| View previous topic :: View next topic |
| Author |
Message |
Attaboy Veteran

|
Posted: 15.05.2012 19:27 Post subject: |
|
|
| Dew wrote: | | Har fortsatt trua på Per... på sitt beste er ingen norsk midtbanespiller i nærheten. |
Hva legger du i det utsagnet? _________________ Putte-ventrilokvist. |
|
| Back to top |
|
 |
Harceïde Veteran
|
Posted: 15.05.2012 19:37 Post subject: |
|
|
| At han har vist et sinnssykt bra nivå for oss mot store lag. |
|
| Back to top |
|
 |
Keenoir Legende
|
Posted: 15.05.2012 20:24 Post subject: |
|
|
Skjelbred er den desidert mest oppskrytte Rosenborg spilleren på lang tid, var stort sett en middelmådig tippeligaspiller når han var her.
Andre kamp i play-off ikveld i mellom Fortuna Dusseldorf - Herta Berlin, 1 - 1 til pause og Dusseldorf leder 2 - 1 etter første kamp. |
|
| Back to top |
|
 |
Harceïde Veteran
|
Posted: 15.05.2012 20:41 Post subject: |
|
|
| Han kunne gjort mer ut av seg med sine ferdigheter, men han var en av våre absolutt beste spillere hele veien, og spesielt ifjor da laget slet tok han tak og jobbet for to. |
|
| Back to top |
|
 |
1972 Miami Dolphins Legende

|
Posted: 15.05.2012 20:47 Post subject: |
|
|
| Keenoir wrote: | | Skjelbred er den desidert mest oppskrytte Rosenborg spilleren på lang tid, var stort sett en middelmådig tippeligaspiller når han var her. |
Fullstendig uenig, laget mangler hva han kan tilby, selv som venstre kant. DFH og Svensson er bleke kopier der ute til venstre i forhold til Ciljan. Høy arbeidskapasitet, kan holde på ball, alltid spillbar, lavt tyngdepunkt, flink til å rykke fobi pressledd, flink til å holde på ball, nekter å gi seg. |
|
| Back to top |
|
 |
Keenoir Legende
|
Posted: 15.05.2012 20:52 Post subject: |
|
|
| For min del mangler han for mye fotball intelligens det blir for mye virring rundt seg sjølv og for lite konstruktivt. Det ser forferdelig mørkt ut for Berlin, Ben Hatira utvist og nå under 2 - 1 for Dusseldorf. |
|
| Back to top |
|
 |
josinho Veteran
|
Posted: 17.05.2012 15:08 Post subject: |
|
|
| 1972 Miami Dolphins wrote: | | Keenoir wrote: | | Skjelbred er den desidert mest oppskrytte Rosenborg spilleren på lang tid, var stort sett en middelmådig tippeligaspiller når han var her. |
Fullstendig uenig, laget mangler hva han kan tilby, selv som venstre kant. DFH og Svensson er bleke kopier der ute til venstre i forhold til Ciljan. Høy arbeidskapasitet, kan holde på ball, alltid spillbar, lavt tyngdepunkt, flink til å rykke fobi pressledd, flink til å holde på ball, nekter å gi seg. |
Helt riktig. Det er derfor Per og ingen andre i RBK ble hentet til en storklubb i en stor liga i fjor. |
|
| Back to top |
|
 |
Hedon Forumsjef

|
|
| Back to top |
|
 |
pingvin Veteran

|
Posted: 11.08.2012 21:16 Post subject: |
|
|
Kult!  |
|
| Back to top |
|
 |
gonnagetchaa Veteran

|
Posted: 11.08.2012 23:07 Post subject: |
|
|
fy faen for ett mål!!  _________________ Kauka på meg neseblod. Må være et godt tegn.
-Shadwell  |
|
| Back to top |
|
 |
Bakklandia Legende
|
Posted: 12.08.2012 10:54 Post subject: |
|
|
Kjipt å tape kampen etter ett sånt mål. _________________ Det er bedre å stupe ut i smørøyet enn å gå rundt grøten! |
|
| Back to top |
|
 |
Tysker'n Senior

|
Posted: 12.08.2012 12:10 Post subject: |
|
|
Hei!
Jeg så Skjelbred i Liga Total Cupen i Hamburg forrige helg. Jeg kan si at han jobbet og løp mye. Men det han mangler er ideer. Han var ikke den som klarte å styre angrepsspillet, han slet litt med oversikten. Kanskje er det ikke hans oppgave, men siden det finnes ikke noen i Hamburg som tar ansvar på midtbane, er det faktisk hans sjanse å spille seg i en viktigere rolle enn ifjor. Jeg må innrømme at jeg ikke tror at han blir en helt i HSV. Han spiller i kaos-klubben, syndt at det var HSV som hentet han bort fra Rosenborg. Det finnes ikke mange spillere som har blitt bedre i Hamburg enn de var før. Tvert imot. Dessverre. Men tror ikke heller at det er hans siste stasjon i utlandet og likevel har han kvalitet. Så, jeg krysser fingrene.  |
|
| Back to top |
|
 |
Zeno Veteran

