English version 
Rosenborg Web
SESONGEN 2024
 NYHETER
 KAMPER
 SPILLERE
KLUBBEN
 HISTORIE
 KLUBBFAKTA
 MERITTER
 REKORDER
 STATISTIKK
 LERKENDAL STADION
EKSKLUSIVT
 LESESTOFF
 I GAMLE DAGER
 LEGENDER
 BILDESPESIAL
MENINGER
 DEBATTFORUM
 KOMMENTAR
 DIN MENING
RBKweb
 OM RBKweb
 ANNONSEINFORMASJON
 RSS-KANAL
 ARKIV
 TA KONTAKT
SØK I ARTIKLER
Debattforum

Alle kan lese innleggene, men man må registrere seg for å delta aktivt i diskusjonene.
Everyone can read the posts, but you have to register before writing your own posts.

 FAQFAQ   SearchSearch   MemberlistMemberlist   UsergroupsUsergroups   StatistikkStatistikk   RegisterRegister 
 ProfileProfile   Log in to check your private messagesLog in to check your private messages   Log inLog in 
Sandefjord - Rosenborg
Goto page Previous  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7
 
Post new topic   Reply to topic    Forum -> Sportslig avdeling
View previous topic :: View next topic  

Hvem var beste Rosenborg-spiller?
Hansen
21%
 21%  [ 7 ]
Reitan
6%
 6%  [ 2 ]
Eyjolfsson
9%
 9%  [ 3 ]
Hovland
3%
 3%  [ 1 ]
Konate
3%
 3%  [ 1 ]
Henriksen
3%
 3%  [ 1 ]
Skjelbred
39%
 39%  [ 13 ]
Zachariassen
3%
 3%  [ 1 ]
Holse
3%
 3%  [ 1 ]
Islamovic
3%
 3%  [ 1 ]
E. Ceide
6%
 6%  [ 2 ]
Total Votes : 33

Author Message
gm
Veteran


Joined: 24 Mar 2006
Posts: 1045
Location: stjørdal

PostPosted: 22.12.2020 22:53    Post subject: Reply with quote

gm wrote:
Spillerne fikk beskjed om å drøye på slutten.
Sjokkerende. Jeg trodde ikke det jeg så der.
Kristiansund lå under 1-3 og var 4 poeng bak, med et par minutter igjen.


Kristiansund lå under 1-2.
Uansett latterlig.
Back to top
View user's profile Send private message
orz
Proff


Joined: 19 Mar 2005
Posts: 422
Location: Østlandet et sted

PostPosted: 22.12.2020 23:24    Post subject: Reply with quote

Drøyinga kunne gitt mening om vi ble hardt presset. Det ble vi ikke.
Vi eide kampen og Sandefjord hang i tømmene. Vi presset på for et mål til, og det var tydelig at man fikk beskjed om å spille Dino og gå for 1 poeng. Det forandret mentaliteten totalt, og plutselig fikk Sandefjord det mentale overtaket. Og det var vel ca 5 minutter igjen. Snakk om å gi fra seg initiativet. Håpløst.

Men for en lettelse å få Europa. Utrolig viktig og deilig.

Vi får håpe at en sesongoppkjøring gjør underverker. En del nytt og nye spillere som har godt av å få trene sammen over tid. Håper neste sesong gir oss et fullsatt Lerkendal (undervurdert hvor viktig dette har vært for våre manglende prestasjoner) og bedre angrepsspill. Det kommer alltids en ny sesong, dere!
Back to top
View user's profile Send private message
eksil
Veteran


Joined: 24 May 2011
Posts: 5348
Location: Ski

PostPosted: 22.12.2020 23:24    Post subject: Reply with quote

Jeg sier opp i protest!! Jeg nekter å se flere Rosenborg-kamper i år!!!








Når det så er proklamert vil jeg benytte anledningen til å ønske alle mine gode forumvenner en aldeles herlig jul og et ønske om et godt nytt år, et 2021 som vil gå inn i historiebøkene som det året Rosenborg viste stake som ingen før har gjort. Året hvor hester ble besteget, ridd og beseiret!! Året hvor Åge Hareide rev av seg klærne i pur glede! Året hvor Lerkendal løftes frem av statsminister, regjering og Konge! Året hvor hotell seilet ramler sammen over Røkkeløkka!! Året Roar Strand gjør comeback og blir helten!! Igjen!!!! 2021 skal bli Rosenborgs år!!!!!!!!

Et slikt godt nytt år ønsker jeg dere. Opp på hesten. Hypp!Hypp!Galopp!

