English version 
Rosenborg Web
SESONGEN 2025
 NYHETER
 KAMPER
 SPILLERE
KLUBBEN
 HISTORIE
 KLUBBFAKTA
 MERITTER
 REKORDER
 STATISTIKK
 LERKENDAL STADION
EKSKLUSIVT
 LESESTOFF
 I GAMLE DAGER
 LEGENDER
 BILDESPESIAL
MENINGER
 DEBATTFORUM
 KOMMENTAR
 DIN MENING
RBKweb
 OM RBKweb
 ANNONSEINFORMASJON
 RSS-KANAL
 ARKIV
 TA KONTAKT
Debattforum

Alle kan lese innleggene, men man må registrere seg for å delta aktivt i diskusjonene.
Everyone can read the posts, but you have to register before writing your own posts.

FAQFAQ   SearchSearch   MemberlistMemberlist   UsergroupsUsergroups   StatistikkStatistikk   RegisterRegister 
 ProfileProfile   Log in to check your private messagesLog in to check your private messages   Log inLog in 
Jan Jönsson
Goto page Previous  1, 2, 3 ... 312, 313, 314 ... 381, 382, 383  Next

Post new topic   Reply to topic    Forum -> Sportslig avdeling
View previous topic :: View next topic  
Author Message
hansern
Proff

PostPosted: 10.11.2012 08:36    Post subject: Reply with quote

Ok, nå har jeg fått to Caiprinha for mye, så ta det for det det er.

Jeg savner NAE så forbanna mye. Klarheten, kontroversene, den pedagogiske tydeligheten, humoren som fikk det internasjonale pressekorpset til å rapportere alt annet enn kampresultater, tre minutter med dyp uenighet. Men mest av alt pasjon. Pasjon for det vi tross alt skal levere; underholdning. Hva fanden har vi nå? Et lag som kunne spilt i oransje drakter og ingen ville vite at vi var RBK (sitat Kroksæther). Et lag som i villrede for hva de skal gjøre og i frykt for å tape, fomålsløst måker ballen i retning av motstanderens mål.

Skal vi tåle dette, skal vi sitte stille å se på at denne klubben som har oppnådd så mye blir kjørt i grøfta, mens Akersgata og tv2-huset i Bergen godter seg? Alt dette mens tidenes beste norske fotballtrener trener et 4. Divisjonslag med ambisjoner om å rykke opp til 3. Divisjon.
Back to top
View user's profile Send private message
Kaize
Proff

PostPosted: 10.11.2012 09:22    Post subject: Reply with quote

Mynthon wrote:
bommel wrote:
Kultur og spillestil skaper trofaste fans, ikke knepne pallplasseringer basert på lykke og fromme.

Man velger ikke et lag, laget velger deg. Og det der kalles bare for en forpult medgangssupporter. Nothing more, nothing less.

Medgangssupporter eller ikke. Tror klubben er like fordømt glad i inngangspengene fra disse supporterne også.
Det at vi spiller kjedelig og planløst, med en trener med like mye karisma som en planke, kontra Molde med Solskjær(fra united) som spiller morsom og angrepsvillig fotball, vil nok ikke føre flere unge inn i RBK- supporternes rekker. Dette vil igjen føre til at færre kommer på kamp= ikke bra for økonomi.
Cessna
Rutinert

PostPosted: 10.11.2012 10:29    Post subject: Reply with quote

Ligger det litt i kortene at JJ ikke er trener neste sesong? I hvert intervju med alle som er sentrale i denne avgjørelsen så snakkes det om at laget har underprestert - men at økonomien er god - og at vi er bedre enn i fjor. At de som er i toppen snakker om 'trua' osv føles som en teknikalitet da det enda er kamper igjen. Vi skal jo 'evaluere sesongen' først etter 30 kamper.

Ting har forandret seg på kort tid, fra at jeg og fotballnorge tenkte gull til RBK - til at vi har et (ekstremt) magert håp om gull og en jordnær følelse om enda en bronse. Det finnes mange eksempler på trenere som har gått selv om vi vant serien - og nå har vi to tredjeplasser på rad, hvor den i 2011 var pur flaks i siste serierunde.

