English version 
Rosenborg Web
SESONGEN 2024
 NYHETER
 KAMPER
 SPILLERE
KLUBBEN
 HISTORIE
 KLUBBFAKTA
 MERITTER
 REKORDER
 STATISTIKK
 LERKENDAL STADION
EKSKLUSIVT
 LESESTOFF
 I GAMLE DAGER
 LEGENDER
 BILDESPESIAL
MENINGER
 DEBATTFORUM
 KOMMENTAR
 DIN MENING
RBKweb
 OM RBKweb
 ANNONSEINFORMASJON
 RSS-KANAL
 ARKIV
 TA KONTAKT
SØK I ARTIKLER
Debattforum

Alle kan lese innleggene, men man må registrere seg for å delta aktivt i diskusjonene.
Everyone can read the posts, but you have to register before writing your own posts.

 FAQFAQ   SearchSearch   MemberlistMemberlist   UsergroupsUsergroups   StatistikkStatistikk   RegisterRegister 
 ProfileProfile   Log in to check your private messagesLog in to check your private messages   Log inLog in 
Rosenborg - Kristiansund
Goto page 1, 2, 3 ... 11, 12, 13  Next
 
Post new topic   Reply to topic    Forum -> Sportslig avdeling
View previous topic :: View next topic  

Hvem var beste Rosenborg-spiller?
Hansen
7%
 7%  [ 5 ]
Reitan
4%
 4%  [ 3 ]
Tettey
30%
 30%  [ 21 ]
Hovland
0%
 0%  [ 0 ]
Andersson
1%
 1%  [ 1 ]
Zachariassen
0%
 0%  [ 0 ]
Hoff
0%
 0%  [ 0 ]
Holse
4%
 4%  [ 3 ]
Islamovic
19%
 19%  [ 13 ]
Wiedesheim-Paul
7%
 7%  [ 5 ]
Tagseth
25%
 25%  [ 17 ]
Total Votes : 68

Author Message
Putte
Veteran


Joined: 02 Jun 2017
Posts: 1350
Location: Lerkendal

PostPosted: 26.06.2021 16:02    Post subject: Rosenborg - Kristiansund Reply with quote

Rosenborg BK - Kristiansund BK


vs.


Dato: lørdag 10. juli 2021
Klokka: 18:00
Stadion: Lerkendal stadion
TV: TVNorge
_________________
(delt bruker - PM for tilgang)
Back to top
View user's profile Send private message
2mas
Sjef


Joined: 06 Sep 2002
Posts: 59200
Location: Trondhjem

PostPosted: 04.07.2021 13:11    Post subject: Reply with quote

Vi gjør oppmerksom på at alle som skal på kamp må ha gyldig koronasertifikat, dvs du må oppfylle ett av følgende tre alternativer:

Du har fått din første vaksine for minimum tre uker siden.
Du har vært smittet av covid-19 i løpet av de siste seks månedene.
Du kan fremvise negativ korona-test tatt i løpet av de siste 24 timene.

Les mer: Viktig informasjon for sesongkortholdere før RBK–Kristiansund
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail
Kjello
Forumsjef


Joined: 29 Oct 2006
Posts: 9050
Location: Trondheim

PostPosted: 05.07.2021 12:26    Post subject: Reply with quote

Åpnet for opptil 7 000 på tribunen fra og med torsdag.

Tror faktisk RBK skal slite med å få solgt ut alle.
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail
Ståle
Veteran


Joined: 06 Aug 2009
Posts: 1171
Location: Trondheim

PostPosted: 05.07.2021 12:55    Post subject: Reply with quote

Tipper dette blir særs pinlig for RBK. Tror heller ikke de kommer til å få solgt 7000 billetter, med mindre de gir 1000 til bortelaget. De solgte vel ikke alle 5000 mot Haugesund heller?
Back to top
View user's profile Send private message
JB
Veteran


