| View previous topic :: View next topic |
| Author |
Message |
d3 Rutinert

|
Posted: 01.08.2012 00:36 Post subject: |
|
|
| Hedon wrote: | Ricardo Santos på vei til norsk klubb.
http://www.expressen.se/s...jurgarden/
Skal ikke forundre meg om det er oss. Utlending med scoringsvegring virker å være spot on våre preferanser. |
Oddsen er vel også stor for at det kan være engen, som tilsynelatende virker å være litt desperate etter en erstatter for valpen som forlot de. _________________ 100% JESUS |
|
| Back to top |
|
 |
1972 Miami Dolphins Legende

|
Posted: 01.08.2012 07:16 Post subject: |
|
|
| Rosenborg1917 wrote: | | P.P.Diouf er en spiller som har de kvalitetene Rbk mangler i hele laget , sett bortifra noen få spillere. En rask spiss som kan strekke motstanderlaget, vil gi Chibuike, DFH eller hvem det skulle være som spiller som hengende spiss mer plass. Han har også spilt i Norge tidligere og trenger derfor ikke lange tiden på å tilpasse seg. Får vi han for under 10 mill bør vi slå til. |
Henter vi Diouf blir jeg rasende! Drittsekk, bedriten fyr på banen, virker fotballdum til tusen og begrenset spiller i forhold til forutsetningene han har.
Prøvde da også å stoppe karrieren til Supermann i en treningskamp også den tullingen.
Edit: Hvorfor dukker det ikke opp noen Tarik-rykter? Velinformert journalist skriver det på twitter, Jon Thorstensen har tilsynelatende hørt noenting også, så spørsmålet må vel gå til Hedon da: Hva har du å by oss på Hedon? hehe |
|
| Back to top |
|
 |
Nidaros 79 Senior

|
Posted: 01.08.2012 09:13 Post subject: |
|
|
Hei!
Mitt første innlegg her inne!
Vil først si at det er først de siste dagene jeg har "oppdaget" RBKWeb, og jeg er veldig imponert over kunnskapsnivået til mange her inne...
Det virker som et forum langt over mange andre fotballforum!
Så til selve emnet... JA, vi må innmed forsterkninger i flere posisjoner, og da spesielt på spissplassen! Usikker på Diouf jeg også...
Tarek er velkommen, da han kan spille spiss i 442, men også kant i 433...
Men det som er nesten like viktig synes jeg, er en rutinert midtstopper! En vinnerskalle som kan gå foran i krigen, sette krav og få opp det generelle engasjementet i kampene!
Usikker på hvem dette burde være, men Noen nevnte Tore Reginiussen... Mulig et godt alternativ?
NOen som vet hvordan K Wæhler gjør det i Sverige? Han var jeg nyskjerrig på, og litt skuffet at vi ikke fikk lokket til oss.
Ikke primært pga fotballferdighetene, men de ting jeg nevner over! |
|
| Back to top |
|
 |

|
Posted: 01.08.2012 09:18 Post subject: |
|
|
Kjetil Wæhler gjør det bra i Sverige, men vi snakker om en mann som har blitt 36 år gammel, han kan ikke lenger være interessant for oss. Fart er en av hans (var ihvertfall) største styrker, og i alderen han har kommet i nå så er det gjerne det som forsvinner.  |
|
| Back to top |
|
 |
Spartacus Veteran
|
Posted: 01.08.2012 09:34 Post subject: |
|
|
Wæhler holder fortsatt koken, og vil vært blant de beste stopperne i TL, i hvert fall to sesonger til. Jeg skjønner spørsmålet om alder, men på en annen side hvis vi henter spillere som; Larsen, Stadsgaard og Demidov er det bare spørsmål om tid før de blir hentet av større og bedre klubber. Endog er det investeringsspørsmålet, man tjener ikke penger på å hente en 36åring. Så fremt man ikke vinner ligaen, og kvaller in til CL.
Nar det gjelder Pate bør vi holde oss langt unna. Han har hurtighet, men det er vel det. Sef har han enkelte ferdigheter, men han er en begrenset spillertype, og minner mer om Kim Holmen enn navnebror Diouf.
Tarik er en spiller vi bør hente, og er en spiller vi vet kommer til å forsterke oss. Tenk Chibbe og Tarik på topp. |
|
| Back to top |
|
 |
PauloSilas Veteran

