| View previous topic :: View next topic |
| Author |
Message |
Stano_11 Veteran
|
Posted: 12.01.2006 11:46 Post subject: |
|
|
| Unnskyld, men han er et stykke unna en plass på første 11'en til Viking så hvorfor skal han da være aktuell med Rosenborg? Det Rosenborg trenger er spillere som kommer inn å forsterker laget nå i første omgang. |
|
| Back to top |
|
 |
Baadshah/Tab Veteran

|
|
| Back to top |
|
 |
haavarl Forumsjef

|
Posted: 12.01.2006 12:11 Post subject: |
|
|
Neida, håpet kan ingen ta fra deg  |
|
| Back to top |
|
 |
Recon Legende

Joined: 20 Jun 2004 Posts: 11807 Location: alltid to skritt foran
|
Posted: 12.01.2006 13:51 Post subject: |
|
|
| Recon wrote: | Hutchinsson til FCK?
Klubben vill därför sälja Atiba Hutchinson till varje pris, för att inte tappa honom som bosman, och förhandlar just nu med FC Köpenhamn om en övergång värd i trakterna av tio miljoner kronor. |
Hutchinsons statistikk. _________________ Profesjonell revolusjonær
"Hans Hipp som happ uttalelse er jo en katastrofalt dårlig beskrivelse av fakta, som skaper inntrykk av manglende strategi og kunnskapsløshet. " |
|
| Back to top |
|
 |
Baadshah/Tab Veteran

|
Posted: 12.01.2006 14:08 Post subject: |
|
|
Mange skudd få mål!
31 skudd 6 mål!
Hva betyr "Slagna"??
Slagna frisparkar: 45 (1.80) (1.85) |
|
| Back to top |
|
 |
2mas Sjef

|
Posted: 12.01.2006 14:12 Post subject: |
|
|
"Frispark slått/tatt"
| Baadshah/Tab wrote: | | Mange skudd få mål! |
Dette er vel ikke så ille? Det er gjerne snakk om en del langskudd osv. |
|
| Back to top |
|
 |
Baadshah/Tab Veteran

|
Posted: 12.01.2006 14:14 Post subject: |
|
|
Vi trenger en midtbanespiller som har defensive kvaliteter, er frisparkspesialist og "sikker" på straffespark! Vi mangler disse kvalitetene nå som Winsnes har gått! Har Atiba Hutchinson disse kvalitetene??
Får håpet det 2mas! Ble litt "skremt"! |
|
| Back to top |
|
 |
dags Veteran
|
Posted: 12.01.2006 14:25 Post subject: |
|
|
| Stano_11 wrote: | | Unnskyld, men han er et stykke unna en plass på første 11'en til Viking så hvorfor skal han da være aktuell med Rosenborg? Det Rosenborg trenger er spillere som kommer inn å forsterker laget nå i første omgang. |
Mitt forslag var å hente inn en for å erstatte Winsnes, som heller ikke var fast i førsteellevern. At vi i tillegg bør hente en som kan gå rett inn på laget er en annen sak, men jeg ser ikke bort i fra at Samuelsen er en av dem som får sitt store gjennombrudd i Eliteserien i år, hvis han først får tillit i Viking. Jeg mener at vi bør tenke litt langsikitg og. _________________ Mot dumhet kjemper selv gudene forgjeves. |
|
| Back to top |
|
 |
Recon Legende

|
Posted: 12.01.2006 14:45 Post subject: |
|
|
| Baadshah/Tab wrote: | Mange skudd få mål!
31 skudd 6 mål!
Hva betyr "Slagna"??
Slagna frisparkar: 45 (1.80) (1.85) |
Atiba Hutchinson
Tröjnummer: 13
22 år, mittfältare, 187 cm, 70 kg.
Moderklubb: Brampton Braves.
Kom från: Östers IF, 2004.
Allsvenska matcher/mål: 48/6.
Landskamper: 11 A (för Kanada), 19 J, 10 OS.
Kommentar: ”Kanadas Vieira” kom igång så smått på hösten i fjol i HIF:s dress. Har stora kvaliteter som arbetande spelfördelare som kan lyfta HIF:s spel. _________________ Profesjonell revolusjonær
"Hans Hipp som happ uttalelse er jo en katastrofalt dårlig beskrivelse av fakta, som skaper inntrykk av manglende strategi og kunnskapsløshet. " |
|
| Back to top |
|
 |
Henri Legende

