View previous topic :: View next topic |
Author |
Message |
Skjelbred Rutinert

|
Posted: 16.04.2010 13:47 Post subject: |
|
|
Selvfølgelig vil det ikke være "juks" om Strand scorer på straffe. Mål er mål! |
|
Back to top |
|
 |
Hedning Legende

|
Posted: 16.04.2010 15:45 Post subject: |
|
|
Kjello wrote: | Om det ikke blir spillemål på han så får vi høre med Aalesund om de kan stille ræva til når Strand har ballen bare én gang i siste seriekamp.
Så får vi vurdere om vi vil stille ræva til én gang tilbake. |
DET derimot, ville vært juks. Men det kommer jo heller aldri til å skje. |
|
Back to top |
|
 |
Ballahl Veteran

|
Posted: 23.04.2010 05:02 Post subject: |
|
|
Supermann sliter fremdeles
I én måned har Roar Strand slitt med bronkitt og tette luftveier. Nå er han endelig tilbake på treningsfeltet, men det er svært usikkert om 40-åringen rekker å gjøre noe comeback før VM starter.
- Jeg håper det, men jeg vet ikke. Det er vanskelig å si, sier Strand til adressa.no
– Det går framover, men det tar i hvert fall noen uker til. Han kan kanskje begynne å trene med laget litt denne uka, sier medisinsk koordinator Haakon Schwabe.
Btw, alt for å ikke si RBK-legenden..  _________________ - Rune Hauge er ingen kjeltring, men tvert i mot en grepa kar. Han er den ærligste mannen jeg kjenner. Jeg har aldri vært i tvil om at han var uskyldig, jublet Stig Inge Bjørnebye og fulgte opp:
- Rune var forut for sin tid. |
|
Back to top |
|
 |
Ballahl Veteran

|
Posted: 01.06.2010 06:38 Post subject: |
|
|
Legenden over alle legender kanskje tilbake _________________ - Rune Hauge er ingen kjeltring, men tvert i mot en grepa kar. Han er den ærligste mannen jeg kjenner. Jeg har aldri vært i tvil om at han var uskyldig, jublet Stig Inge Bjørnebye og fulgte opp:
|
Back to top |
|
 |
eksiltrøndern Veteran

|
Posted: 16.06.2010 14:45 Post subject: |
|
|
Supermann skal studere pedagogikk ved HINT neste år, kanskje vi kan få en arvtager for Lektor Eggen her  |
|
Back to top |
|
 |
Ballahl Veteran

|
Posted: 29.06.2010 00:15 Post subject: |
|
|
Roar i rute
- Litt framgang er det. Jeg er fortsatt tett og det er ingen som vet helt hva det er som feiler meg. Men jeg skal prøve å trene og gjøre mitt beste for å bli frisk etterhvert. _________________ - Rune Hauge er ingen kjeltring, men tvert i mot en grepa kar. Han er den ærligste mannen jeg kjenner. Jeg har aldri vært i tvil om at han var uskyldig, jublet Stig Inge Bjørnebye og fulgte opp:
|
Back to top |
|
 |
spraggon Proff
|
Posted: 30.06.2010 01:39 Post subject: |
|
|
Jeg skjønner ingenting av at Roar blir foretrukket foran Traore i NOEN kamp i 2010. Håper det har en forklaring jeg ikke har fått med meg... |
|
Back to top |
|
 |
Ballahl Veteran

|
Posted: 30.06.2010 02:16 Post subject: |
|
|
- Eggen har sine favoritter
- Supermainn kan systemet
- Supermainn har rutinen
- Traoré er Bosman-spiller *
- Supermainn er Supermann
* Og utrolig nok vil ikke RBK forlenge, Roar Strand er for øvrig også bosman-spiller..
Noen som tror Roar skårer i den 19 seriesesongen (?) på rad? _________________ - Rune Hauge er ingen kjeltring, men tvert i mot en grepa kar. Han er den ærligste mannen jeg kjenner. Jeg har aldri vært i tvil om at han var uskyldig, jublet Stig Inge Bjørnebye og fulgte opp:
|
Back to top |
|
 |
Halvorsen87 Veteran

