View previous topic :: View next topic |
Author |
Message |
Goran Proff

|
|
Back to top |
|
 |
Trondheim Veteran
|
Posted: 22.06.2020 10:02 Post subject: |
|
|
Digert mageplask om det ikke skjer noen i dag, etter alle ryktene i går... |
|
Back to top |
|
 |
Kamerat Ola Veteran
Joined: 13 Jan 2014 Posts: 7152 Location: South-west coast exile
|
Posted: 22.06.2020 10:03 Post subject: |
|
|
Snakker om sola så skinner a. Ikke veldig mye interessant. Terminfesta styremøte i dag, det siste planlagte før ferien.
Quote: | – Dagens møte innholder vanlige saker: En orientering rundt administrasjon, sport og økonomi, sier styreleder Ivar Koteng til Adresseavisen mandag morgen. |
|
|
Back to top |
|
 |
Kamerat Ola Veteran
Joined: 13 Jan 2014 Posts: 7152 Location: South-west coast exile
|
Posted: 22.06.2020 10:06 Post subject: |
|
|
Styremøtet i ettermiddag altså. Man kan nok trygt gå seg en tur uten å gå glipp av mye. |
|
Back to top |
|
 |
Goran Proff

|
Posted: 22.06.2020 10:07 Post subject: |
|
|
Trondheim wrote: | Digert mageplask om det ikke skjer noen i dag, etter alle ryktene i går... |
Ja, det kan du si.
Støtter meg til vanligvis godt informerte Fjørtoft på Twitter, rart om han koker suppe på den samme spikeren.
Edit: Kan det være at Horneland har trukket seg, men at klubben nekter han å gjøre det før de har en erstatter på plass? _________________ Stopp forfølgelsen av de paranoide!
Last edited by Goran on 22.06.2020 10:08; edited 1 time in total |
|
Back to top |
|
 |
Neeskens Veteran
|
Posted: 22.06.2020 10:07 Post subject: |
|
|
Dette er jo avgjort kan man greit tolke utifra Koteng og Horneland. Da vil dette bli styrebehsndlet i dag.
Dette er det rette nå. Det blir spennende å se hvem som tar over og hvor lang kontrakt som signeres. _________________ Medløpere. |
|
Back to top |
|
 |
SeG Veteran
|
Posted: 22.06.2020 10:08 Post subject: |
|
|
Svarene Horneland gir oser jo ikke akkurat av en mann med kamplyst og vilje til å snu noe som helst _________________ I have as much authority as the Pope. I just don’t have as many people who believe it.
- George Carlin -
Formerly known as STRANDerGUD |
|
Back to top |
|
 |
RBKSandvika Veteran

|
Posted: 22.06.2020 10:20 Post subject: |
|
|
Krysser alt jeg har for at vi endelig får positive nyheter.
Alt er bedre en Horneland som trener, ALT |
|
Back to top |
|
 |
Krokodil Dundee Veteran
|
Posted: 22.06.2020 10:23 Post subject: |
|
|
Jeg får litt vondt av Horneland. Han virker som en utrolig fin og ærlig fyr. Synd han ikke fikk det til slik han så for seg i Rosenborg, men jeg mener han ikke kan ta all skylda, det er 11 knehøns som har som jobb å spille fotball som ikke yter 100% heller akkurat. Vil ihvertfall gi all honnør til Horneland som var tøff og tok sjansen!
Last edited by Krokodil Dundee on 22.06.2020 10:24; edited 1 time in total |
|
Back to top |
|
 |
orkdal,n Rutinert