Kjenner at jeg savner seiers-videoene fra garderoben etter RBK-seier, og jeg savner BratZ TV eller hva navnet var - hvor Bratseth og nye eller gamle RBK-helter stilte opp med et kritisk syn på RBKs spillestil. Nå virker det litt som en formalitet når spillere kommer på banen - taper, vinner eller spiller uavgjort - og forbereder seg til neste kamp. Med utydelig vrøvl, "njaa", "njoo" og en vag konkret fotballfilosofi (at best), så får dette stakkarslige laget fortsette å toge i middelhavsfarer-land når det kommer til blendende angrepsvillig fotball, som vi ønsker at RBK skal stå for. Det hadde vært gøy å sett et intervju med A) Dorsin, B) Prica, C) Svensson der følgende spørsmål hadde blitt spurt: "Kan du forklare Jönsson / RBKs fotballfilosofi med en setning?"

Hele gjengen bør også sendes på TINE fotballskole for å lære seg å slå pasninger. Det er ydmykende å se RBK forsøke pasninger forover i banen. De kunne like gjerne spilt ballen til keeper og fått den pælmet fremover mot krittet.
Back to top
Hjelde
Veteran

PostPosted: 10.11.2012 11:02    Post subject: Reply with quote

Erlendr wrote:
Hvis han hadde en overordnet tanke om hvordan laget som helhet skal opptre så hadde han i et av mange intervju etter kamper hvor RBK har spilt ræva forklart hvorfor det var ræva ut fra hva spillerne gjorde galt mtp spillestil.

Nå føler jeg det går mer på: "Vi hadde uflaks i totalt 4 sek, og på den tiden greide de å score 3 mål", ispedd litt "mangel på trykk", "slitne ben" (gjerne rett etter 14 dager fri), "lite matchtrening" (det også gjerne rett etter 14 dager fri, whatever fits the most).

Hvordan forklarer man noe man ikke helt har klart selv?
Det er klart mannen har en fotballfilosofi og tanker om hvordan han ønsker et fotballag under hans ledelse skal spille. Han har jo f.eks dratt mye inspirasjon fra Wenger, og vært trener i mange år. Problemet hans er heller kommunikativt/ pedagogisk og kanskje at han ikke klarer å skape et Rosenborg som gjennomfører det i praksis. Jeg holder på ønsket om at 2mas, eller noen andre med posisjon, gir han mulighet til å kommunisere dette til fansen på en eller annen måte, f.eks skriftlig, video eller annet. Vi snakker selvsagt her om hans generelle fotballfilosofi, og ikke valg i enkeltkamper.

Last edited by Hjelde on 10.11.2012 11:03; edited 1 time in total
Back to top
nidaros997
Veteran

PostPosted: 10.11.2012 11:03    Post subject: Reply with quote

Jeg tror alle som elsker Rosenborg vet følgende, inklusive ledelsen:

- Rosenborg skal prestere og være Norges beste fotballag

- Rosenborg har en filosofi om å spille angrepsorientert og underholdende fotball

- Klubben skal være folkelig, og er også medlemsstyrt (i utgangspunktet)

- Klubben har en sportslig ambisjon om å delta i E-cup hvert år og forsøke å komme så langt som mulig i E-cup, og hjemlig serie vil ikke bli prioritert ifht. det å prestere best mulig i E-cup

I årene post-Eggen måtte klubben gå gjennom et såkalt generasjonsskifte, man hadde under gullalderen sluttet å utvikle egne spillere, og klubben hadde lagt seg til en uvane med å bruke mye penger, blant annet på spillerkjøp som ikke alltid var så gode som de burde ha vært. Jevnlig deltakelse i CL sikret at dette forbruket i liten grad ble kritisert, inntil kapitalen ble oppbrukt og klubben ikke lyktes å ta seg til CL under Hamrèn/Eggen (og Jönsson). Da først tredde Skutle og Svendsen til side. I tillegg har vi en sportslig leder som ble ansatt uten å være kvalifisert til stillingen, som medførte at enda mer penger enn nødvendig gikk ut i disse årene, og kvaliteten på stallen ble svært redusert i forhold til det den burde ha vært gitt alle pengene som var brukt. Det er kanskje for sterkt å hevde at klubben lå med brukket rygg på det tidspunktet JJ tok over, men lutrygga og sterke ryggsmerter var det utvilsomt.

Med JJ trodde klubben at man fikk en trener som skulle bygge videre på Hamrèns defensivt trygge fundament og gi publikum bedre underholdning for pengene, og det i en slik grad at Eggen ikke fikk forlenget sitt vikariat.