|
Posted: 14.08.2012 23:35 Post subject: |
|
|
Italiensk avis hevder Lazio vil ha Moa.
| Quote: | Lazio skal være interessert i å hente Mohammed Abdellaoue til italiensk fotball. Det melder den italienske avisen Il Messaggero i dag.
|
|
|
| Back to top |
|
 |
Keenoir Legende
|
|
| Back to top |
|
 |
ace Veteran

|
Posted: 16.08.2012 07:56 Post subject: |
|
|
Bundesliga blir vel like så interessant, er faktisk der de spiller de fleste kampene, disse tyske lagene?  _________________ Svart og hvit for alltid! |
|
| Back to top |
|
 |
Keenoir Legende
|
Posted: 16.08.2012 16:16 Post subject: |
|
|
Jepp blir veldig bra, men det er uke igjen til seriestart. Mange nye spennende spiller som har byttet klubb som Reus til Dortmund, Shaquiri, Martinez, Mandzukic til Bayern, De Jong, Xhaka og Dominguez til Gladbach, Barnetta og Neustädter til Schalke 04. Videre er det mye nytt og spennende i Werder Bremen og kan de i sammen med HSV reise seg igjen. Hvordan går det med Magath og Wolfsburg.
Det jeg gleder meg mest til er å nyte fotballen til Klopp og Dortmund, det er en fryd for øyet. Bare se å nyt, det er fotballkunst.
|
|
| Back to top |
|
 |
Harceïde Veteran
|
Posted: 16.08.2012 17:02 Post subject: |
|
|
| Halvparten av klippene går nok litt fortere enn de skal... men fortsatt vakkert. |
|
| Back to top |
|
 |
Keenoir Legende
|
|
| Back to top |
|
 |
Erlendr Veteran
|
Posted: 20.08.2012 20:12 Post subject: |
|
|
| Interessant artikkel, indeed. Blir ikke overrasket om denne ligaen dominerer Europa om noen år. Flest tilskuere, beste ramme, jevnere og morsommere oppgjør enn i noen av de andre toppligaene. Gleder meg til sesongstart! |
|
| Back to top |
|
 |
Keenoir Legende
|
Posted: 22.08.2012 19:28 Post subject: |
|
|
Season preview – Eintracht Frankfurt – The Eagles have landed
| Quote: | Eintracht Frankfurt were hoping for Vadim Demidov to be the missing piece in the defensive puzzle. The Norwegian central defender arrived from Real Sociedad after having played 36 matches in La Liga. The 25-year-old hasn’t found his way so far, and has brought uncertainty and clumsy defensive behavior to Eintracht’s back line according to Spox. Bamba Anderson failed to impress as well, and the newly purchased Carlos Zambrano is seemingly the best defender in the Eintracht squad.
Add to that the fact that the newly purchased striker Olivier Occean doesn’t have any Bundesliga experience, and that the rest of the Eintracht striking force doesn’t have an impressive record in the Bundesliga, and you could potentially see another trouble spot for Veh. |
Bra gjennomgang av Demidov sin nye klubb før sesongstarten |
|
| Back to top |
|
 |
Kjetil Rekdal Veteran
|
Posted: 22.08.2012 20:06 Post subject: |
|
|
Haha så navnet til Occean og mimret tilbake på tidligere TL-spisser. Første jeg kom på var Rob Friend og sjekket hvor han spiller... Jaggu Frankfurt det også  _________________ In Rekdal We Trust! |
|
| Back to top |
|
 |
RÃ¥nny Legende

|
Posted: 24.08.2012 01:52 Post subject: |
|
|
http://www.dailymail.co.u...-deal.html
Van Der Vaart linkes til Hamburg, vil jo ikke akkurat være positivt for Ciljan. _________________ " Det var et smart trekk av Rekdal å få oss i form "
- Torgeir Børven |
|
| Back to top |
|
 |
stolavs Veteran
|
Posted: 24.08.2012 06:45 Post subject: |
|
|
| Moa linkes til Lazio. HÃ¥per han velger rett og fortsetter i Hannover. |
|
| Back to top |
|
 |
ace Veteran

|
Posted: 24.08.2012 08:28 Post subject: |
|
|
I kveld starter det, BvB - Werder Bremen kl. 2030 på Eurosport 2 eller tysk Sky for de som har det. Gleder meg!  _________________ Svart og hvit for alltid! |
|
| Back to top |
|
 |
Keenoir Legende
|
Posted: 24.08.2012 14:54 Post subject: |
|
|
Veldig bra trailer for den kommende sesongen. Tror det kan bli en veldig severdig kamp i kveld med mye nytt og spennende og da spesielt når det gjelder Bremen. Sellasie, Elia, De Bruyne, Petersen og Sokratis. Dette er en restart for Werder Bremen. Jeg gleder meg også til å se Reus i Dortmund drakt, da Reus var den beste spilleren i Bundesligaen ifjor. |
|
| Back to top |
|
 |
|