|
Posted: 22.06.2020 10:23 Post subject: |
|
|
Det er svært lite sannsynlig at Horneland går nå som han nettopp har fått fornyet kontrakt. Men resultatene i de neste kampene kan tvinge fram en løsning etter hvert. Blir vi rundspilt av Glimt i neste kamp vil det nok bli hektisk møtevirksomhet. I kveld skjer det ingen ting på det terminfesta styremøtet. _________________ Nattbussen går halv ett! |
|
Back to top |
|
 |
Crannypack Junior
|
Posted: 22.06.2020 10:25 Post subject: |
|
|
SeG wrote: | Svarene Horneland gir oser jo ikke akkurat av en mann med kamplyst og vilje til å snu noe som helst |
Det er dessverre irrelevant hva som foregår i hodet til Horneland, den tid vi har et styre som er desperat etter å beholde han og livredde for å innrømme hvilket feilgrep de har gjort ved å ansette han.
Aldri har det vært bedre å sitte i rosenborgstyret enn nå. De har oppnådd en apati blant supporterne som har gjort det svært komfortabelt å sitte i rosenborgstyret. I deres hode har de aldri truffet så godt noen gang som med horneland. Folk bryr seg ikke, og det lever styret vedig godt med |
|
Back to top |
|
 |
Troillongan Veteran
|
Posted: 22.06.2020 10:29 Post subject: |
|
|
Det med kontrakten til Horneland tror jeg ikke vi skal legge for mye i. Det var vel mer for å silre seg at vi har samme trener hele sesongen all den tid vi ikke visstw når den bøe startet og avsluttet. Det at Emberlamd ikke har fått fornyet sier vel alt, for ikke å trenge å kjøpe ut to stk ved havari. Han forlenger uansett om resultatene plutselig skulle komme.. _________________ I kvit å svart.. |
|
Back to top |
|
 |
Kom_igjen_troillan Veteran
|
Posted: 22.06.2020 10:31 Post subject: |
|
|
Krokodil Dundee wrote: | Jeg får litt vondt av Horneland. Han virker som en utrolig fin og ærlig fyr. Synd han ikke fikk det til slik han så for seg i Rosenborg, men jeg mener han ikke kan ta all skylda, det er 11 knehøns som har som jobb å spille fotball som ikke yter 100% heller akkurat. Vil ihvertfall gi all honnør til Horneland som var tøff og tok sjansen! |
Støtter denne 100%  _________________ – På slutten manglet de bare ett mål på å klare ekstraomganger.
Da angriper man, for de kan ikke score mål så lenge Rosenborg er i angrep.
Sitat Nils Arne Eggen etter 2-0 over BATE  |
|
Back to top |
|
 |
Crannypack Junior
|
|
Back to top |
|
 |
Snabeltann Veteran

|
Posted: 22.06.2020 10:36 Post subject: |
|
|
- Åge Hareide på kort eller lengre sikt
- Kjetil Knutsen umiddelbart eller etter sesongen
- Trond Henriksen ut sesongen mens styret venter på Knutsen (eller en annen "permanent" løsning)
Alle disse kan jeg leve fint med, så lenge det ikke blir Horneland ut sesongen. Virker som han endelig har innsett at dette får han ikke til, og ingen er tjent med at han fullfører sesongen. Har ingenting mot Horneland som person, men Horneland + RBK ble ikke noe lykkelig ekteskap. De har prøvd å få det til å funke, men kjemien ble ikke rett. Da er det ingen skam i skillsmisse. |
|
Back to top |
|
 |
henrifei Veteran
|
Posted: 22.06.2020 10:36 Post subject: |
|
|
vi skal utvikle den treneren vi har |
|
Back to top |
|
 |
Zarm93 Veteran
|
Posted: 22.06.2020 10:37 Post subject: |
|
|
RBKSandvika wrote: | Alt er bedre en Horneland som trener, ALT |
Kan garantere deg at det er bedre med Horneland enn veldig mange andre. Det er en alkoholiker som bruker å ligge i parken der hvor jeg bor - og jeg tror f.eks. ikke at han er mer egnet enn det Horneland er. |
|
Back to top |
|
 |
Hvit mann som pusher 50 Veteran
|
Posted: 22.06.2020 10:38 Post subject: |
|
|
RBKSandvika wrote: | Krysser alt jeg har for at vi endelig får positive nyheter.
Alt er bedre en Horneland som trener, ALT |
Det er med sånne holdninger vi ender opp med Otto Ulseth eller Tom Nordlie... _________________ Du och vi, Alfred - du och vi |
|
Back to top |
|
 |
Lord Oakley Veteran
|
Posted: 22.06.2020 10:44 Post subject: |
|
|
Jondahl wrote: | vi skal utvikle den treneren vi har |
Rosenborg sitt a-lag skal ikke utvikle trenere...Treneren skal utvikle laget...Horneland er ikke riktig mann til å lede RBK, det er det ingen tvil om. Virker som en skikkelig real fyr, men det hjelper ikke i denne settingen... |
|
Back to top |
|
 |
zaphod81 Forumsjef