Etter to år med JJ som hovedtrener så ser vi at laget hverken fikk i pose eller sekk, det vil si det ble ikke CL eller gull i fjor, og neppe noe gull i år heller, samtidig som laget ikke spiller den underholdende angrepsfotballen man trodde man skulle få.

Siden ansettelsen av JJ har RBK fått ny styreleder og ny administrativ leder. De har fått kontroll på økonomien. I tillegg utvikler klubben talenter på løpende bånd, som vil fornye og forsterke laget, og gi tilbake litt av klubbens trønderske identitet. Litt av folkeligheten som forsvant i årene etter Eggen ser også ut til å ha kommet tilbake. Disse lederne arvet en stall som ikke holdt mål i kvalitet og bredde, en trener som skulle levere gode resultater og gi publikum den type spill man elsket å se laget spille, og en sportslig leder og et trenerapparat ansatt av det tidligere regimet.

Jeg er helt sikker på at den nye ledelsen ser akkurat det samme som størsteparten av fansen. JJ var ikke rette mann for laget, og kanskje er/var heller ikke Hoftun rette mann for sin stilling. Men hvor mange endringer kan de gjøre før de har gitt de som jobber i klubben en (siste) sjanse?

Jeg tror ledelsen bestemte seg for å avvente og se hvor godt laget presterer i årets sesong, før man tar noen videre avgjørelser. Laget har blitt vesentlig forterket i fjor og i år, og for inntil to uker siden kunne laget fremdeles ha tatt gull og gått videre i E-cup. Ingen grunn til å skape mer uro ved å kritisere det sportslige apparatet gitt de kampene laget sto foran. Nå er situasjonen en annen, men sesongen er enda ikke over. Det er to kamper igjen i serien, og laget kan fremdeles ta sølv. Da er det greit å la sesongen bli avsluttet før man evaluerer, kritiserer og handler.

Min antagelse er at ledelsen nå vil ta grep etter at serien er ferdigspilt. JJ har ikke prestert i forhold til det styreleder uttalte er hans forståelse av hvor godt RBK bør prestere i serien, og publikumssvikt og dårlig samhandling ute på banen som ikke ser ut til å bli bedre gjennom to hele sesonger er sannsynligvis nok til at JJ vil bli løst fra sin kontrakt. Kritikken som har kommet internt fra Dorsin m.fl. er sannsynligvis nok til at JJ må gå. Hvis ikke blir jeg overrasket.

JJ erstattes, f.eks. med Eggen eller Sollied, og hvis ledelsen mener Hoftun er rette mann som sportslig leder, så får man vel anta at de vet best og tar riktig beslutning også der. Deretter håper jeg klubben fortsetter å utvikle seg tilbake til der den var, steg for steg, ifht. sin fotballfilosofi m.m. Det vil ta år å komme tilbake der man en gang var som det klart ledende laget i Norge, og jevnlig deltakelse i CL vil nok aldri skje igjen. At man kan komme i noenlunde samme posisjon, det tror jeg, men alt kan ikke snus på bare en eller to sesonger.

Hvis derimot JJ får fornyet tillit som trener, og klubbens ledelse begrunner dette med tro og håp om bedre spill neste år m.m., så stiller saken seg annerledes. Da legger ledelsen hodet sitt på et fat. Det vet de, og derfor tror jeg ikke vi ser JJ som trener for Rosenborg sesongen 2013.
Back to top
Hjelde
Veteran

PostPosted: 10.11.2012 11:12    Post subject: Reply with quote

Uenig: de kommer til å gi han en sesong til, fordi grunntanken der i gården nå er kontinuitet og ikke havne i fella med stadige trenerskifter. Kan ikke se at de legger hodet på et fat av den grunn. Jønsson må ikke gå nå... Dessverre... Det føler jeg meg helt sikker på.
Back to top
Number10
Veteran

PostPosted: 10.11.2012 12:48    Post subject: Reply with quote

https://static.buyandread...-large.jpg

Dette betyr kun en ting, slå langt langt og langt.
Dette er den type fotball Jønsson ønsker å spille.
Selv om jeg langt i fra er noen fan av Molde, så blir jeg like imponert hver gang de spiller. Se på hvordan de kommer i angrep.
Hurtig i lengderetning, bevegelse, klikk-klakk. Ting går så fort, herlig å se på.
Dette var noe vi alltid så på Lekendal, men kun en fjern historikk nå.

