English version 
Rosenborg Web
SESONGEN 2020
 NYHETER
 KAMPER
 SPILLERE
 STATISTIKK
KLUBBEN
 HISTORIE
 KLUBBFAKTA
 MERITTER
 REKORDER
 LERKENDAL STADION
EKSKLUSIVT
 LESESTOFF
 I GAMLE DAGER
 LEGENDER
 BILDESPESIAL
 LERKENDAL360°
MENINGER
 DEBATTFORUM
 KOMMENTAR
 DIN MENING
RBKweb
 OM RBKweb
 ANNONSEINFORMASJON
 RSS-KANAL
 ARKIV
 TA KONTAKT
SØK I ARTIKLER
Debattforum

Alle kan lese innleggene, men man må registrere seg for å delta aktivt i diskusjonene.
Everyone can read the posts, but you have to register before writing your own posts.

FAQFAQ   SearchSearch   MemberlistMemberlist   UsergroupsUsergroups   StatistikkStatistikk   RegisterRegister 
 ProfileProfile   Log in to check your private messagesLog in to check your private messages   Log inLog in 
Eirik Horneland
Goto page Previous  1, 2, 3 ... 98, 99, 100 ... 335, 336, 337  Next

Post new topic   This topic is locked: you cannot edit posts or make replies.    Forum -> Sportslig avdeling
View previous topic :: View next topic  
Author Message
Konesseur
Veteran

PostPosted: 17.04.2019 16:19    Post subject: Reply with quote

Hodor wrote:

Ja, men hvordan var det etter Ajax kampen? Husker du det, eller fortrenger du det fortsatt?

Det var ikke så verst i Europa, men det ble litt stang-ut. Husker en fin flink av Bendtner mot de der makedonerne. I hjemlig serie var det vel litt avgjort allerede og det dabbet litt slik at vi ikke fikk satt tidenes poengrekord.
Back to top
View user's profile Send private message
eksil
Veteran

PostPosted: 17.04.2019 17:21    Post subject: Reply with quote

Henning wrote:
Horneland høres ut som senador:
Hornelands RBK-dom: Laget er for gammelt, har brukt for mye penger og resultatene er krise

Hørte akkurat intervju med Hornet på NRK der han snakker om det samme.
At laget er for gammelt er en avsporing. Med Coolen så sent som i høst hang laget i det minste sammen.

Det er helt klart at vi må bytte ut flere spillere. Nye unge bør også få tillit. Men alle med øyne kan se at det er noe riv ruskende galt med treneren VS forutsetningene.

Jeg tror vi hadde sett adskillig bedre ut nå med både Coolen og andre med riktig trenerfilosofi.

Husk, Hornet har aldri prøvd ut filosofien sin på et etablert «storlag».

For et risikoeksperiment Bjørnebye og styret satte i gang.
Nåssåladden
Veteran

PostPosted: 17.04.2019 17:35    Post subject: Reply with quote

Konesseur wrote:
Klubben er i krise og Kåre er det beste kortet vi har for å redde klubben.

Kåre brente alle bruer med rettsaken sin og har vel uttalt at han aldri skal trene RBK igjen.
Back to top
Konesseur
Veteran

PostPosted: 17.04.2019 17:39    Post subject: Reply with quote

Nei, rettsaken var helt på sin plass. Ingen som elsker klubben støttet Koteng i sparkinga.
Back to top
Konesseur
Veteran

PostPosted: 17.04.2019 17:42    Post subject: Reply with quote

eksil wrote:

Sparkinga var vel Bjørnebye ikke en del av, og vanskene som sparkinga førte med seg fikk han i fanget.
Back to top
Hodor
Veteran

PostPosted: 17.04.2019 17:48    Post subject: Reply with quote

Konesseur wrote:
Hodor wrote:

Ja, men hvordan var det etter Ajax kampen? Husker du det, eller fortrenger du det fortsatt?

Det var ikke så verst i Europa, men det ble litt stang-ut. Husker en fin flink av Bendtner mot de der makedonerne. I hjemlig serie var det vel litt avgjort allerede og det dabbet litt slik at vi ikke fikk satt tidenes poengrekord.

Men 2018 i serien og valur kampene er vel glemt.
Det var en gjennomgående trend at det ble løpt (kanskje ikke mindre, men feil), samspillet ble verre og verre, Kåre tok sjelden tak i kamper på sidelinjen, klippekortene var utdelt, måten å takle media var jo helt forferdelig.

Sier vi ikke er kommet så mye lengre nå, men å gå tilbake til kåre skjer aldri. Virkeligheten er vel vanskelig å ta inn over seg
Back to top
Haavard
Senior

PostPosted: 17.04.2019 17:52    Post subject: Reply with quote

Kom tilfeldigvis i prat med en tidligere haugesundspiller om Horneland, som jeg for øvrig vil holde anonym. Han fortalte at han ikke hadde troen på prosjektet. Horneland hadde visst ikke så stor status blant spillerne i Haugesund, heller.

