|
|
 |
Debattforum
Alle kan lese innleggene, men man må registrere seg for å delta aktivt i diskusjonene.
Everyone can read the posts, but you have to register before writing your own posts.
View previous topic :: View next topic |
Author |
Message |
guda Junior
|
Posted: 31.10.2021 10:41 Post subject: |
|
|
Så enig, bare å se på rekruttlaget så skjønner en tegninga. Det må dyptgripende endringer til i hvordan ledelsen styrer denne klubben. Håper flere erkjenner dette, ellers vil det gå lang tid før Rbk er tilbake på sporet. |
|
Back to top |
|
 |
Kamerat Ola Veteran
Joined: 13 Jan 2014 Posts: 7063 Location: South-west coast exile
|
Posted: 31.10.2021 10:50 Post subject: |
|
|
Enig. Problemene bunner ut i de som styrer klubben. Der er det, for å si det mildt, stort forbedringspotensiale. |
|
Back to top |
|
 |
Neeskens Veteran
|
Posted: 31.10.2021 11:54 Post subject: |
|
|
Jeg for min del er nesten i sjokk over hvor dårlig dette har blitt med Hareide. Jeg var overbevist om at dette var et trygt og godt valg, dog ikke så spennende og visjonært.
Men dette her vi nå har prestert er nesten ikke til å tro.
Hvordan kunne det bli såååå dårlig?.
Tatt resurser og alt inkludert.!! _________________ Medløpere. |
|
Back to top |
|
 |
josinho Veteran
|
Posted: 31.10.2021 12:20 Post subject: |
|
|
Var litt barnslig og naiv denne Hareidemanien som Koteng, presse og mange av "mannen i gata" var representanter for i fjor sommer. Greit nok at det var få gode alternativ da, som akkurat nå....., men noen messias ble han aldri. Hareide kan som de fleste andre trenere litt for lite om offensivt spill som fenger og er effektivt, og er trolig for svak pedagogisk til å trene inn angrepsmønster. Det går mest på individuelle kvaliteter fra enkeltspillere. At venstrebacken er en høyrefota spiller er ikke bra for å få til god flyt og innlegg/pasninger, og rekrutteringen av stoppere har vært altfor svak de to sesongene han har trent laget. Det er mye snakk om Glimts KK, men hva om han ikke kommer.....? Nye år med skuffelser og stadig mer forvitring av det som har vært Norges udiskutable største klubb i over 30 år? |
|
Back to top |
|
 |
eksil Veteran

|
Posted: 31.10.2021 12:53 Post subject: |
|
|
@oppmannen
Der påpekte du at keiseren er naken på en fin måte. Det er veldig åpenbart når du beskriver det slik. Bra oppsummert!
Det finnes et virus i RBK-kulturen. Det har forpestet klubben alt for lenge. Det handler om historien, om Eggen, om fornektelse, om å tviholde på noe som er over. Evnen til sunn fornyelse og gode strategiske valg er og blir undertrykt og kvalt.
Hvem har ansvaret for å bryte med denne forbannelsen? Koteng? Kanskje, men tvilsomt han alene. Vi har et årsmøte og velger medlemmer i styret. Kanskje det er på tide å se på hele ledelsesstrukturen og bli kvitt sjuende far i huset engang og for alle. Arrester meg hvis jeg tar feil, jeg har aldri vært på et årsmøte. Men jeg har inntrykk av at forgubbingen er rimelig grei. For å si det på den måten. _________________ Du och jag Alfred. |
|
Back to top |
|
 |
Zorac Forumsjef

|
Posted: 04.11.2021 21:36 Post subject: |
|
|
Quote: |
- Det er det som har vært problemet: Vi har vært veldig variable i prestasjonene - både i kampene og fra kamp til kamp. Vi har ikke klart å stabilisere oss, erkjenner Åge Hareide overfor rbkweb.no.
- Vi har egentlig prøvd på alt for å få det til. |
So close!
Det er liksom bare å strekke ut hånda og gripe det åpenbare. Det er rett foran deg, Åge. Rett foran! _________________ Influencer™ |
|
Back to top |
|
 |
tigerbart Veteran
|
Posted: 06.11.2021 22:15 Post subject: |
|
|
Møtes? ... |
|
Back to top |
|
 |
Platon.XI.XI Senior
|
Posted: 06.11.2021 22:26 Post subject: |
|
|
Jeg synes vi ser dårligere ut etter Hareide tok over. Ting var bedre med Horneland. Hareide sin anti-godfot har feilet totalt. Jeg er for å sparke Hareide i kveld. _________________ Asså, hvis du kaille det å bli spællt ut når dem læmpe ballen fra egen 16 og opp i målgården te oss, og slår oss i lufta, da tar du helt feil! Det e æ ikke enig med dæ i, men du må få lov te å ha den meninga.
