View previous topic :: View next topic |
Author |
Message |
Neeskens Veteran
|
Posted: 27.09.2023 13:25 Post subject: |
|
|
Han holder ikke topp 4 nivå i ES.
Vi bør prøve å selge ham i førsre vindu. _________________ Medløpere. |
|
Back to top |
|
 |
moomoo Veteran

|
Posted: 27.09.2023 14:32 Post subject: |
|
|
Sier meg uenig.
mannen har vært skadet og lenge ute og jeg synes vi ser veldig mye lovende som kan bli bra.
Vi er ikke der at vi kan ha en kanonspiss på benken uansett så med spillestilen vår så synes jeg vi har ok dekning på topp sånn det er nå.
Evaluering av skadesituasjon spiller selvfølgelig inn og det kan jo hende det gjøres valg basert på det, men det vil tiden vise. _________________
Neeskens wrote: | Så kan dere sitere meg på at Carlo Holse er en av de mest oppskrytt er spillerene vi har hatt |
|
|
Back to top |
|
 |
Spartacus Veteran
|
Posted: 27.09.2023 15:33 Post subject: |
|
|
Mannen må slankes! Alt går for tregt _________________ “A 0-0 is boring, It’s better to lose 5-4, at least it gives you some excitement.”
Zeman |
|
Back to top |
|
 |
Flabbergast Veteran
|
Posted: 27.09.2023 15:50 Post subject: |
|
|
Hedon wrote: | Han gir virkelig ikke alt. Jeg føler han får gult kort hver gang han anstrenger seg litt. Det stemmer også med kortstatistikken, skulle tilsi 0,6 tunge anstrengelser per kamp. |
Han må lære seg hvor dommerstanden i dette landet legger lista på gult og hva de gir gult kort på. Rettere sagt bli litt smartere i duellspillet sitt. Vi ser jo at han ikke er noen styggspiller, bare at motspillerne preller av og det ser litt voldsomt ut når han kommer inn. Og norske dommere biter på og skal straffe. F.eks i sist kamp mot LSK da han fikk gult for noe som ikke var stygt i det hele tatt. Etter 21. minutter. Til og med kommentatorene stusset på den. Slikt er jo ødeleggende for kampen hans |
|
Back to top |
|
 |
Bon Scout jr. Veteran

|
Posted: 27.09.2023 16:21 Post subject: |
|
|
Han kommer jo alt for sent inn i mange situasjoner og fullfører med full kraft. De fleste av de gule kortene har vært vel fortjent. |
|
Back to top |
|
 |
Neeskens Veteran
|
Posted: 27.09.2023 21:09 Post subject: |
|
|
Det er trist at vi er der hvor noen synes Isak er god nok for oss.
Han har ingen ting å komme med.
Når Noah og Sæter er friske samt Holte litt mere erfaren så er han borte.
En parentes i RBK historien. Som dinodirosaur blant annet _________________ Medløpere. |
|
Back to top |
|
 |
moomoo Veteran

|
Posted: 28.09.2023 12:07 Post subject: |
|
|
Jeg har aldri sagt Isak er drømmespissen eller god nok til å heve laget på nivå med hva Iversen/Johnsen/Rushfeld/Prica.. bla a gjorde, ei heller aldri sagt han kommer til å bli bedre en Holte (det vet ingen).
Men med dagens økoinomi synes jeg ikke det er kris om han må ta midtspissrollen (evt Holte) om Ole er ute. Budsjettet > ønskedrømmer, og jeg synes ikke han er direkte dårlig og mye bedre en enn spiller som Dino var for laget.
Kommer han seg i matchform/vekt er det da totalt urealistisk at han kan gjøre en grei jobb for klubben situasjonen tatt i betraktning?
Synes folk Holte er bedre pr i dag?
Har folk mere peiling enn Trenerapparatet?
Noah vet jo ingen hvordan ståa er med :/
Håper Holte tar flere steg og tar over som førstevalg om to år, ingenting hadde vært bedre! _________________
Neeskens wrote: | Så kan dere sitere meg på at Carlo Holse er en av de mest oppskrytt er spillerene vi har hatt |
|
|
Back to top |
|
 |
RBKSandvika Veteran

