English version 
Rosenborg Web
SESONGEN 2024
 NYHETER
 KAMPER
 SPILLERE
KLUBBEN
 HISTORIE
 KLUBBFAKTA
 MERITTER
 REKORDER
 STATISTIKK
 LERKENDAL STADION
EKSKLUSIVT
 LESESTOFF
 I GAMLE DAGER
 LEGENDER
 BILDESPESIAL
MENINGER
 DEBATTFORUM
 KOMMENTAR
 DIN MENING
RBKweb
 OM RBKweb
 ANNONSEINFORMASJON
 RSS-KANAL
 ARKIV
 TA KONTAKT
SØK I ARTIKLER
Debattforum

Alle kan lese innleggene, men man må registrere seg for å delta aktivt i diskusjonene.
Everyone can read the posts, but you have to register before writing your own posts.

 FAQFAQ   SearchSearch   MemberlistMemberlist   UsergroupsUsergroups   StatistikkStatistikk   RegisterRegister 
 ProfileProfile   Log in to check your private messagesLog in to check your private messages   Log inLog in 
Dino Islamovic
Goto page Previous  1, 2, 3 ... 23, 24, 25 ... 37, 38, 39  Next
 
Post new topic   Reply to topic    Forum -> Sportslig avdeling
View previous topic :: View next topic  
Author Message
ODN
Rutinert


Joined: 26 Jun 2020
Posts: 858

PostPosted: 28.04.2021 14:03    Post subject: Reply with quote

På tide at Dino får den anerkjennelsen han fortjener. Han har noen ekstreme ferdigheter, så dette var egentlig ikke overraskende. Derimot, det er utrolig irriterende med alle nikkedukkene som slenger seg på Dino-kritikken - uten å komme med et snev av fornuftige argument. Gleder meg til å se hvordan Dino blir i år, for han har vært solid i oppkjøringen.
Back to top
View user's profile Send private message
Hedon
Forumsjef


Joined: 09 Sep 2002
Posts: 21950

PostPosted: 28.04.2021 14:14    Post subject: Reply with quote

ODN wrote:
På tide at Dino får den anerkjennelsen han fortjener. Han har noen ekstreme ferdigheter, så dette var egentlig ikke overraskende. Derimot, det er utrolig irriterende med alle nikkedukkene som slenger seg på Dino-kritikken - uten å komme med et snev av fornuftige argument. Gleder meg til å se hvordan Dino blir i år, for han har vært solid i oppkjøringen.


Det var nye takter.

ODN i august wrote:
Spillerne som jeg ønsker at skal erstattes er:

Hovland
Ã…sen
Islamovic
Valsvik

Islamovic var et bomkjøp, og når til og med svensken i Eurosport-panelet klarer å komme med gode punkter om hvorfor han ikke er rett mann for oss så sier det seg selv. Prica, Børven og eventuelt Botheim om noe skulle skje med de er gode nok alternativer for meg.


Utrolig irriterende med disse nikkedukkene.
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail MSN Messenger
Aristoteles
Veteran


Joined: 25 Nov 2006
Posts: 2757

PostPosted: 28.04.2021 14:23    Post subject: Reply with quote

Det er populært å polarisere. Enten er han bomkjøp eller svinegod liksom. Prøvde å forsvare han tidligere fordi jeg synes han har en del gode kvaliteter, føler nå mest for å si at han ikke har prestert noe spesielt enda. Han har verken bevist verken himmel eller helvete enda. Tror fremdeles han kan være meget god om laget klarer å spille seg frem til han. Det er vell det store problemet.
Back to top
View user's profile Send private message
ODN
Rutinert


Joined: 26 Jun 2020
Posts: 858

PostPosted: 28.04.2021 14:39    Post subject: Reply with quote

Jeg er fullstendig klar over hva jeg skrev den gang, men forskjellen på meg - og de som enda kritiserer Dino - er at jeg har sett hvor hardt han har jobbet, og det har virkelig gitt resultater. Du som er så flink med datoer, burde vell også klare å se hvor lenge det er siden jeg skrev det innlegget der. Så ja, det er utrolig irriterende med dere nikkedukker som ikke evner å se endringer!
Back to top
View user's profile Send private message
Rexalor
Veteran