Nils A. Eggen |
|
Back to top |
|
 |
EspN Veteran
|
Posted: 06.11.2021 22:37 Post subject: |
|
|
Vi var gode med henriksen som trener ja.Horneland var vi kun god i europa kvaliken. |
|
Back to top |
|
 |
Platon.XI.XI Senior
|
Posted: 06.11.2021 22:54 Post subject: |
|
|
Oppmannen wrote: | Hvis du går tilbake i tida og blar ...
Venter i spenning på neste sving... |
Dette innlegget gjorde kvelden litt bedre. Takk for at du setter ord på det. Takk! _________________ Asså, hvis du kaille det å bli spællt ut når dem læmpe ballen fra egen 16 og opp i målgården te oss, og slår oss i lufta, da tar du helt feil! Det e æ ikke enig med dæ i, men du må få lov te å ha den meninga.
Nils A. Eggen |
|
Back to top |
|
 |
JB Veteran
Joined: 04 Aug 2013 Posts: 1057 Location: Holmedal, Årjäng, Sverige
|
Posted: 07.11.2021 02:04 Post subject: |
|
|
Kan ikke bare Åge gå NÅ !! Nok er Nok.!! Er bare så drittlei den jævla romsdalingen at jeg spyr snart. La mannen få ”permisjon” (uten lønn) den siste mnd..
Å sitte med en trener som har bommet på absolut alt, og i tillegg har gått ut og proklamert at sesongen er spolert, er helt dødfødt. La Rambo ta de 4 siste. Jeg garanterer, det bliir ikke dårligere enn dette uansett. Med Rambo ved roret, kanskje vi kan karré til oss et poeng eller tre også. _________________ Rosenborg Ballklub er min religion, og Lerkendal er kjerka. |
|
Back to top |
|
 |
Joestlaachmkr Rutinert
Joined: 25 Oct 2019 Posts: 900 Location: En by på Sørlandet
|
Posted: 07.11.2021 02:26 Post subject: |
|
|
Jeg tror ikke at Åge er problemet, han er uten tvil en topptrener utifra et norskt ståsted. Tror at enhver trener hadde fått det vanskelig med dagens Rosenborg, er bra naivt og tro at alt vil bli fryd og gammen igjen med f.eks Knutsen på sidelinjen.
En sportsklubb, liksom et AS, må drives på en god måte for og kunne oppnå resultater. |
|
Back to top |
|
 |
Robert81 Rutinert

|
Posted: 07.11.2021 02:28 Post subject: |
|
|
JB wrote: | Kan ikke bare Åge gå NÅ !! Nok er Nok.!! Er bare så drittlei den jævla romsdalingen at jeg spyr snart. La mannen få ”permisjon” (uten lønn) den siste mnd..
|
Å ta fra han lønnen resten av ansettelsestiden vil jo stride mot alt av regler for slike kontrakter, og vil ta seg veldig dårlig ut overfor potensielle nye trenere og ansatte for øvrig.
Hvis vi syntes rettsaken med Ingebrigtsen var ille ville vi sittet enda dypere i det denne gangen. |
|
Back to top |
|
 |
nidaros997 Veteran
|
Posted: 07.11.2021 04:28 Post subject: |
|
|
Det blir feil å skylde på Åge, eller å tro at "alt" fikses kjapt med å hente BGs suksesstrener. I beste fall vil et slikt trenerskifte, med en viss suksess, kamuflere de problemene Rosenborg som klubb har slitt med de siste 10-12 årene etter at kassa var tom under regimet med Skutle og Bratseth/Hoftun, og Hamréns og Eggens nesten-suksess i 2010.
Åge har helt klart underprestert, og det er da Rosenborgs egentlige problemer blir synlige. Vi ser det samme i ungdomsakademiet, hvor trøndersk (in)kompetanse ikke duger, på tross av alle de ressursene som Rosenborgs akademi innehar og de forutsetningene den gjengen burde ha for både å utvikle spillere og få gode resultater på veien. Det blir for enkelt å skylde på liten stall.
