English version 
Rosenborg Web
SESONGEN 2025
 NYHETER
 KAMPER
 SPILLERE
KLUBBEN
 HISTORIE
 KLUBBFAKTA
 MERITTER
 REKORDER
 STATISTIKK
 LERKENDAL STADION
EKSKLUSIVT
 LESESTOFF
 I GAMLE DAGER
 LEGENDER
 BILDESPESIAL
MENINGER
 DEBATTFORUM
 KOMMENTAR
 DIN MENING
RBKweb
 OM RBKweb
 ANNONSEINFORMASJON
 RSS-KANAL
 ARKIV
 TA KONTAKT
Debattforum

Alle kan lese innleggene, men man må registrere seg for å delta aktivt i diskusjonene.
Everyone can read the posts, but you have to register before writing your own posts.

FAQFAQ   SearchSearch   MemberlistMemberlist   UsergroupsUsergroups   StatistikkStatistikk   RegisterRegister 
 ProfileProfile   Log in to check your private messagesLog in to check your private messages   Log inLog in 
Nye spillere 2012
Goto page Previous  1, 2, 3 ... 274, 275, 276 ... 303, 304, 305  Next

Post new topic   Reply to topic    Forum -> Sportslig avdeling
View previous topic :: View next topic  
Author Message
d3
Rutinert

PostPosted: 01.08.2012 00:36    Post subject: Reply with quote

Hedon wrote:
Ricardo Santos på vei til norsk klubb.

http://www.expressen.se/s...jurgarden/

Skal ikke forundre meg om det er oss. Utlending med scoringsvegring virker å være spot on våre preferanser.

Oddsen er vel også stor for at det kan være engen, som tilsynelatende virker å være litt desperate etter en erstatter for valpen som forlot de.
1972 Miami Dolphins
Legende

PostPosted: 01.08.2012 07:16    Post subject: Reply with quote

Rosenborg1917 wrote:
P.P.Diouf er en spiller som har de kvalitetene Rbk mangler i hele laget , sett bortifra noen få spillere. En rask spiss som kan strekke motstanderlaget, vil gi Chibuike, DFH eller hvem det skulle være som spiller som hengende spiss mer plass. Han har også spilt i Norge tidligere og trenger derfor ikke lange tiden på å tilpasse seg. Får vi han for under 10 mill bør vi slå til.

Henter vi Diouf blir jeg rasende! Drittsekk, bedriten fyr på banen, virker fotballdum til tusen og begrenset spiller i forhold til forutsetningene han har.

Prøvde da også å stoppe karrieren til Supermann i en treningskamp også den tullingen.

Edit: Hvorfor dukker det ikke opp noen Tarik-rykter? Velinformert journalist skriver det på twitter, Jon Thorstensen har tilsynelatende hørt noenting også, så spørsmålet må vel gå til Hedon da: Hva har du å by oss på Hedon? Razz hehe
Back to top
View user's profile Send private message
Nidaros 79
Senior

PostPosted: 01.08.2012 09:13    Post subject: Reply with quote

Hei!

Mitt første innlegg her inne!
Vil først si at det er først de siste dagene jeg har "oppdaget" RBKWeb, og jeg er veldig imponert over kunnskapsnivået til mange her inne...
Det virker som et forum langt over mange andre fotballforum!

Så til selve emnet... JA, vi må innmed forsterkninger i flere posisjoner, og da spesielt på spissplassen! Usikker på Diouf jeg også...
Tarek er velkommen, da han kan spille spiss i 442, men også kant i 433...

Men det som er nesten like viktig synes jeg, er en rutinert midtstopper! En vinnerskalle som kan gå foran i krigen, sette krav og få opp det generelle engasjementet i kampene!
Usikker på hvem dette burde være, men Noen nevnte Tore Reginiussen... Mulig et godt alternativ?
NOen som vet hvordan K Wæhler gjør det i Sverige? Han var jeg nyskjerrig på, og litt skuffet at vi ikke fikk lokket til oss.
Ikke primært pga fotballferdighetene, men de ting jeg nevner over!
Back to top
1972 Miami Dolphins
Legende

PostPosted: 01.08.2012 09:18    Post subject: Reply with quote

Kjetil Wæhler gjør det bra i Sverige, men vi snakker om en mann som har blitt 36 år gammel, han kan ikke lenger være interessant for oss. Fart er en av hans (var ihvertfall) største styrker, og i alderen han har kommet i nå så er det gjerne det som forsvinner. Smile
Back to top
Spartacus
Veteran

PostPosted: 01.08.2012 09:34    Post subject: Reply with quote

Wæhler holder fortsatt koken, og vil vært blant de beste stopperne i TL, i hvert fall to sesonger til. Jeg skjønner spørsmålet om alder, men på en annen side hvis vi henter spillere som; Larsen, Stadsgaard og Demidov er det bare spørsmål om tid før de blir hentet av større og bedre klubber. Endog er det investeringsspørsmålet, man tjener ikke penger på å hente en 36åring. Så fremt man ikke vinner ligaen, og kvaller in til CL.