Joined: 04 Aug 2013
Posts: 1057
Location: Holmedal, Årjäng, Sverige

PostPosted: 05.07.2021 13:54    Post subject: Reply with quote

Nå må man ikke glemme at det ikke er fritt frem, og åpent salg av 7000 billetter. Det er fortsatt coronarestriksjoner, med covidtesting og covid sertifikat for å få tilgang til Letkendal. Hadde det vært åpent salg for alle og enhver, ville alle 7000 vært solgt, garantert. Men det kryper i allefall oppover.
_________________
Rosenborg Ballklub er min religion, og Lerkendal er kjerka.
Back to top
View user's profile Send private message
Bananskrue
Veteran


Joined: 11 Aug 2012
Posts: 3113

PostPosted: 05.07.2021 15:23    Post subject: Reply with quote

Jeg var på forrige kamp og tok hurtigtest og etter hvor voldsomt penetrert nesa mi ble under den hurtigtesten må jeg innrømme jeg kvier meg for å dra igjen på lørdag. Men litt må man vel ofre.
Back to top
View user's profile Send private message
Henri
Legende


Joined: 18 Feb 2005
Posts: 18454

PostPosted: 05.07.2021 15:27    Post subject: Reply with quote

Man fikk ikke solgt 5000 sist kamp (4461 eller noe sånt) så man selger neppe 7000 her. Det er ingen interesse lenger.
Back to top
View user's profile Send private message
Rexalor
Veteran


Joined: 25 May 2009
Posts: 1021
Location: Det lille utlandet

PostPosted: 05.07.2021 16:08    Post subject: Reply with quote

Bananskrue wrote:
Jeg var på forrige kamp og tok hurtigtest og etter hvor voldsomt penetrert nesa mi ble under den hurtigtesten må jeg innrømme jeg kvier meg for å dra igjen på lørdag. Men litt må man vel ofre.


Først tortur for å slippe inn, så mer tortur å se hvordan vi spiller. Høres ut som minus minus blir pluss dette her Wink
Back to top
View user's profile Send private message
Ståle
Veteran


Joined: 06 Aug 2009
Posts: 1171
Location: Trondheim

PostPosted: 05.07.2021 17:12    Post subject: Reply with quote

Spørsmålet er nok hva som er mest tortur av testen og spillet ja. Testen tar i alle fall bare noen sekunder, mens spillet er tortur i 90 minutter.
Back to top
View user's profile Send private message
Carl
Rutinert


Joined: 26 Jun 2020
Posts: 924

PostPosted: 05.07.2021 17:36    Post subject: Reply with quote

Var på Lerkendal mot Haugesund. Selv om kampen var veldig svak, var det likevel fint å være tilbake på stadion.Tenker at jeg ved å løse billett og heie fram laget i alle fall bidrar med litt støtte i en tung tid både økonomisk og sportslig. Og sjøl om jeg også er skuffet over Hareide, klubbens utvikling, lei av Koteng og synes spillet er under enhver kritikk, er det jo klubben jeg er glad i og som har gitt meg utrolig mange gleder. Så såfremt jeg har mulighet, skal jeg møte opp på Lerkendal og gi mitt lille bidrag til at pendelen snur.
Back to top
View user's profile Send private message
Blodstrupmoen
Veteran


Joined: 11 Apr 2006
Posts: 1026

PostPosted: 06.07.2021 17:32    Post subject: Reply with quote

Håper folk støtter klubben. Vi blir ikke bedre om økonomien går i dass.
Back to top
View user's profile Send private message
Balljenta
Senior


Joined: 06 Mar 2013
Posts: 202

PostPosted: 07.07.2021 12:10    Post subject: Reply with quote

Bananskrue wrote:
Jeg var på forrige kamp og tok hurtigtest og etter hvor voldsomt penetrert nesa mi ble under den hurtigtesten må jeg innrømme jeg kvier meg for å dra igjen på lørdag. Men litt må man vel ofre.


Vi kan jo være heldige, de som tester kan ha hørt rykter om at det er åpnet for en mer skånsom test rett innenfor neseveggen. Den testen på Lerkendal sist minnet mer om behandlingen jeg tror de gamle (riktignok døde) faraoene måtte gjennom for å trekke ut hjernen gjennom nesa før mumifisering.

