English version 
Rosenborg Web
SESONGEN 2025
 NYHETER
 KAMPER
 SPILLERE
KLUBBEN
 HISTORIE
 KLUBBFAKTA
 MERITTER
 REKORDER
 STATISTIKK
 LERKENDAL STADION
EKSKLUSIVT
 LESESTOFF
 I GAMLE DAGER
 LEGENDER
 BILDESPESIAL
MENINGER
 DEBATTFORUM
 KOMMENTAR
 DIN MENING
RBKweb
 OM RBKweb
 ANNONSEINFORMASJON
 RSS-KANAL
 ARKIV
 TA KONTAKT
Debattforum

Alle kan lese innleggene, men man må registrere seg for å delta aktivt i diskusjonene.
Everyone can read the posts, but you have to register before writing your own posts.

FAQFAQ   SearchSearch   MemberlistMemberlist   UsergroupsUsergroups   StatistikkStatistikk   RegisterRegister 
 ProfileProfile   Log in to check your private messagesLog in to check your private messages   Log inLog in 
Moustafa Zeidan
Goto page Previous  1, 2, 3, 4, 5, 6

Post new topic   Reply to topic    Forum -> Sportslig avdeling
View previous topic :: View next topic  
Author Message
2mas
Sjef

PostPosted: 23.11.2024 14:40    Post subject: Reply with quote

Han kom och gjorde omedelbar succé. Helt plötsligt var Moustafa Zeidan Malmö FF:s frälsare och röster höjdes att han skulle in i svenska landslaget. Men så ett år senare var verkligheten en helt annan.

Även om Zeidan i dag landat ett nytt lån hos Rosenborg var det ju inte det här man föreställde sig under Andreas Georgsons ledning i himmelsblått.

Läs mera: "Inte det här man föreställde sig – skulle ju till landslaget efter MFF-succén"

Hadde ikke tenkt på at det var Hareide som vraket ham.
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail
Bon Scout jr.
Veteran

PostPosted: 24.11.2024 19:42    Post subject: Reply with quote

"Efter ett år i Mellanöstern återvände Zeidan till MFF, men bara tillfälligt. I stället kom Rosenborgs svenske sportchef Henrik Dorsin överens med Daniel Andersson ett lån resten av säsongen – och nu under fredagen blev det klart att det lånet förlängs över hela 2025."

Det forklarer mye...
Back to top
View user's profile Send private message
Kai88
Veteran

PostPosted: 24.11.2024 20:08    Post subject: Reply with quote

Han Henrik har stått på
Back to top
Yv89
Rutinert

PostPosted: 24.11.2024 20:26    Post subject: Reply with quote

Det er klart at Ove Sundberg står på. Gir seg ikke aldri han
georgios
Veteran

PostPosted: 25.11.2024 10:00    Post subject: Reply with quote

Ove er en gnien luring, så dette har vi nok fått til veldig billig!
Back to top
Yv89
Rutinert

PostPosted: 25.11.2024 11:04    Post subject: Reply with quote

Kjenner vi Ove rett så kan vi faktisk få betalt for avtalen også
2mas
Sjef

PostPosted: 02.02.2025 15:18    Post subject: Reply with quote

– Jag trivs fantastiskt. Jag känner mig älskad och uppskattad. Vi är ett topplag. Jag får bara kärlek, säger Zeidan som under hösten i Trondheim svarade för ett assist på åtta starter och fyra inhopp.

Kände du dig inte älskad i MFF?

– För mig är fotboll en åsiktssport. För vissa passar jag in, för vissa passar jag inte in. Det är så fotbollen är. Det är inget jag tar personligt. Det är en business också. Det är inga hard feelings från mig mot MFF, säger Moustafa Zeidan.

Läs mera: Hyllar IFK Göteborg – passade inte in i Malmö FF

Hur gick snacket med Malmö mellan låneavtalen?

- Det var mest klubbarna som höll det. Jag blandade mig inte i där.

Pratade inte du själv något med Malmö?

- Nej, nej. Det är ganska tydligt från deras håll att jag inte är med i planerna och att jag inte har varit det. Då ser jag till det som är bäst för mig, så klart, och det är Rosenborg.

- Det är inga hard feelings eller så. Det är så sporten är. Alla ser till sitt eget bästa och det gör jag med.

Läs mera: Zeidan stortrivs i Rosenborg - var oönskad i MFF: "Tydligt från deras håll"
Back to top
jorji
Rutinert

PostPosted: 03.02.2025 12:47    Post subject: Reply with quote

Zeidan tror jeg blir bra i år. Hadde ikke spilt stort med fotball når han kom til oss, men formen kom seg utover høsten. Håper han er en vi signerer med pengene vi evt får fra et Nypan salg, virker ikke som MFF er spesielt interessert i å beholde han
Back to top
Habilos
Senior

PostPosted: 03.02.2025 13:12    Post subject: Reply with quote

Enig. Synes han viste fin fremgang utover høsten i fjor, og viste også tegn til litt fotballkunst i første kamp nå sist. Tror faktisk han kommer til å bli enorm for oss.
Back to top
STJD1
Junior

PostPosted: 03.02.2025 13:53    Post subject: Reply with quote

Med en ordentlig oppkjøring, så tror jeg han her kan bli meget bra. I fjor manglet han både fysikk og kampform da han kom.
Back to top
2mas
Sjef

PostPosted: 10.02.2025 00:00    Post subject: Reply with quote

Det endte til slutt med et forlenget lån ut 2025-sesongen, da klubbene, ifølge TV 2s opplysninger, ikke klarte å bli enige om en pris for 26-åringen.

