English version 
Rosenborg Web
SESONGEN 2021
 NYHETER
 KAMPER
 SPILLERE
 STATISTIKK
KLUBBEN
 HISTORIE
 KLUBBFAKTA
 MERITTER
 REKORDER
 LERKENDAL STADION
EKSKLUSIVT
 LESESTOFF
 I GAMLE DAGER
 LEGENDER
 BILDESPESIAL
MENINGER
 DEBATTFORUM
 KOMMENTAR
 DIN MENING
RBKweb
 OM RBKweb
 ANNONSEINFORMASJON
 RSS-KANAL
 ARKIV
 TA KONTAKT
SØK I ARTIKLER
Debattforum

Alle kan lese innleggene, men man må registrere seg for å delta aktivt i diskusjonene.
Everyone can read the posts, but you have to register before writing your own posts.

FAQFAQ   SearchSearch   MemberlistMemberlist   UsergroupsUsergroups   StatistikkStatistikk   RegisterRegister 
 ProfileProfile   Log in to check your private messagesLog in to check your private messages   Log inLog in 
GÅ AV, PER JOAR HANSEN!
Goto page Previous  1, 2, 3 ... 12, 13, 14, 15, 16, 17  Next

Post new topic   Reply to topic    Forum -> Sportslig avdeling
View previous topic :: View next topic  
Author Message
Skammels10
Veteran

PostPosted: 30.07.2005 20:23    Post subject: Reply with quote

Brady wrote:
Nan0 wrote:

Mulig det er mange måter å spille 4-2-3-1 på, men praktiserer Høgmo taktikken på samme måte som han gjorde med Tromsø i fjor, har vi ingenting å grue oss for.

Nydelig taktikk.. simpelten vakker..

Håper du tuller nå, for Tromsø i fjor var langt fra vakkert å se på. Lange baller opp mot Ole Martin Årst. Lite med kombinasjonsspill på midten der i gården ja.

Husker blant annet at Lars Ivar Strand glitret som én av tre offensive midtbaner jeg..
Back to top
View user's profile Send private message
Makkverk
Veteran

PostPosted: 30.07.2005 20:33    Post subject: Reply with quote

Brady wrote:
Makken wrote:

Jeg har forstått at dere to ikke har sett mye Tromsø i fjor!

Følgende er klippet fra Esten O. Sæther-kommentar i Dagbladet i mai i fjor:

"RESULTATET HAR uansett kommet. Dagens serieleder spiller ennå ikke særlig vakker fotball, men laget vinner. Først på snø, så jobbing til siste slutt mot LSK og så på effektivitet mot Stabæk i går.

Den overraskende tabelledelsen gir sjansen til å finne tilbake til flyten i treningskampene. Med Per Mathias Høgmo og Otto Ulseth som trenere utgjør Tromsø sammen med Ham-Kam under Ståle Solbakken kontrasten til den nye mer ballbesittende spillestilen i Tippeligaen. Disse tre trenerne har tatt med seg Drillo-epokens strenge krav til effektivitet, og gjør det foreløpig langt bedre enn forventet."

Ja, for dagbladet skal vi høre på. De spilte ikke gung ho. OK. Men de spilte til tider meget god og fin offensiv fotball. Husk TIL-RBK:4-1 Crying or Very sad
Brady
Veteran

PostPosted: 30.07.2005 20:35    Post subject: Reply with quote

Nan0 wrote:
Brady wrote:

Håper du tuller nå, for Tromsø i fjor var langt fra vakkert å se på. Lange baller opp mot Ole Martin Årst. Lite med kombinasjonsspill på midten der i gården ja.

Husker blant annet at Lars Ivar Strand glitret som én av tre offensive midtbaner jeg..

Han var god på vårparten, men det var da Mykland under Drillo også, uten at det sier noe om spillestilen.
Back to top
Brady
Veteran

PostPosted: 30.07.2005 20:38    Post subject: Reply with quote

Makken wrote:

Ja, for dagbladet skal vi høre på. De spilte ikke gung ho. OK. Men de spilte til tider meget god og fin offensiv fotball. Husk TIL-RBK:4-1 Crying or Very sad

Neida, den Dagblad-artikkelen var det eneste jeg fant i farten på nettet som sa noe om spillestilen til Tromsø i fjor.

