| View previous topic :: View next topic |
| Author |
Message |
Brady Veteran

|
Posted: 07.08.2010 19:50 Post subject: |
|
|
| Det har ikke noe med kommentatorer som så, men når NRK har fotballsending og plingfest der 'Middelsb.-Ipswich' kommer opp på skjermen flere ganger, sier det litt om kompetansen til de som jobber i statskanalen for tiden. |
|
| Back to top |
|
 |
Ballahl Veteran

|
Posted: 08.08.2010 02:46 Post subject: |
|
|
Hva i all verden var det Scheie og Thoresen holdt på med idag, en ting er straffesituasjonen og at brannfriken er enig men alle ser da at det var en albue involvert?
Mildt sagt ensidig negativt kommentering..
Ellers mange andre tullekommentarer, sjokkerende dårlig standard her i landet!
Tv2 har for øvrig fått seg gullgutten på laget. _________________ - Rune Hauge er ingen kjeltring, men tvert i mot en grepa kar. Han er den ærligste mannen jeg kjenner. Jeg har aldri vært i tvil om at han var uskyldig, jublet Stig Inge Bjørnebye og fulgte opp:
- Rune var forut for sin tid. |
|
| Back to top |
|
 |
hello Veteran
|
Posted: 08.08.2010 02:59 Post subject: |
|
|
| Skal han inn i rollen til Myggen? |
|
| Back to top |
|
 |
Kjetil Rekdal Veteran
|
Posted: 08.08.2010 11:59 Post subject: |
|
|
| Det å få inn Lundekvam til PL bør vel være greit. |
|
| Back to top |
|
 |
Oppmannen Veteran

|
Posted: 08.08.2010 17:35 Post subject: |
|
|
Han er vel den nordmannen med flest kamper i PL så han burde vel vite et og annet. Formidlingsevnen hans er vel spørsmålstegnet her. _________________ Oppmann m/ fire tiårs erfaring i å vinne andreball. |
|
| Back to top |
|
 |
Strand Veteran

|
Posted: 08.08.2010 18:29 Post subject: |
|
|
Er jo flott at tv2 hjelper til med rehablitering av narkomane
Spørs da om Lundekvam gjør en bedre profil enn Myggen i studio. |
|
| Back to top |
|
 |
Hedley Veteran
|
Posted: 08.08.2010 18:59 Post subject: |
|
|
Er han nykter da?
Det at han direkte skulle igang med en rusklinikk her i Norge fikk meg til å tenke på Bård Tuftes figur i denne. |
|
| Back to top |
|
 |
fsnass Proff
|
Posted: 09.08.2010 16:02 Post subject: |
|
|
Haha. Fantastisk!
Men fra spøk til alvor. Tror ærlig talt at Lundekvam kommer til å gjøre en meget god jobb i TV2. Har nok mye fotballfaglig tyngde, så dette tror jeg blir bra! |
|
| Back to top |
|
 |
Keenoir Legende
|
Posted: 09.08.2010 17:32 Post subject: |
|
|
| Tviler litt da han i sin tid var et meget dårlig intervjuobjekt og ikke virket særlig tilpass med å være på tv. |
|
| Back to top |
|
 |
Wannebo Veteran

|
Posted: 16.08.2010 00:51 Post subject: |
|
|
| Synes Alsaker passer bedre til å dømme Premier League-fotball. Har klart seg godt denne helgen, selvom han var i overkant emosjonell når Cole ble utvist for Liverpool. |
|
| Back to top |
|
 |
Krokodil Dundee Veteran
|
Posted: 16.08.2010 00:55 Post subject: |
|
|
| Hallvar Thoresen får jo de på TV2 til å fremstå som nøytrale fotballkommentatorer med bred faglig kunnskap om spillet. |
|
| Back to top |
|
 |
Torbjørn Veteran

|
Posted: 16.08.2010 01:20 Post subject: |
|
|
| Jonas Wannebo wrote: | | Synes Alsaker passer bedre til å dømme Premier League-fotball. Har klart seg godt denne helgen, selvom han var i overkant emosjonell når Cole ble utvist for Liverpool. |
Synes han først må vise at han mestrer å kommentere nøytralt. _________________ Nils Arne Eggen. |
|
| Back to top |
|
 |
SunsetSalami Legende
|
Posted: 16.08.2010 01:31 Post subject: |
|
|
| Jonas Wannebo wrote: | | Synes Alsaker passer bedre til å dømme Premier League-fotball. |
Enig. Virket litt dårlig trent for det høye tempoet i Tippeligaen. |
|
| Back to top |
|
 |
Ballahl Veteran

|
Posted: 16.08.2010 06:24 Post subject: |
|
|
Enig med Keenoir, det Thoresen drev på med igår var direkte skandaløst. Jeg har aldri opplevd noe lignende tidligere, og tviler faktisk på om noen andre lag ville blitt "latterliggjort" på sammen måten. Da tenker jeg faktisk ikke kun på norske kommentatorer og norsk fotball..
Edit:
| Keenoir wrote: | | 3. Hallvar Thoresen gir Frode Olsen hard kamp om å være landets "beste" Rosenborg hater og kampene mot Sandefjord og Start idag har ført han opp i ledelsen ,men det blir spennende å se hva ex-Rosenborg spiller Frode Olsen kan svare med. |
_________________ - Rune Hauge er ingen kjeltring, men tvert i mot en grepa kar. Han er den ærligste mannen jeg kjenner. Jeg har aldri vært i tvil om at han var uskyldig, jublet Stig Inge Bjørnebye og fulgte opp:
|
| Back to top |
|
 |
Recon Legende

