View previous topic :: View next topic |
Author |
Message |
Haugen Veteran

|
Posted: 29.03.2007 10:03 Post subject: |
|
|
Nja. Ser ikke helt hvordan det kan gi Riseth mer spilletid. |
|
Back to top |
|
 |
SoZo Rutinert
|
Posted: 29.03.2007 10:09 Post subject: |
|
|
Tenkte heller mer på at hvis Ståle får gå, så kan han bruke de samme argumentene hvis han blir benket og vil bort. |
|
Back to top |
|
 |
attach Forumsjef
|
Posted: 30.03.2007 18:49 Post subject: |
|
|
RBK-nei til Lyn
- Lyn har i dag kommet med et bud. Det takket vi nei til. Lyn har fått beskjed om hva vi krever, og før det eventuelt kommer et nytt bud, vil ikke vi foreta oss noe som helst, sier sportsdirektør Rune Bratseth til Trønder-Avisa.
- Lar dere Stensaas gå om Lyn betaler det dere vil ha?
- Da kan det være en åpning, sier Bratseth.
Stensaas kan med andre ord få gå. |
|
Back to top |
|
 |
Recon Legende

Joined: 20 Jun 2004 Posts: 11807 Location: alltid to skritt foran
|
Posted: 30.03.2007 20:11 Post subject: |
|
|
Hvor mye kan egentlig Stensaas være verdt? Vi har vel finansiert alle årene vi har hatt ham, lønn og hjemkjøp, bare med salgssummen til en av de sekteriske gærningene borti Skottland!? _________________ Profesjonell revolusjonær
"Hans Hipp som happ uttalelse er jo en katastrofalt dårlig beskrivelse av fakta, som skaper inntrykk av manglende strategi og kunnskapsløshet. " |
|
Back to top |
|
 |
KristerK Senior
|
Posted: 30.03.2007 20:15 Post subject: Stensaas KLAR for lyn! |
|
|
http://norskefans.com/nor...sp?id=2914
ifølge lyn så er stensaas klar for lyn!
summen skal etter sigende ligge på rundt 1 mill.
personlig så synes jeg det er riktig, det vil åpne for flere sjanser for unggutter(nordvik) og det svekker ikke laget, da han kun er reserve uansett.
det er viktig å forynge laget gradvis, og når vi attpåtil får en såpass sum for en så gammel spiller, så sier jeg bare SELG!
men tusen takk ståle, for mange hærlige prestasjoner i den elskede rbk drakten:)
du vil altid være en helt blant oss! |
|
Back to top |
|
 |
espen Junior
|
Posted: 30.03.2007 20:27 Post subject: |
|
|
Lurer på om det betyr at ny kontrakt med Dorsin er i boks...? |
|
Back to top |
|
 |
Ingeman Veteran

|
|
Back to top |
|
 |
Prebba Senior

|
Posted: 30.03.2007 20:59 Post subject: |
|
|
EDIT: Ingeman var før meg. |
|
Back to top |
|
 |
Ingeman Veteran

|
Posted: 30.03.2007 21:00 Post subject: |
|
|
Var akkurat litt kjappere enn deg Hehe! |
|
Back to top |
|
 |
Recon Legende

Joined: 20 Jun 2004 Posts: 11807 Location: alltid to skritt foran
|
Posted: 30.03.2007 21:20 Post subject: |
|
|
Synd Ståle ikker er yngre og bedre, for holdningsmessig ligger han ikke tilbake for Strand. Flott fyr og supporternes poty i 2003.
Syns det er helt greit at han får gå et sted hvor han får spille, samtidig som Nordvik kan få flere sjanser. 1 mill er ikke å forakte heller. Hjelper jo på underskuddet til de fantastiske forretningsfolka på Brakka dette.
Hadde Skutle sr stått der med gresken sin foran flere vettuge folk på årsmøtene istedet for alle tomsingene hvis tallkunnskap begrenser seg til "this is A ball", hadde de vært sendt på dør for lengst. Oh, well, OT. _________________ Profesjonell revolusjonær
"Hans Hipp som happ uttalelse er jo en katastrofalt dårlig beskrivelse av fakta, som skaper inntrykk av manglende strategi og kunnskapsløshet. " |
|
Back to top |
|
 |
Maradona Veteran
|
Posted: 30.03.2007 22:44 Post subject: |
|
|
Håper at Ståle S. får en fin avsluttning på en flott karriere... Han er den beste offensive norske backen som noen gang har spillt i tippeligaen.. _________________ "Diego Armando Maradona må være tidens beste fotballspiller", utbrøt Arne Scheie, etter at Maradona hadde driblet i hele '86 VM i Mexico. |
|
Back to top |
|
 |
julegrisen Rutinert

|
Posted: 30.03.2007 23:09 Post subject: |
|
|
Ståle fortjener RESPECT for sine år i RBK-trøya. Holdninger og treningsvillig som Strand, og på sitt beste, en av de aller fremste offensive backer i landet. Miljøskifte kan dog tippe begge veier for Ståle .........
Lykke til, Ståle.  |
|
Back to top |
|
 |
Bon Scout jr. Veteran