Nar det gjelder Pate bør vi holde oss langt unna. Han har hurtighet, men det er vel det. Sef har han enkelte ferdigheter, men han er en begrenset spillertype, og minner mer om Kim Holmen enn navnebror Diouf.

Tarik er en spiller vi bør hente, og er en spiller vi vet kommer til å forsterke oss. Tenk Chibbe og Tarik på topp.
Back to top
PauloSilas
Veteran

PostPosted: 01.08.2012 09:47    Post subject: Reply with quote

Tja, det Diouf viste i Molde var bedre enn de fleste andre spisser/vinger har vist i tippeligaen de siste aarene og ihvertfall mye bedre enn hva messieurs Chibuike, Prica og Iversen viser for tiden. Rask, sterk, teknisk habil og maalfarlig, det er ferdigheter ingen av vaaere spiller besitter per dags dato.
Jangusk
Veteran

PostPosted: 01.08.2012 09:53    Post subject: Reply with quote

Diouf blir jo en helt annen type spiller enn de vi har, så det taler vel for han. Er det noen som vet om han er kjapp? Han kunne vært en rett type spiller all den tid vi er blitt et kontringslag. Men som nevt så vet jeg ikke om han er spesielt rask.
Back to top
Jarwson
Senior

PostPosted: 01.08.2012 10:11    Post subject: Reply with quote

Hvor kommer egentlig det Diof-ryktet fra? Er det noe hold i det?
Back to top
Jelo
Junior

PostPosted: 01.08.2012 10:15    Post subject: Reply with quote

Jarwson wrote:
Hvor kommer egentlig det Diof-ryktet fra? Er det noe hold i det?

Ryktet var at ting skjedde rundt Diouf, og mulig retur til Norge, men ingen klubber var nevnt, men Jønnson var jo i København...
Back to top
Elg
Veteran

PostPosted: 01.08.2012 10:46    Post subject: Reply with quote

Ingening nytt om situasjonen rundt David Okopo?

https://m.youtube.com/wat...JO5hlp7L6A
Back to top
davus
Rutinert

PostPosted: 01.08.2012 13:00    Post subject: Reply with quote

PauloSilas wrote:
Tja, det Diouf viste i Molde var bedre enn de fleste andre spisser/vinger har vist i tippeligaen de siste aarene og ihvertfall mye bedre enn hva messieurs Chibuike, Prica og Iversen viser for tiden. Rask, sterk, teknisk habil og maalfarlig, det er ferdigheter ingen av vaaere spiller besitter per dags dato.

Jeez, om vi får Diouf oppover skal han være intet mindre enn gratis i forhold til det han har vist i København. Ypperlig elendig i samtlige kamper jeg har sett, og venner dernede er ikke akkurat glad for at han ble hentet.
vegran
Veteran

PostPosted: 01.08.2012 13:03    Post subject: Reply with quote

Hedon wrote:
Ricardo Santos på vei til norsk klubb.

http://www.expressen.se/s...jurgarden/

Skal ikke forundre meg om det er oss. Utlending med scoringsvegring virker å være spot on våre preferanser.

Klubben var Sogndal.
http://fotball.adressa.no...244969.ece
Back to top
haavarl
Forumsjef

PostPosted: 01.08.2012 13:44    Post subject: Reply with quote

Nidaros 79 wrote:
Hei!

Mitt første innlegg her inne!

Velkommen. Sleng deg med!
Back to top
SunsetSalami
Legende

PostPosted: 01.08.2012 21:48    Post subject: Reply with quote

Leser på Twitter at S/Blinks spiss Nezdad Sisic kan være aktuell for RBK. Imopnerende 17 mål så langt i årets 3. divisjon, og bøttet også inn mål i fjor. Har tidligere vært proff i Portugal.
Back to top
Sjiraff
Veteran

PostPosted: 01.08.2012 21:56    Post subject: Reply with quote

Hadde han nå vært ung så.

Steike hvor blir det av forsterkningene vi trenger.
mirar
Veteran

PostPosted: 01.08.2012 21:57    Post subject: Reply with quote

I 3 divisjon ja, hvor gammel?

