English version 
Rosenborg Web
SESONGEN 2021
 NYHETER
 KAMPER
 SPILLERE
 STATISTIKK
KLUBBEN
 HISTORIE
 KLUBBFAKTA
 MERITTER
 REKORDER
 LERKENDAL STADION
EKSKLUSIVT
 LESESTOFF
 I GAMLE DAGER
 LEGENDER
 BILDESPESIAL
MENINGER
 DEBATTFORUM
 KOMMENTAR
 DIN MENING
RBKweb
 OM RBKweb
 ANNONSEINFORMASJON
 RSS-KANAL
 ARKIV
 TA KONTAKT
SØK I ARTIKLER
Debattforum

Alle kan lese innleggene, men man må registrere seg for å delta aktivt i diskusjonene.
Everyone can read the posts, but you have to register before writing your own posts.

FAQFAQ   SearchSearch   MemberlistMemberlist   UsergroupsUsergroups   StatistikkStatistikk   RegisterRegister 
 ProfileProfile   Log in to check your private messagesLog in to check your private messages   Log inLog in 
Philip Zinckernagel
Goto page Previous  1, 2, 3, 4

Post new topic   Reply to topic    Forum -> Sportslig avdeling
View previous topic :: View next topic  
Author Message
senador
Veteran

PostPosted: 02.01.2021 17:15    Post subject: Reply with quote

KitWalker wrote:
Jævilg enkelt.RBK er en mye større klubb en andre norske klubber, RBK har store muligheter til å ta tilbake hegemoniet i norsk fotball allerede i år, med Bodø/Glimt er sjansen større at det tar over 100 år til de tar et nytt seriemesterskap.
Uansett hva du og Senadoren mener om det så er det sånn det er. Jeg er mer enn villig til å vedde en kasse øl på at RBK vinner ligaen 2021, så kan du Barten, og Senadoren vedde på at Bodø/Glimt tar gullet igjen ...

Hvordan kan du si det når du har sett hvor elendig rbk har vært styrt? Hvor mye suksess har Brann og VIF hatt som er større klubber etter din logikk? Suksess kommer ikke automatisk. Rbk har levd på Eggen i lang tid. Resten har vært inkompetanse og slik har det fortsatt.,
Back to top
View user's profile Send private message
Bart1
Veteran

PostPosted: 02.01.2021 18:26    Post subject: Reply with quote

KitWalker wrote:
Jævilg enkelt.RBK er en mye større klubb en andre norske klubber, RBK har store muligheter til å ta tilbake hegemoniet i norsk fotball allerede i år, med Bodø/Glimt er sjansen større at det tar over 100 år til de tar et nytt seriemesterskap.
Uansett hva du og Senadoren mener om det så er det sånn det er. Jeg er mer enn villig til å vedde en kasse øl på at RBK vinner ligaen 2021, så kan du Barten, og Senadoren vedde på at Bodø/Glimt tar gullet igjen ...

Spørsmålet mitt var ikke hva du håper skal skje til neste år. Spørsmålet mitt var basert på situasjonen i dag, og hva som har skjedd de siste to årene. Hvorfor vil det være et lurt steg å ta for Zinkernagel å gå til RBK, istedenfor alle de andre klubbene som har vært interessert i ham? Jeg ser ingen reelle grunner til at han skulle velge oss. Jeg tror ikke han engang har vært i nærheten av å vurdere det. Hvilke grunner mener du gjør at Zinkernagel burde ha valgt RBK som videre karrieresteg? Jeg forstår at du mener at han ville ha tjent mye bedre. Det stemmer ikke i forhold til de utenlandske klubbene. Så mener du at det for deg ser ut som om RBK er i en bedre utvikling enn BG. Det er også feil. Men, det var ikke bare BK jeg tenkte på. Det var videre karrierevei..

Slik RBK fremstår per dags dato vil det være i hvert fall to skritt ned, fra BG. Det kan du vel være enig i? Så håper vi alle at du får rett og det skjer ekstreme positive endringer for RBK og ekstremt negative endringer for BG plutselig, fordi du "føler det". Men, det var rett og slett ikke det jeg lurte på..
Back to top
View user's profile Send private message
glimt
Senior

PostPosted: 02.01.2021 21:35    Post subject: Reply with quote

Jeg kan nesten ikke tenke meg et mindre ambisiøst valg enn dobbel lønn i et betydelig dårligere kollektiv i den samme ligaen en allerede har herjet i. At RBK pr januar 2021 skal være et attraktivt valg for de beste spillerne i Glimt, Molde eller VIF er en ganske rar tanke, til tross for at det er en "klubb med gullambisjoner hvert år..."
Spenstig å allerede nå vedde øl på at RBK tar innpå ti poeng på Molde og 29 på Glimt. Hareide har vært flink til å kvitte seg med daukjøtt, men hvor mye er igjen på kontoen for spillerkjøp?
Tipper for min del at døgnflua havner over RBK for tredje år på rad.
Hakkespett
Veteran

PostPosted: 03.01.2021 00:52    Post subject: Reply with quote

Denne tråden kan vel strengt talt strupes nå? Så får heller debatten rase videre i "Spillere som aldri kom" eller "RBK 2021"?
Post new topic   Reply to topic    Forum -> Sportslig avdeling All times are GMT + 1 Hour
Goto page Previous  1, 2, 3, 4
Page 4 of 4

Jump to:  

Utviklet av phpBB. Tilrettelagt for RBKweb.

ANNONSE
SITATET
© 1999-2021 RBKweb