Coolen er den treneren siden 2018 som har tatt mest poeng per kamp av de trenerne vi har hatt, og han fikk ikke sjansen til å fortsette. Horneland ville ikke ha jobben, men fikk den allikevel, av et inkompetent styre som ønsket å vise handlekraft, men i realiteten drev med ønsketenkning.
Åge vet vi ikke fortsetter ut denne sesongen, så nå må det samme styret - med Koteng og Bratseth i spissen for det økonomiske og sportslige - få på plass en dyktig og sulten trener. Samtidig får vi håpe at Dorsin gjør en god jobb i det neste overgangsvinduet, og at laget klarer tredjeplass og muligheten for spille i Europeisk tredjedivisjon neste høst. Osv. osv.
Jeg vet ikke hvordan fansen forholder seg til årets lag, spill og tabellposisjon, men selv har jeg sett veldig lite av laget i år, ganske enkelt fordi lysten ikke er der lenger. Det er så mye annen god idrett å følge med på, inkludert fotball på et langt høyere nivå. Det blir litt som når dama har slått opp, og en egentlig ikke bryr seg etterpå. Rosenborg skal pynte brura bra i årene fremover for å bringe frem den gamle lidenskapen, og da holder det neppe med å hente Knutsen (som jeg ser ingen grunn til skal forlate et BG i medgang for et Rosenborg i krise - med mindre han tilbys en særdeles lukrativ lønn).
Rosenborg må starte med å bytte ut styret, se på medlemskapsmodellen og hvordan klubben ledes og driftes, rolle til sportslig leder vis a vis trener, ledelse og drift av akademiet osv. Åge vet vi er på vei ut, og vi presterer neppe så mye bedre med Henriksen som vikar ut året. Det beste fansen kan gjøre i så måte er å gi Åge arbeidsro, og heller rette skytset mot Koteng og co. |
|
Back to top |
|
 |
JB Veteran
Joined: 04 Aug 2013 Posts: 1057 Location: Holmedal, Årjäng, Sverige
|
Posted: 07.11.2021 09:46 Post subject: |
|
|
Hareide har mistet all troverdighet som trener, og jeg tror rett og slett spillerne er drittleie. De orker ikke mer. De har jo mistet all energi, og de viser ingen spilleglede under kampene lengre. De siste 4 kampene bllr bare et pliktløp for å avslutte nok en mislykka sesong. . Med litt flaks, så kanskje vi slår godset hjemme, men resten tror jeg vi taper.
Etter sesongen får RBK prøve å restarte laget med ny trener. Samtidig må vi fjerne alt daukjøttet i troppen .. Bort med «gamlingene» og spillere på utgående,.. Vi må få bort alle de i klubben som ikke bidrar, men bare sitter der med dine skyhøye lønninger. Problemet er at styret ikke evner ta selvkritikk. Det eneste æ styret har oppnådd etter de sparka Kåre, er å gjøre klubben dårligere. Men også Dorsin må gå litt i seg selv.. han har under sin tid som sportssjef forsøkt å hente inn det han kommet over av spillere fra svensk fotball. Sett bort fra Vecchia, så er alle de andre helt han har dratt hit, bare verdiløst ræl. Ingen av de har noen gang tilført RBK noen kvalitet. I allefall har ikke treneren klart å få ut noe potensiale av de.
Per dags dato er dessverre RBK ikke annet enn enn et middels fotballag, i en av Europas dårligste ligaer. Det sier litt om hvor dårlig jobb Åge har gjort med dette laget. _________________ Rosenborg Ballklub er min religion, og Lerkendal er kjerka. |
|
Back to top |
|
 |
tigerbart Veteran
|
Posted: 07.11.2021 11:37 Post subject: |
|
|
JB wrote: | Kan ikke bare Åge gå NÅ !! Nok er Nok.!! Er bare så drittlei den jævla romsdalingen at jeg spyr snart. |
Å være negativ til Hareide som trener for den jobben han har gjort er legitimt, men nå er han tross alt sunnmøring da (Hareid ligger på Sunnmøre). Give honor where honor is due.. |
|
Back to top |
|
 |
eksil Veteran

|
Posted: 07.11.2021 11:52 Post subject: |
|
|
nidaros997 wrote: |
Rosenborg må starte med å bytte ut styret, se på medlemskapsmodellen og hvordan klubben ledes og driftes, rolle til sportslig leder vis a vis trener, ledelse og drift av akademiet osv. |
Dette er viktigst. Jeg messer også om dette med jevne mellomrom.