Jeg har ikke sett noen forandring på 2 år med Jønsson. Ikke en drit.
Back to top
micke
Proff

PostPosted: 10.11.2012 13:15    Post subject: Reply with quote

Det er en spennende mann på vei inn portene på Lerkendal fra neste år. Er Bård Wiggen "kapabel" til å føre Rbk videre om JJ forsvinner?
quarterback
Rutinert

PostPosted: 10.11.2012 13:28    Post subject: Reply with quote

Nei.
Back to top
Hjelde
Veteran

PostPosted: 10.11.2012 13:50    Post subject: Reply with quote

Jeg tror heller ikke han er noe hovedtrener- emne, men det gutta på brakka satser på skal være nok til å gjøre Jønssons fotball god. Det er ingen tvil om at det er en betydelig kompetansemessig tilførsel til den stilllingen, hvis man sammenligner med Trond Henriksen, men selv om jeg håper, så tviler jeg vel på at det skal være nok til å pusse Jønssons fotball skinnende blank.
Back to top
Erlendr
Veteran

PostPosted: 10.11.2012 14:08    Post subject: Reply with quote

Hjelde wrote:
Det er klart mannen har en fotballfilosofi og tanker om hvordan han ønsker et fotballag under hans ledelse skal spille. Han har jo f.eks dratt mye inspirasjon fra Wenger, og vært trener i mange år. Problemet hans er heller kommunikativt/ pedagogisk og kanskje at han ikke klarer å skape et Rosenborg som gjennomfører det i praksis. Jeg holder på ønsket om at 2mas, eller noen andre med posisjon, gir han mulighet til å kommunisere dette til fansen på en eller annen måte, f.eks skriftlig, video eller annet. Vi snakker selvsagt her om hans generelle fotballfilosofi, og ikke valg i enkeltkamper.

At han har dratt mye inspirasjon fra en som har peiling gjør ikke JJ automatisk til en som har et overordnet bilde. At han har noen grunntanker for hvordan han vil spille tviler jeg ikke på. Stikkord er gjennombruddshissighet, entouch-spill, bruke kantene når det er mulig. Men hvor er tankene om å fylle etter i boksen, og hva i alle dager er planen med de lange oppspillene uten at noen følger etter? Og hvorfor slås det oftest på første bevegelse, der det er størst sjanse for at man blir markert bort? Hvor er tankene om mange samtidige bevegelser? Dette er ikke akkurat nytenkende, det er gammelt nytt som alle fotballtrenere bør kjenne til, særskilt de med 5,8 mill i årslønn (!!)

Jeg kan helt ærlig ikke forstå annet enn at grunntankene til Jønsson er gjennombruddshissighet for gjennombruddshissighetens skyld (RBK er svært unøyaktige her, men får likevel mange sjanser i TL pga dette), og at enkeltspillere skal "finne" hverandre slik som Pall Gunnarsson og Nannskog gjorde.

Husk at Jønsson -kun- har hatt suksess med én konstellasjon av spillere, og da begrenset til kun i Norge. Stabæk gikk på ræva i Europa.
Back to top
EspN
Veteran

PostPosted: 10.11.2012 14:26    Post subject: Reply with quote

Om jønsson får sitte et år til kan jeg garantere enda mindre folk på lerkendal! INGEN gidder og se noe rbk egentlig ikke står for...

Dette er ikke rbks verdier.
Back to top
View user's profile Send private message MSN Messenger
Hjelde
Veteran

PostPosted: 10.11.2012 14:58    Post subject: Reply with quote

Erlendr wrote:
Hjelde wrote:

At han har dratt mye inspirasjon fra en som har peiling gjør ikke JJ automatisk til en som har et overordnet bilde. At han har noen grunntanker for hvordan han vil spille tviler jeg ikke på. Stikkord er gjennombruddshissighet, entouch-spill, bruke kantene når det er mulig. Men hvor er tankene om å fylle etter i boksen, og hva i alle dager er planen med de lange oppspillene uten at noen følger etter? Og hvorfor slås det oftest på første bevegelse, der det er størst sjanse for at man blir markert bort? Hvor er tankene om mange samtidige bevegelser? Dette er ikke akkurat nytenkende, det er gammelt nytt som alle fotballtrenere bør kjenne til, særskilt de med 5,8 mill i årslønn (!!)

Jeg kan helt ærlig ikke forstå annet enn at grunntankene til Jønsson er gjennombruddshissighet for gjennombruddshissighetens skyld (RBK er svært unøyaktige her, men får likevel mange sjanser i TL pga dette), og at enkeltspillere skal "finne" hverandre slik som Pall Gunnarsson og Nannskog gjorde.

