| View previous topic :: View next topic |
| Author |
Message |
Sløvsekken Veteran

|
|
| Back to top |
|
 |
Sola Veteran

|
Posted: 12.12.2012 15:41 Post subject: |
|
|
morten langli @TV2langli
Pinlig og primitivt fra RBK-supporterne om Perry og Hoftun. Pøbler og pakk.
++++++ |
|
| Back to top |
|
 |
KitWalker Veteran

|
Posted: 12.12.2012 15:45 Post subject: |
|
|
Håper han får en skikkelig triade imot seg
TV 2 i et nøtteskall dette  |
|
| Back to top |
|
 |
zaphod81 Forumsjef

Joined: 23 Jan 2008 Posts: 11618 Location: Rett ved regnbuens ende
|
Posted: 12.12.2012 15:46 Post subject: |
|
|
Det blir jo ekstra pinlig å trekke mobbekortet med den ekstra meldingen at "de som har meninger om jobben jeg gjør, kan jo heller komme inn og snakke med meg om det."
For all del, fint at han tilbyr det, men det er nå engang en terskel for å trampe inn på kontoret til noen og fortelle dem, om enn i konstruktive og fornuftige ordelag, at de har kompetansen til en død gnu. Så tøffe er ikke folk flest, men det betyr ikke at de tar feil. Hadde alle som har sterke og negative meninger kommet inn på kontoret til Hoftun for å fortelle ham hvorfor han ikke duger, da hadde han nok fort savnet bannerne, og det tilbudet hadde gått ut på dato rimelig fort.
Og sånn mal apropos til Koteng: Joda, man kan faktisk forvente mer av folk enn at de gjør så godt de kan når de tjener et sjusifret beløp i året, og har en viktig jobb. I den sammenheng vil jeg også si til de som mener Hoftun "kanskje ikke har de store vyer, men gjør en samvittighetsfull jobb", og mener det er bra nok: jeg håper bilen deres en gang blir reparert av en samvittighetsfull gorilla med en sag. _________________ Sitat slutt. |
|
| Back to top |
|
 |
hhem Proff
|
Posted: 12.12.2012 15:48 Post subject: |
|
|
Er i grunnen helt enig at nattas aksjon var feig og ynkelig!
De som mener dette burde møte fram på dagtid og stå for det de mener. |
|
| Back to top |
|
 |
shadaa Junior
|
Posted: 12.12.2012 15:49 Post subject: |
|
|
| Måtte hoste opp den gode middagen da Hoftun så inn i kameraet og sa det ikke går inn på han, makan til arrogant ape. |
|
| Back to top |
|
 |
OrionPax Forumsjef

|
Posted: 12.12.2012 15:56 Post subject: |
|
|
| Brady wrote: | | Ivar Koteng: "Hoftun gjør så godt han kan, og mer kan vi ikke kreve av folk" |
Nei, ok. Med tanke på den siste ukens hendelser: Mener han med det å si at JJ bevisst ikke gjorde så godt han kan? Siden de i praksis sparket ham, har han ikke oppfylt det man kan kreve av folk... _________________ Rosenborg for alltid - uansett! | Troillprat.no |
|
| Back to top |
|
 |
Eru Veteran
|
Posted: 12.12.2012 15:59 Post subject: |
|
|
| hhem wrote: | Er i grunnen helt enig at nattas aksjon var feig og ynkelig!
Og hvor tydelig hadde de fått frem budskapet da?
Omtale i VG, Dagbladet, Aftenposten og innslag på TV2 og NRK? Neppe. |
|
| Back to top |
|
 |
PerO Veteran
|
Posted: 12.12.2012 16:00 Post subject: |
|
|
faktisk meget godt håndtert av Hoftun i intervjuet på TV2 nyhetene.
Det er en forutsetning for å kunne inneha en slik stilling, at man ikke lar seg påvirke av idioter med bannere. Hoftun skal bry seg om tilbakemeldingene han får fra sine ledere om den jobben han gjør.
Hoftun hadde tillit hos den avgåtte ledelsen, som ansatte han, og han har, iallefall foreløbig også tillit fra den nyansatte ledelsen.
Alt tyder derfor på at Hoftun faktisk gjør en god jobb i klubben. |
|
| Back to top |
|
 |
haavarl Forumsjef