Det er ALLTiD ledelsen som har ansvaret.
Medlemsklubben Rosenborg fungerer ikke lenger. Selvtilfredse konservativt innstilte godt voksne bedrevitende amatører tar beslutninger.
Det blir som et boligsameie skulle tatt beslutninger i Real Madrid.
Ledelsen styrer alt når det kommer til stykket.
Vi må gjerne bytte ut styremedlemmer, trenere og andre ledere. Denne strukturen og tilhørende Eggen-romantikk med manglende evne til fornyelse er imidlertid et problem. _________________ Du och jag Alfred. |
|
Back to top |
|
 |
Hvit mann som pusher 50 Veteran
|
Posted: 07.11.2021 13:19 Post subject: |
|
|
Det eksil skriver _________________ Du och vi, Alfred - du och vi |
|
Back to top |
|
 |
Mustrum Ridcully Legende

|
Posted: 07.11.2021 16:03 Post subject: |
|
|
Eggen-romantikk? Du mener klubben som nå har ansatt to antifotball-trenere på rad?
Det er vel snarere mangel på sådan som er problemet. Da snakker jeg spillestilsmessig, å snakke gammel kos over kaffekopp mens man har møter bare for å ha møter, not so much. _________________ Agbogbloshie park inspector.
Quis custodiet ipsos custodes? |
|
Back to top |
|
 |
nidaros997 Veteran
|
Posted: 07.11.2021 18:48 Post subject: |
|
|
@ Mustrum
Ja, vi har et styre, medlemmer, fans osv. som drømmer om gamle dager, og som gjerne uttrykker misnøye med alt og alle fordi klubben og laget fremstår som noe helt annet i dag.
Ansettelsene av Horneland og Hareide gjenspeiler at styret ikke lykkes med å finne noen god Eggen-erstatter. De trodde de hadde funnet ham med Kåre, men tok feil. Hareide-ansettelsen er forøvrig litt i samme gata som plan B med Hamrén i 2008, selv om man den gangen også veldig gjerne ønsket å fjerne seg fra Eggen-epoken (ref. da Eggen ville fortsette vikariatet i 2010 men ikke fikk lov), og så etter en suksessrik trener som kunne lykkes med noe annet enn 4-3-3 osv.
Janne J, Perry II og Kåre derimot var et forsøk på "tilbake til 4-3-3", og også Coolen som kanskje var den med de beste forutsetningene av disse til å lykkes med noe som kunne lignet Eggen-fotball, men han fikk ikke sjansen, pussig nok. Noen måneder senere var alle nederlenderne borte, og statusen for akademiet per i dag er like tragisk som for A-laget. Bakenforliggende årsak er styrets inkompetanse og mangel på en langsiktig strategi, med en klar modell for hele klubben. Rosenborg anno 2021 er den strake motsetning til Ajax-skolen og klubb-modellen. Rosenborg har hatt akkurat like gode forutsetninger som Ajax utover 2000-tallet til å danne en lignende modell og skole, i Eggens ånd, men har tullet bort den muligheten man hadde.
Søken etter Eggen-erstatteren skulle vel egentlig fortsettes med Hjulmand eller Bakke. De ville ikke. Da ble det Horneland, hvor kanskje håpet var at assistenten Emberland skulle legge om til mer publikumsvennlig 4-3-3 etter hvert. I stedet ble det noe helt annet. Pussig nok endte vi opp med bronsje med Horneland, men tomme tribuner. Styret demonstrerte nok en gang sin komplette inkompetanse ved å forlenge Hornelands kontrakt kort tid før han fikk sparken. Hvorfor? Hva hadde Horneland vist som gjorde at han fortjente en kontraktforlengelse? Jeg spør ikke for å få svar - men for å understreke at styret under Koteng har bedrevet ønsketenkning i ansettelse etter ansettelse, i tro og håp om at trenere skal få laget til å fungere og i det minste få resultater som gjør at klubben presterer sånn noenlunde og fansen er sånn prima fornøyd. Slik laget fremsto under Hamrén.
Hareide var vel et forsøk på å få resultater, kjøpe seg tid til en ny trener a la Hjulmand kanskje sier ja, og en tankegang om at selv om ikke spillestilen er den fansen ønsker seg, så vil Rosenborg med Åge ved roret allikevel ligge i toppen, og kanskje gå forbi et svekket BG og et ustabilt Molde. Slik har det dessverre ikke gått. Det ser ut til at vi har tatt enda et steg tilbake.
