View previous topic :: View next topic |
Author |
Message |
henrifei Veteran
|
Posted: 04.11.2012 22:28 Post subject: |
|
|
pga. Jan Jønsson er sesongen over for min del nå. dette gidder jeg ikke mer.
jeg bruker ikke tid å penger på søppel, ser det i spillerene også. DET ER NOK. |
|
Back to top |
|
 |
ode Veteran
Joined: 07 Sep 2002 Posts: 2285 Location: Bæste byen i lainne
|
Posted: 04.11.2012 22:30 Post subject: |
|
|
JJ: Dårligst når det gjelder. Det så vi i fjor, det gjentar seg i år. Kom deg heim til Halmstad, så slipper kona di å lide sånn i det jævlige trønderværet og vi slipper din primitive fotball. Vi er Rosenborg! _________________ Visjon: "Begeistrer Europa med artig og angrepsvillig fotball" |
|
Back to top |
|
 |
fysiotore Senior
|
Posted: 04.11.2012 22:32 Post subject: |
|
|
Koteng har vært tydelig på at RBK skal ligge på toppen. Håper han viser seg som en mann av sine ord, og sørger for at JJ slutter etter sesongen og at ny trener er på plass fra 01.01.13. |
|
Back to top |
|
 |
Hedning Legende

|
Posted: 04.11.2012 22:33 Post subject: |
|
|
Er uenig i at JJ må sparkes pga. resultat. Men helt enig i at han må sparkes pga. spillestil. |
|
Back to top |
|
 |
batigol Veteran
|
Posted: 04.11.2012 22:33 Post subject: |
|
|
JJ - " forsvar er det beste angrep"
Med den filosofien har du ingenting i RBK å gjøre! Koteng og styret må ta grep før publikum er borte fra Lerkendal! _________________ You`ll never walk alone!! |
|
Back to top |
|
 |
netrom Senior
|
Posted: 04.11.2012 22:37 Post subject: |
|
|
Gratulerer! Rævafotball... |
|
Back to top |
|
 |
vingback Veteran
|
Posted: 04.11.2012 22:43 Post subject: |
|
|
Jønsson må gå. |
|
Back to top |
|
 |
Koppis Senior
|
Posted: 04.11.2012 22:44 Post subject: |
|
|
Tenk om hvilken som helst av de andre Tippeliga/Adeccoliga trenerene hadde hatt JJ's jobb. Hadde vunnet den elendige Tippeligaen med 10 poeng minst.. Får jo ikke en dritt ut av laget og ressursene han rår over. En skam!!! |
|
Back to top |
|
 |
EGA Veteran
|
Posted: 04.11.2012 22:47 Post subject: |
|
|
Koppis wrote: | Tenk om hvilken som helst av de andre Tippeliga/Adeccoliga trenerene hadde hatt JJ's jobb. Hadde vunnet den elendige Tippeligaen med 10 poeng minst.. Får jo ikke en dritt ut av laget og ressursene han rår over. En skam!!! |
Fakta faen. |
|
Back to top |
|
 |
Ten8y Rutinert
|
Posted: 04.11.2012 22:50 Post subject: |
|
|
Enig med Klevino her. Spillestilen holder ikke mål og JJ må fjernes pga dette. |
|
Back to top |
|
 |
Jangusk Veteran
|
Posted: 04.11.2012 22:54 Post subject: |
|
|
Brady wrote: | At det ikke blir gull i år kommer selvsagt til å bli forklart i lokalmedia med at laget har brent for mange såkalte sjanser. Hvordan laget har fremstått i de viktige kampene den siste måneden kommer til å bli forbigått i stillhet.
Det eneste håpet er at en eller flere i styret har et ønske om at RBK skal spille fotball på en annen måte enn hva de gjør nå. Ellers tror jeg Jönsson sitter trygt. |
Dette er pga. at det jobber noen utenbys fra i Adressa, som er lei av Rbk -dominansen, sikkert noen østleninger og folk fra Romsdalen, som ser det gagner alle andre enn Rbk at Janne sitter ved roret. |
|
Back to top |
|
 |
ZOOlander Veteran
|
Posted: 04.11.2012 22:55 Post subject: |
|
|
Da er det bare å håpe at ledelsen ser at dette ikke er riktig.. Vi kan ikke fremstå slik, det er en skam! Nå har vi gjort dårlige kamper i snart to år, og topper det med max bronse-hvilket selvfølgelig ikke holder mål resultatmessig! Jeg kan på ingen måte se at det er rimelig på noe vis å påstå at utgangspunktet var så dårlig da han kom at han fortjener å fortsette dette.. Hadde han i det minste gjort et forsøk på å sette et spill, men det poles altså opp på spiss, hvor man så håper nedfallsfrukten faller til oss.. Nok er nok.. Det er pinlig å se på! _________________ Saklig |
|
Back to top |
|
 |
Jangusk Veteran
|
Posted: 04.11.2012 22:56 Post subject: |
|
|
Noen her inne som skal se fotballekstra i kveld?  |
|
Back to top |
|
 |
Ten8y Rutinert
|
Posted: 04.11.2012 22:58 Post subject: |
|
|
Nei kordan det. |
|
Back to top |
|
 |
Henri Legende

