View previous topic :: View next topic |
Author |
Message |
Keenoir Legende
|
Posted: 13.05.2008 00:31 Post subject: |
|
|
Så lenge ingen på brakka trenker sånn er vi trygg enn så lenge. |
|
Back to top |
|
 |
Zorac Forumsjef

|
Posted: 13.05.2008 00:32 Post subject: |
|
|
Hehe, fantastisk!
Hvor har så denne Ole vært de siste 2-3 årene (for ikke å snakke om navn som har vært der enda lengre)? Gjenbruk av gamle navn og folk fra eget system har er jo grunnen til at vi er der vi er nå.
Avskriver dette som en pre-pubertal inngrodd og bitter supporter som ønsker å komme med sterke argumenter. _________________ Influencer™ |
|
Back to top |
|
 |
Stubbelur Veteran

|
Posted: 13.05.2008 08:23 Post subject: |
|
|
Det der var helbom gitt. Og Riseth.. En ingrodd Rosenborger? =p
Ikke akkurat. |
|
Back to top |
|
 |
robbie Veteran

|
Posted: 13.05.2008 10:36 Post subject: |
|
|
Men om Hamrén henter inn flere negre til klubben og vraker Roar Strand, samtidig som resultatene uteblir, så skal dere se at de mange Ole'ene dukker frem. En av de sitter i en redaktørstol på Heimdal. |
|
Back to top |
|
 |
Moltisanti Veteran

|
Posted: 13.05.2008 10:41 Post subject: |
|
|
Quote: | En av de sitter i en redaktørstol på Heimdal. |
Hvem da? _________________ Never argue with an idiot... you'll
be dragged down to his level, and beaten with
experience, |
|
Back to top |
|
 |
Stano_11 Veteran
|
Posted: 13.05.2008 10:53 Post subject: |
|
|
robbie wrote: | Men om Hamrén henter inn flere negre til klubben og vraker Roar Strand, samtidig som resultatene uteblir, så skal dere se at de mange Ole'ene dukker frem. En av de sitter i en redaktørstol på Heimdal. |
Roar Strand bør vrakes allikevel nå snart. Han har er på hell og trenger å få lagt opp nå.
Hamrèn har nese for gode spillere. Det har han vist i den tiden han har vært i Aalborg. Så får vi da inderlig håpe at Hoftun, Bratseth og Eggen jr. bare takker og bukker når Hamrèn sier hvilke spillere han vil ha. Hoftun må iallefall ikke brukes noe mere når det angår spillerinnkjøp. Han har jo vist seg totalt udugelig. Han har skaffet 3 stk spillere: Miller, Savolainen og Pelu. Og hva slags spillere er det? Spillere som knapt er gode nok for benken. Få de bort sammens med Hoftun. Udugelig mann! |
|
Back to top |
|
 |
robbie Veteran

|
Posted: 13.05.2008 10:54 Post subject: |
|
|
Jeg føler meg sikker på at Kroksæther kommer til å vingle tilbake til et "det beste for rosenborg er en Eggen-elev/avkom"-standpunkt ganske kjapt etter at Hamrén-hypen har lagt seg. |
|
Back to top |
|
 |
v_olden Veteran

|
Posted: 13.05.2008 10:56 Post subject: |
|
|
Håper bare styret sikret seg en presisering i kontrakten med Hamrén om at å forlate Rosenborg til fordel for et landslag ikke lar seg gjøre. Frykter nemlig at han gjør seg selv så attraktiv.
Kjenner enda at jeg er sint på hareide. _________________ Medlem nr. 2201
Vinner av preseasonresultattipsekonkurransen 2014 |
|
Back to top |
|
 |
Strand Veteran

|
Posted: 13.05.2008 12:35 Post subject: |
|
|
Burde være like sint på det toskete forbundet vårt. |
|
Back to top |
|
 |
Keenoir Legende
|
Posted: 13.05.2008 13:13 Post subject: |
|
|
På en ansettelse greide dem å ødlegge begge Norges to flaggskip ( Rosenborg og Landslaget ). |
|
Back to top |
|
 |
Bakklandia Legende
|
Posted: 13.05.2008 13:14 Post subject: |
|
|
Landslaget var et luftslott uansett, det var bare et tidsspørsmål før den bobla sprakk, uavhengig av hvem som satt på tronen.
RBK lider vel mer under feilansettelser i etterkant, enn av Hareides avgang (selv om den absolutt ikke var at det pene slaget.) _________________ Det er bedre å stupe ut i smørøyet enn å gå rundt grøten! |
|
Back to top |
|
 |
Hedon Forumsjef

|
Posted: 13.05.2008 13:21 Post subject: |
|
|
attach wrote: | Nå er kanskje ikke dette det mest interessante lesestoffet, men jeg synes innlegget var så skremmende at jeg bare måtte legge det inn her. Det verste er at det helt sikkert er mange som tenker slik. |
De burde vært satt inn i et sånt. |
|
Back to top |
|
 |
Wilhelm S Myhr Veteran

|
Posted: 13.05.2008 13:31 Post subject: |
|
|
Viktig at selger skrev at buret hadde stått i en Toyota Avensis. Sånt er ofte tungen på vektskåla. |
|
Back to top |
|
 |
Moltisanti Veteran

|
Posted: 13.05.2008 13:38 Post subject: |
|
|
robbie wrote: | Jeg føler meg sikker på at Kroksæther kommer til å vingle tilbake til et "det beste for rosenborg er en Eggen-elev/avkom"-standpunkt ganske kjapt etter at Hamrén-hypen har lagt seg. |
Kroksæther er ikke redaktør. Han er bare kommentator. _________________ Never argue with an idiot... you'll
be dragged down to his level, and beaten with
experience, |
|
Back to top |
|
 |
v_olden Veteran