Husk at Jønsson -kun- har hatt suksess med én konstellasjon av spillere, og da begrenset til kun i Norge. Stabæk gikk på ræva i Europa.

Litt paradoksalt innlegg. Først mener du at han ikke har et overordnet bilde, så beskriver du (litt spekulativt) hvilket overordnet bilde han har (Gjennombruddhissighet for gjennombruddshissighetens skyld osv). Du belyser vel selv behovet for at Jønsson selv begynner å bruke egne ord om sin fotballfilosofi (evt overordnet bilde, grunntanker etc) ovenfor omverdenen. Regner med han ville brukt litt andre ord enn det du bruker om hvordan han ser på det i tilfelle. Jeg mener dette hadde vært interresant, og for å si det rett ut: På sin sin plass.
Back to top
Henri
Legende

PostPosted: 10.11.2012 15:38    Post subject: Reply with quote

Jönsson trekker altså frem Djurdic, Söderlund og Mos som "spillere vi følger". Hvis det er sant, så er det rimelig avslørende synes jeg, i og med at dette er tre helt forskjellige spillertyper.
Back to top
jadda
Veteran

PostPosted: 10.11.2012 15:46    Post subject: Reply with quote

Jeg ser overhodet ikke poenget i at Jönsson skal gå ut og fortelle hele verden hvordan han ønsker å spille fotball, så lenge det er åpenbart at han overhodet ikke evner å sette disse eventuelle tankene ut i live gjennom de spillerne han til enhver tid har tilgjengelig.

Mener noen her at han blir en mer spiselig trener for klubben dersom han nå kommer drassende til media eller andre med noen fantastiske visjoner om hvordan fotball skal spilles???

Personlig ville det i tilfelle gjort meg enda mer sikker på at han er fullstendig uegnet for stillingen.

Det skal ikke være nødvendig å stille trenere slike spørsmål etter 2 år i stillingen - da er det kun resultatene (det spillemessige, altså - ikke nødvendigvis poengfangsten) som teller.
Back to top
Hjelde
Veteran

PostPosted: 10.11.2012 16:01    Post subject: Reply with quote

Det du selv poengterer kan være ett av mange poenger med noe sånt, nettopp for å se i hvor stor grad han klarer å sette egne tanker ut i konkret handling ute på den grønne matta. Det er vanskelig å måle hvor velykket ting er ute på banen, så lenge Jønsson ikke klarer å kommunisere hva han faktisk vil i sin fotballfilosofi.

Om han etter noe sånt fremstår som mer eller mindre spiselig, er ikke noe jeg har ment noe om, men det gir ihvertfall et grunnlag for å mene noe om nettopp det.

Så kan man altså i etterkant både mene noe om hva han vil, og i hvilken grad han får det til i praksis. Kanskje fremstår det som skjer ute på banen mer forståelig og logisk? Hvem vet? Mange poenger med noe sånt altså. Eggen beviste mange ganger at en slik type pedagogisk kommunikasjon utover langt i fra var poengløst. En fotballtrener som ikke klarer å forklare hva han vil, er jo bare latterlig (beklager uttrykket), og jeg tar det for gitt at en slik fotballtrener ikke ville komme igjennom i et intervju med Norges største fotballklubb.

... og det er da et enkelt og legitimt spørsmål å stille: Hvilken type fotball ønsker du egentlig å spille?

Last edited by Hjelde on 10.11.2012 16:13; edited 1 time in total
Back to top
Johnny W
Veteran

PostPosted: 10.11.2012 16:08    Post subject: Reply with quote

Kudos til Kristobal, for flott "Din mening"! Tommel'n opp!
Back to top
1972 Miami Dolphins
Legende

PostPosted: 10.11.2012 16:26    Post subject: Reply with quote

Veldig flott innlegg Kristobal Tommel'n opp!
Back to top
Løkkagutt
Proff

PostPosted: 10.11.2012 16:58    Post subject: Reply with quote

Henning wrote:
Jönsson trekker altså frem Djurdic, Söderlund og Mos som "spillere vi følger". Hvis det er sant, så er det rimelig avslørende synes jeg, i og med at dette er tre helt forskjellige spillertyper.

Det er ikke gitt at kun en av de blir hentet da. Kan være at tanken er å hente f.eks både Djurdic og Mos. Da får man en som er en typisk gjennombruddsspiss og en som kan være mer oppspillspunkt og som kan tre gjennom bakromsspissen.