|
Posted: 01.08.2012 09:47 Post subject: |
|
|
Tja, det Diouf viste i Molde var bedre enn de fleste andre spisser/vinger har vist i tippeligaen de siste aarene og ihvertfall mye bedre enn hva messieurs Chibuike, Prica og Iversen viser for tiden. Rask, sterk, teknisk habil og maalfarlig, det er ferdigheter ingen av vaaere spiller besitter per dags dato. _________________
| Peter Storey wrote: | | Det var inte bra för hans trovärdighet att bjuda 5 miljoner för en hästliknande spelare |
|
|
| Back to top |
|
 |
Jangusk Veteran
|
Posted: 01.08.2012 09:53 Post subject: |
|
|
| Diouf blir jo en helt annen type spiller enn de vi har, så det taler vel for han. Er det noen som vet om han er kjapp? Han kunne vært en rett type spiller all den tid vi er blitt et kontringslag. Men som nevt så vet jeg ikke om han er spesielt rask. |
|
| Back to top |
|
 |
Jarwson Senior
|
Posted: 01.08.2012 10:11 Post subject: |
|
|
| Hvor kommer egentlig det Diof-ryktet fra? Er det noe hold i det? |
|
| Back to top |
|
 |
Jelo Junior
|
Posted: 01.08.2012 10:15 Post subject: |
|
|
| Jarwson wrote: | | Hvor kommer egentlig det Diof-ryktet fra? Er det noe hold i det? |
Ryktet var at ting skjedde rundt Diouf, og mulig retur til Norge, men ingen klubber var nevnt, men Jønnson var jo i København... |
|
| Back to top |
|
 |
Elg Veteran
|
|
| Back to top |
|
 |
davus Rutinert

|
Posted: 01.08.2012 13:00 Post subject: |
|
|
| PauloSilas wrote: | | Tja, det Diouf viste i Molde var bedre enn de fleste andre spisser/vinger har vist i tippeligaen de siste aarene og ihvertfall mye bedre enn hva messieurs Chibuike, Prica og Iversen viser for tiden. Rask, sterk, teknisk habil og maalfarlig, det er ferdigheter ingen av vaaere spiller besitter per dags dato. |
Jeez, om vi får Diouf oppover skal han være intet mindre enn gratis i forhold til det han har vist i København. Ypperlig elendig i samtlige kamper jeg har sett, og venner dernede er ikke akkurat glad for at han ble hentet. _________________ Forza Rosenborg |
|
| Back to top |
|
 |
vegran Veteran

|
|
| Back to top |
|
 |
haavarl Forumsjef

|
Posted: 01.08.2012 13:44 Post subject: |
|
|
| Nidaros 79 wrote: | Hei!
Mitt første innlegg her inne! |
Velkommen. Sleng deg med! |
|
| Back to top |
|
 |
SunsetSalami Legende
|
Posted: 01.08.2012 21:48 Post subject: |
|
|
| Leser på Twitter at S/Blinks spiss Nezdad Sisic kan være aktuell for RBK. Imopnerende 17 mål så langt i årets 3. divisjon, og bøttet også inn mål i fjor. Har tidligere vært proff i Portugal. |
|
| Back to top |
|
 |
Sjiraff Veteran
|
Posted: 01.08.2012 21:56 Post subject: |
|
|
Hadde han nå vært ung så.
Steike hvor blir det av forsterkningene vi trenger. _________________ Never Wake A Sleeping Ninja Cow |
|
| Back to top |
|
 |
mirar Veteran
|
Posted: 01.08.2012 21:57 Post subject: |
|
|
I 3 divisjon ja, hvor gammel?
Forsterke RBK2 isåfall. |
|
| Back to top |
|
 |
WanAn Proff
|
Posted: 01.08.2012 22:06 Post subject: |
|
|
Jeg hadde ett lite håp om at forsterkninger allerede var klar og at en bare ventet til 1.august før en offentliggjorde det tror jeg var litt for håpefull der ja. Er vel mer at ingenting er klart og at det blir panikkkjøp fra lavere divisjoner... Lurer egentlig på om vi har penger til kjøp i det hele tatt. Hvor går pengene vi selger spillere for egentlig? Eneste klubben som selger spillere men ikke erstatter dem. Er planen å kutte ned til rund 15 stk i A- stallen eller? |
|
| Back to top |
|
 |
Elg Veteran
|
Posted: 01.08.2012 22:17 Post subject: |
|
|
| WanAn wrote: | Jeg hadde ett lite håp om at forsterkninger allerede var klar og at en bare ventet til 1.august før en offentliggjorde det tror jeg var litt for håpefull der ja. Er vel mer at ingenting er klart og at det blir panikkkjøp fra lavere divisjoner... Lurer egentlig på om vi har penger til kjøp i det hele tatt. Hvor går pengene vi selger spillere for egentlig? Eneste klubben som selger spillere men ikke erstatter dem. Er planen å kutte ned til rund 15 stk i A- stallen eller? |
Sitter og venter på panikkjøp jeg også, men jeg har en magefølelse av at de har en spiller på blokka som kan forsterke førstelaget. Når det kommer til pengene vi får fra spillersalg er det ingen hemmelighet at det går til kaffebudsjettet til Hoftun. Sitter og håper på at de kliner til med en Tarik overgang, og en god midtstopper ala Tore Reginiussen. Eller et stjerneskudd fra Afrika etc. _________________ Herremann
https://m.youtube.com/wat...JO5hlp7L6A |
|
| Back to top |
|
 |
WanAn Proff
|
Posted: 01.08.2012 22:26 Post subject: |
|
|
Får håpe magen din stemmer da når det gjelder Hoftun og kaffebudsjettet så er det velkjent dessverre..... |
|
| Back to top |
|
 |
KitWalker Veteran

