|
|
 |
Debattforum
Alle kan lese innleggene, men man må registrere seg for å delta aktivt i diskusjonene.
Everyone can read the posts, but you have to register before writing your own posts.
View previous topic :: View next topic |
Hvem var beste Rosenborg-spiller? |
Faye |
|
0% |
[ 0 ] |
Reitan |
|
2% |
[ 2 ] |
Reginiussen |
|
1% |
[ 1 ] |
Hovland |
|
0% |
[ 0 ] |
Hedenstad |
|
1% |
[ 1 ] |
Zachariassen |
|
10% |
[ 8 ] |
Tagseth |
|
10% |
[ 8 ] |
Ã…sen |
|
2% |
[ 2 ] |
Holse |
|
29% |
[ 23 ] |
Islamovic |
|
25% |
[ 20 ] |
Ceide |
|
17% |
[ 14 ] |
Helland |
|
0% |
[ 0 ] |
|
Total Votes : 79 |
|
Author |
Message |
waterfalls Veteran
|
Posted: 17.08.2020 22:34 Post subject: |
|
|
Jeg også sjekket vg først, men følte at klippet kom for sent inn så jeg spolte meg frem på dplay. Først og fremst fordi jeg følte det var merkelig at Reginiussen skulle komme fra venstre og Hovland for høyre når de spilte på motsatt side (Reginiussen høyre midtstopper og Hovland venstre midtstopper). |
|
Back to top |
|
 |
zaphod81 Forumsjef

Joined: 23 Jan 2008 Posts: 11618 Location: Rett ved regnbuens ende
|
Posted: 17.08.2020 23:25 Post subject: |
|
|
Ja, noe annet ville jo vært særdeles merkelig, i og med at alle som så kampen så hvem som spilte på hvilken side. Vi hadde det gode gamle hullet mellom Hovland og Hedenstad i full drift. De to kler virkelig ikke hverandre.
More importantly, jeg så jo at Hovland gjorde dette live, og Holmbert responderer med å trekke seg litt unna, slik at han kan starte inn på skrå. Lukter situasjonen der, altså, akkurat som alle de andre spissene vi møter er veldig ivrige på å starte bak ryggen på Hovland. De vet godt hva svakheten hans er. Fridjonsson utnytter det to ganger, og får to relativt enkle mål. _________________ Sitat slutt. |
|
Back to top |
|
 |
PerO Veteran
|
Posted: 18.08.2020 07:10 Post subject: |
|
|
Jeg stusset forsåvidt også på det, men et bytte av side kunne jo være situasjonsbetinget. Klippet jeg så på tv var klippet likedan, så det så ut som Tore kom fra Venstre, og var for sent ute. |
|
Back to top |
|
 |
zaphod81 Forumsjef

Joined: 23 Jan 2008 Posts: 11618 Location: Rett ved regnbuens ende
|
Posted: 18.08.2020 09:39 Post subject: |
|
|
Var ikke mye selvkritikk å spore i intervjuet med 2mas. Har tydeligvis ikke skjønt hva han gjorde feil på noen av målene, og det er egentlig rimelig oppsiktsvekkende. _________________ Sitat slutt. |
|
Back to top |
|
 |
|
Utviklet av phpBB.
Tilrettelagt for RBKweb.
|
|
 |
 |
SITATET |