Jeg mener vi trenger begge typene, forsåvidt uavhengig av om begge skal starte eller ikke. Vi trenger spillere med spisskompetanse på benken også som kan komme inn å endre et kampbilde. Med unntak av Iversen har det vært en mangelvare.
Back to top
1972 Miami Dolphins
Legende

PostPosted: 10.11.2012 17:55    Post subject: Reply with quote

Angående Jönssons uttalelser om at han ønsker seg Søderlund, Djurdic eller Mos, så er jeg ikke sikker på at det betyr at vi er interessert eller har mulighet til å hente dem av den grunn.

Jönsson virker å uttale seg ganske fritt om hva han tenker og ønsker seg under hvert overgangsvindu, uten at Hoftun nødvendigvis jobber med disse spillerne.

Merkelig at ikke Rosenborg knebler mannen om det ikke er strategi for å pirre fansen. Jönsson har jo drevet med dette siden han kom til klubben. Tipper han går til media og ønsker seg Alanzinho igjen om ikke lenge, uten at det betyr at vi jobber med å hente han...
Back to top
NÃ¥erdetnok
Veteran

PostPosted: 10.11.2012 18:53    Post subject: Reply with quote

Kristobal sier det som trengs å sies. MIn holdning til JJ har vært som hans, og min personig horisont for å se et lag som visste hvordan de skulle spille fotball var ved ca 2/3 fullført av årets sesong. Jeg ga egentlig opp FØR de siste skjebneukene, og visste egentlig innerst inne hvordan det ville gå. Nå er det nok, få han ut.
Back to top
abjoern
Veteran

PostPosted: 10.11.2012 18:59    Post subject: Reply with quote

1972 Miami Dolphins wrote:
Jönsson virker å uttale seg ganske fritt om hva han tenker og ønsker seg under hvert overgangsvindu, uten at Hoftun nødvendigvis jobber med disse spillerne.

Mos og Söderlund er vel typiske Hoftun-signeringer. Hvis vi svir av 10-15 millioner på de to og beholder JJ trenger jeg en laang pause fra ballklubben kjenner jeg.

Men tror nok de har snakket sammen om disse tre. Mulig JJ føler at han må snakke om spillere i media for å legge press på Hoftun og styret om å skaffe disse.
Back to top
acson
Veteran

PostPosted: 10.11.2012 19:22    Post subject: Reply with quote

Kristobal

Tommel'n opp! Tommel'n opp! ..på tide at noen fikk det ned på papiret.
Back to top
NÃ¥erdetnok
Veteran

PostPosted: 10.11.2012 19:25    Post subject: Reply with quote

abjoern wrote:
1972 Miami Dolphins wrote:

Mos og Söderlund er vel typiske Hoftun-signeringer. Hvis vi svir av 10-15 millioner på de to og beholder JJ trenger jeg en laang pause fra ballklubben kjenner jeg.

Men tror nok de har snakket sammen om disse tre. Mulig JJ føler at han må snakke om spillere i media for å legge press på Hoftun og styret om å skaffe disse.
Greit å vifte opp litt støv ja, i håp om at administrasjonen ikke skal oppdage at keiser JJ er naken og avkledd.
Back to top
Frodo
Rutinert

PostPosted: 10.11.2012 19:31    Post subject: Reply with quote

Koppis wrote:
Reka på kant med ledelsen Ålesund . Hent reka nå!!

Hva er det han har greid i Aafk, er det 1,5 poeng i snitt per kamp eller noe sånt?

La meg sjekke... Nei, var visst mindre enn som så.

På 125 seriekamper (tok over høsten 2008 med 7 kamper igjen) som sjef for Aalesunds fk har han 46 seiere, 33 uavgjort og 46 tap. 160-162 i målforskjell. Negativ målforskjell! 1,37 poeng i snitt per kamp, som gir 41 poeng på 30 kamper.

JA, HERREGUD, REKDAL HIT NÃ…!!!!!
Back to top
Post new topic   Reply to topic    Forum -> Sportslig avdeling All times are GMT + 2 Hours
Goto page Previous  1, 2, 3 ... 312, 313, 314 ... 381, 382, 383  Next
Page 313 of 383

Jump to:  

Utviklet av phpBB. Tilrettelagt for RBKweb.

ANNONSE
SITATET
© 1999-2025 RBKweb