|
|
 |
Debattforum
Alle kan lese innleggene, men man må registrere seg for å delta aktivt i diskusjonene.
Everyone can read the posts, but you have to register before writing your own posts.
View previous topic :: View next topic |
Author |
Message |
2mas Sjef

|
Posted: 24.04.2020 15:55 Post subject: |
|
|
I Tele2 Arena i Stockholm gjennomførte Hammarby en full treningsøkt. Der hadde de valgt å dele opp til tre lag som møtte hverandre og spilte elleve mot elleve i to ganger 30 minutter hver, på full bane.
På banen var også Zlatan Ibrahimovic, som skapte storm i Sverige da han ble deleier i klubben, hvilket ble svært dårlig mottatt i hjembyen Malmö.
Hele opplegget ble sendt direkte på Dplay, og blir også tilgjengelig i etterkant. Spisshelten på snart 39 år ble også fulgt med et eget Zlatan-cam, og viste også at målformen er intakt, da han ble spilt gjennom i bakrom, hadde litt tur med at midtstopperen skled og gjorde selvsagt ingen feil alene med keeper.
Avtalen hans med Milan gjelder til 30. juni. Foreløpig er det uklart hva som skjer.
– Jeg har kontrakt med Milan, så får vi se hvordan det avsluttes, om det avsluttes. Jeg har sagt jeg vil spille fotball så lenge jeg kan. Man vet aldri hva som skjer. Jeg vil prestere og bidra, ikke bare fordi jeg har gjort det tidligere, sier han i intervjuet vist på Dplay i Sverige.
Les mer: Zlatan utelukker ikke Hammarby-overgang – langet ut mot Malmö |
|
Back to top |
|
 |
Pappelg Rutinert

|
|
Back to top |
|
 |
Kamerat Ola Veteran
|
Posted: 16.06.2020 09:08 Post subject: |
|
|
Noen som vet hvorfor Søderlund ikke var i troppen til gårsdagens kamp? _________________ Radikal |
|
Back to top |
|
 |
Frankiefourfingers Veteran

|
Posted: 16.06.2020 10:00 Post subject: |
|
|
Hørte han heller ville ligge ute i sola siden det var så fint vær der. |
|
Back to top |
|
 |
2mas Sjef

|
Posted: 10.07.2020 21:07 Post subject: |
|
|
Efter två år på posten lämnar Ian Burchnall, 37, som huvudtränare för allsvenska Östersund.
– Det är enkelt. När det kommer till den långsiktiga biten delar inte jag och klubben samma uppfattning. Vi diskuterade vad som skulle vara bäst och det bästa är att vi går skilda vägar. Jag har full respekt för klubben och långsiktigt är det här det bästa för båda parter, säger Burchnall.
Läs mera: Ian Burchnall lämnar Östersund |
|
Back to top |
|
 |
2mas Sjef

|
Posted: 02.11.2020 20:54 Post subject: |
|
|
Med 1-0-seieren i Helsingborg tok Malmö enda et solid steg videre mot gull. Siden Djurgården tapte, leder Malmö nå med ti poeng fire kamper før slutt. |
|
Back to top |
|
 |
|
Utviklet av phpBB.
Tilrettelagt for RBKweb.
|
|
 |
ANNONSE |
|