Joined: 20 Jun 2004 Posts: 11807 Location: alltid to skritt foran
|
Posted: 16.08.2010 10:27 Post subject: |
|
|
| Keenoir wrote: | | Tviler litt da han i sin tid var et meget dårlig intervjuobjekt og ikke virket særlig tilpass med å være på tv. | Den ene kampen jeg har sett med ham i studio, bød han jaggu ikke på mye du, vel annet enn en litt overstappet snusleppe.
Er'n permanent sløvet, eller ER han slik? _________________ Profesjonell revolusjonær
"Hans Hipp som happ uttalelse er jo en katastrofalt dårlig beskrivelse av fakta, som skaper inntrykk av manglende strategi og kunnskapsløshet. " |
|
| Back to top |
|
 |
SunsetSalami Legende
|
Posted: 16.08.2010 10:34 Post subject: |
|
|
| Saints boss Gordon Strachan paid this glowing tribute to the one-paced Scandinavian in 2003: “He was carried off at Leicester and someone asked me if he was unconscious. I didn’t have a clue. That’s what he’s always like.” |
|
| Back to top |
|
 |
escobar Junior
|
Posted: 16.08.2010 17:36 Post subject: |
|
|
| Ballahl wrote: | Enig med Keenoir, det Thoresen drev på med igår var direkte skandaløst. Jeg har aldri opplevd noe lignende tidligere, og tviler faktisk på om noen andre lag ville blitt "latterliggjort" på sammen måten. Da tenker jeg faktisk ikke kun på norske kommentatorer og norsk fotball..
Edit:
| Keenoir wrote: | | 3. Hallvar Thoresen gir Frode Olsen hard kamp om å være landets "beste" Rosenborg hater og kampene mot Sandefjord og Start idag har ført han opp i ledelsen ,men det blir spennende å se hva ex-Rosenborg spiller Frode Olsen kan svare med. |
|
Thoresen er like "blåst" i Adeccoligakampene. |
|
| Back to top |
|
 |
Ballahl Veteran

|
Posted: 19.08.2010 06:44 Post subject: |
|
|
| Hjelde wrote: | | Klevolainen wrote: | | De greiene med Stokke og han andre kisen skjønte jeg ingenting av. Bare pinlig. Kul intro dog! |
Enig. Noe så dumt. Stokke ble bare stående og flire og argumentere med at vi har en utbetalt stadion... uff  |
I tillegg:
Den danske kommentatoren skulle til å skryte av Stokke og sa at sistnevnte visseligen var Norges beste kommentator. Stokke svaret at han ikke var så sikker på det, men at han garantert var Trondheims beste..
To ord: Petter Rasmus! _________________ - Rune Hauge er ingen kjeltring, men tvert i mot en grepa kar. Han er den ærligste mannen jeg kjenner. Jeg har aldri vært i tvil om at han var uskyldig, jublet Stig Inge Bjørnebye og fulgte opp:
|
| Back to top |
|
 |
2mas Sjef

|
Posted: 23.08.2010 18:49 Post subject: |
|
|
| Er det vedtatt at Bredeli skal ta over i Tippeligaen nå som Alsaker m.fl. er i England hver helg? Det er faktisk en nedtur. |
|
| Back to top |
|
 |
Barney Veteran

|
Posted: 23.08.2010 19:28 Post subject: |
|
|
| Bredeli er et steg ned uansett hva som var der fra før. |
|
| Back to top |
|
 |
attach Forumsjef
|
Posted: 23.08.2010 20:49 Post subject: |
|
|
Rosenborg - Molde: Annan ligger nede og Molde kontrer. Olsen mener det er riktig av Molde siden det er dommeren som skal stoppe spillet.
Vålerenga - Sandefjord: Fella ligger nede og Sandefjord spiller videre før de spiller ut ballen. Olsen mener det er riktig av Sandefjord siden det er fair play.
Men det morsomste er uansett hans prosess mot Annan. Det han sa om Annan der... Han ble jo tydelig tråkket bak leggen. |
|
| Back to top |
|
 |
smogli Proff
|
Posted: 23.08.2010 20:55 Post subject: |
|
|
| Hehe, tenkte på den selv.. Hvem tar på seg og sende Frode Olsen en mail om de situasjonene? Ikke jeg, for jeg har ikke klart å finne mailadressen hans. |
|
| Back to top |
|
 |
2mas Sjef

|
|
| Back to top |
|
 |
Hedon Forumsjef

|
Posted: 23.08.2010 22:52 Post subject: |
|
|
frode.olsen@tv2.no funker iallefall fint. Jeg sendte han en mail etter forrige kamp han kommenterte, men en del eksempel på idiotien hans. Konkrete situasjoner.
Han svarte etter 20 sekunder og det eneste han skrev i mailen var telefonnummeret sitt. |
|
| Back to top |
|
 |
Erlendr Veteran
|
Posted: 23.08.2010 22:55 Post subject: |
|
|
| Hedon wrote: |
Han svarte etter 20 sekunder og det eneste han skrev i mailen var telefonnummeret sitt. |
Hehehe. Han kunne like gjerne bedt deg om å møte opp i Brandhaugveita på kveldstid for en liten prat. |
|
| Back to top |
|
 |
|