Den kampen vant de pga stor entusiasme og innsats, akkurat som de bestandig har gjort mot Rosenborg der oppe. RBK har bestandig slitt i Tromsø, året før vant de jo 2-1.
Back to top
amess
Senior

PostPosted: 30.07.2005 20:39    Post subject: Reply with quote

Mathiasman wrote:
amess wrote:
Vajp wrote:
Brady wrote:
Et annet godt valg av Rosenborg som ny trener/manager ville vært Nevio Scala som var trener i bl.a Parma på 90-tallet. Han står for jerndisiplin og attraktiv angripende fotball. Han har hatt helseproblemer de siste årene, men skal visstnok være OK nå. Det ville vært verdt å sjekke ut ham iallfall. Når Shaktar Donetsk greide å få ham skal det også være mulig for RBK.

Men så sitter det sikkert en eller annen oljebaron å skriver ut lønnslippen hans også da.

Det er vel det samme som er med deg det, du får jo å lønnslippen din fra oljebaron.. Rasshøl begge to Evil

er dette internt eller er det noe interessant du har lyst å dele med oss alle?

Dette var internt. Var ikke meningen å ødelegge tråden, kunne bare ikke dy meg.. sorry Razz
Recon
Legende

PostPosted: 31.07.2005 20:09    Post subject: Reply with quote

Nå må de faen meg sende den PU-trenern ut porten.
Spillerne ignorerer totalt det han sier. Se hvor lenge han gauler til Daniel og Thorstein. DEt var faen ikke nok bråk til at de ikke hørte det.

Og hvorfor skulle de vel bry seg om ham, det er ikke som om det får noen konsekvenser. Hvordan i helvete klarte han å la den EVNEVEIKE solliidioten fullføre kampen!? Han bidro med NULL, om du ser bort i fra en feilprosent på pasninger på mellom 90 og 100.

Nå må det FAEN meg gå ann å gro rygrad og la ting få konsekvenser da din forbanna PU-gjøk!

"Hans Hipp som happ uttalelse er jo en katastrofalt dårlig beskrivelse av fakta, som skaper inntrykk av manglende strategi og kunnskapsløshet. "
Back to top
Makkverk
Veteran

PostPosted: 31.07.2005 20:46    Post subject: Reply with quote

jeg vet ikke hva jeg skal si, recon. Jeg er fy søren meg så enig. ta deg mange dahls, så når du har våknet igjen er allt bra
Recon
Legende

PostPosted: 31.07.2005 20:48    Post subject: Reply with quote

Blakk fordi jeg skal bruke de siste forbanna matpengene mine til neste lønning på å støtte den lassisgjengen her i Fredrikstad.

Tom for whisky er jeg og...

"Hans Hipp som happ uttalelse er jo en katastrofalt dårlig beskrivelse av fakta, som skaper inntrykk av manglende strategi og kunnskapsløshet. "
Back to top
Shefki
Junior

PostPosted: 02.08.2005 20:23    Post subject: Reply with quote

TV2 melder om Hans Backe fra FC København??
Back to top
Brady
Veteran

PostPosted: 03.08.2005 01:01    Post subject: Reply with quote

Hvis alt de kan komme opp med av alternativer på brakka er Høgmo, Semb, Solbakken, Eggen, Nordlie og Backe syns jeg det er en skummel mangel på kunnskap om trenermarkedet i Europa.
Back to top
pelun
Proff

PostPosted: 03.08.2005 11:58    Post subject: Reply with quote

Brady wrote:
Hvis alt de kan komme opp med av alternativer på brakka er Høgmo, Semb, Solbakken, Eggen, Nordlie og Backe syns jeg det er en skummel mangel på kunnskap om trenermarkedet i Europa.

Er det ingen som har sett posten min?:
Michael Laudrup i samtaler med Rosenborg

Tipper de har noen andre i ermet også...
Back to top
$RBK$ > Brann
Junior

PostPosted: 03.08.2005 18:34    Post subject: Reply with quote

Perry burde trekke seg i pausen.. kan ikke ligge under 3-0 etter 30.minutter i Fredrikstad! Jeg skammer meg over alt og alle i RBK i øyeblikket. Faen å jævlig, store forandringer må nok til, kan like gjerne begynne med å gi Perry sparken, værre enn dette kan det uansett ikke bli. Dessuten slår vi alltids Sandefjord i kvaliken til eliteserien.. FLAUT
Back to top
Brady
Veteran

PostPosted: 03.08.2005 18:43    Post subject: Reply with quote

pelun wrote:

Er det ingen som har sett posten min?:
Michael Laudrup i samtaler med Rosenborg

Tipper de har noen andre i ermet også...

