English version 
Rosenborg Web
SESONGEN 2024
 NYHETER
 KAMPER
 SPILLERE
KLUBBEN
 HISTORIE
 KLUBBFAKTA
 MERITTER
 REKORDER
 STATISTIKK
 LERKENDAL STADION
EKSKLUSIVT
 LESESTOFF
 I GAMLE DAGER
 LEGENDER
 BILDESPESIAL
MENINGER
 DEBATTFORUM
 KOMMENTAR
 DIN MENING
RBKweb
 OM RBKweb
 ANNONSEINFORMASJON
 RSS-KANAL
 ARKIV
 TA KONTAKT
SØK I ARTIKLER
Debattforum

Alle kan lese innleggene, men man må registrere seg for å delta aktivt i diskusjonene.
Everyone can read the posts, but you have to register before writing your own posts.

 FAQFAQ   SearchSearch   MemberlistMemberlist   UsergroupsUsergroups   StatistikkStatistikk   RegisterRegister 
 ProfileProfile   Log in to check your private messagesLog in to check your private messages   Log inLog in 
Besim Å erbecic
Goto page Previous  1, 2, 3 ... 36, 37, 38 ... 47, 48, 49  Next
 
Post new topic   Reply to topic    Forum -> Sportslig avdeling
View previous topic :: View next topic  
Author Message
Zorac
Forumsjef


Joined: 08 May 2005
Posts: 19485
Location: Lillestrøm

PostPosted: 02.06.2021 16:33    Post subject: Reply with quote

Neeskens wrote:

Enn så lenge så forbeholder jeg med retten til å mene at serbechic ikke er eller vil bli noen stor stopper hos oss og at han vil forsvinne før enn senere fra oss.


Det har du i høyeste grad rett i, men at du tillegger andre meninger ved å påstå at de egentlig ser det samme som deg, men av forskjellige grunner sier noe annet, er ikke fult så kurant. Jeg ser oppriktig ikke det samme som deg, for eksempel, og det er helt fair. Ingen av oss har monopol på sannheten.
_________________
Influencerâ„¢
Back to top
View user's profile Send private message
robbie
Veteran


Joined: 19 Mar 2007
Posts: 6217
Location: Skottland

PostPosted: 02.06.2021 18:32    Post subject: Reply with quote

Neeskens wrote:
Tar jeg feil så skal jeg selvsagt sluke den kamelen med glede..
Vi får se hva som hender når Eyjolf er tilbake for fullt.
Enn så lenge så forbeholder jeg med retten til å mene at serbechic ikke er eller vil bli noen stor stopper hos oss og at han vil forsvinne før enn senere fra oss.


Jeg vil oppfordre alle til å forsøke å lese dette innlegget høyt med påtatt Bratseth-stemme.
Back to top
View user's profile Send private message
Flabbergast
Veteran


Joined: 19 Jul 2012
Posts: 3332
Location: Trondheim

PostPosted: 02.06.2021 18:41    Post subject: Reply with quote

- og samtidig vil jeg bare påpeke at jeg mente Werder burde tatt grep og skiftet trener i fjor, kanskje de ikke hadde befunnet seg på nivå 2 i dag.
Jo, det er Bratseth
Back to top
View user's profile Send private message
2mas
Sjef


Joined: 06 Sep 2002
Posts: 59200
Location: Trondhjem

PostPosted: 06.06.2021 20:11    Post subject: Reply with quote

– Jeg smiler alltid, jeg prøver alltid å være positiv. I fotball endrer alt seg på fem dager, begge veier. Man må bare være positiv, holde motet oppe og jobbe hardt, sier han smilende til Nidaros.

(...)

– Jeg liker ikke så snakke så mye om meg selv, men jeg følte det gikk bra. Jeg har gjort det ok. Det er en god følelse, en tøff følelse å spille tre kamper på seks dager, sier han og gliser.