|
Posted: 12.01.2006 14:54 Post subject: |
|
|
| Har aldri sett Hutchinson spille, men han høres så perfekt ut at det nesten er skummelt; Vieira, arbeidende spillefordeler, ung, høy (god på hodet) og tilgjengelig |
|
| Back to top |
|
 |
Stano_11 Veteran
|
Posted: 12.01.2006 15:04 Post subject: |
|
|
| Dags wrote: | | Stano_11 wrote: | | Unnskyld, men han er et stykke unna en plass på første 11'en til Viking så hvorfor skal han da være aktuell med Rosenborg? Det Rosenborg trenger er spillere som kommer inn å forsterker laget nå i første omgang. |
Mitt forslag var å hente inn en for å erstatte Winsnes, som heller ikke var fast i førsteellevern. At vi i tillegg bør hente en som kan gå rett inn på laget er en annen sak, men jeg ser ikke bort i fra at Samuelsen er en av dem som får sitt store gjennombrudd i Eliteserien i år, hvis han først får tillit i Viking. Jeg mener at vi bør tenke litt langsikitg og. |
Ja det er jeg enig i, at vi bør tenke langsiktig. Men jeg vil at man skal skaffe spillere som er for fremtiden OG tilføre kvaliteter som laget ikke har i dag og som forsterker laget. Det er det viktigste nå. |
|
| Back to top |
|
 |
Recon Legende

|
Posted: 12.01.2006 15:30 Post subject: |
|
|
Litt off topic, men...Storklubbene har vell LITT mer kontroll på det som rører seg enn vi ja.
http://www.aftonbladet.se...04,00.html _________________ Profesjonell revolusjonær
|
| Back to top |
|
 |
dags Veteran
|
Posted: 12.01.2006 15:37 Post subject: |
|
|
Det er veldig mange unggutter som prøvespiller for storklubber i ung alder som aldri når opp til 1. divisjonsnivå en gang. Helt sikkert flere som mislykkes enn lykkes. _________________ Mot dumhet kjemper selv gudene forgjeves. |
|
| Back to top |
|
 |
Maradona Veteran
|
Posted: 12.01.2006 16:08 Post subject: |
|
|
Men da har i værtfall prøvd seg i en toppklubb... _________________ "Diego Armando Maradona må være tidens beste fotballspiller", utbrøt Arne Scheie, etter at Maradona hadde driblet i hele '86 VM i Mexico. |
|
| Back to top |
|
 |
Vajp Junior
|
Posted: 12.01.2006 20:19 Post subject: |
|
|
Matt Jansen er frigitt fra Blackburn pga hans ønske om spilletid.
Jansen var jo et veldig stort talent og var nære en plass på VM-laget til England til 2002 VM. Men så havnet han i en motorsykkel-ulykke og havnet i koma.
Hadde ikke skadet å prøvd? _________________ Oh Yeah! |
|
| Back to top |
|
 |
Harald Forumsjef

|
Posted: 12.01.2006 21:42 Post subject: |
|
|
| Quote: | | Tegn på at det skjer noe som vi ikke vet, hva kan du si om Stokholm Harald? |
Sorry for det sene svar"
Stokholm er meget løbevillig, og derved god i det defensive arbejde. Han har tidvis et godt langskud(ligesom Gaarde i Viking), var anfører i OB og er indkaldt til det danske ligalandshold.
Det er hvad jeg kan huske om Stokholm, da det et er noget tid siden jeg har set OB spille.
Rasmus Würtz, tror jeg dog er en bedre spiller.
PS.
Ifølge flere danske medier ventes handlen at indbringe Esbjerg mellem to og tre millioner kroner.
Hvis overgangsprisen har basis i virkeligheden fatter jeg ikke at vi ikke har været på banen
Jan Kristiansen rykker til Nürnberg _________________ Sliter
Medlem nr. 2477 |
|
| Back to top |
|
 |
HoldBrillan Veteran