|
Posted: 12.12.2012 16:01 Post subject: |
|
|
| Njaaaaa, njooooo ... |
|
| Back to top |
|
 |
MP Junior
|
Posted: 12.12.2012 16:02 Post subject: |
|
|
At noen av supporterne til rbk sier sin mening ved å henge opp et bar bannere utenfor klubben er HELT på sin plass, situasjonen tatt i betraktning.
Når det har skjedd som mye rart blant ledelsen de siste åra er det ikke rart at supporterne reagerer. Jeg vil gå så langt som som å si at det nesten er utrolig at det ikke har vært mer av dette.
Styret og Hoftun går jo etter en trener som kun har noen få gode kamper med U-21 laget å vise til. Det er jo nesten komisk. En hver idiot skjønner jo at dette er et risikoprosjekt! Lurer på hvordan United-fansen hadde reagert hvis styret i klubben deres hadde innstilt Stuart Pearce (U-21 trener for England) som ny manager.
Last edited by MP on 12.12.2012 16:05; edited 1 time in total |
|
| Back to top |
|
 |
hhem Proff
|
Posted: 12.12.2012 16:04 Post subject: |
|
|
| Eru wrote: | | hhem wrote: | Er i grunnen helt enig at nattas aksjon var feig og ynkelig!
Og hvor tydelig hadde de fått frem budskapet da?
Omtale i VG, Dagbladet, Aftenposten og innslag på TV2 og NRK? Neppe. |
All PR er ikke god PR. Tror folk flest synes det er idioter som oppfører seg slik. |
|
| Back to top |
|
 |
Hentesveis Veteran

Joined: 24 Aug 2004 Posts: 5628 Location: Kroppen i Oslo, men hjertet i Trondheim
|
Posted: 12.12.2012 16:15 Post subject: |
|
|
Jeg anser meg selv som en relativt konservativ kar, og setter pris på at folk oppfører seg skikkelig, men jeg kan ikke se at det å sette opp bannere utenfor Brakka er så fryktelig galt. Hvilke andre muligheter har supportere til å gjøre sine meninger kjent?
Det eneste i denne saken jeg syns fortjener kritikk, er at noen sprayet budskapet direkte på veggen på Brakka. Det er etter min mening hærverk, og det burde disse supporterne beklage overfor klubben.
Forøvrig;  _________________ Store ord og fett flesk sitt itj fast i halsen... |
|
| Back to top |
|
 |
EvileyeS Rutinert

|
Posted: 12.12.2012 16:16 Post subject: |
|
|
Har noen sprayet direkte på Brakka? Hvor da i så fall? Jeg har kun sett bannere... _________________ Svikter ALDRI Rosenborg!
www.tt05.no
Ultras Øyivinds |
|
| Back to top |
|
 |
PerO Veteran
|
Posted: 12.12.2012 16:18 Post subject: |
|
|
| Hentesveis wrote: | Hvilke andre muligheter har supportere til å gjøre sine meninger kjent?
|
Stille seg bak bannerne og være tilgjengelig, og vise hvem de er og gjerne svare på hvorfor.
Da fremstår det ikke som useriøse barnestreker av umodne supportere. |
|
| Back to top |
|
 |
Hentesveis Veteran

Joined: 24 Aug 2004 Posts: 5628 Location: Kroppen i Oslo, men hjertet i Trondheim
|
Posted: 12.12.2012 16:20 Post subject: |
|
|
For meg fremstår det slett ikke som barnestreker, men som meningsytringer fra engasjerte supportere. _________________ Store ord og fett flesk sitt itj fast i halsen... |
|
| Back to top |
|
 |
JanneB Veteran
|
Posted: 12.12.2012 16:25 Post subject: |
|
|
| Sola wrote: | morten langli @TV2langli
Pinlig og primitivt fra RBK-supporterne om Perry og Hoftun. Pøbler og pakk.
++++++ |
Han kan sitte hjemme og holde tanta si i hånden med den ene hånden og den andre til å holde teppet delvis over øynene sine mens han ser på Pompel og Pilt. Klovn!
Du finner ikke en større fjott en den mannen der. Heldigvis for norsk fotball skal han ikke lengre kommentere norske kamper, men holde seg til PL. Positivt for oss er det at TV2 kommer til å ødelegge PL på samme måte som de har forsøkt å ødelegge norskfotball gjennom deres negative og destruktive dekning av Tippeligaen.
Du er en absolute disgrace! |
|
| Back to top |
|
 |
Hentesveis Veteran

