| View previous topic :: View next topic |
| Author |
Message |
Søtvatten Veteran
|
Posted: 16.12.2021 15:42 Post subject: |
|
|
| Da må den ryke, vi kan ikke betale stort for Geir Frigård. Vi har minst like flinke kjegleflyttere her i klubben. |
|
| Back to top |
|
 |
RBKSandvika Veteran

|
|
|
Morsomt at selv RBKweb er rammet av krenketrenden - cry me a river...
...................
Håper virkelig hamkam krever MANGE millioner for Geir F så vi kan unngå dette. |
|
| Back to top |
|
 |
robinla Veteran

|
|
|
| Hakkespett wrote: | Assistenten kan velte avtalen
| Quote: | ... Der Rekdal allerede hadde en avtalt klausul (ca 400k), er situasjonen en helt annen for Geir Frigård.
HamKam frykter å stå ribbet igjen og har ingen planer om å la Frigård gå for en billig penge. Ettersom Rekdal er krystallklar på at han ønsker å ha med seg Frigård til Trondheim, kan avtalen i verste fall ryke på grunn av dette. |
|
Vi kan jo gi bort en styreleder og et styremedlem eller to-tre-fire i retur...? |
|
| Back to top |
|
 |
Ellepo Proff
|
Posted: 16.12.2021 15:45 Post subject: |
|
|
| Ikke rart de ikke har lyst til å gi fra seg Frigård. Det er vel han som gjør mesteparten av jobben i det daglige? |
|
| Back to top |
|
 |
puckno Veteran
|
Posted: 16.12.2021 15:48 Post subject: |
|
|
Rekdal skal ikke være god på feltet, tipper Frigård er den viktigste her. _________________ Rekdal ut! |
|
| Back to top |
|
 |
Mustrum Ridcully Legende

|
Posted: 16.12.2021 15:48 Post subject: |
|
|
Rekdal må selvsagt gå. _________________ Agbogbloshie park inspector.
Quis custodiet ipsos custodes? |
|
| Back to top |
|
 |
Zarm93 Veteran
|
Posted: 16.12.2021 15:51 Post subject: |
|
|
| RBKSandvika wrote: | Morsomt at selv RBKweb er rammet av krenketrenden - cry me a river...
|
Virker egentlig mer som om du ble krenket over at folk synes sammenligningen din var helt dust. _________________ Alle må gå. |
|
| Back to top |
|
 |
Zorac Forumsjef

|
Posted: 16.12.2021 15:55 Post subject: |
|
|
Frigård kan velte avtalen. As if. Hvilke alternativer har vi til å punge ut hva enn Kamma måtte kreve? Nok en interimperiode med Henriksen?
Selvsagt får Hamarsingene som de vil. Selv dårlige løsninger er svindyre når man har satt seg i en posisjon hvor man ikke har alternativer. _________________ Influencer™ |
|
| Back to top |
|
 |
Bakke Junior
|
Posted: 16.12.2021 15:57 Post subject: |
|
|
| Ellepo wrote: | | Ikke rart de ikke har lyst til å gi fra seg Frigård. Det er vel han som gjør mesteparten av jobben i det daglige? |
Bare å lese seg opp på hva som har blitt beskrevet som problematisk ved Rekdal i tidligere avskjeder. |
|
| Back to top |
|
 |
Flabbergast Veteran
|
Posted: 16.12.2021 15:58 Post subject: |
|
|
| Det er altså Frigård vi egentlig vil hente, også får vi Rekdal med på kjøpet. Er det slik å forstå? |
|
| Back to top |
|
 |
VÃ¥r Herre Proff
|
Posted: 16.12.2021 15:59 Post subject: |
|
|
Jeg tror ikke vi skal undervurdere effekten av å være på lag med Kjetil Rekdal. Det er en grunn til at han er provoserende for andre, og sånne folk er det ofte morsomt å ha med seg, ikke mot. Vinnerskalle. Jeg velger å se litt frem mot dette. Hadde aldri trodd han skulle ende som RBK-trener, men det er et morsomt eksperiment som jeg kan se for meg fungerer bedre enn en mett Hareide har gjort. _________________ Herre går bra? |
|
| Back to top |
|
 |
Mustrum Ridcully Legende