|
Posted: 12.01.2006 23:05 Post subject: |
|
|
Sykt billig.. På fm krever Esbjerg over 30 mill.. _________________
 |
|
| Back to top |
|
 |
HoldBrillan Veteran

|
Posted: 13.01.2006 01:18 Post subject: |
|
|
Kontrakten til FCK's midstopper Bo Svensson utløper til sommeren, synes RBK burde gjøre et ærlig forsøk på å hente ham.. _________________
 |
|
| Back to top |
|
 |
2mas Sjef

|
Posted: 13.01.2006 07:58 Post subject: |
|
|
Han har vel vært utleid til AaB hittil denne sesongen. Det er kanskje et tegn på at han ikke (lenger) er helt på topp... Eller hva har københavnerne å si?
Uansett synes jeg ikke vi trenger å bruke mer penger (lønn) på midtstoppere. |
|
| Back to top |
|
 |
dags Veteran
|
Posted: 13.01.2006 08:55 Post subject: |
|
|
Hvis vi skal hente inn en midtstopper må det bli en ung og talentfull en. _________________ Mot dumhet kjemper selv gudene forgjeves. |
|
| Back to top |
|
 |
Stano_11 Veteran
|
Posted: 13.01.2006 09:33 Post subject: |
|
|
Christoffer Andersson i Lillestrøm skal angivelig være til salgs for 5 mill. Bratseth, få for engangs skyld fingeren ut av rævva og kjøp han forran nesen på Hannover. Dette er jo en spiller etter din pipe, koster 5 mill eller mindre. Så er han faktisk god også.
Så ser jeg at Janne Saarinen er sparket fra FCK. Han trenger ikke å komme tilbake. |
|
| Back to top |
|
 |
dags Veteran
|
Posted: 13.01.2006 10:23 Post subject: |
|
|
| Stano_11 wrote: |
Så ser jeg at Janne Saarinen er sparket fra FCK. Han trenger ikke å komme tilbake. |
Helt enig. Sikkert en hyggelig kar, men han bør holde seg til fotball på 2. divisjonsnivå og nedover. _________________ Mot dumhet kjemper selv gudene forgjeves. |
|
| Back to top |
|
 |
Maradona Veteran
|
Posted: 13.01.2006 13:32 Post subject: |
|
|
Vi har en ung, talentfull midtstopper i Steffen Mathisen, U-landslagspiller. _________________ "Diego Armando Maradona må være tidens beste fotballspiller", utbrøt Arne Scheie, etter at Maradona hadde driblet i hele '86 VM i Mexico. |
|
| Back to top |
|
 |
dags Veteran
|
Posted: 13.01.2006 13:55 Post subject: |
|
|
| Maradona wrote: | | Vi har en ung, talentfull midtstopper i Steffen Mathisen, U-landslagspiller. |
Jeg kjenner altfor lite til juniorlaget vårt. Har du noen fakta og evt styrker/svakheter om unge Mathisen. Og hvor aktuelt tror du det er at han kan få prøve seg på A-laget i løpet av denne eller neste sesong? _________________ Mot dumhet kjemper selv gudene forgjeves. |
|
| Back to top |
|
 |
Recon Legende

|
Posted: 13.01.2006 14:22 Post subject: |
|
|
Mathisen spilte bl.a cupkamper og i noen treningskamper i 2005.
Solid, god på hodet, sterk, plasseringssikker. _________________ Profesjonell revolusjonær
|
| Back to top |
|
 |
|