Joined: 23 Jan 2008 Posts: 11618 Location: Rett ved regnbuens ende
|
Posted: 22.06.2020 10:44 Post subject: |
|
|
Ja, det fins massevis av trenere i norsk fotball jeg ikke ville byttet ut Horneland med, nå eller senere, og slett ikke alle er alkoholikere i en park.
Kjetil Rekdal. Magnus Powell. Nevnte Ulseth. Lars Arne Nilsen. Jan Frode Nornes. Vegard Hansen. Eirik Bakke. KÃ¥re Ingebrigtsen. John Arne Riise.
Ikke minst fordi de nødvendigvis vil måtte starte på nytt med 'tid på seg', mens Horneland jo har rodd seg lenger og lenger ut i et farvann der han ikke bare må vinne, men imponere for å vinne tilbake noe tillit. _________________ Sitat slutt. |
|
Back to top |
|
 |
Gnufs Senior
|
Posted: 22.06.2020 10:46 Post subject: |
|
|
Crannypack wrote: | Det er dessverre irrelevant hva som foregår i hodet til Horneland, den tid vi har et styre som er desperat etter å beholde han og livredde for å innrømme hvilket feilgrep de har gjort ved å ansette han. |
Men er det egentlig så enkelt? Nå har vel styret med Koteng i spissen også ansatt en etterhvert ganske så populær, trøndersk trener også, uten at det gikk noe prestisje i dette.
Og ansettelsen av Horneland var jo heller ikke på noen måte forhåndsdømt til å mislykkes, til tross for at et nærmest samlet supportermiljø kollektivt idioterklærte både Koteng og Horneland. Mannen er åpenbart både en god og stødig leder, kilder trekker ham frem som fotballfaglig sterk, og han har vist gjennom tidligere stillinger at han ikke er noen dårlig trener.
Det synes derimot mer og mer tydelig at han og RBK overhodet ikke er noen god match, og selv om Koteng & Co har vært tydelige i sin støtte offentlig (altså, hva annet kan de gjøre?) greier jeg ikke helt å se for meg at det ikke vil tas grep før vi evt. kommer i en prekær situasjon i 2020. |
|
Back to top |
|
 |
Pinne69 Proff
|
|
|
[quote="Krokodil Dundee"]Jeg får litt vondt av Horneland. Han virker som en utrolig fin og ærlig fyr. Synd han ikke fikk det til slik han så for seg i Rosenborg, men jeg mener han ikke kan ta all skylda, det er 11 knehøns som har som jobb å spille fotball som ikke yter 100% heller akkurat. Vil ihvertfall gi all honnør til Horneland som var tøff og tok sjansen![/quote]
Helt enig. Han har stått fjellstøtt i dette og svart på alle spm om igjen og om igjen. Aldri blitt sint og kjeftet på de som er kritisk. Flott fyr, men helt klart feil mann for RBK og det var klart veldig tidlig i dette prosjektet. Håper både han og vi slipper mer nå _________________ "Kvikk i røttern" |
|
Back to top |
|
 |
Montana Veteran

|
|
|
Nærmest ufattelig at man etter runde 2 og tidenes lengste fotballpause snakker om å "finne tilbake fotballgleden". Horneland prosjektet er dødt, men det er jaggu mange av spillerne våre som burde finne ny arbeidsgiver også. |
|
Back to top |
|
 |
henrifei Veteran
|
Posted: 22.06.2020 10:48 Post subject: |
|
|
Lord Oakley wrote: | Jondahl wrote: | vi skal utvikle den treneren vi har |
Rosenborg sitt a-lag skal ikke utvikle trenere...Treneren skal utvikle laget...Horneland er ikke riktig mann til å lede RBK, det er det ingen tvil om. Virker som en skikkelig real fyr, men det hjelper ikke i denne settingen... |
det var den kommentaren Koteng kom med før Perry fikk sparken, om jeg ikke husker helt feil. |
|
Back to top |
|
 |
Nidarosballklubb Rutinert
|
Posted: 22.06.2020 10:49 Post subject: |
|
|
Tyholt wrote: | Horneland har trukket seg! |
Vel, hva har du å si til ditt forsvar? |
|