God jul!
_________________
Å biiln går bra?
Back to top
View user's profile Send private message
WT62
Veteran


Joined: 18 Apr 2011
Posts: 2068

PostPosted: 23.12.2020 00:29    Post subject: Reply with quote

Endelig ferdig med denne parodien av en sesong.
Denne kampen bekreftet bare vår middelmådighet og manglende fokus på detaljer i treningsarbeidet. Da er det snart jul og takk for det
Back to top
View user's profile Send private message
senador
Legende


Joined: 12 Feb 2006
Posts: 10396

PostPosted: 23.12.2020 08:25    Post subject: Reply with quote

orz wrote:
Drøyinga kunne gitt mening om vi ble hardt presset. Det ble vi ikke.
Vi eide kampen og Sandefjord hang i tømmene. Vi presset på for et mål til, og det var tydelig at man fikk beskjed om å spille Dino og gå for 1 poeng. Det forandret mentaliteten totalt, og plutselig fikk Sandefjord det mentale overtaket. Og det var vel ca 5 minutter igjen. Snakk om å gi fra seg initiativet. Håpløst.

Men for en lettelse å få Europa. Utrolig viktig og deilig.

Vi får håpe at en sesongoppkjøring gjør underverker. En del nytt og nye spillere som har godt av å få trene sammen over tid. Håper neste sesong gir oss et fullsatt Lerkendal (undervurdert hvor viktig dette har vært for våre manglende prestasjoner) og bedre angrepsspill. Det kommer alltids en ny sesong, dere!


Lettelse? Har rbk noe å gjøre i Europa? Nei! Man har ikke det selv med en sesongoppkjøring med Hareide. Troppen er pill råtten. Dorsin er ikke dyktig. Rbk har ikke penger og er avhengig av tips fra agenter i speidingen.
Back to top
View user's profile Send private message
haavarl
Forumsjef


Joined: 10 Sep 2002
Posts: 15253
Location: Askim

PostPosted: 23.12.2020 09:50    Post subject: Reply with quote

Veit ikke åssen det er med deg, Senador, men,

Rosenborg er mitt lag, og jeg følger laget enten det går bra eller dårlig. Jeg gleder meg til neste sesong enten tilstanden er slik eller så. Årets fjerdeplass er elendig men fortjent, og det er mulig å håpe på forbedringer selv om vi heller ikke neste år blir i stand til å slå fra oss i et gruppespill i Europa.

Først og fremst vil jeg se et Rosenborg som produserer flere målsjanser! Og det går det an å få til.
_________________
Embrace science - resist ignorance
Back to top
View user's profile Send private message
Ratatosk
Veteran


Joined: 24 Feb 2012
Posts: 2880

PostPosted: 23.12.2020 10:28    Post subject: Reply with quote

haavarl wrote:


Først og fremst vil jeg se et Rosenborg som produserer flere målsjanser! Og det går det an å få til.


Jeg vil helst se laget produsere flere mål!
Back to top
View user's profile Send private message
ibejnar
Veteran


Joined: 03 Feb 2020
Posts: 1015

PostPosted: 23.12.2020 10:36    Post subject: Reply with quote

jeg må gentage mig selv - vi SKAL have en spillestil - en offensiv forståelse hvor folk også tager de rigtige løb. Pt. har vi ingenting udover lange bolde på Dino. Vi bliver nødt til at kigge på om en 3 mands midtbane med Per, Markus og Zac er det rigtige hvis vi skal op og måle os med Bodø og Molde. Jeg frygter lidt vi går ind til den nye sæson med fuldstændig samme koncept. Og her hjælper det ikke meget med droner og nymalet klubhus.
Back to top
View user's profile Send private message
Nordens Lokomotiv
Veteran


Joined: 13 Mar 2016
Posts: 2127

PostPosted: 23.12.2020 10:47    Post subject: Reply with quote

Hareide er såpass smart at jeg tror bevisst han har ventet med å begynne med jobben med å sette et skikkelig mønster til han har hele forsesongen.
_________________
Nordens eneste fotballdiktatur
Back to top
View user's profile Send private message
Sløvsekken
Veteran


Joined: 04 Oct 2007
Posts: 8925
Location: Rosenborg

PostPosted: 23.12.2020 16:06    Post subject: Reply with quote

Vet ikke hvor bevisst det var, men en faktor oppi dette er at vi faktisk har et helt nytt lag. Ser man på en 11'er med Hansen - Konate, Tore, Holmar, Reitan - Skjelbred, Henriksen, Zachariassen - Holse, Dino, Ceide, så er det faktisk bare Hansen og Reginiussen (og dels Ceide og Reitan, dog er de også ferske på A-laget til RBK) som ikke kom til klubben i 2020. Ganske spesielt, og ikke veldig gunstig i forhold til lagmessig prestasjon. Det har vært absolutt null kontinuitet og relasjoner å bygge vidre på. Det kan gjøre at det tar litt mer tid å bygge lag.