|
Posted: 01.08.2012 22:30 Post subject: |
|
|
| Hoftun har jo nesten lovet forsterkninger i dette vinduet, så jeg stoler på at han holder ord. |
|
| Back to top |
|
 |
Lomaxx Veteran
|
Posted: 01.08.2012 22:42 Post subject: |
|
|
kanskje han bare mente stekere kaffe  _________________ Grilldress er også en dress:)
| Ratatosk wrote: |
Det hjelper lite å legge seg flat, dersom man ikke evner å reise seg. Da får man heller begynne med svømming! |
|
|
| Back to top |
|
 |
SeG Veteran
|
Posted: 02.08.2012 07:21 Post subject: |
|
|
http://www.tv2.no/sport/f...42489.html
Våge Nilsen skal selges, her MÅ vi være med. En av TLs beste venstrebacker! _________________ I have as much authority as the Pope. I just don’t have as many people who believe it.
- George Carlin -
Formerly known as STRANDerGUD |
|
| Back to top |
|
 |

|
Posted: 02.08.2012 07:30 Post subject: |
|
|
| knerten_10 wrote: | | Leser på Twitter at S/Blinks spiss Nezdad Sisic kan være aktuell for RBK. Imopnerende 17 mål så langt i årets 3. divisjon, og bøttet også inn mål i fjor. Har tidligere vært proff i Portugal. |
Hahahaha jeg hadde ikke blitt det minste overrasket om 27 år gamle Nezdad Sisic og snart 30 år gamle Robert Stene er spillerne som hentes inn når vi mister Prica. |
|
| Back to top |
|
 |

|
Posted: 02.08.2012 09:33 Post subject: |
|
|
Igjen spørsmål om noen følger særlig med på allsvenskan:
* Viktor Prodell, 24 år, 12 mål hittil for Åtvidaberg
* Alfred Finnbogason, 23 år, 10 mål hittil for Helsingborg, lånt ut fra Lokeren og har fått en prislapp på rundt 4 mill tror jeg.
Og igjen, noen som vet hvorfor Wanderson ikke har radet opp med scoringer og assist som "han pleier" å gjøre i år? Kan jo ikke koste rare greiene om Gais rykker ned, noe som er mer og mer sannsynlig der de ligger trygt i bånn etter over halvspilt serie. |
|
| Back to top |
|
 |
Jangusk Veteran
|
Posted: 02.08.2012 09:46 Post subject: |
|
|
| Om ikke vi følger med i allsvenskan, bør Rosenborg gjøre det. Men jeg har en sterk følelse i at alle klubbene i norden tror Rosenborg er med i CL og priser sine spillere deretter. Og dette er et problem som fortsetter en stund til, all den tid Rbk blir blandt de tre beste i Norge. Det er ikke alle som legger merke til at Rosenborg spiller lite atraktiv fotball, de bare leser tabell og tilskuersnitt, og det er høyt i Nordisk sammenheng. |
|
| Back to top |
|
 |
|