| View previous topic :: View next topic |
| Author |
Message |
Jan Erik Rutinert
|
Posted: 19.08.2019 22:25 Post subject: |
|
|
Hahah, den taklingen var så vel fortjent! Håper ikke dette representerer typen, hvis så så er nok ikke Horne- og Emberland redd for å si ifra at dette er 100% uaktuelt. _________________ Det står då før svarte faen ingen mål i skauen! |
|
| Back to top |
|
 |
Letterkenny Rutinert

|
Posted: 19.08.2019 22:32 Post subject: |
|
|
| Fikk som fortjent etterpå i alle fall. |
|
| Back to top |
|
 |
Hedon Forumsjef

|
Posted: 19.08.2019 22:43 Post subject: |
|
|
| Haha. Elsker at dommeren bare "play on!" når han blir meid ned i straffefeltet etter å ha forsøkt å score på "kast tilbake til keeper-fair play"-greia. |
|
| Back to top |
|
 |
Vakker Blomst Rutinert
|
Posted: 19.08.2019 22:50 Post subject: |
|
|
| puckno wrote: | | Wiseblood wrote: | | uten en gang å kunne stave navnet hans rett |
Ozzy mener du? |
Vet ikke om det er meg du sikter til, Wiseblood. Men jeg så RBKSandvika kalle ham Ozzy tidligere i tråden og likte det kallenavnet umiddelbart, gammel Ozzy-fan som jeg er. Og blir han RBK-spiller skal jeg fortsette å kalle han det  |
|
| Back to top |
|
 |
moomoo Veteran

|
Posted: 19.08.2019 22:58 Post subject: |
|
|
| Hedon wrote: | | Haha. Elsker at dommeren bare "play on!" når han blir meid ned i straffefeltet etter å ha forsøkt å score på "kast tilbake til keeper-fair play"-greia. |
Fyren går jo inn med strake ein og tar en real Pondustakling på ham, VELL FORTJENT, men det beste er som du påpeker dommeren som ikke kan blåse for det uspotslige men bare "play on" selv om han ser han blir meid ned
Får Kovacs til å se ut som en av Sølvguttene!
Men kommer han hit og oppfører seg sånn håper jeg vi gir klar beskjed om ikke klubben reagerer!
Makan... _________________
| Neeskens wrote: | | Så kan dere sitere meg på at Carlo Holse er en av de mest oppskrytt er spillerene vi har hatt |
| Emilie wrote: | | Neeskens, trenger du å låne en tampong? |
|
|
| Back to top |
|
 |
Pappelg Veteran

|
Posted: 19.08.2019 23:04 Post subject: |
|
|
| Håper ikke det er sånn at vi får inn enda en som lager oppstyr nå, siste vi behøver :/ Vil ikke ha mer drama. |
|
| Back to top |
|
 |
Flabbergast Veteran
|
Posted: 19.08.2019 23:14 Post subject: |
|
|
| Hvis han er litt Marcus Pedersen-type kan vi like gjerne hente originalen gratis. Ikke at jeg håper det noensinne skjer. |
|
| Back to top |
|
 |
Sløvsekken Veteran

|
Posted: 19.08.2019 23:16 Post subject: |
|
|
| Yes, dette vi trenger nå, europas mest usportslige spiller for flere skandaleoppslag i media. Himmelens navn de driver med på Brakka? |
|
| Back to top |
|
 |
LanoX Rutinert

|
Posted: 19.08.2019 23:19 Post subject: |
|
|
Er dette bad-boystempelet som holder på å bli onanert frem her nå basert på det YouTube-klippet? Isåfall er det vel han som blir taklet, og ikke omvendt? _________________ Noen mennesker tror at fotball gjelder liv eller død. Jeg liker ikke den innstillingen. Det er atskillig mer alvorlig enn som så |
|
| Back to top |
|
 |
2mas Sjef