– Jeg ønsker å være med på den reisen vi bygger. Vi hadde en fantastisk høst og nå har vi sjansen til å gjøre det fra begynnelsen av året. Jeg stenger ingen dører.

Les mer: Sjokksamtalen: – Ikke ofte jeg forteller det her
Back to top
2mas
Sjef

PostPosted: 23.02.2025 15:40    Post subject: Reply with quote

- Jeg tror ikke folk har sett meg på 100 prosent ennå. Dere har kanskje sett 50–60 prosent av hva jeg kan. Forhåpentligvis får vi sett det denne sesongen, gliser RBK-spilleren som kom til Lerkendal midtveis ut i forrige sesong.

(...)

- Jeg kom midt i sesongen i fjor, så det var litt tøft med fysikken og den biten. Det har jeg jobbet mye med, og nå kjenner jeg meg mye sterkere. Jeg orker mer og da kan jeg gjøre det jeg er bra på, og forhåpentligvis kan jeg by på mye mer i år enn det jeg gjorde i fjor.

Les mer: RBK-profilen med klar melding: – Dere har bare sett 50–60 prosent av hva jeg kan
Back to top
Hedning
Legende

PostPosted: 23.02.2025 18:41    Post subject: Reply with quote

Nydelig scoring mot Ranheim i hvert fall. Blir fort fast på midtbanen Zeidan.
Back to top
2mas
Sjef

PostPosted: 20.03.2025 00:22    Post subject: Reply with quote

Zeidan now plays his club football in Norway at the country's most successful club, Rosenborg, but also spent the 2023/24 season on loan at Hatta in the UAE's Pro League.

It was a chastening experience for Zeidan, who scored on his debut but then quickly fell out of favour. However, it gave the midfielder a taste of football in the Gulf that he hopes to one day recreate. And with his cousin Imad Khalili having played in Saudi Arabia for Al Shabab, Zeidan admits he would be keen to follow in those familial footsteps.

“We always followed it [the Saudi Pro League] and I am happy that Saudi Arabia has opened up and now people can play there,” Zeidan says. “The lifestyle, the pitches - you have the whole environment that is just perfect to play football.

“Hatta taught me that things can change quickly. You can be No 1 and then a manager gets sacked and you can immediately become a player who is not involved any more. But even when it is not a happy moment, you learn a lot.

“It is still one of my biggest dreams to play in the Middle East for a longer time. This is something I really want to do. I will be much better prepared than before.”

Read more: Moustafa Zeidan: Making my debut for Palestine was the proudest moment of my life
Back to top
RBKSandvika
Veteran

PostPosted: 20.03.2025 08:07    Post subject: Reply with quote

Kunne han ikke bare sagt at han ønsket seg litt mer lønn :p
Back to top
Predicted
Veteran

PostPosted: 20.03.2025 11:38    Post subject: Reply with quote

For ett sammentreff. Det er min drøm å selge over gjennomsnittet gode spillere på 25+ til oljeklubber i midtøsten.
Back to top
Alltid fremover
Junior

PostPosted: 08.04.2025 23:03    Post subject: Reply with quote

Benket innledningsvis i sesongen, selv med en meget solid avslutning på fjoråret. Taktisk spill for å redusere prisen, eller vurderer man andre foran i køa?
Back to top
waterfalls
Veteran

PostPosted: 08.04.2025 23:19    Post subject: Reply with quote

Tipper sistnevnte, tror Alfred stiller med det laget han mener er best. Dessuten har indreløperne våre vært gode da. Fossum/Broholm/Nypan. Er ikke bare bare å spille seg inn der. Og slik skal det være.

Tviler på at man stiller med noe annet enn laget man mener er best for å redusere prisen.
Back to top
Pirlo
Veteran

PostPosted: 08.04.2025 23:24    Post subject: Reply with quote

Tipper mye går på løpskraft og duellstyrke. AJs RBK skal presse med høy intensitet og da er midtbanen sentral.

Han passet kanskje bedre inn i en trio med Tagseth som dekket enorme rom, og Selnæs som er både høy og god defensivt.
Back to top
ODN
Rutinert

PostPosted: 08.04.2025 23:46    Post subject: Reply with quote

Fossum var veldig vanskelig å benke etter seriestarten, og skal nok være en erstatter for Nypan når den tid kommer. Når vi også har Selnæs ute, blir midtbanen ganske så veik med Zeidan inne i miksen der. En frisk og påskrudd Nypan er selvskreven. Tipper vi får se mye mer av Zeidan etterhvert, og vi skal ikke se bort ifra at han spiller seg til en fast plass. De to første kampene har nok også passet andre spillertyper bedre, og noe innhopp litt vanskeligere med kampbildene vi har fått.
Back to top
2mas
Sjef

PostPosted: 09.04.2025 17:41    Post subject: Reply with quote

Enig. Alt tyder på mer spilletid for Zeidan etter 1. juli.
Back to top
Post new topic   Reply to topic    Forum -> Sportslig avdeling All times are GMT + 2 Hours
Goto page Previous  1, 2, 3, 4, 5, 6
Page 6 of 6

Jump to:  

Utviklet av phpBB. Tilrettelagt for RBKweb.

ANNONSE
SITATET
© 1999-2025 RBKweb