Joined: 16 Jan 2009 Posts: 2382 Location: Trondheim til høsten!
|
Posted: 30.06.2010 04:01 Post subject: |
|
|
Hadde Traore vært trønder... _________________ "Does the brain control you or are you controlling the brain? I don't know if I'm in charge of mine."
- Karl Pilkington |
|
Back to top |
|
 |
RÃ¥nny Legende

|
Posted: 04.07.2010 00:56 Post subject: |
|
|
Hentet fra kommentarfeltet på facebook:
Se te å få rivi ned Olav Tryggvasonstatuen(han har stått der lenge,stakkars mann)og få Roar Strand der i stedet..Det vil lyse opp torget!
Så enig så enig, Strand bør få egen statue, og at drakta blir fredet. En ekstremt stor legende! _________________ " Det var et smart trekk av Rekdal å få oss i form "
- Torgeir Børven |
|
Back to top |
|
 |
Nero Proff
|
Posted: 04.07.2010 02:23 Post subject: |
|
|
Quote: | Dermed har Rosenborg-legenden allerede sikret seg mål i alle sine 22 eliteseriesesonger. |
Var det noensinne noe tvil? Ser mange i forumet her har mistet troen på Strand, men vet dere ikke at han er supermainn?  |
|
Back to top |
|
 |
Ballahl Veteran

|
Posted: 04.07.2010 02:29 Post subject: |
|
|
Helt enig, men det samme kan du si om Nils Arne Eggen! (@ RÃ¥nny)
Supermainn serverte for øvrig en sjelden godbit idag;
- Hvor lenge holder du i en kamp?
- Jeg holder 90 minutter – hvis jeg ikke løper, sier løpsmaskinen med et lurt smil.
 _________________ - Rune Hauge er ingen kjeltring, men tvert i mot en grepa kar. Han er den ærligste mannen jeg kjenner. Jeg har aldri vært i tvil om at han var uskyldig, jublet Stig Inge Bjørnebye og fulgte opp:
|
Back to top |
|
 |
kristobal Legende
|
Posted: 04.07.2010 08:36 Post subject: |
|
|
Roar Strand var en gang en utrolig god spiller. Nå er han mest bare en legende. Men vi røk jo i Hellas med 2-2 takket være en 40-åring også. Legender kan jo gjøre det utroligste selv om de er over toppen. |
|
Back to top |
|
 |
Brady Veteran

|
Posted: 04.07.2010 11:52 Post subject: |
|
|
Hvilken 40-åring ødela for oss i Hellas? |
|
Back to top |
|
 |
2mas Sjef

|
Posted: 04.07.2010 15:41 Post subject: |
|
|
En eller annen ...poulos. |
|
Back to top |
|
 |
Ballahl Veteran

|
Posted: 08.07.2010 03:39 Post subject: |
|
|
Vet hva som feiler Strand
– Vi har funnet ut hva som er problemet til Roar og vet hva som er galt. Men det er ikke bare å knipse og bli bra, sier Ketil Holen om Strands pusteproblemer.
– Hvor lang tid vil det ta å bli helt frisk?
– Det er helt umulig å si. Det er sjelden kost for oss. Vår personlige erfaring med slike ting er ikke stor siden det ikke er slike ting vi driver med til daglig, sier Holen.
Rosenborg har fått hjelp fra spesialister på sykehuset, men det tok lang tid å finne ut av problemene likevel. Per i dag tror Holen at Strand klarer seg rimelig greit så lenge han ikke spiller hele kamper.
– Jeg tror at han nå godt kan spille på sitt nivå i rundt 60 minutter, sier Holen.
De vil tydeligvis ikke fortelle oss hva problemet er..
Hva tror du, Bolgebah? _________________ - Rune Hauge er ingen kjeltring, men tvert i mot en grepa kar. Han er den ærligste mannen jeg kjenner. Jeg har aldri vært i tvil om at han var uskyldig, jublet Stig Inge Bjørnebye og fulgte opp:
|
Back to top |
|
 |
2mas Sjef