|
Posted: 19.08.2019 23:20 Post subject: |
|
|
| Han provoserte fælt i forkant, da. |
|
| Back to top |
|
 |
Sløvsekken Veteran

|
Posted: 19.08.2019 23:21 Post subject: |
|
|
| Han blir sparket ned fordi motstanderen har spilt ut ballen og forventer å få den tilbake, men han tar den og prøver å score i stedet i god Kovacs ånd |
|
| Back to top |
|
 |
razzle Proff
Joined: 11 Sep 2016 Posts: 403 Location: Trønder i Sarpsborg
|
Posted: 19.08.2019 23:22 Post subject: |
|
|
| LanoX wrote: | | Er dette bad-boystempelet som holder på å bli onanert frem her nå basert på det YouTube-klippet? Isåfall er det vel han som blir taklet, og ikke omvendt? |
Går vel heller på at han fremstår som ekstremt usportslig som prøver å score istedet når ballen skal kastes til motstanderen pga fair play.
Edit - Too slow.
Last edited by razzle on 19.08.2019 23:22; edited 1 time in total |
|
| Back to top |
|
 |
RBKSandvika Veteran

|
Posted: 19.08.2019 23:22 Post subject: |
|
|
Ble visstnok kalt Ozzy i forrige klubb også, så why not?  |
|
| Back to top |
|
 |
Micmac Rutinert

|
Posted: 19.08.2019 23:38 Post subject: |
|
|
| Han passer strengt tatt ballen til spilleren på andre laget, men han virker jo helt forstyrret. |
|
| Back to top |
|
 |
Rayman Rutinert
|
Posted: 19.08.2019 23:41 Post subject: |
|
|
| Hva er det vi holder på med? Hente en sånn type til RBK, virker nesten som de har plukket tilfeldig fra en bunke med frierbrev fra diverse agenter, uten å ha gjort noe scouting eller evaluering av type på forhånd. Han der (med forbehold om at det er samme fyren i youtube-klippet) vil jeg aldri se i RBK. |
|
| Back to top |
|
 |
puckno Veteran
|
Posted: 20.08.2019 00:02 Post subject: |
|
|
| Men nå har vi jo innført et psykologintervju for alle potensielle nye spillere! Nei vent... det var kanskje bare noe klubben sa etter Bille-skandalene begynte å rulle. |
|
| Back to top |
|
 |
dags Veteran
|
Posted: 20.08.2019 00:44 Post subject: |
|
|
Jeg må si meg enig med de som synes dette er en litt merkelig signering hvis han er tiltenkt rollen som midtspiss i 4-3-3. 180 cm og 69 kg blir spedt som oppspillspunkt og med mindre han har en enormt bra timing og spenst vil han antagelig bli knust av de fleste midtstopperne i Eliteserien.
Det ser jo mer ut som om man prøver å hente en Botheimkopi, eller en spiss som passer best i 4-4-2. Skjønner heller ikke hvorfor vi skal bruke opp en kvoteplass på en slik spiller. Håper jeg tar feil, gitt at overgangen blir bekreftet da. _________________ Mot dumhet kjemper selv gudene forgjeves. |
|
| Back to top |
|
 |
RBKrosenborg Proff
|
Posted: 20.08.2019 01:47 Post subject: |
|
|
| sidney wrote: | | I diskusjonen om tidenes verste RBK-spiss, og samtidig verste kjøp fra Øst-Europa, melder jeg på Zahora. |
Zahora er en Sør-europeer vi kjøpte fra en sør-europeisk klubb. |
|
| Back to top |
|
 |
Oppmannen Veteran

|
Posted: 20.08.2019 03:15 Post subject: |
|
|
Synes hele ex.Jugoslavia er Øst-Europa ass. _________________ Oppmann m/ fire tiårs erfaring i å vinne andreball. |
|
| Back to top |
|
 |
Oppmannen Veteran