Siden sitatene om spilleren selv fortsatt er til å bli søvnig av, spurte vi heller Erlend Dahl Reitan. Han er klar i sin tale.

– Han har den beste foten i RBK-forsvaret. Veldig fin å spille med og veldig offensivt innstilt. Jeg liker å spille med alle, men Besim har vært veldig god, roser Dahl Reitan, som er Serbecics makker i den bakre fireren.

Les mer: Mens RBK-framtiden var usikker, måtte Besim være alene uten kjæresten: – Det kan være veldig tøft
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail
Zzyzx
Veteran


Joined: 09 Aug 2003
Posts: 1199
Location: Trondheim

PostPosted: 07.06.2021 09:23    Post subject: Reply with quote

Reitan begynner å vise seg frem med interessante uttalselser og oppførsel på og utenfor banen her nå.

Den første saken jeg tenker på er hvordan han gikk foran for å hjelpe Ceide midt i kampen sist.
Nå med utalelser om ferdighetsnivået til Serbecic. Syns han går litt foran nå med positive og interessante uttalelser.

I ferd med å bli en RBK-profil?

Nå er vel dette en tråd om Serbecic. Så må bare si det at hvis dette er intrykket internt i RBK så lover det godt for fremtiden. Håper vi får se mer av en spillende og god stopper. Og hvis Hovland fortsetter det positive spiller, og Holmar fortsetter fra der han slapp i fjor. Da er det nesten bare å håpe på god rotasjon blant 3 gode midtstoppere. (eller utfasing av Hovland av den svakeste og at det ikke er Serbecic:))
Back to top
View user's profile Send private message
EGA
Veteran


Joined: 09 Aug 2009
Posts: 1535

PostPosted: 07.06.2021 16:28    Post subject: Reply with quote

Enig. Ser ut som Reitan går i krigen og med fine uttalelser. Når feks HELLAND kom med noe var det som regel kleint.
Back to top
View user's profile Send private message
Willoch
Veteran


Joined: 22 Dec 2009
Posts: 1662

PostPosted: 07.06.2021 17:31    Post subject: Reply with quote

Håper Besim forlenger, men føler meg ikke sikker.
_________________
Willoch
Back to top
View user's profile Send private message
Zorbeltuss
Veteran


Joined: 10 Feb 2012
Posts: 4030

PostPosted: 07.06.2021 18:29    Post subject: Reply with quote

Det er litt mer "likandes" at man skryter av lagkameraten man nettopp spilte med, enn stiller opp på medias invitasjon til å snakke om at det er skuffende med så lite spilletid, mene at man er god nok til å spille fast, og komme med bemerkninger som at "en vet hva en får med meg, jeg er jo best offensivt, men treneren vil ha noen som jobber bakover...." eller i Åsen sitt tilfelle mene at det er rart at han selv spiller høyrekant når Helland er den "beste vingen" (i en sesong hvor Akintola var bedre uten at han nødvendigvis var så veldig imponerende).
_________________
Og forøvrig så er ikke andelen nederlendere i sportslig avdeling stor nok før den når 100%
Back to top
View user's profile Send private message
Ratatosk
Veteran


Joined: 24 Feb 2012
Posts: 2876

PostPosted: 07.06.2021 19:07    Post subject: Reply with quote

Forlengelse med Serbecic er den beste nyheten på lenge!
Back to top
View user's profile Send private message
Zorac
Forumsjef


Joined: 08 May 2005
Posts: 19485
Location: Lillestrøm

PostPosted: 07.06.2021 19:25    Post subject: Reply with quote

Det er også noe symbolsk ved å tilby Serbesic ny kontrakt og eventuelt ikke Hovland. Det viser at man ønsker en foryngelse av troppen, i hvert fall i enkelte posisjoner. Og så er det (potensielt) en mer moderne type, da.
_________________
Influencerâ„¢
Back to top
View user's profile Send private message
Hedon
Forumsjef


Joined: 09 Sep 2002
Posts: 21950

PostPosted: 07.06.2021 19:28    Post subject: Reply with quote

Det er også et sterkt signal om at Hareide forlenger. De vil jo ikke ta slike avgjørelser kort tid før en annen trener skal inn og overta.
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail MSN Messenger
RÃ¥nny
Legende


Joined: 12 Apr 2008
Posts: 13649
Location: Namsos

PostPosted: 07.06.2021 20:47    Post subject: Reply with quote

Ratatosk wrote:
Forlengelse med Serbecic er den beste nyheten på lenge!