Joined: 25 May 2009
Posts: 1021
Location: Det lille utlandet

PostPosted: 28.04.2021 14:46    Post subject: Reply with quote

Det største problemet med Dino sist sesong var jo uansett alle de unødvendige frisparkene, og gule kortene han skaffet seg. Dersom han klarer å unngå de så synes jeg hans største mangel er at han skyter for ofte i posisjoner utenfor 16meteren uten at han treffer mellom stengene. Om han så treffer keeper så ville det vært en stor forbedring fra tidligere.
Back to top
View user's profile Send private message
Robert81
Rutinert


Joined: 24 Feb 2011
Posts: 560

PostPosted: 28.04.2021 15:09    Post subject: Reply with quote

ODN wrote:
Jeg er fullstendig klar over hva jeg skrev den gang, men forskjellen på meg - og de som enda kritiserer Dino - er at jeg har sett hvor hardt han har jobbet, og det har virkelig gitt resultater. Du som er så flink med datoer, burde vell også klare å se hvor lenge det er siden jeg skrev det innlegget der. Så ja, det er utrolig irriterende med dere nikkedukker som ikke evner å se endringer!

Det er jammen godt vi endelig har fått et medlem på forumet som sitter på fasiten på hva som er riktig å tenke.
Back to top
View user's profile Send private message Visit poster's website
Bye
Veteran


Joined: 31 Aug 2007
Posts: 3759
Location: Bergen

PostPosted: 28.04.2021 15:10    Post subject: Reply with quote

Hedon wrote:
ODN wrote:
På tide at Dino får den anerkjennelsen han fortjener. Han har noen ekstreme ferdigheter, så dette var egentlig ikke overraskende. Derimot, det er utrolig irriterende med alle nikkedukkene som slenger seg på Dino-kritikken - uten å komme med et snev av fornuftige argument. Gleder meg til å se hvordan Dino blir i år, for han har vært solid i oppkjøringen.


Det var nye takter.

ODN i august wrote:
Spillerne som jeg ønsker at skal erstattes er:

Hovland
Ã…sen
Islamovic
Valsvik

Islamovic var et bomkjøp, og når til og med svensken i Eurosport-panelet klarer å komme med gode punkter om hvorfor han ikke er rett mann for oss så sier det seg selv. Prica, Børven og eventuelt Botheim om noe skulle skje med de er gode nok alternativer for meg.


Utrolig irriterende med disse nikkedukkene.


Laughing
_________________
Det e rom for sunn fornuft, og egne tolkninga, ailtså.
Back to top
View user's profile Send private message MSN Messenger
ODN
Rutinert


Joined: 26 Jun 2020
Posts: 858

PostPosted: 28.04.2021 15:20    Post subject: Reply with quote

Robert81 wrote:
ODN wrote:
Jeg er fullstendig klar over hva jeg skrev den gang, men forskjellen på meg - og de som enda kritiserer Dino - er at jeg har sett hvor hardt han har jobbet, og det har virkelig gitt resultater. Du som er så flink med datoer, burde vell også klare å se hvor lenge det er siden jeg skrev det innlegget der. Så ja, det er utrolig irriterende med dere nikkedukker som ikke evner å se endringer!

Det er jammen godt vi endelig har fått et medlem på forumet som sitter på fasiten på hva som er riktig å tenke.


Viktig å ha noen som kommer med meninger, når dere andre er opptatt av det meste - unntatt fotball.
Back to top
View user's profile Send private message
Nordens Lokomotiv
Veteran


Joined: 13 Mar 2016
Posts: 2126

PostPosted: 28.04.2021 15:32    Post subject: Reply with quote

Protip: ha litt selvironi i stedet Very Happy
_________________
Nordens eneste fotballdiktatur
Back to top
View user's profile Send private message
ODN
Rutinert


Joined: 26 Jun 2020
Posts: 858

PostPosted: 28.04.2021 16:01    Post subject: Reply with quote

Selvironi over en kommentar skrevet for ni måneder siden, der spilleren har tatt store steg - og motbevist meg? Mottatt.
Back to top
View user's profile Send private message
dags
Veteran


Joined: 11 Jan 2006
Posts: 3592

PostPosted: 28.04.2021 20:14    Post subject: Reply with quote

Han ser bedre ut enn han gjorde i fjor, men det skulle da virkelig bare mangle for en som var kjøpt inn til Norges største klubb og løftet fram som den store signeringen. Kritikken han fikk i fjor var helt berettiget. Å gå ut og være butthurt på hans vegne for snøen som falt i fjor er da bare tull.

