www.rockipedia.no...larm-9570/
Posted: 30.09.2014 11:16 Post subject:
Savner at de spiller "RBK" av Nullskattesnylterne på Lerkendal ...
Er vel den RBK-sangen med fest fart i - jeg bruker hvertfall å høre på den når jeg er klar for kamp! _________________ "I spent a lot of money on booze, birds and fast cars. The rest I just squandered."