|
Posted: 16.12.2021 16:00 Post subject: |
|
|
Da ble omtrent hele neste år fotballfritt mtp rekesalat her hjemme og fremmedarbeider-lapskaus i Qatar. Kjedelig. _________________ Agbogbloshie park inspector.
Quis custodiet ipsos custodes? |
|
| Back to top |
|
 |
gisp! Legende
|
Posted: 16.12.2021 16:02 Post subject: |
|
|
Før styret i et svakt øyeblikk falt ned på Rekdal som den reviderte drømmekandidaten, var vi en klubb med en stolt historie, selvrespekt og fremdeles litt penger, men det siste gir oss ikke så mye handlingsrom.
Ved signering av Rekdal, betaler vi først og fremst med selvrespekten, men også en liten pengesum.
Ironisk nok kan protestinnmeldingene i år dekke en stor del av frikjøpsklausulen på Rekdal. Vi har vel ellers gått litt i minus på signeringer i forhold til budsjett. _________________ "Det er viktig å gå på banen for å være best mulig sjøl. Men det er langt viktigere å gå på banen for å gjøre medspillerne gode." |
|
| Back to top |
|
 |
Hedning Legende

|
Posted: 16.12.2021 16:04 Post subject: |
|
|
| RBKSandvika wrote: | | Morsomt at selv RBKweb er rammet av krenketrenden - cry me a river. |
Morsomt at det nye er å møte all kritikk med påstander om at de som kommer med kritikken er "krenket". |
|
| Back to top |
|
 |
ricko11 Rutinert

|
Posted: 16.12.2021 16:06 Post subject: |
|
|
Det å stille seg bak laget og treneren er er så uvesentlig i denne sammenhengen. Når det gang på gang utvises total mangel på prosjektstyring og kunnskap i styret må til slutt medlemmene stå opp for klubben og redde den fra et liv i ubetydeligheten som middelhavsfarer i norsk fotball.
Jeg driter i Reka, jeg driter i 3-5-2 og 4-4-2.
Jeg vil ha kompetanse inn i styret. Jeg kommer ikke til å møte opp full av entusiasme og på den måten rettferdiggjøre styrets valg. Alt dette mens laget kjemper til seg 3 poeng etter 1-0 mot Jerv 16. mai. Uansett om Rekdal lykkes i klubben vil ikke prosessen rundt ansettelsen være bra nok.
Blind høne finner også korn, en klokke som står viser riktig tid to ganger i døgnet og alt det der. I tillegg må han nærmest ha skiftet personlighet om angrepsfotball er hans nye spillestil. Han er nok mer lik Hamren mtp. trenere i moderne RBK-historie. (en dårligere versjon vel og merke)
Sorry, begeret var fullt da Horneland ble trukket frem som landets kanskje beste trener.... Denne gangen har jeg bare resignert..... Jeg sliter med å finne glede i kampene så lenge dette styret består.
For ordens skyld; jeg er medlem og deltar på årsmøtet. |
|
| Back to top |
|
 |
ErdoganLomas Proff
|
Posted: 16.12.2021 16:20 Post subject: |
|
|
| gucci wrote: | | Poenget er vel noe sånt som at å "gi noen en sjanse" ikke er et positivt argument for en treneransettelse. Å stå igjen med at "alle fortjener en sjanse", er et uttrykk for en total nihilisme det er vanskelig å forbinde med den følelsesmessige tilknytningen supportere har til fotballaget sitt. |
Man kan velge å se slik på det, eller heller å støtte vårt RBK i tykt og tynt. Vi kan være uenige med ansettelsen og prosessen, men det kommer ikke noe godt ut av å motarbeide de som er satt til å trene RBK før noen kamper er spilt. Støtt laget, kjøp sesongkort og møt på kamp!
Av realistiske ansettelser er det kun Knutsen som ikke hadde fått stempelet «gi mannen en sjanse» av mange her inne uansett. |
|
| Back to top |
|
 |
tokik Proff