Finner ingenting om dette?
_________________
" Det var et smart trekk av Rekdal å få oss i form "

- Torgeir Børven
Back to top
View user's profile Send private message
Ratatosk
Veteran


Joined: 24 Feb 2012
Posts: 2876

PostPosted: 07.06.2021 20:59    Post subject: Reply with quote

Burde skrevet «tilbud om forlengelse» for å være helt nøyaktig. Ble litt ivrig. Regnet med han ble sluppet ut av klubben som alle andre unge spillere!
Back to top
View user's profile Send private message
2mas
Sjef


Joined: 06 Sep 2002
Posts: 59200
Location: Trondhjem

PostPosted: 07.06.2021 22:00    Post subject: Reply with quote

Omtalte saken:

– Han har klart seg veldig godt i de siste kampene, og er absolutt en jeg har lyst å forlenge med, bekrefter RBK-treneren overfor Adresseavisen mandag.

(...)

– Vi må ha to tanker i hodet samtidig. Vi har tatt inn noen etablerte spillere, som på mange måter forsterker RBK-kulturen. Da må vi også se på den totale troppsammensetningen. Edvard Tagseth og Emil Konradsen Ceïde har begge spilt mye. Rasmus Wiedesheim-Paul og Carlo Holse er begge i «rett» alder, og det er også Serbecic, sier Hareide.

Les mer: Rosenborg vil forlenge med formspilleren
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail
Hedning
Legende


Joined: 30 Apr 2006
Posts: 10905

PostPosted: 09.06.2021 16:38    Post subject: Reply with quote

Hedning wrote:
Jeg tror han trives her og vil bevise hva han kan bidra med.


https://www.adressa.no/sp...ldig-stolt
Back to top
View user's profile Send private message
Zzyzx
Veteran


Joined: 09 Aug 2003
Posts: 1199
Location: Trondheim

PostPosted: 09.06.2021 17:09    Post subject: Reply with quote

Jeg er ikke overbevist om at Serbecic blir en kjempestopper.

Jeg er derimot overbevist om at han er god nok til at vi bør signere han videre. Fremdeles ung, lovende, noen spennende tekniske ferdigheter og neppe (?) så dyr i drift. Føler det ikke er så mye å tape.
Back to top
View user's profile Send private message
Neeskens
Veteran


Joined: 03 Aug 2019
Posts: 3431
Location: Trondheim

PostPosted: 19.06.2021 09:33    Post subject: Reply with quote

Selv etter hans særdeles rufsete kamp sist hvor han gjør store feil fortsetter de på trollprat poden å forsvare hans svake innsats.
Jeg ser ingen grunn etter siste kamp å endre mitt syn på ham ihvertfall, tvert i mot. Defensivt er han en tikkende bombe som vi så sist og offensivt slår han bare rett opp på feil vendte spillere. Han mangler oversikt til å kunne ta med ballen fremover.
Så er jeg ganske sikker på at Åge ønsker å hente en ny stopper som kan komplementer Eyjolf.
_________________
Medløpere.
Back to top
View user's profile Send private message
Ratatosk
Veteran