Så er det bare å håpe at han scorer mange mål i år, men han har da vitterlig ikke scoret et eneste mål i Eliteserien 2021 ennå, så foreløpig har han ikke motbevist noe som helst.

For at Rosenborg skal være med å kjempe om medaljene i år må han score rundt 20 mål og vi har heller ingen gode utfordrere i klubben, ihvertfall ikke i vårsesongen, så Islamovic blir utvilsomt en nøkkelspiller.
_________________
Mot dumhet kjemper selv gudene forgjeves.
Back to top
View user's profile Send private message
enojado
Veteran


Joined: 19 Jun 2017
Posts: 2489

PostPosted: 28.04.2021 20:32    Post subject: Reply with quote

Det er ikke til å stikke under stol at han var dårlig i fjor.
Forskjellen på han og mange andre er at han innså dette selv. Meget smart.
Valgte å gjøre noe med det.
Tok seg seg selv i nakken og har gjort en skikkelig oppkjøring og trent meget bra og hardt, både økter alene, på "løkka" med medspillere og offisielt med laget.
Og plutselig ser han ut til å være den 9-eren vi er på jakt etter.
Gjør ikke annet enn å applaudere Dino for den mentaliten han viser oss.
Akkurat dette har jeg savnet i klubben.
Sterkt!
Back to top
View user's profile Send private message
Bart1
Veteran


Joined: 21 Sep 2015
Posts: 1863
Location: Selsbakk

PostPosted: 28.04.2021 21:03    Post subject: Reply with quote

Er vel en av de største kritikerne til Dino, og håper virkelig at jeg tar feil og at han kan levere over 20 spillemål i år.
Back to top
View user's profile Send private message
Hentesveis
Veteran


Joined: 24 Aug 2004
Posts: 5623
Location: Kroppen i Oslo, men hjertet i Trondheim

PostPosted: 28.04.2021 21:07    Post subject: Reply with quote

VG wrote:
– Hvorfor var du ikke bra nok?

– Jeg synes jeg var ganske bra i laget før corona, så kom viruset og karantene og så videre. Jeg kom tilbake litt utrent. Så begynte kampene, kombinasjonene med laget stemte ikke, så ble det som det ble.


Akkurat dette er uttalelser som jeg syns er skremmende fra en profesjonell fotballspiller. Hvilken innstilling har de til jobben sin dersom de er hjemom en tur og kommer tilbake og er utrent?!? Så vidt jeg kjenner til har han ikke vært koronasmittet?
_________________
Store ord og fett flesk sitt itj fast i halsen...
Back to top
View user's profile Send private message
senador
Legende


Joined: 12 Feb 2006
Posts: 10396

PostPosted: 28.04.2021 21:18    Post subject: Reply with quote

Hentesveis wrote:
VG wrote:
– Hvorfor var du ikke bra nok?

– Jeg synes jeg var ganske bra i laget før corona, så kom viruset og karantene og så videre. Jeg kom tilbake litt utrent. Så begynte kampene, kombinasjonene med laget stemte ikke, så ble det som det ble.


Akkurat dette er uttalelser som jeg syns er skremmende fra en profesjonell fotballspiller. Hvilken innstilling har de til jobben sin dersom de er hjemom en tur og kommer tilbake og er utrent?!? Så vidt jeg kjenner til har han ikke vært koronasmittet?


Hele rbk har vært utrent i lang tid. Dette gjelder ikke bare Islamovic. Ingen grunn til å bli sjokkert.

Islamovic scorte ikke i dag. Han er dårligere enn spissene til VIF, Molde og Haugesund når det gjelder farlighet foran mål. Han må bevise og bør ha 6 mål på 10kamper eksl. straffer
Back to top
View user's profile Send private message
Neeskens
Veteran


Joined: 03 Aug 2019
Posts: 3429
Location: Trondheim

PostPosted: 28.04.2021 21:34    Post subject: Reply with quote

Skal vi ha litt tro på selgende klubb Ranheim og leder Lindal så vil Ole Sæther blåse Danny Dino av banen og på benken....
Skal forøvrig ikke mye til...
_________________
Medløpere.
Back to top
View user's profile Send private message
Captain
Veteran