|
|
Back to top |
|
 |
Erik Veteran

|
Posted: 30.03.2007 23:45 Post subject: |
|
|
Dette er nok det beste for Stensaas, om han må forlenge kariæren noen år. Ønsker han lykke til og alt godt.
Litt usikker på hva dette vil si for oss. Han hadde nok ikke fått spilletid iår, om Dorsin hadde holdt seg skadefri. Men blir Dorsin skadet, sliter vi. Ingen kan nevne Koppinen som back. Da sitter vi igjen med Nordvik, som ifølge han selv og trenere har størst potensiale og framtid som midtstopper. Jeg personlig ønsker å ha Nordvik som midtstopper, pga han ar evnen til å flytte seg framover med ball.
Spørs om ikke ledelsen føler seg sikre på at Dorsin forlenger. |
|
Back to top |
|
 |
Torbjørn Veteran

|
Posted: 31.03.2007 00:33 Post subject: |
|
|
Berg: Stensaas en av Tippeligaens beste venstrebacker
Du har vært stabilt god for oss gjennom mange år nå, Ståle! Samtidig har du vært en foregangsfigur for de yngre spillerne når det gjelder profesjonalitet. Ønsker deg hell og lykke i Lyn! _________________ Nils Arne Eggen. |
|
Back to top |
|
 |
Erik Veteran

|
Posted: 31.03.2007 00:46 Post subject: |
|
|
Fantastisk bilde!! |
|
Back to top |
|
 |
Lloyd Senior
|
Posted: 31.03.2007 03:21 Post subject: |
|
|
Som Lyn-fans er jeg veldig fornøyd i dag.
Jeg tror Ståle holder i minst 1.5 sesonger til. I tillegg spilte vel Kevin Larsen (som er ving) ofte på denne plassen i fjor uten at det var direkte vellykket hverken for oss eller Kevin
Ut over det holder jeg Stensaas for å være en av de mest sympatiske spillerne i TL, og vi skal vel være såpass ydmyke i Lyn at vi innrømmer at vi har ett og annet å lære av en spiller med lang fartstid i RBK-systemet.
Velkommen til klubben  |
|
Back to top |
|
 |
longns Veteran
|
Posted: 31.03.2007 04:38 Post subject: |
|
|
Er bra kjøp av Lyn, Stensaas er ikke noe særlige dårligere enn Dorsin. |
|
Back to top |
|
 |
attach Forumsjef
|
Posted: 31.03.2007 07:41 Post subject: |
|
|
Takk for innsatsen, Ståle. Fin på bildet var du også. I tillegg kutter vi ca. 2 mill på underskuddet pga. deg.
Men du hadde vært kjekk å ha mot høsten. |
|
Back to top |
|
 |
SverreBrandhaug Rutinert
|
Posted: 31.03.2007 08:41 Post subject: |
|
|
Jeg vil også takke Ståle Stensaas for å ha gitt meg noen fantastiske opplevelser foran TV-skjermen (husker nok Blackburn-kampen og det forløsende målet best)!
Han har vært så utrolig verdifull for RBK. Et sympatisk ansikt utad for klubben.
Takk for alt Ståle og lykke til i Lyn! Jeg skal nå heie litt ekstra på Lyn (når de ikke spiller mot RBK eller kjemper om et eventuelt seriegull med oss!). |
|
Back to top |
|
 |
gm Veteran
|
Posted: 31.03.2007 10:11 Post subject: |
|
|
Lykke til i Lyn Ståle. Stensaas er for meg den nest beste venstrebacken som har spilt i Rosenborg. Stensaas er fortsatt bedre enn Dorsin, og hadde sikkert spilt hvis han var yngre. Takk for mange store øyeblikk Ståle. Hent Bertelsen. |
|
Back to top |
|
 |
Moltisanti Veteran

|
Posted: 31.03.2007 10:49 Post subject: |
|
|
attach wrote: | I tillegg kutter vi ca. 2 mill på underskuddet pga. deg.
|
På kort sikt ja. Men hva koster det å hente en erstatter som er mninst like god og som har noen flere år igjen. Dette taper vi penger på. Ståle kunne blitt i klubben 2 år til. Da hadde vi hatt god tid å finne en erstatter. Gjerne en som er bedre enn Micke. Som det er sagt så mange ganger før her inne, gjelder det å sette klubben fremfor seg selv. _________________ Never argue with an idiot... you'll
be dragged down to his level, and beaten with
experience, |
|
Back to top |
|
 |
AndreasR Veteran

|
Posted: 31.03.2007 11:13 Post subject: |
|
|
Ønsker så klart Ståle lykke til i Lyn. Håper egenlig han slår til og bli kanongod. Så kan RBK angre på at de kvitta seg med han. |
|
Back to top |
|
 |
Kjello Forumsjef
|
Posted: 31.03.2007 11:46 Post subject: |
|
|
attach wrote: | I tillegg kutter vi ca. 2 mill på underskuddet pga. deg.  | Og med Solli så nærmer vi vel oss 10 mill, og underskuddet er dekket... |
|
Back to top |
|
 |
Henri Legende

|
Posted: 31.03.2007 12:29 Post subject: |
|
|
Denne overgangen er til det beste for alle parter. Å si at RBK kvittet seg med Stensaas synes jeg blir tullete all den tid det var Stensaas som presset på for å få skifte klubb.
Såfremt Nordvik ikke er aktuell som venstreback på sikt så må vi selvfølgelig starte letinga etter en back som er bedre enn Dorsin. |
|
Back to top |
|
 |
|