|
Posted: 20.08.2019 03:17 Post subject: |
|
|
Eller. Man kan jo synes hva man vil, men det fins sikkert et fasitsvar på dette, forfattet i en eller annen døv bacheloroppgave fra en viktigper på ntnu. _________________ Oppmann m/ fire tiårs erfaring i å vinne andreball. |
|
| Back to top |
|
 |
nidaros997 Veteran
|
Posted: 20.08.2019 03:34 Post subject: |
|
|
| RBKrosenborg wrote: | | sidney wrote: | | I diskusjonen om tidenes verste RBK-spiss, og samtidig verste kjøp fra Øst-Europa, melder jeg på Zahora. |
Zahora er en Sør-europeer vi kjøpte fra en sør-europeisk klubb. |
Wikipedia: "Croatia, officially the Republic of Croatia, is a country at the crossroads of Central and Southeast Europe, on the Adriatic Sea."
Ai ai, dette kan bli stygt. Ønsker selv ingen omkamp om Europas geografi, men interessant å se hvordan noen av oss refererer til alle landene som lå under jernteppet frem til 1991 som Øst-Europa, mens andre bruker begrep som sentral- og mellom-Europa, sørøst-Europa og sør-Europa om mange av landene som nå ligger mellom Vest- og Sør-Europa (Finland, Tyskland, Østerrike, Italia og Hellas) på den ene siden , og de tidligere Soviet-republikkene (de Baltiske landene, Hviterussland, Moldova og Ukraina) på den andre siden, men som med et mulig unntak av de Baltiske landene definitivt defineres som Øst-Europeiske. Var en tur innom Tallinn i sommer, og en merker fremdeles godt kulturskillet, selv om jeg overhørte en guide i gamlebyen som informerte en gruppe turister på engelsk om at Estland nå var å regne som en del av Norden og Skandinavia...
Jeg trodde klubben hadde forstått nå at vi kjøper ikke spisser fra Danmark eller Balkan. Ønsker ingen Darius Bille eller Nicki Zahora til klubben, uansett hvor godt kvalitetssikret de måtte være med Alstads personlighetstester eller et flott brassespark mot Dinamo Traktor. |
|
| Back to top |
|
 |
Crimp Senior
|
Posted: 20.08.2019 06:28 Post subject: |
|
|
Ser ut som at Denic har sluttet å følge Ozzy på instagram i løpet av natten.

Last edited by Crimp on 20.08.2019 07:16; edited 1 time in total |
|
| Back to top |
|
 |
Yv89 Veteran
|
Posted: 20.08.2019 06:57 Post subject: |
|
|
Denic følger fortsatt Ognjen _________________ Rosenborg. Min lidenskap, andres hat! Reise rundt å bare pisse på! |
|
| Back to top |
|
 |
Socrates Veteran

|
Posted: 20.08.2019 07:59 Post subject: |
|
|
| Jeg har en serbisk kompis som er bosatt i Beograd og som følger serbisk fotball tett. Han må innrømme å si at han ikke kan forstå at Rosenborg skal være interesserte i Ozegovic. Han trekker frem dårlig fysikk, ustabile prestasjoner og utenomsportslig tull som ankepunkter. |
|
| Back to top |
|
 |
eksil Veteran

|
Posted: 20.08.2019 08:10 Post subject: |
|
|
Hmmm...skulle tro han var dansk og slekt med noen gamle kjenninger..
Uff, skeptisk. Er det Thoresen som har kommet opp med dette mon tro?
Edit: Dersom de negative opplysningene som er kommet frem her stemmer, så lurer jeg på om brakka har kjennskap til det samme? I så fall er det rart om det signeres. Like rart er det dersom de IKKE har disse opplysningene. Altså...at RBKWeb sitter på info Thoresen ikke har klart å fremskaffe. _________________ Du och jag Alfred? …..mmmmmjaannjoo... |
|
| Back to top |
|
 |
|