Men dersom barnevakt stiller opp så ofrer jeg og gladelig litt hjernemasse for å komme meg på Lerkendal og støtte laget, uansett hvor begredelig det har vært i det siste.
Back to top
View user's profile Send private message
2mas
Sjef


Joined: 06 Sep 2002
Posts: 59200
Location: Trondhjem

PostPosted: 07.07.2021 19:40    Post subject: Reply with quote

FHI anbefaler nÃ¥ at koronatest av personer som ikke har symptomer kan tas fra neseboret i stedet for fra bakre del av nesen (nesesvelget). Dette er enklere og mindre ubehagelig og gir nesten like sikre svar.

Les mer: Rutinemessig test for covid-19 kan nÃ¥ tas fra fremre nese (neseboret)

RBK bør dermed endre metodikk allerede fra fredag av.

Forresten sto både Eyjolfsson og Tagseth over treninga i dag. Vet ikke hvorfor, men får tro førstnevnte fortsatt sliter med akilles.

Augustinsson trente alternativt og blir nok erstattet av Andersson på lørdag. Ceide inn på vingen? Tettey erstatter nok Tagseth, men personlig ville jeg heller latt Hoff sitte på benken en gang.

Var ingen formasjonstrening i dag.
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail
Trondhjemsen
Proff


Joined: 12 Dec 2012
Posts: 265
Location: Trondhjem

PostPosted: 08.07.2021 12:47    Post subject: Reply with quote

– Vi ser at Tettey står bak der. Hvor reelt er det?

– Det er nok reelt med tanke på lørdag. Vi må ha oppspillsføtter bakfra, og evnen til å snakke og kommunisere. Det er det vi egentlig leter etter. Hólmar og Even var for så vidt okei, men Besim sin kommunikasjon er lik null. Det har litt med språket å gjøre, men han er en bra fotballspiller.

Det sier Åge Hareide til Adresseavisen etter torsdagens trening. Lørdag kl. 18 kommer Kristiansund på besøk til Lerkendal.

Ã…ge ass Rolling Eyes
Back to top
View user's profile Send private message
moomoo
Veteran


Joined: 18 Feb 2008
Posts: 6673

PostPosted: 08.07.2021 12:51    Post subject: Reply with quote

Så altså fordi Besim ikke snakker Norsk så skal Åge sage ham ned????
Man trenger jo ikke snakke flytende norsk eller engelsk for å kommunisere seg imellom.

Jaja, det var vell kroken på døra for Besim, da regner jeg med at Vi trenger to nye stoppere neste år minimum.
Tollås Nation og han der i Godset, han høye kapteinen har vært solid Rolling Eyes
_________________
Neeskens wrote:
Så kan dere sitere meg på at Carlo Holse er en av de mest oppskrytt er spillerene vi har hatt
Back to top
View user's profile Send private message
henrifei
Veteran


Joined: 25 May 2011
Posts: 2599

PostPosted: 08.07.2021 13:20    Post subject: Reply with quote

Trondhjemsen wrote:

– Vi må ha oppspillsføtter bakfra, og evnen til å snakke og kommunisere. Det er det vi egentlig leter etter.


hvis det er dette han ser etter i en midtstopper så er det jo ganske forbanna utrolig at de vil forlenge med Hovland eller at han i det hele tatt spiller, men klart det Åge, fortsett å slakte den skumle utlendingen.
Back to top
View user's profile Send private message
Troillongan
Veteran


Joined: 07 Sep 2007
Posts: 1153

PostPosted: 08.07.2021 13:48    Post subject: Reply with quote

Må vel lukte at Besim har takket høflig nei til forlengelse?
_________________
I kvit å svart..
Back to top
View user's profile Send private message
enojado
Veteran


Joined: 19 Jun 2017
Posts: 2489

PostPosted: 08.07.2021 13:49    Post subject: Reply with quote

Åge er helt i tåkeheimen når det gjelder Besim. Tror nesten ikke det er sant det jeg leser. På tide at Henriksen tar over å få litt glede i spillergruppa. Nå er det mange tunge hoder på brakka...
Back to top
View user's profile Send private message
Pettergomes
Proff


Joined: 26 Jun 2019
Posts: 277

PostPosted: 08.07.2021 13:50    Post subject: Reply with quote

Nice Hareide. Da sikret vi oss å miste Serbecic også Smile Flott handling og valg av ord!