Jeg er helt sikker på at denne fotballen kommer til å føre med seg lavt tilskuertall og stor misnøye. Gir det her 1-2 mnd før klubben gjør noe. Frustrerende at vi nok en gang skal bytte spillestil og blir nødt til å starte på nytt igjen. Jeg var for sparkingen av Kåre, men motstander av timingen. Så skal det også sies at jeg ble overrasket over hvor vanskelig det viste seg å finne en ny trener.

Dette var mitt årlige innlegg på rbkweb. Takk for meg.
Back to top
OrionPax
Forumsjef

PostPosted: 17.04.2019 17:57    Post subject: Reply with quote

Hyggelig at du stakk på innom, da. Smile
Montana
Veteran

PostPosted: 17.04.2019 18:06    Post subject: Reply with quote

Denne "selvpiskingen" som Horneland driver med, først syntes jeg det var friskt og befriende. Men nå synes jeg det begynner å bli stakkarslig. Som om han prøver å si alt som er galt så ingen andre trenger å gjøre det, eller noe. Det må være kjempemotiverende å lese for spillerne.
Back to top
Konesseur
Veteran

PostPosted: 17.04.2019 18:06    Post subject: Reply with quote

Hodor wrote:

Men 2018 i serien og valur kampene er vel glemt.

Har ikke glemt bortekampen i Mechelen heller jeg hvis det er det du lurer på.

Det var mye skader på spillere og en dårlig/uflaks sesongstart som gjorde at det ble riktig å være kynisk på poeng for å sikre tallerken og sunn drift. Riktig vurdering av Kåre.
Back to top
Trondhjemsen
Senior

PostPosted: 17.04.2019 18:07    Post subject: Reply with quote

Konesseur wrote:
Nei, rettsaken var helt på sin plass. Ingen som elsker klubben støttet Koteng i sparkinga.

Jeg er lei av at du teppelegger alle trådene på forumet med tullprat. Hvis du hadde lest noe av det som skrives her, og som sannsynlivis er av mennesker som elsker klubben, ville du skjønt at mange støtter sparkingen, men delvis er uenig i fremgangsmåten. Nå tar jeg pause fra forumet til du tar ferie igjen.
Back to top
Konesseur
Veteran

PostPosted: 17.04.2019 18:16    Post subject: Reply with quote

Huff, da går vi glipp av noen gullkorn. Dine innlegg er noen av dem som får meg til å dra på smilebåndet. Denne under og forslaget om Marit Breivik er blant favorittene.

Trondhjemsen wrote:

Kåre har fortsatt lønn fra RBK så det du sier stemmer ikke.
Back to top
Trondhjemsen
Senior

PostPosted: 17.04.2019 18:26    Post subject: Reply with quote

Konesseur wrote:
Huff, da går vi glipp av noen gullkorn. Dine innlegg er noen av dem som får meg til å dra på smilebåndet. Denne under og forslaget om Marit Breivik er blant favorittene.

Trondhjemsen wrote:

Kåre har fortsatt lønn fra RBK så det du sier stemmer ikke.

Forlik, sluttpakke, etterlønn, kall det hva du vil. Rbk betaler for Gullbrødene han spiser i påska.
Back to top
Konesseur
Veteran

PostPosted: 17.04.2019 18:45    Post subject: Reply with quote

Ikke bronsjebrød, ikke sølvbrød. Du har skjønt det.
Back to top
Nåssåladden
Veteran

PostPosted: 17.04.2019 18:58    Post subject: Reply with quote

Konesseur wrote:
Ikke bronsjebrød, ikke sølvbrød. Du har skjønt det.

Du og Haavard er visst rake motsetninger Konesseur. Mens Haavard poster en gang hvert år, så tror du at du må står for annenhver post på hele forumet. Very Happy
Back to top
Konesseur
Veteran

PostPosted: 17.04.2019 19:03    Post subject: Reply with quote

Når det spys ut trolling som ødelegger klubben må noen ta tak.
Back to top
BalleK
Veteran

PostPosted: 17.04.2019 20:23    Post subject: Reply with quote

Konesseur wrote:

Nei. Du tar helt feil. Vi som elsker klubben ønsker fremgang. Ingebrigtsen gjorde RBK dårligere og dårligere. Ingen som elsker klubben vil ha et RBK som blir dårligere.

Jeg støttet Koteng 100% i sparkingen. Men det ble gjort på en dårlig måte og den treneransettelsesprosessen i etterkant var ikke bra.