|
Posted: 16.12.2021 16:20 Post subject: |
|
|
Det er ikke Rekdal sin feil at han blir tilbudt jobb. At han takker ja er lett å forstå. Det at Rekdal har kritisert RBK før er ikke noe som trekker ned for min del. At han er en romsdaling trekker voldsomt ned, ja! At han har en karriere i mordor trekker langt ned. Men dette er heller ikke hans feil.
Det er kun styre / sportslig ledelse / sportslig utvalg som provoserer så voldsomt. Ingen ting er profesjonelt lengre. Ingen prosesser rundt ansettelser siste årene tyder på skikkelig arbeid.
Har ikke vært medlem siste årene, men er det igjen nå. Klubben støttes uansett |
|
| Back to top |
|
 |
Oppkast Proff
|
Posted: 16.12.2021 16:24 Post subject: |
|
|
| larskill wrote: | | Noen som har sett HamKam i år? Hvordan har de spilt? |
Styret har nok sett alle kampene. LOL |
|
| Back to top |
|
 |
Troillongen Senior
|
Posted: 16.12.2021 16:26 Post subject: |
|
|
Problemet er vel ikke at Rekdal er verdens verste trener. Styret har jo forsåvidt truffet på at de har funnet en ok trener. Problemet er bare at han er den treneren som er lengst unna det RBK trenger og det supporterne vil ha. Jeg føler at styret ler oss rett opp i ansiktet. Gid vi kunne pælme dem ut øyeblikkelig! Det er som om de skjønner at de er på vei ut, og bare skal gi oss en skikkelig en i fleisen først (Og forsikre seg om at vi er stuck med deres «avskjedsgave» i flere år.)
PS: Inntil dette skjedde har jeg støttet styret. Nå er det bare å betale kontigenten! |
|
| Back to top |
|
 |
Neeskens Veteran
|
Posted: 16.12.2021 16:29 Post subject: |
|
|
Det er Frigård som trener laget, ikke Rekdal. Rekdal er manager og står på siden og ser på.Rekdal kan ikke lede treninger. Uten Frigård er det helt håpløst. _________________ Medløpere. |
|
| Back to top |
|
 |
Neeskens Veteran
|
Posted: 16.12.2021 16:38 Post subject: |
|
|
Rekdal kommer ikke uten Frigård. Det blir som å sende en blind til Trondheim uten sin førerhund. _________________ Medløpere. |
|
| Back to top |
|
 |
JohnTiger Veteran
|
Posted: 16.12.2021 16:43 Post subject: |
|
|
| ErdoganLomas wrote: | Håper alle stiller seg bak Rekdal og spillerne når vi skriver 01.01.22. Klubben vår trenger mer enn noen gang at alle drar i samme retning -supportere inkludert. Vi må stå sammen, dyrke nye superhelter og et sterkt RBK. Dette er hver og en av oss en større del av enn vi kanskje kan tenke oss. Rekdal skal bli målt på både prestasjoner, resultater og utvikling. Men ikke NÅ! Stå sammen, støtt Rekdal og spillerne, så får kritikken komme om den er berettiget til våren. Det hjelper ingen at «alle» dømmer «alt» nord og ned før noen har bevist noe som helst.
Heia RBK  |
Styret derimot....  _________________ Rosenborg e laget!
Twitter : @JohnTiger67 |
|
| Back to top |
|
 |
Snøbannannummerfem Senior
|
Posted: 16.12.2021 16:45 Post subject: |
|
|
| Idag skjemmes jeg over å være trønder og RBK-supporter. Tidenes fadese! |
|
| Back to top |
|
 |
blackwater Proff
|
Posted: 16.12.2021 16:56 Post subject: |
|
|
| Søtvatten wrote: | | Da må den ryke, vi kan ikke betale stort for Geir Frigård. Vi har minst like flinke kjegleflyttere her i klubben. |
Kjenner ikke bidragene til Trond Henriksen godt nok på feltet, men nå tenker jeg det kan være greit å la han gjøre noe annet. Nå føler jeg han har vært med rundt laget lenge nok. Som trener må han også ta sin del av skylden og det er veldig fint om det kommer inn noen nye. Å ha en trener som henger på feltet uavhengig av hvilken hovedtrener vi har, tror jeg ikke er bra. Gjør vi et skifte så må vi gjøre en riktig ryddejobb. |
|
| Back to top |
|
 |
Kom_igjen_troillan Veteran
|
Posted: 16.12.2021 16:56 Post subject: |
|
|
| Hakkespett wrote: | Assistenten kan velte avtalen
| Quote: | ... Der Rekdal allerede hadde en avtalt klausul (ca 400k), er situasjonen en helt annen for Geir Frigård.
HamKam frykter å stå ribbet igjen og har ingen planer om å la Frigård gå for en billig penge. Ettersom Rekdal er krystallklar på at han ønsker å ha med seg Frigård til Trondheim, kan avtalen i verste fall ryke på grunn av dette. |
|
Haha, da er det enda håp for at ansettelsen går i vasken  _________________ – På slutten manglet de bare ett mål på å klare ekstraomganger.
Da angriper man, for de kan ikke score mål så lenge Rosenborg er i angrep.
Sitat Nils Arne Eggen etter 2-0 over BATE  |
|
| Back to top |
|
 |
|