|
Posted: 04.11.2012 23:10 Post subject: |
|
|
At vi, av alle, skal stå for den mest primitive fotballen i TL er en skam, nå må klubben ha baller til å kvitte seg med sjarlatanen Jönsson. Det er skammelig at vi fremstår slik vi gjorde i dag. |
|
Back to top |
|
 |
Number10 Veteran
|
Posted: 04.11.2012 23:10 Post subject: |
|
|
Selv etter at Tarik, Mix, Reginiussen og Gamboa kom inn, har han ikke fått til en dritt.
Det er så planløst og alt baseres kun på tilfeldigheter.
Innbyttene kan også diskuteres. Alt for sene bytter, hvilke type spillere bør ut/inn etc.
I dag byttet han ut angrepspillere mot angrepsspillere da de som mest trengte mål, hvor er logikken? Va med en Ivers inn for Høiland feks?
2 år nå uten mål og mening i en toppklubb som RBK er på ræva rett ut!!!
Utrolig at han i det hele tatt fikk sitte denne sesongen etter en tannløs fjorårs sesong.
Er timingen riktig med Trond Sollied nå? |
|
Back to top |
|
 |
batigol Veteran
|
Posted: 04.11.2012 23:14 Post subject: |
|
|
- Det har vært to jevnspilte kamper om ikke har bikket i vår favør. I dag er jeg skuffet over at vi ikke knyter igjen bakover slik vi har gjort tidligere denne sesongen. Målene kommer etter ting vi har snakket om på treningsfeltet denne uka, og det er skuffende, sier han.
Her er JJ sine kommentar til tapet i Drammen!
Nok en gang fokus på det defensive spillet! _________________ You`ll never walk alone!! |
|
Back to top |
|
 |
Vollrik Veteran