|
Posted: 12.12.2012 16:25 Post subject: |
|
|
| EvileyeS wrote: | | Har noen sprayet direkte på Brakka? Hvor da i så fall? Jeg har kun sett bannere... |
Tja, jeg forstod det iallfall slik, og det inntrykket ble ytterligere forsterket av at RBK-folk beskrev det som hærverk.
| Quote: | | «Inn med Perry = ut med ambisjonene» sto skrevet på en av Brakkas vegger |
Nå ser jeg jo selv at dette budskapet var skrevet på et banner, som var hengt opp på en av Brakkas vegger, og i så fall trekker jeg tilbake mitt eget utsagn om hærverk!
I mitt hode: bannere på/ved Brakka er ikke det samme som hærverk!  _________________ Store ord og fett flesk sitt itj fast i halsen... |
|
| Back to top |
|
 |
Eru Veteran
|
Posted: 12.12.2012 17:08 Post subject: |
|
|
| hhem wrote: |
All PR er ikke god PR. Tror folk flest synes det er idioter som oppfører seg slik. |
Swing and miss.
Disse handlingene har skaffet voldsomt med oppmerksomhet også for budskapet: Misnøyen med Hoftun og skepsisen til PJH kommer veldig klart til syne.
Se på den taletiden Kjelsnes har fått i ulike media i dag og han har i all hovedsak få snakke om budskapet, ikke aksjonsformen. |
|
| Back to top |
|
 |
acson Veteran
|
Posted: 12.12.2012 17:28 Post subject: |
|
|
EH følte seg lit ubekvem når han så banneret på tribunen i sommer, men nå stiller han seg likegyldig til om det henger bannere med negativ vinkling, over hele byen...
Sier vel litt om tankegangen til en som jobber i underholdningsbransjen og er avhengig av billlettsalg og sponsorinntekter. |
|
| Back to top |
|
 |
Mustrum Ridcully Legende

|
Posted: 12.12.2012 17:38 Post subject: |
|
|
For å oppsummere:
Banner
Sur og grinete pga banner  _________________ Agbogbloshie park inspector.
Quis custodiet ipsos custodes? |
|
| Back to top |
|
 |
Wiseblood Veteran