Forsterke RBK2 isåfall.
Back to top
WanAn
Proff

PostPosted: 01.08.2012 22:06    Post subject: Reply with quote

Jeg hadde ett lite håp om at forsterkninger allerede var klar og at en bare ventet til 1.august før en offentliggjorde det Razz tror jeg var litt for håpefull der ja. Er vel mer at ingenting er klart og at det blir panikkkjøp fra lavere divisjoner... Lurer egentlig på om vi har penger til kjøp i det hele tatt. Hvor går pengene vi selger spillere for egentlig? Eneste klubben som selger spillere men ikke erstatter dem. Er planen å kutte ned til rund 15 stk i A- stallen eller?
Back to top
Elg
Veteran

PostPosted: 01.08.2012 22:17    Post subject: Reply with quote

WanAn wrote:
Jeg hadde ett lite håp om at forsterkninger allerede var klar og at en bare ventet til 1.august før en offentliggjorde det Razz tror jeg var litt for håpefull der ja. Er vel mer at ingenting er klart og at det blir panikkkjøp fra lavere divisjoner... Lurer egentlig på om vi har penger til kjøp i det hele tatt. Hvor går pengene vi selger spillere for egentlig? Eneste klubben som selger spillere men ikke erstatter dem. Er planen å kutte ned til rund 15 stk i A- stallen eller?

Sitter og venter på panikkjøp jeg også, men jeg har en magefølelse av at de har en spiller på blokka som kan forsterke førstelaget. Når det kommer til pengene vi får fra spillersalg er det ingen hemmelighet at det går til kaffebudsjettet til Hoftun. Sitter og håper på at de kliner til med en Tarik overgang, og en god midtstopper ala Tore Reginiussen. Eller et stjerneskudd fra Afrika etc.

https://m.youtube.com/wat...JO5hlp7L6A
Back to top
WanAn
Proff

PostPosted: 01.08.2012 22:26    Post subject: Reply with quote

Får håpe magen din stemmer da Very Happy når det gjelder Hoftun og kaffebudsjettet så er det velkjent dessverre.....
Back to top
KitWalker
Veteran

PostPosted: 01.08.2012 22:30    Post subject: Reply with quote

Hoftun har jo nesten lovet forsterkninger i dette vinduet, så jeg stoler på at han holder ord.
Back to top
Lomaxx
Veteran

PostPosted: 01.08.2012 22:42    Post subject: Reply with quote

kanskje han bare mente stekere kaffe Razz

Ratatosk wrote:

Det hjelper lite å legge seg flat, dersom man ikke evner å reise seg. Da får man heller begynne med svømming!
Back to top
SeG
Veteran

PostPosted: 02.08.2012 07:21    Post subject: Reply with quote

http://www.tv2.no/sport/f...42489.html

Våge Nilsen skal selges, her MÅ vi være med. En av TLs beste venstrebacker!

Formerly known as STRANDerGUD
Back to top
1972 Miami Dolphins
Legende

PostPosted: 02.08.2012 07:30    Post subject: Reply with quote

knerten_10 wrote:
Leser på Twitter at S/Blinks spiss Nezdad Sisic kan være aktuell for RBK. Imopnerende 17 mål så langt i årets 3. divisjon, og bøttet også inn mål i fjor. Har tidligere vært proff i Portugal.

Hahahaha jeg hadde ikke blitt det minste overrasket om 27 år gamle Nezdad Sisic og snart 30 år gamle Robert Stene er spillerne som hentes inn når vi mister Prica.
Back to top
1972 Miami Dolphins
Legende

PostPosted: 02.08.2012 09:33    Post subject: Reply with quote

Igjen spørsmål om noen følger særlig med på allsvenskan:

* Viktor Prodell, 24 år, 12 mål hittil for Åtvidaberg
* Alfred Finnbogason, 23 år, 10 mål hittil for Helsingborg, lånt ut fra Lokeren og har fått en prislapp på rundt 4 mill tror jeg.

Og igjen, noen som vet hvorfor Wanderson ikke har radet opp med scoringer og assist som "han pleier" å gjøre i år? Kan jo ikke koste rare greiene om Gais rykker ned, noe som er mer og mer sannsynlig der de ligger trygt i bånn etter over halvspilt serie.
Back to top
Jangusk
Veteran

PostPosted: 02.08.2012 09:46    Post subject: Reply with quote

Om ikke vi følger med i allsvenskan, bør Rosenborg gjøre det. Men jeg har en sterk følelse i at alle klubbene i norden tror Rosenborg er med i CL og priser sine spillere deretter. Og dette er et problem som fortsetter en stund til, all den tid Rbk blir blandt de tre beste i Norge. Det er ikke alle som legger merke til at Rosenborg spiller lite atraktiv fotball, de bare leser tabell og tilskuersnitt, og det er høyt i Nordisk sammenheng.
Back to top
Post new topic   Reply to topic    Forum -> Sportslig avdeling All times are GMT + 1 Hour
Goto page Previous  1, 2, 3 ... 274, 275, 276 ... 303, 304, 305  Next
Page 275 of 305

Jump to:  

Utviklet av phpBB. Tilrettelagt for RBKweb.

ANNONSE
SITATET
© 1999-2025 RBKweb