|
Posted: 28.09.2023 12:33 Post subject: |
|
|
Isak er en helt ok backup per nå.
Mye mer fornuftig å ha på benken enn aga og sadiku.
Holte har ikke bevist noe ennå, kan ikke gå amok med juniorer fordi Nypan er en kommende stjerne og Røsten leverer.
Behold sæter/isak/holte - i den rekkefølgen - og oppgrader midtstopper og ving. Med Henriksen tilbake blir dette bra |
|
Back to top |
|
 |
Messi Veteran
|
Posted: 30.09.2023 13:38 Post subject: |
|
|
Synes Isak ikke er god nok i 4-3-3. Tviler på om Holm er noen revolusjon der også. Holte er nok en god spiller, men noen mål-Mons blir han aldri. Selg hele gjengen ved første mulighet, kan være tilbøylig til å gi Holte tid på utlån.. |
|
Back to top |
|
 |
josinho Veteran
|
Posted: 30.09.2023 13:55 Post subject: |
|
|
Synd vi har tre spisskandidater som alle har dårlig helse. Angående Isak tror jeg han blir mest back-up på både spiss- og vingplass. Det samme med Noah. Isak har jeg sett noen klipp som ving i hans tid i den islandske toppserien, og han virket tidvis frisk der med raid og driblinger, muligens han var noe lettere da. Både Isak og Ole har en jobb å gjøre med løpskapasiteten sin i vinter da begge er så svake på presspilll. Det bidrar til at motstanderen tar føringen og vi havner i undertall bakover, og vi får trøbbel med enda flere sjanser i mot oss. |
|
Back to top |
|
 |
kris0stby Veteran

|
Posted: 30.09.2023 18:37 Post subject: |
|
|
Per nå en dårligere Dino. Ok i oppspillsfasen med både hodet og bein. Men alt for dårlig avslutter til å være midtspiss i 4-3-3. Har tatt nivået bedre enn de andre spissigneringene, og fyller en god rolle i stallen, men med mindre han lærer målteft bør andre prioriteres. |
|
Back to top |
|
 |
Bonzo Veteran

|
Posted: 01.10.2023 07:47 Post subject: |
|
|
Messi wrote: | Synes Isak ikke er god nok i 4-3-3. Tviler på om Holm er noen revolusjon der også. Holte er nok en god spiller, men noen mål-Mons blir han aldri. Selg hele gjengen ved første mulighet, kan være tilbøylig til å gi Holte tid på utlån.. |
Holte er 17 år, har 3 innhopp og 1 mål. Litt tidlig å avskrive eller? _________________ «Æ si' og påstår - og har sjølsagt helt rætt ...» |
|
Back to top |
|
 |
Messi Veteran
|
Posted: 01.10.2023 09:16 Post subject: |
|
|
Hadde Holte vært et stort talent, så hadde han vært fast på A-laget. Synes ikke 10 mål på 31 kamper på nivå 4 er imponerende. Bør leies ut som Broholm. |
|
Back to top |
|
 |
Ståle Veteran
|
Posted: 01.10.2023 10:46 Post subject: |
|
|
Mulig ingen av spissene våre er «gode nok» pr dags dato, men det er greit å huske på at vi rett og slett ikke har råd til gode nok spisser slik økonomien er nå. Da må vi utvikle dem selv, og det tar tid. Både Isak, Noah og Holte kan kanskje bli gode nok hvis de får riktig trening og muligheter over tid. De er i alle fall riktige spillertyper i 4-3-3, i motsetning til Aga og Sadiku. |
|
Back to top |
|
 |
Rånny Legende

|
Posted: 03.12.2023 19:45 Post subject: |
|
|
Veldig bra avslutning på sesongen for hans del.
Blir spennende å se hva en eventuelt ny trener tenker om han vs Sæter. _________________ " Det var et smart trekk av Rekdal å få oss i form "
- Torgeir Børven |
|
Back to top |
|
 |
Bon Scout jr. Veteran