|
Posted: 04.11.2012 23:16 Post subject: |
|
|
Mannen som har fucka opp hele klubben har gått i eksil, og slipper unna. Greit nok at Jønsson og Hoftun er udugelige begge to, men rota til alle klubbens problemer har et annet ansikt. Både Jønsson og Hoftun blei ansatt av denne karens styre.
Back to top |
|
 |
hansern Proff
|
Posted: 04.11.2012 23:18 Post subject: |
|
|
Det var en gang Rosenborg aldri ville funnet seg i å bli pissa på som vi har blitt denne høsten, da fikk det konsekvenser. Nå begynner vi å bli vant til det og jeg merker også selv at jeg ikke blir like skuffet som jeg ble før, livet går videre.
Når er det kontinuitet som har blitt det nye honnørordet, det har ovetatt for godfot, samhandling og gjenskapinng av prestasjoner. For all del, jeg er for kontinuitet, men ikke for kontinutetens skyld. De eneste prestasjonene vi gjenskaper nå er planløse pasninger i føttene på våre motstandere.
Jeg er rimelig sikker på at JJ bør gå, men sliter med å komme opp med alternativer. Har alltid hatt sansen for Tom Nordlie, men mannen sliter mye på omgivelsene. Trond Sollied har en type personlig bagasje som kan skape trøbbel. Hva står vi da igjen med? Ronny Dehila har vist for lite foreløpig. OGS er ikke tilgjengelig, Høgmo er en god tener, men vil han tilbake til RBK? Kjell Jonevret kunne muligens gjort en god jobb men blir dyr. Det finnes sikkert gode kandidater utenfor Norges grenser, men makter vi å lokke dem til Trondheim?
Jeg mistenker at Hoftun og Koteng sitter med stort sett de samme tankene og at vi derfor dessverre må slite oss igjennom enda en bedrøvelig sesong neste år. |
|
Back to top |
|
 |
EspN Veteran
|
Posted: 04.11.2012 23:18 Post subject: |
|
|
Han har virkelig ingen krav til at rbk skal være bedre,hør på svada praten hans..vise moral i 2 siste kamper?
Hvofor ikke vise det i en hel sesong forbanna svenske faen??
Hvorfor ikke trene på offensiv samhandling og pasninger din nisse?
Er så forbanna lei av fyren der nå,sprekkes snart. |
|
Back to top |
|
 |
Attaboy Veteran

|
Posted: 04.11.2012 23:26 Post subject: |
|
|
Henning wrote: | At vi, av alle, skal stå for den mest primitive fotballen i TL er en skam, nå må klubben ha baller til å kvitte seg med sjarlatanen Jönsson. Det er skammelig at vi fremstår slik vi gjorde i dag. |
AMEN! Kunne ikke sagt det bedre selv!  _________________ Putte-ventrilokvist. |
|
Back to top |
|
 |
ode Veteran
Joined: 07 Sep 2002 Posts: 2285 Location: Bæste byen i lainne
|
Posted: 05.11.2012 00:15 Post subject: |
|
|
Koteng står akkurat nå og snakker med JJ, Hoftun og Henriksen ser ut som se er deltagere i sin egen begravelse. Spillerne ser uberørte ut. Iversen spiser pizza. Scenariet utspiller seg på Gardermoen. Siste fly heim. Hvem skal jeg banke opp?  _________________ Visjon: "Begeistrer Europa med artig og angrepsvillig fotball" |
|
Back to top |
|
 |
Oppmannen Veteran

|
Posted: 05.11.2012 00:18 Post subject: |
|
|
ALT Jönsson baserer seg på er tilfeldigheter og enkeltprestasjoner. Og viljen til å avgjøre viktige kamper som vi hadde under EH er vasket bort. Koteng har talked the talk, nå må han walk the walk. Hvis Rosenborg blir nummer tre i serien for andre år på rad, er det ingenting å lure på; da MÅ vi skifte trener. Spiller for spiller er denne stallen bedre enn både Molde og Strømsgodset, og helt på høyde med de vi vant serien med i 2006 og 2010. |
|
Back to top |
|
 |
ace Veteran

|
Posted: 05.11.2012 00:19 Post subject: |
|
|
Alle sammen!  _________________ Svart og hvit for alltid! |
|
Back to top |
|
 |
Mustrum Ridcully Legende

|
Posted: 05.11.2012 00:20 Post subject: |
|
|
ode wrote: | Koteng står akkurat nå og snakker med JJ, Hoftun og Henriksen ser ut som se er deltagere i sin egen begravelse. Spillerne ser uberørte ut. Iversen spiser pizza. Scenariet utspiller seg på Gardermoen. Siste fly heim. Hvem skal jeg banke opp?  |
Dropkick mitt i klynga funker fint for meg. _________________ Agbogbloshie park inspector.
Quis custodiet ipsos custodes? |
|
Back to top |
|
 |
|