Jo, så den og håper du har rett...
Back to top
Moltisanti
Veteran

PostPosted: 03.08.2005 18:46    Post subject: Reply with quote

Men har vi tid å vente til 1. september? Bratseth har signalisert at det ikke skjer noe før da... Føler Perry ødelegger laget mer og mer for hver kamp
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail Yahoo Messenger MSN Messenger
Brady
Veteran

PostPosted: 03.08.2005 18:53    Post subject: Reply with quote

thorarildv wrote:
Men har vi tid å vente til 1. september? Bratseth har signalisert at det ikke skjer noe før da... Føler Perry ødelegger laget mer og mer for hver kamp

Bratseth har også sagt at trener for _neste_ sesong skal presenteres 1. september. Mener de da at Per Joar Hansen skal lede laget ut sesongen?

Jeg håper de tar til fornuften og ansetter vedkommende så fort som mulig i august. Helst før andre kamp mot Steua/Shelbourne.
Back to top
Moltisanti
Veteran

PostPosted: 03.08.2005 18:56    Post subject: Reply with quote

Får bare håpe Perry er lei av å bli ydmyket hver eneste kamp, og går uten å få sparken.

Drillo fortsetter trolig i Fredrikstad. Håper Eggen flytter hjem snart Smile
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail Yahoo Messenger MSN Messenger
Harald
Forumsjef

PostPosted: 03.08.2005 19:47    Post subject: Reply with quote

Enig i med at Perry må ud, men vi må ikke haste ansætte en ny træner vi skal jo nødig havde en ny assistent. Kort sagt brug den tid det tager.

Medlem nr. 2477
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail Visit poster's website
Makkverk
Veteran

PostPosted: 03.08.2005 20:00    Post subject: Reply with quote

Ja, ikke stress. Men til neste sesong (det er vel klart Rolling Eyes ?) så må bli det en annen trener.
Rbker
Junior

PostPosted: 03.08.2005 20:01    Post subject: Reply with quote

Jeg har nølet lenge med å skrive i denne tråden, rett og slett fordi jeg synes perry er en strålende fyr som har vist ryggrad. Uansett, nå har det gått for langt. Det holder ikke å være nummer 8 på tabellen. Om vi så hadde blitt nummer 4 en sesong hadde vært greit, men da er vi ihvertfall i tetskjiktet. Det er vi overhodet ikke i nå, og med de ressursene Rosenborg har og perry kan bruke, bør vi være der. Hvorfor sette opp vidar riseth som spiss som VIF når ødegaard og brattbakk sitter på benken og er meget spillesugne. Hvorfor spiller ikke per cilian skjelbred, framtida i RBK? Hvorfor sette ut Eguren etter 30(!) minutters spill? Det er nesten det samme som å si at den spilleren har skylda for at det går så dårlig. Sist gang jeg husker det er blitt gjort på Lerkendal var med Børge Hernes (og hvor ble han av etter kampen?). Han spilte aldri mer på Lerkendal. Og hvorfor sette inn ødegaard? Bytter ut et arbeidsjern med en joggende ødegaard? Det henger ikke på greip.. Hvis man skal demonstrativt bytte ut noen før pausen, bytt ut en av de eldre og sett inn Per Cilian, framtida i RBK! Du er en kjempekar PJH, men dette holder ikke.
robinla
Veteran

PostPosted: 03.08.2005 20:05    Post subject: Reply with quote

1-5 tap mot Fredrikstad. Noe bør iallfall skje på Brakka snart!