Er spent på å se hva Hareide får til med dette laget inn mot sesongstart.
Back to top
View user's profile Send private message
haavarl
Forumsjef


Joined: 10 Sep 2002
Posts: 15253
Location: Askim

PostPosted: 23.12.2020 23:52    Post subject: Reply with quote

Ratatosk wrote:
haavarl wrote:


Først og fremst vil jeg se et Rosenborg som produserer flere målsjanser! Og det går det an å få til.


Jeg vil helst se laget produsere flere mål!


Joa, og det henger jo dels sammen, men, jeg vil heller se på et lag som (i norsk fotball) produserer 15-20 målsjanser derav en del gode, og som vinner med et mål eller to, enn et Rosenborg som skaper tre sjanser totalt og vinner 2-0.
_________________
Embrace science - resist ignorance
Back to top
View user's profile Send private message
Ratatosk
Veteran


Joined: 24 Feb 2012
Posts: 2880

PostPosted: 24.12.2020 00:32    Post subject: Reply with quote

haavarl wrote:
Ratatosk wrote:
haavarl wrote:


Først og fremst vil jeg se et Rosenborg som produserer flere målsjanser! Og det går det an å få til.


Jeg vil helst se laget produsere flere mål!


Joa, og det henger jo dels sammen, men, jeg vil heller se på et lag som (i norsk fotball) produserer 15-20 målsjanser derav en del gode, og som vinner med et mål eller to, enn et Rosenborg som skaper tre sjanser totalt og vinner 2-0.

Enig i det. Mot Sandefjord produserte vi jo et tosifret antall cornere, og flere sjanser. Spesielt i andre omgang. Er derimot vaksinert mot å score. Burde scoret 5-6 mot Molde!
Back to top
View user's profile Send private message
ibejnar
Veteran


Joined: 03 Feb 2020
Posts: 1015

PostPosted: 24.12.2020 01:25    Post subject: Reply with quote

desværre opstår vores chancer fra dødbolde og tilfældigheder og nærmest intet organiseret indøvet spil eller løbemønstre. Vores offensiv er impotent og vi har 3 centrale der supplerer hinanden virkelig dårligt - ingen af dem kan vende frem i banen og se de offensive muligheder. Jeg vil næsten gå så vidt som at sige at signingen af Henriksen til 10 mill var helt unødvendig - Han spiller på tværs og bagud - det er en uhyggelig ringe scouting der ligger til grund for at sprænge banken for ham. Med Per som def. anker og Zac som løbemaskine så burde vi have fundet en kreativ type, der kunne sætte dino og vores kanter i scene.
Back to top
View user's profile Send private message
Pappelg
Veteran


Joined: 10 Jul 2018
Posts: 1862

PostPosted: 24.12.2020 10:58    Post subject: Reply with quote

Jeg tror vi kommer til å se en mye bedre Henriksen i 21. Men er enig i at midtbanen mangler en kreativ spiller. Men det er like viktig at vi mangler en spiss som har fart og avslutningsegenskaper. Og at backene holder for dårlig nivå, og vingene våre leverer for dårlig mtp. målpoeng også.

Jeg er spent på hvem vi får inn og hva Hareide klarer å få til med midtbanen vår om vi får tak i noen gode spillere. Heia Dorsin på free markedet nå.
Back to top
View user's profile Send private message
senador
Legende


Joined: 12 Feb 2006
Posts: 10396

PostPosted: 24.12.2020 14:10    Post subject: Reply with quote

Spent? Det blir jo som regel middelmådighet til overpris. Ingen store endringer har skjedd på speiderstrategi.
Back to top
View user's profile Send private message
haavarl
Forumsjef


Joined: 10 Sep 2002
Posts: 15253
Location: Askim

PostPosted: 24.12.2020 14:11    Post subject: Reply with quote

Da er vi spent på hvilke middelmådigheter vi får til overpris da vettu! Cheer up!
_________________
Embrace science - resist ignorance
Back to top
View user's profile Send private message
Display posts from previous:   
Post new topic   Reply to topic    Forum -> Sportslig avdeling All times are GMT + 2 Hours
Goto page Previous  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7
Page 7 of 7

 
Jump to:  


Utviklet av phpBB. Tilrettelagt for RBKweb.

ANNONSE
SITATET
© 1999-2024 RBKweb