|
Posted: 03.12.2023 19:55 Post subject: |
|
|
Her er en idé: Møt opp forberedt til sesongoppkjøringen! |
|
Back to top |
|
 |
Ståle Veteran
|
Posted: 03.12.2023 20:12 Post subject: |
|
|
Mhp lønnskutt og nedbemanning, samt Isak sitt spill i høst, ser den nye kontrakten til Sæter veldig unødvendig ut. |
|
Back to top |
|
 |
trøndergutten Rutinert
|
Posted: 03.12.2023 20:38 Post subject: |
|
|
Vi trenger jo mer enn èn spiss som er brukbar. Aga og Sadiku har vist lite. RWP scorer noen mål, men er nok ikke god nok. Og Holm er det mye usikkerhet rundt. Samt at både Sæter og Isak er skadeplaget. At Sæter og Isak pusher hverandre neste sesong er bare fint. |
|
Back to top |
|
 |
katalogen Senior
|
Posted: 03.12.2023 21:41 Post subject: |
|
|
Nelson - Isak - Frederiksen er en fin frontlinje. Få inn en god indreløper til å komplementere Nypan og en ny venstreback så kan det bli mye mål neste sesong. |
|
Back to top |
|
 |
Snabeltann Veteran

|
Posted: 04.12.2023 11:01 Post subject: |
|
|
Begynner å se ut som han er god nok for nivået etter å ha sett ut som en malplassert breddespiller.
Trender oppover på spillerbørsen til Fotmob:
Fremdeles et stykke unna å være noe førstevalg såfremt Sæter er spilleklar.
Thorvaldsson til venstre, Sæter til høyre:

Selvsagt er den aller viktigste statistikken minutter spilt. Hjelper ikke at Sæter er en veldig mye bedre fotballspiller hvis han ikke er på banen. |
|
Back to top |
|
 |
Ståle Veteran
|
Posted: 04.12.2023 12:27 Post subject: |
|
|
Spørsmålet er også om vi kan sitte med både Ole, Isak og Noah til å kjempe om den ene midtspissplassen, eller om en må/bør ut. Noah snakket vel litt om at han kunne spille ving også, men vet ikke hvor realistisk det er.
Aga, Sadiku, og Paul skal nok ut i vinter. |
|
Back to top |
|
 |
Sjiraff Veteran
|
Posted: 04.12.2023 12:33 Post subject: |
|
|
Er ingen garanti for at vi spiller 4-3-3 neste år.
En formasjon jeg håper vi dropper nå som stallen ikke er satt opp for det.
Syns også at både Isak og Ole spiller bedre med noen rundt seg. _________________ Never Wake A Sleeping Ninja Cow |
|
Back to top |
|
 |
Zarm93 Veteran
|
Posted: 04.12.2023 12:42 Post subject: |
|
|
Med tanke på at vi valgte å legge om kursen midtveis i sesongen til noe som skulle være i tråd med strategiplanen til klubben videre, så blir jeg veldig overrasket hvis man plutselig velger å gå for noe helt annet igjen i Januar. _________________ Alle må gå. |
|
Back to top |
|
 |
moomoo Veteran

|
Posted: 04.12.2023 15:59 Post subject: |
|
|
Man trenger ikke hovedsakelig gå for "noe annet", det er flere måter å spille 4-3-3 på, og kanskje kan den nye treneren velge to dype elelr til og med spille uten vinger?
Vi må nesten bare vente å se, men jeg tror vi stiller med vinger og at alternativet eventuelt er om vi stiller med to dype på midtbanen.
Spendt!
Forsåvidt tror jeg RWP for kan være den av de vi har i troppen som blir. Allround og svært lite skadet i forhold til de andre (forruten Aga).
Blir ikke overrasket om Noah og Aga selges, RWP blir kurrant stallspiller mens Sadiku lånes ut.
Mye spennende som gror bak A-laget også så ganske mye kan skje  _________________
|
|
Back to top |
|
 |
mirar Veteran
|
Posted: 04.12.2023 16:42 Post subject: |
|
|
Vil heller ha Holte for Paul. Paul får ikke så mye spilletid at det gjør det noe Kan heller Holte få det som er en slags Sørloth variant. |
|
Back to top |
|
 |
|