Men: hvordan i h******* går det an å ha en så sinnsykt jævlig dårlig arbeidsinnsats og innstilling? Riktignok er det noen som stort sett jobber skjorta av seg. Det er jo helt håpløst å gå utpå banen med en instilling hvor man ikke kan trøkke til i taklinger. RBK ser egentlig ut som en gjeng pappagutter til tider. Spillerne må tåle at shorts, strømper og drakta blir skitten iløpet av en kamp. Ser jo ut som nesten 4/5 av laget er ansatt i kommunen. Skal vi betale flerfoldig tusen kroner i året for å støtte laget, kan faen meg laget gi noe tilbake. Med riktig instilling ville vi aldri spilt så sykt dårlig som vi har gjort mer eller mindre hele denne sesongen. På tide å ta opp den gamle banneren kanskje; "Blø for drakta!"
Back to top
View user's profile Send private message MSN Messenger
espen
Junior

PostPosted: 03.08.2005 20:08    Post subject: Reply with quote

Henger meg på denne.
Per Joar har hatt nok sjangser nå.
Dette var toppen på kransekaka (icing on the cake)
Det er fullbyrdet - Vi er rævva!!!

Da gjenstår det å redde stumpene, og en ny trener trengs...

Hvordan går det an å spille så dårlig i første omgang, for så å klare å heve seg i andre - Det må da for pokker være trenerens ansvar å motivere gutta.

Nok er nok - BLØ FOR DRAKTA!!!
Back to top
langtind
Junior

PostPosted: 03.08.2005 20:08    Post subject: Reply with quote

Rbker wrote:
Jeg har nølet lenge med å skrive i denne tråden, rett og slett fordi jeg synes perry er en strålende fyr som har vist ryggrad. Uansett, nå har det gått for langt.

Samme for meg. Hadde håpet / ønsket at han skulle lykkes, men man må være blind, døv og lite fotball-interessert for å skjønne at Perry deffinitivt ikke er rett man for RBK.

Drømmeoverskrift i avisene i morgen:
"Perry sparket, _____ klar for RBK" (Du kan sette inn hvilket navn du vil, for det kan ikke bli noe verre enn det er nå...)
Back to top
View user's profile Send private message Visit poster's website
Sticks
Junior

PostPosted: 03.08.2005 20:11    Post subject: Reply with quote

Rbker wrote:
Drømmeoverskrift i avisene i morgen:
"Perry sparket, _____ klar for RBK" (Du kan sette inn hvilket navn du vil, for det kan ikke bli noe verre enn det er nå...)

"Perry sparket, verdensmester i ludo klar for RBK"

Rolling Eyes
Makkverk
Veteran

PostPosted: 03.08.2005 20:13    Post subject: Reply with quote

Rbker wrote:
(...) Hvorfor sette ut Eguren etter 30(!) minutters spill? Det er nesten det samme som å si at den spilleren har skylda for at det går så dårlig. Sist gang jeg husker det er blitt gjort på Lerkendal var med Børge Hernes (og hvor ble han av etter kampen?). Han spilte aldri mer på Lerkendal. Og hvorfor sette inn ødegaard? Bytter ut et arbeidsjern med en joggende ødegaard? Det henger ikke på greip.. Hvis man skal demonstrativt bytte ut noen før pausen, bytt ut en av de eldre og sett inn Per Cilian, framtida i RBK! Du er en kjempekar PJH, men dette holder ikke.

Byttet ikke NAE ut Hassan el Fakiri engang mot Molde 2 (les:vif) ett eller annet år. BTW: enig i at Perry jær mykjy rart
robinla
Veteran

PostPosted: 03.08.2005 20:15    Post subject: Reply with quote

Vi skal vel kunne forvente LITT mer av Norges best betalte spillerstall? Riktignok er det Perry som har hovedansvaret for spillerne, men spillerne har da vel IQ på over 10? Hvis de virkelig ikke gidder å gå i seg selv og endre instilling og arbeidsinnsats, må jeg si de har en personlighet som stinker. Å sitte på rumpa går kanskje bra i andre jobber, men det funker faen ikke på fotballbanen! Virker som om det knapt er 4-5 spillere som gir alt for klubben, helt håpløst.
Back to top
View user's profile Send private message MSN Messenger
Post new topic   Reply to topic    Forum -> Sportslig avdeling All times are GMT + 1 Hour
Goto page Previous  1, 2, 3 ... 12, 13, 14, 15, 16, 17  Next
Page 13 of 17

Jump to:  

Utviklet av phpBB. Tilrettelagt for RBKweb.

ANNONSE
SITATET
© 1999-2021 RBKweb