View previous topic :: View next topic |
Author |
Message |
2mas Sjef

|
Posted: 29.10.2007 20:36 Post subject: |
|
|
Kjernen får samband, men RBK er tilsynelatende forståelsesfulle ellers. |
|
Back to top |
|
 |
Alf Eliassen Junior

|
Posted: 29.10.2007 20:45 Post subject: |
|
|
Ser at en eller annen løk i forumet her uttaler seg under pseudonymet "doris".
Mon tro om ikke vesenet som skjuler seg bak dette delikate navnet er figuren som hadde påtatt seg å rydde etter oss på tribunen etter kamp. Mumle Gåsegg, med bart, skjegg, et østrogennivå langt utenfor Boile-Mariottes skala og et utydelig behov for å prate til alt og alle, inklusiv seg selv, om hvor forferdelig det er blitt i Norge nå, med synging, banning, utagerende hopping og promping på tribunene.
Det ville i så fall forklart innleggene til vedkommende...  |
|
Back to top |
|
 |
Recon Legende

Joined: 20 Jun 2004 Posts: 11807 Location: alltid to skritt foran
|
Posted: 29.10.2007 21:57 Post subject: |
|
|
Boyle-Mariotte.
Hvor faen studerte du kis, l'Universitá di Bologna?
Edit: Facoltà scienze Matematiche, Fisiche e Naturali eller no sånt? _________________ Profesjonell revolusjonær
"Hans Hipp som happ uttalelse er jo en katastrofalt dårlig beskrivelse av fakta, som skaper inntrykk av manglende strategi og kunnskapsløshet. " |
|
Back to top |
|
 |
dotcom Senior
|
Posted: 29.10.2007 22:13 Post subject: |
|
|
Øh, universitetet i Bologna er vel regnet som et av de beste i Europa? |
|
Back to top |
|
 |
2mas Sjef

|
|
Back to top |
|
 |
Recon Legende

Joined: 20 Jun 2004 Posts: 11807 Location: alltid to skritt foran
|
Posted: 29.10.2007 22:15 Post subject: |
|
|
Arild Stavrum.com wrote: | Øh, universitetet i Bologna er vel regnet som et av de beste i Europa? |
Ja, det var ikke ment som mobbing nei. _________________ Profesjonell revolusjonær
"Hans Hipp som happ uttalelse er jo en katastrofalt dårlig beskrivelse av fakta, som skaper inntrykk av manglende strategi og kunnskapsløshet. " |
|
Back to top |
|
 |
Alf Eliassen Junior

|
Posted: 29.10.2007 22:16 Post subject: |
|
|
Recon wrote: | Boyle-Mariotte.
Hvor faen studerte du kis, l'Universitá di Bologna?
Edit: Facoltà scienze Matematiche, Fisiche e Naturali eller no sånt? |
He he he. Feilskrevet med vilje, da hverken Boyle eller Mariotte* hadde noe som helst med østrogenstudier å gjøre. Men godt observert, Recon! Hadde egentlig ikke ventet meg mindre av en fosning.
For øvrig info henviser jeg til svaret jeg ga Fleskum når han lurte på nesten det samme...
http://kjernen.com/forum/...Post143704
*Boyle-Mariottes lov: Gitt konstant temperatur er en gass' trykk inverst proporsjonalt med dens volum. For de som måtte lure på det. _________________ Mitt nye kontordørskilt: Hælvetes jævla dritt! |
|
Back to top |
|
 |
arnt Veteran

|
Posted: 30.10.2007 00:53 Post subject: |
|
|
Med andre ord; så lenge purken holder hodet kaldt er det ingen fare for at lufta i hodet hans vil sprenge skallen. _________________ "Engang en ret forvoven Jyde
Med Hagel paa en Thrønder vilde skyde,
Men fik hans Pande ei i sønder,
Nei, der skal Kugle til en Thrønder!" |
|
Back to top |
|
 |
2mas Sjef

|
|
Back to top |
|
 |
Nero Proff
|
Posted: 30.10.2007 02:30 Post subject: |
|
|
Kleven wrote: | Her innrømmer politiet selv at de dreit seg, og lot seg diktere av private interesser: |
Det er bra det er noen i politiet som vet hva de skal - og ikke skal - gjøre. Syns forøvrig styret/klubben fortjener all den kjeften de får. Den foregående uka har vært et desidert lavmål når det gjelder det utenomsportslige.
Recon har et poeng når det gjelder politiet/Forsvaret, men setter det litt overdrevet på spissen. Jeg vet fra min tid som befal i Forsvaret at de fleste der er greie folk, men det var en gruppe du kunne sette i bås at de var der fordi de likte å herse med andre. Det er vel egentlig ikke så overraskende når de sier at 10% av befolkningen er psykopater, og disse har en tendens til å søke seg til yrker hvor de kan utøve makt. |
|
Back to top |
|
 |
|