|
Posted: 08.07.2010 19:40 Post subject: |
|
|
Last Saturday, Strand – who save for a 1993 loan to Molde FK has remained with Rosenborg – returned from injury to strike four minutes from time against Sandefjord Fotball. Not only did it move unbeaten Rosenborg three points clear at the Norwegian Premier Division summit, but it made the midfielder the only player to score in 21 consecutive seasons of any European top flight, putting him back one ahead of Ryan Giggs.
"I don't think about these sort of things right now but in the future, then I will," Strand told UEFA.com.
"I've been lucky to be with a really good team for so many years, I've been happy to be there for that many years. I've been lucky to have so few injuries."
Read more: Strand still going strong
UEFA ble nok lurt av mange norske medier, som ikke kan telle: 21 kalenderår tilsvarer 22 sesonger. |
|
Back to top |
|
 |
kristobal Legende
|
Posted: 08.07.2010 23:18 Post subject: |
|
|
Ja utrolig merkelig at det er så vanskelig å telle tll 22 fra 1989. |
|
Back to top |
|
 |
Nåssåladden Veteran
|
Posted: 08.07.2010 23:59 Post subject: |
|
|
Quote: | Men i kjent stil sier han at man aldri kan si aldri med tanke på neste sesong.
|
Hehe _________________ De mest bortskjemte supporterne i lainnet! |
|
Back to top |
|
 |
^Mirth Veteran

|
Posted: 31.08.2010 14:23 Post subject: |
|
|
KRS: Jeg svarer deg heller her, enn å skrive i nye spillere-tråden, så får det heller være om du ikke ser det. I forhold til Roar Strand så er vi ganske uenige. Jeg mener bestemt Strand har vært god de siste gangene han har fått sjansen på laget, og at han uten tvil har vært med på å heve det. Blant annet mot FCK etter pause. Etter min mening holder han kvaliteten som skal til enda. Såpass god som Strand har vært når han nå endelig er sykdomsfri og fått spille seg litt i form er han en bidragsyter for laget.
Når RBK nå har en så tynn tropp som de har, med masse usikkerhet rundt stallen ved årsskiftet, mener jeg det er galskap å ikke ønske Strand for ytterligere ett år. RBK har en farlig tynn tropp allerede, som kan bli tynnere. RBK får en ny trener, i så måte er Strand en viktig kontinuitetsbærer. I tillegg er Strand i form en meget god spiller enda, og han er inneforstått med å være innbytter eller squadspiller. Han er også den eneste back-upen for Lustig per tidspunkt. Har virkelig RBK råd til å ikke forlenge med Strand enda et år, det lurer jeg på. Heter det ikke at er man god nok er man gammel nok? Jeg mener han er god nok enda ihvertfall.
Så kan man sammenligne med Winsnes, som jeg da ikke mener er god nok... _________________ "Forøvrig mener jeg at sitater burde markeres med opphavsperson" |
|
Back to top |
|
 |
Roamer Veteran

|
Posted: 31.08.2010 15:04 Post subject: |
|
|
Greit å ha med Strand et år til hvis det koster oss mindre enn 500.000 i lønnsutgifter. Ellers er det bedre å slippe til unggutter. _________________ RBK på topp tre i årets sesong. |
|
Back to top |
|
 |
kristobal Legende
|
Posted: 31.08.2010 15:07 Post subject: |
|
|
Foreslår delt løsning med Trondheim kommune. 50 prosent feier og 50 prosent RBK-spiller. Årslønn 750.000 kroner, delt mellom de to arbeidsgiverne. Med arbeidsgiveravgift og sosiale utgifter anslått kostnad på 500.000 kroner for RBKs del. |
|
Back to top |
|
 |
Maradona Veteran
|
Posted: 01.09.2010 20:37 Post subject: |
|
|
Dere slipper å bry dere om Roar Strand's fremtidig yrke _________________ "Diego Armando Maradona må være tidens beste fotballspiller", utbrøt Arne Scheie, etter at Maradona hadde driblet i hele '86 VM i Mexico. |
|
Back to top |
|
 |
Hedley Veteran
|
Posted: 01.09.2010 20:50 Post subject: |
|
|
Eggen er også lærer... |
|
Back to top |
|
 |
TomH Veteran
|
Posted: 01.09.2010 21:17 Post subject: |
|
|
Mirth,
enig med deg at Strand vil være en verdifull spiller å ha i RBKs spillertropp også neste sesong. Følger argumentasjonen din! _________________ Takk. |
|
Back to top |
|
 |
|