At Hareide ikke evner å ta laget til en tredjeplass, som er minimumet for en klubb med Rosenborgs ressurser og europeiske ambisjoner i en meget svak liga, er symptomatisk for de utfordringene denne klubben har slitt med i minst 10-12 år, eller helt tilbake til 2003, dvs. hvordan klubben skulle ta vare på arven etter Eggen, som identiteten (postulater og spillestil), vinnerkulturen, kapitalen (stadion, infrastruktur), og å videreutvikle klubben med utgangspunkt i alle pengene klubben fikk fra CL-spillet:
- utbygging av et akademi, som også lykkes med å fase inn topptalenter i A-laget uten at A-laget presterer noe dårligere
- videresalg etter at talentene har nådd et visst europeisk nivå og heller blir i Rosenborg og tar dette steget i Norge enn å ta veien om Nederland, Belgia eller Frankrike
- klare roller til sportslig leder, trener og akademisjef; en rød tråd i all sportslig satsning, som også inkluderer spillestil og de typene man ser etter i ulike roller
- klar sportslig strategi og kontinuerlig evaluering av både sportslig apparat og administrasjon som gjøres åpen for innsyn for alle (ikke i skuffa som da NTNU evaluerte klubben og resultatet ble hemmeligholdt inntil Sciefloe selv tok bladet fra munnen)
- administrasjon som fungerer, og sunn økonomisk styring gitt klubbens inntekter
- toppidrettskultur og overføring av kompetanse fra andre idretter og toppidrettssenteret/NIH, knytte til seg personer som kan bistå (Rodal osv.)
- ligge i forkant og være ledene i Norden på scouting og implementering av digitale verktøy som XZY-systemet osv. (ikke være uten speidere, eller måtte se til Ranheim for å lære)
- osv. osv.
Hareide kan ikke snu alt dette. Han skal bare forsøke å gjøre det beste ut av de kortene han har fått utdelt, før han klokelig finner seg noe annet å gjøre.
Jeg tror vi også ville hatt samme situasjonen med Hamrén om han hadde kommet tilbake og tatt over for Horneland, eller Hareide nå. Det er like så mye klubb som lag som skal bygges, og det må skje på tross av, og ikke takket være, styrets styring av klubben, eller mangel på sådan. |
|
Back to top |
|
 |
OrionPax Forumsjef

|
Posted: 07.11.2021 18:59 Post subject: |
|
|
nidaros997: Mye bra og viktig her, men du gjentar en ting som mange også ser ut til å mene bestemt har skjedd; At Eirik Horneland fikk sparken i RBK. Men det stemmer vel ikke? Han trakk seg vel?
Jeg har kun sett ting som tyder på at styret forsøkte å overtale ham til å bli, men etter de tre første kampene i 2020-sesongen ville han ikke mer og trakk seg selv. _________________ Rosenborg for alltid - uansett! | Troillprat.no |
|
Back to top |
|
 |
EspN Veteran
|
Posted: 07.11.2021 20:21 Post subject: |
|
|
Hvor vanskelig kan det være og se på lag som er flinke til og drive klubber? Ajax,bayern munchen,salzburg osv er super flinke klubber,er jo bare se mot slike klubber hvordan de driver eller få hjelp utenfra.
At nederlenderne sluttet er jo tragisk,de hadde jo kompetanse. |
|
Back to top |
|
 |
nidaros997 Veteran
|
Posted: 07.11.2021 20:30 Post subject: |
|
|
@OrionPax.
Ja, du har helt rett, men stemmer den offisielle versjonen med det som egentlig fant sted?
Horneland trakk seg etter bare tre kamper, og fortalte vel i intervjuet nå før Brann-kampen at de også hadde diskutert om han skulle få nye oppgaver (etter hans eget ønske) i klubben mens han skulle fortsette å lede laget frem til de fikk en erstatter på plass, men at den dårlige starten gjorde at han heller trakk seg og ikke ønsket seg noen ny stilling i klubben.
Det stemmer for såvidt med hans tanker om en løsning på trenersituasjonen ei uke før han sluttet, da Koteng uttalte i media noe sånt som at Horneland hadde tenkt veldig kreativt. (Antagelig at han selv kunne fortsette som assistent?)