Men flott at vi fikk vekk treneren som ikke fikk det til.
Aristoteles
Veteran

PostPosted: 17.04.2019 20:40    Post subject: Reply with quote

I dag er vi sannelig plutselig blitt for gamle også i tillegg til at vi løper umoderne,mangler identitet,er ute av stand til å spille på kunstgress og dårlige baner. Osv. osv. Horneland er en vandrende unnskyldning og klubben er i ferd med å bli det samme. Jeg klarer ikke å forholde meg til alt det meningsløse Horneland sier. Det er bare så altfor dumt.
Back to top
Aristoteles
Veteran

PostPosted: 17.04.2019 20:45    Post subject: Reply with quote

Det virker seriøst som en særdeles dårlig spøk. Vi vant. La oss ansette en trener for å fortelle spillerne hvor elendige de er og gjøre om absolutt alt vi driver med. Bare for å se hva som skjer. Dette prosjektet er stein dødt og kommer aldri til å bli bra. Nå skal jeg slutte å skrive her inne på en stund for jeg må distansere meg fra det klubben driver med.
Back to top
Bullseye
Rutinert

PostPosted: 17.04.2019 21:02    Post subject: Reply with quote

Hei Horneland, du har mye å lære om å bygge samhold og vinner kultur gitt. Å "blæs" spillergruppa som du gjør er bare første steget for din del til avskjed. Blir spennende å se hvor lang tid det tar.
Konesseur
Veteran

PostPosted: 17.04.2019 21:03    Post subject: Reply with quote

BalleK wrote:
Vi som elsker klubben ønsker fremgang.

Nei, hadde man ønsket det ville man ha analysert mekanismene bak vekst, og trukket konklusjoner derfra. Det er ingenting med sparkinga av Kåre, coolenperioden eller ansettelsen av Horneland eller lovnaden om tre år som indikerer noe som helst ønske om fremgang.

På tide å si det som det er at dere mistet litt gnisten da vi måtte være litt kyniske på poengsanking i en periode med mye skader. Det er en ærlig sak å si at man kjedet seg litt på kamp. Det har derimot ingenting med ønske om fremgang å gjøre.
Back to top
Konesseur
Veteran

PostPosted: 17.04.2019 21:05    Post subject: Reply with quote

Aristoteles wrote:
Jeg klarer ikke å forholde meg til alt det meningsløse Horneland sier. Det er bare så altfor dumt.

Ikke mist fokus og bli en "føler". Det viktige nå er det som skjer på banen.
Back to top
Kalkunen
Senior

PostPosted: 17.04.2019 21:13    Post subject: Reply with quote

At norges beste fotballag blir for gammel i løpet av 3-4 måneder, nekter jeg å tro. Det her handler mye om at Horneland ikke klarer å få inn et nytt spillesystem som spillerne ikke skjønner noe av. Hadde Horneland startet med å bygge videre på det som allerede er her med 4-3-3 + kondis og intensitet, hadde han fått et kjempelag.
Konesseur
Veteran

PostPosted: 17.04.2019 21:18    Post subject: Reply with quote

Hvor vanskelig er det å skjønne langpælm og rennietti egentlig?
Back to top
Nidarosballklubb
Proff

PostPosted: 17.04.2019 22:11    Post subject: Reply with quote

eksil wrote:
Henning wrote:
Horneland høres ut som senador:
Hornelands RBK-dom: Laget er for gammelt, har brukt for mye penger og resultatene er krise

Hørte akkurat intervju med Hornet på NRK der han snakker om det samme.
At laget er for gammelt er en avsporing. Med Coolen så sent som i høst hang laget i det minste sammen.

Det er helt klart at vi må bytte ut flere spillere. Nye unge bør også få tillit. Men alle med øyne kan se at det er noe riv ruskende galt med treneren VS forutsetningene.

Jeg tror vi hadde sett adskillig bedre ut nå med både Coolen og andre med riktig trenerfilosofi.

Husk, Hornet har aldri prøvd ut filosofien sin på et etablert «storlag».

Det begynte å rakne ganske raskt med Coolen, som aldri har trent noe storlag heller.

Det kan hende det er en ulempe med så gamle spillere når spillestil og roller skal endres helt. Sånn sett er det krasj mellom forutsetningene og treneren, men det er jo hverken laget eller trenerens feil. Det er styret som har sparket feil menn og ansatt feil menn.
Back to top
Post new topic   This topic is locked: you cannot edit posts or make replies.    Forum -> Sportslig avdeling All times are GMT + 1 Hour
Goto page Previous  1, 2, 3 ... 98, 99, 100 ... 335, 336, 337  Next
Page 99 of 337

Jump to:  

Utviklet av phpBB. Tilrettelagt for RBKweb.

ANNONSE
SITATET
© 1999-2020 RBKweb