Joined: 13 Jul 2016
Posts: 3179

PostPosted: 28.04.2021 22:10    Post subject: Reply with quote

Dino kommer bare til å bli bedre og bedre når samspillet med spillerne rundt seg setter seg. Han har noen egenskaper vi kan få veldig mye nytte av, særlig i det oppbyggende spillet. Han virker i tillegg å være rappere og i bedre forfatning fysisk, noe som ofte gjenspeiler seg i at man er halvsekundet på forskudd i kampsituasjoner. Jeg har troa på at vi skal få se en helt annen utgave av Dino i årets sesong, både som målscorer, men ikke minst i det oppbyggende spillet.
_________________
Stolt fortid, stor fremtid
Back to top
View user's profile Send private message
2mas
Sjef


Joined: 06 Sep 2002
Posts: 59198
Location: Trondhjem

PostPosted: 15.05.2021 19:27    Post subject: Reply with quote

Islamovic om skaden og det store dilemmaet
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail
Hulken
Rutinert


Joined: 19 Dec 2016
Posts: 778
Location: T-Town

PostPosted: 27.05.2021 18:51    Post subject: Reply with quote

Denne mannen må UT av klubben først som sist. Bidrar med null og nada bortsett fra gule kort etter stygge taklinger og albuer.
Back to top
View user's profile Send private message
Macha
Veteran


Joined: 05 Nov 2008
Posts: 5435

PostPosted: 27.05.2021 18:58    Post subject: Reply with quote

Molins, RWP og Sæther bør holde på spissplass ja.
Back to top
View user's profile Send private message
Søtvatten
Veteran


Joined: 11 Aug 2009
Posts: 2456

PostPosted: 27.05.2021 19:05    Post subject: Reply with quote

Bør ha vært siste kampen hans for Rosenborg. Molins er jo hundre ganger bedre og Sæter kan umulig være dårligere. RWP også bedre.
Back to top
View user's profile Send private message
Henri
Legende


Joined: 18 Feb 2005
Posts: 18454

PostPosted: 27.05.2021 19:09    Post subject: Reply with quote

Han er jo god i enkeltkamper, men bunnivået hans er for lavt. Han er ekstremt svak hvis han er rusten og bruker for mange kamper på å komme i form. I tillegg mister han hodet i motgang.
Back to top
View user's profile Send private message
tigerbart
Veteran


Joined: 27 Mar 2019
Posts: 1197
Location: Oslo

PostPosted: 27.05.2021 19:10    Post subject: Reply with quote

Kanskje på tide å vinke adjø til Dino? RBK kan ikke utfordre topplagene i Norge med en så svak spiss på førstevalg. Molins er god, men varer neppe lenge, mens den nye toppskåreren(?) Botheim, ble skipa ut til seriemesterne. Underlig. Hvorfor klarer ikke RBK å hente (og bruke) gode spisser? Må vel tilbake til dansken (Gytkjær ja, ikke pengesluket Bendtner) for noen år siden for å finne en klassespiss.
Back to top
View user's profile Send private message
Pappelg
Veteran


Joined: 10 Jul 2018
Posts: 1862

PostPosted: 27.05.2021 19:14    Post subject: Reply with quote

De gode kampene hans er det rimelig langt i mellom også. Og han ødelegger sjukt mange angrep med å dra på seg frispark. Han er dårligere enn Mollins på ALLE parametre. Mollins er bedre på å holde på ballen med motstander i ryggen også nå for tiden så om Hareide fortsetter med Dino i neste kamp så er det noe galt.

Håper virkelig Mollins bare var ute for å få hvilt seg i dag. Virkelig.
Back to top
View user's profile Send private message
mirar
Veteran


Joined: 09 Jun 2006
Posts: 1819

PostPosted: 27.05.2021 19:21    Post subject: Reply with quote

Selg
Back to top
View user's profile Send private message
Display posts from previous:   
Post new topic   Reply to topic    Forum -> Sportslig avdeling All times are GMT + 1 Hour
Goto page Previous  1, 2, 3 ... 23, 24, 25 ... 37, 38, 39  Next
Page 24 of 39

 
Jump to:  


Utviklet av phpBB. Tilrettelagt for RBKweb.

ANNONSE
SITATET
© 1999-2024 RBKweb