Hvor tidlig må de i så fall ha startet en slik prosess etter at sesongen knapt nok hadde startet? Jeg tror dette skjedde først etter de to første kampene og det lange møtet Horneland trommet sammen til alles overraskelse, og således bare gjenspeiler den prosessen som fant sted den siste uka før Horneland "trakk seg". Jeg tolket den gangen Hornelands forslag uka før han trakk seg som et forsøk på å kjøpe seg tid, for å få ro, eller et forsøk på å beholde den jobben han egentlig ble forespeilet (som assistent) før han motvillig sa ja til hovedtrenerjobben, når han innså at sesongen 2020 hadde startet såpass dårlig at han igjen ble satt under et press han ikke orket noe mer av. Med stor risiko for å få sparken.
Både han selv og styret visste at det kunne bli slik om han fikk en dårlig start, så at de ga ham denne kontraktsforlengelsen er merkelig. For å vise fansen og spillerne at han hadde styret i ryggen? Gi ham arbeidsro i forkant av sesongen? Guderna vet, men rent logisk burde han ha fått tilbudet om forlengelse mye senere, etter å ha startet sesongen bra både spille- og poengmessig.
At dette allikevel kanskje ikke var en så ryddig prosess som Horneland i etterkant ønsker å gi inntrykk av er Emberlands sak mot Rosenborg. Hvorfor måtte også Emberland gå på dagen når Horneland "bare" trakk seg?
Henriksen ledet laget som vikar frem til Hareide tok over, mens Horneland var lønnet som trener uten arbeidsoppgaver, gitt kontrakten han hadde. Emberland derimot, ser ut til å ha falt mellom to stoler. Historien slik Horneland fremstiller den i ettertid rimer ikke med at de satt oppe til langt på natt inntil han trakk seg (med live-sending på VG-nett som filmet møtet gjennom vinduene), hvor Horneland stakk fra brakka uten å si et ord til journalistene etter møtet, og Emberland som senere gikk til sak mot klubben for å få sluttoppgjør. I beste fall, om Hornelands versjon er riktig, så må han ha skissert en løsning rundt sitt eget engasjement i klubben etter bare et par kamper ut i sesongen uten tanke på kompisen, og det virker bare litt for egoistisk til å være sant? Og hvis han trakk seg, hvorfor var det da ikke noen avklaring rundt Emberland, både mht. arbeidsoppgaver og lønn?
Jeg tror heller det var slik at Horneland fikk en forlengelse som en støtte og trygghet i forkant av sesongen for å skape ro, og som et plaster for såret for alt han måtte stå i sesongen i forveien da han tok støyten for styrets elendige trenerjakt, men at begge parter visste at spill og resultat måtte være bra fra første kampen av, for at han skulle kunne fortsette videre. Slik ble det ikke, og da forsøkte Horneland selv å kjøpe seg tid eller å få en ny rolle i klubben først, men når det ikke gikk og det neste tapet var et faktum, da var det til det beste for alle at han sluttet. Rosenborg ville kanskje ikke ha sparket ham etter kun tre kamper, men slik jeg ser det kom Horneland de i forkjøpet heller enn å få sparken etter flere poengtap i de neste kampene, med like elendig spill.
Vi vet vel heller ikke hvor mye støtte han følte at han hadde i garderoben, gitt konflikten med Åsen og Helland (og som de to eventuelt frontet på vegne av spillerne) året før. Det kan hende spillerne ville gitt ham mindre tid enn styret? |
|
Back to top |
|
 |
EspN Veteran
|
Posted: 07.11.2021 20:40 Post subject: |
|
|
Horneland og hareide har aldri vært riktig trenere for rbk,er ledelsen sin inkompetanse som gjør at vi har flere år med elendighet! Den er utrolig viktig at rbk velger en trener med rett filosofi nå,knutsen er perfekt trener,som krever sinnsykt mye av spillerne! |
|
Back to top |
|
 |
skien88 Veteran
|
Posted: 07.11.2021 20:46 Post subject: |
|
|
EspN wrote: | Hvor vanskelig kan det være og se på lag som er flinke til og drive klubber? Ajax,bayern munchen,salzburg osv er super flinke klubber,er jo bare se mot slike klubber hvordan de driver eller få hjelp utenfra.
At nederlenderne sluttet er jo tragisk,de hadde jo kompetanse. |
de er ikke trøndere så de passet ikke inn i klubben |
|
Back to top |
|
 |
|
Utviklet av phpBB.
Tilrettelagt for RBKweb.
|
|
 |