|
Posted: 12.12.2012 17:51 Post subject: |
|
|
| PerO wrote: | | Hentesveis wrote: | Hvilke andre muligheter har supportere til å gjøre sine meninger kjent?
|
Stille seg bak bannerne og være tilgjengelig, og vise hvem de er og gjerne svare på hvorfor.
Da fremstår det ikke som useriøse barnestreker av umodne supportere. |
Med unntak av deg, media og innavelslaget på brakka som sutter på melkekua Nils Arne satte igjen tror jeg at folk flest ikke har problemer med noen av meldingene.
Nå sa vel 75 % i en poll i går at de ikke vil ha Perry, og smeller man opp en poll om Hoftun må gå her inne blir det nok langt flere enn 75 % som svarer ja.
Diktatur er når de få styrer de mange, og de barnslige og umodne hersketeknikkene du kommer med biter ikke på oss som har levd noen år. Og neppe de som er noe yngre heller.
Demokrati er når flertallet blir hørt. Og her er det store flertallet uten tvil enige i alle meldingene som kom i natt.
Thomas eller noen andre, kan dere ikke bare smelle opp et par polls her så man får sett om det bare var et par umodne folk som var ute eller om de faktisk traff spilkeren på hodet og uttrykker det 90 % av oss tenker og føler. Akkurat nå er jeg faktisk lei meg for at jeg ikke får tatt Hoftun på ordet og får tatt opp dette med han personlig. _________________
|
|
| Back to top |
|
 |
Krokodil Dundee Veteran
|
Posted: 12.12.2012 17:58 Post subject: |
|
|
| Skjønner ikke at et par bannere skal være så forbanna forkastelig og ufint. Se ellers i fotballverden, der tvinger supporterne spillerne til å ta av seg drakta fordi de mener de ikke er verdig å bære den når de spiller ræva, eller møter opp på trening og yter stor missnøye i form av flaskekasting mm. Ikke at jeg vil at vi skal dit, men herregud, et par bannere... |
|
| Back to top |
|
 |
PerO Veteran
|
Posted: 12.12.2012 18:15 Post subject: |
|
|
| Wiseblood wrote: |
Med unntak av deg, media og innavelslaget på brakka som sutter på melkekua Nils Arne satte igjen tror jeg at folk flest ikke har problemer med noen av meldingene. |
Personlig har jeg vel ikke uttalt meg negativt om noen av meldingene, men om metoden. Har man ikke baller til å stå for meningene, hold dem for seg selv. De fleste bannerne hadde vært flotte, hvis de ansvarlige sto der og viste sin mening, ikke oppførte seg som umodne tenåringer og smøg seg inn midt på natta.
Kunne også spart seg Hoftun banneret, da treneransettelse er en styresak, og Hoftun faktisk bare utfører et oppdrag for styret.
| Wiseblood wrote: | | Nå sa vel 75 % i en poll i går at de ikke vil ha Perry, og smeller man opp en poll om Hoftun må gå her inne blir det nok langt flere enn 75 % som svarer ja. |
Uten tvil. Ville sikkert nå opp mot 90% tenker jeg. Men det bør åpenbart ikke klubben bry seg noe om. Denne tråden flyter over av forumsannheter, og lite gjennomtenkte påstander. Det vil være veldig lite å hente her for ev. ansvarlige som vil finne grunnlag for ev. å fjerne Hoftun.
De ansvarlige må basere sine beslutninger på det som faktisk skjer, ikke løse påstander på et forum.
Jeg føler meg 100% sikker på at en formann som Koteng ikke vil beholde en SD som ikke gjør jobben sin.
| Wiseblood wrote: | Diktatur er når de få styrer de mange, og de barnslige og umodne hersketeknikkene du kommer med biter ikke på oss som har levd noen år. Og neppe de som er noe yngre heller.
Demokrati er når flertallet blir hørt. Og her er det store flertallet uten tvil enige i alle meldingene som kom i natt. |
Demokrati, er at alle medlemmer kan si sin mening, og delta i beslutningsorganene. I ytterste forstand av demokrati, kunne selvfølgelig alle viktige beslutninger legges ut for avstemning, men dette er en beslutningsmåte som ikke virker i praksis. derfor velger generalforsamlingen et styre, som representerer medlemmenes ønsker gjennom året.
Demokrati innebærer også ytringsfrihet.
Kan ikke se at noen demokratiske prinsipper blir brudt i RBK.
Jeg må få lov til å synes at det er barnslig og lite bra for klubbens omdømme at supportere sniker rundt på natta og henger opp bannere. Selv om jeg er enig i innholdet på alle bortsett fra ett av bannerne.
| Wiseblood wrote: | | Akkurat nå er jeg faktisk lei meg for at jeg ikke får tatt Hoftun på ordet og får tatt opp dette med han personlig. |
Det er en åpen invitasjon fra Hoftun til å gjøre dette.
Lag gjerne banner og tips pressen samtidig.
Da skal du få mer enn en tommel opp fra meg  |
|
| Back to top |
|
 |
Konesseur Veteran
|
Posted: 12.12.2012 18:25 Post subject: |
|
|
| Slike virkemidler er vel neppe noe man kan bruke for ofte. Det må kun gjøres dersom det er en veldig viktig melding man ønsker å bringe frem. Nettopp derfor stiller også jeg meg bak nattas aksjon. Rosenborg er så viktig for så mange her i Trøndelag. |
|
| Back to top |
|
 |
|