|
Posted: 13.05.2008 13:43 Post subject: |
|
|
Manus wrote: | Burde være like sint på det toskete forbundet vårt. |
24/7 _________________ Medlem nr. 2201
Vinner av preseasonresultattipsekonkurransen 2014 |
|
Back to top |
|
 |
2mas Sjef

|
Posted: 13.05.2008 14:23 Post subject: |
|
|
- Hva sier det deg at RBK velger en trener med en helt ny grunnfilosofi?
- Det betyr jo at de ønsker å bryte med en sterk personlighet som Nils Arne Eggen. De ønsker ikke at noen av hans disipler skal før laget videre, men vil heller ha med en med helt forskjellige virkemidler og stil, sier Solbakken.
Les mer: - Dramatisk endring av RBK
Mer interessant lesning i VG: Hamrén utelukker å komme før 26. mai:
- RBK er ikke noe tema nå. Jeg sa i din avis at jeg ønsket meg til Rosenborg så fort som mulig. Det har åpnet for en masse spekulasjoner som burde ha vært unngått. Og det er min feil.
- Jeg burde ha sagt det som er riktig, at jeg kommer så fort jeg kan etter at sesongen i Danmark er over, altså 26. mai, sier Hamrén.
- Jeg konsentrerer meg om Aalborg til sesongen er over, selvsagt. Det har det aldri vært noen tvil om. Deretter kommer jeg til Rosenborg.
(...)
- Eggens postulater er nok ikke de som henger høyest hos Hamrén. Han er ikke i nærheten av noen Nils Arne Eggen, hvis noen i Norge eller Trondheim eller Rosenborg tror dét, sier Ståle Solbakken.
(...)
- Han er en sterk mann. Det må han være, siden han sto gjennom stormen her nede. I minst én sesong var det "Hamrén ut", det var harde bud i Aalborg. Men han klarte seg gjennom det, sto oppreist og kom styrket ut av motgangen. Og i siste halvdel av forrige sesong snudde det, og det igjen har ført til årets sesong som nå blir et seriemesterskap for Erik Hamrén, sier Solbakken.
- Passer han i Rosenborg?
- Jeg kan ikke sette han i en bås spillemessig, fordi det er vanskelig. Med Aalborg har han spilt veldig ut fra hvordan motstanderen spiller. I Norge må han regne med en voldsom kulturforskjell, men jeg tror han vet hva som venter ham. Han er en sterk leder.
- Men passer han i Rosenborg?
- Hvis de tror de får en ny Eggen, så er det feil. Klubben må distansere seg fra fortiden. Så de som tror de får tilbake 4-3-3, samhandling og alt det der, de blir skuffet.
- Samtidig er jo dette verdens beste tidspunkt å ta over Rosenborg på, å komme til Trondheim. Erik Hamrén kommer som mester, til et lag som ligger nede. Oddsen for å lykkes bør være bra, bare han får tid. |
|
Back to top |
|
 |
Nero Proff
|
Posted: 13.05.2008 20:02 Post subject: |
|
|
Høres ut som Hamrén er rette mannen for oss nå, en sterk mann som kan stå oppreist i motgang og som har visjoner om fremtiden. Det med at han ikke er "Eggensk" tar jeg med en klype salt. Hvordan kan han være det når han ikke er oppdratt i Rosenborg? |
|
Back to top |
|
 |
attach Forumsjef
|
Posted: 13.05.2008 20:50 Post subject: |
|
|
- Fredrik er en flott type, som er dønn seriøs. Han er en offensiv back, og det er viktig med tanke på måten vi spiller på. Han er aktuell for det svenske landslaget, og har ennå ikke hatt sine beste fotballår, skryter Hoftun.
Jeg tenkte ikke over det i stad, og det er sikkert ikke noe problem, men det viser ihvertfall at det er forventinger til hvordan laget skal spille under Hamrén. Nå håper jeg at Hoftun og resten av den sportslige ledelsen er forsiktig med å diktere spillestilen fremover, selv om jeg også håper på offensivt backspill. Hamrén må få frie tøyler. |
|
Back to top |
|
 |
skjæringen Veteran

|
Posted: 13.05.2008 21:49 Post subject: |
|
|
Tror det er en ganske ydmyk gjeng som tar imot sin nye hovedtrener, så jeg ser ingen fare i at Hamren ikke får den tid han trenger, men jeg tror det vil ta tid, ikke minnst pga at vi pr i dag ikke har et spillermønster i det heletatt. Er veldig spennt , må jeg si.  |
|
Back to top |
|
 |
Kjello Forumsjef
|
Posted: 13.05.2008 22:01 Post subject: |
|
|
Jeg tror ikke det vil ta så forferdelig lang tid å få spillerne inn i et system. Dog tror jeg det vil ta litt tid før Hamrén kjenner spillerne godt nok til å sette dem i system. |
|
Back to top |
|
 |
attach Forumsjef
|
Posted: 13.05.2008 22:04 Post subject: |
|
|
Semb sa på Bakrommet at han tror Rosenborg vil starte klatringa relativt fort etter at Hamrén tar over. Han hadde både sett treninger med Aab og snakket med han på La Manga. Det han så der var visst meget bra. |
|
Back to top |
|
 |
Kjello Forumsjef
|
Posted: 13.05.2008 22:08 Post subject: |
|
|
Satan altså, glemmer alltid Bakrommet frem til noen nevner det. |
|
Back to top |