"Handle dyrt. Slippe gratis" filosofien fortsetter.
Back to top
View user's profile Send private message
bommel1
Rutinert


Joined: 05 Mar 2017
Posts: 506

PostPosted: 08.07.2021 14:02    Post subject: Reply with quote

Ingen overraskelse om besim har sagt nei til ny kontrakt. Dinosaurer både på trenersiden og i styret. Latterlig.

Minner meg litt om Dockal-situasjonen. Vår klart beste spiller, men supportere både på dette forumet og ellers forsvarte pjh's "passer ikke inn i stilen" for alt det var verdt for å bortforklare den håpløse prestasjonen ellers.

Gratulerer, vi har to stoppere i den nærmeste fremtiden. Hovland og Holmar - stoppere fra steinalderen. Mens en ung ogbu styrer Lillestrøm og en moderne stopper i serbesic nekter å skrive ny kontrakt.
Back to top
View user's profile Send private message
Bedreviteren
Proff


Joined: 23 Jan 2021
Posts: 334

PostPosted: 08.07.2021 14:23    Post subject: Reply with quote

Hverken Holmar eller Hovland har evner til å ta med seg ballen framover. De fremstår begge som veldig usikre med ballen og det er nok også årsaken til at Hansen foretrekker å slå langt.

Hva hjelper det å «prate» når du ikke har grunnleggende ferdigheter med ballen. Ut fra antallet personlige feil som leder til baklengs tørr jeg påstå at Hovland heller burde la beina prate, for han er mester i å rote det til, både for seg selv og medspillere.
Back to top
View user's profile Send private message
Ståle
Veteran


Joined: 06 Aug 2009
Posts: 1171
Location: Trondheim

PostPosted: 08.07.2021 14:27    Post subject: Reply with quote

Sjokkert over manglende evne til "man-management" fra Hareide. Trodde dette var enda viktigere for landslag hvor man ikke har særlig innfytelse over utviklingen til spillerne fra uke til uke. Slakter Besim her, og har tidligere uttalt seg særs negativt om Ceide's prestasjoner. Bygger ikke akkurat tillit hos de unge spillerne. Får satse på at Besim's manglende språkevner gjør at han ikke leser Adressa.
Back to top
View user's profile Send private message
senador
Legende


Joined: 12 Feb 2006
Posts: 10396

PostPosted: 08.07.2021 14:51    Post subject: Reply with quote

Det var en merkelig uttalelse til media. Åge har fått et lite dryp og Besim er ferdig i RBK….
Back to top
View user's profile Send private message
mirar
Veteran


Joined: 09 Jun 2006
Posts: 1819

PostPosted: 08.07.2021 15:38    Post subject: Reply with quote

Utelukker ikke at agenten leser i avisa.
Back to top
View user's profile Send private message
Jankomeister
Junior


Joined: 12 Jan 2019
Posts: 50

PostPosted: 08.07.2021 16:31    Post subject: Reply with quote

Håper virkelig at kjernen møter opp med banner på lørdag og sier at nok er nok. Åge må pakke ut av leiligheten og kjøre hjem til Molde for godt.

Hvis det er kommunikasjonsproblemer så må da det gå an å sende Besim på språkkurs!?
Back to top
View user's profile Send private message
Display posts from previous:   
Post new topic   Reply to topic    Forum -> Sportslig avdeling All times are GMT + 1 Hour
Goto page 1, 2, 3 ... 11, 12, 13  Next
Page 1 of 13

 
Jump to:  


Utviklet av phpBB. Tilrettelagt for RBKweb.

ANNONSE
SITATET
© 1999-2024 RBKweb