Joined: 24 Feb 2012
Posts: 2876

PostPosted: 19.06.2021 10:14    Post subject: Reply with quote

Serbecic hadde en veldig avgjørende dårlig involvering sist kamp. Utenom det så mener jeg at hans innsats i år er bedre enn Eyolf sin innsats. Basert på de kampene de har spilt! Vil også legge til at jeg på ingen måte har en personlig vendetta mot Eyolf eller Hovland. Bruker som regel å kalle en spade for en spade! Hovland var veldig dårlig i starten av fjorårssesongen, men har nok vært vår beste midtstopper totalt dette året.
Back to top
View user's profile Send private message
Pokie
Veteran


Joined: 05 Aug 2011
Posts: 1658
Location: Trondheim

PostPosted: 19.06.2021 10:35    Post subject: Reply with quote

Neeskens wrote:
Selv etter hans særdeles rufsete kamp sist hvor han gjør store feil fortsetter de på trollprat poden å forsvare hans svake innsats.
Jeg ser ingen grunn etter siste kamp å endre mitt syn på ham ihvertfall, tvert i mot. Defensivt er han en tikkende bombe som vi så sist og offensivt slår han bare rett opp på feil vendte spillere. Han mangler oversikt til å kunne ta med ballen fremover.
Så er jeg ganske sikker på at Åge ønsker å hente en ny stopper som kan komplementer Eyjolf.



Tror ikke vi skal være så opptatt av å finne en som skal komplementære Eyolf. Foreløpig vår svakeste stopper denne sesongen. Analysen din av ballspillet til Serbecic er jo helt feil. Han slår stadig ballen gjennom ledd og opp i mellomrom. At spillerne er feilvendte, hva har det å si? Serbecic er jo den eneste stopperen vår som faktisk trer ballen fra forsvarsrekka og opp på spiss, og da er det strengt tatt ikke så rart at det av og til er på feilvendt spiller.

Og feilen sist kom fordi han som stopper hele tiden prøver å være konstruktiv, dvs ikke gi fra seg ballen hele tida. Jeg har savnet en stopper som ikke automatisk kælker ballen bort hver eneste gang. Så vil han bomme en gang i blant. Men de missene han har gjenbetales av alle de situasjonene hvor han er konstruktiv med ball. De situasjonene fører også til scoringer for Rosenborg, bare på en mindre åpenbar måte.
_________________
"I spent a lot of money on booze, birds and fast cars. The rest I just squandered."

- George Best
Back to top
View user's profile Send private message MSN Messenger
Hakkespett
Veteran


Joined: 22 Nov 2011
Posts: 2631

PostPosted: 24.06.2021 18:57    Post subject: Reply with quote

Har hørt at kontraktsigneringen drøyer litt fordi de ikke helt klarer å møtes om spilletid og plass i laget. Fra RBKs side er det fortsatt ønsket å ha ham i en utviklings/rotasjonsrolle, mens fra hans side mener det at han er mer enn god nok til å ikke bli umiddelbart henvist til sidelinjen det øyeblikket Holmar og/eller Hovland er spilleklar. Kan ikke garantere for troverdigheten til kildene.
_________________
Selv solen går ned i svarthvitt.
Back to top
View user's profile Send private message
Ratatosk
Veteran


Joined: 24 Feb 2012
Posts: 2876

PostPosted: 24.06.2021 19:10    Post subject: Reply with quote

Går nok som det bruker å gå her! Klubben fortsetter å satse på fortiden, og lar fremtiden gå ut stadionporten!
Back to top
View user's profile Send private message
2mas
Sjef


Joined: 06 Sep 2002
Posts: 59200
Location: Trondhjem

PostPosted: 24.06.2021 19:21    Post subject: Reply with quote

– Min agent har snakket med Micke (Dorsin) og klubben, men vi har ikke blitt enige enda. Det er dialog, men vi trenger litt mer tid. Vi får se hva som skjer, forteller Serbecic til Nidaros.

(...)

I juli kan bosnieren snakke med andre klubber om framtiden. Det er han fullt klar over også.

– Jeg vet at jeg kan snakke med andre klubber da, men jeg håper vi har kommet til en beslutning før den tid, sier han smilende.

Les mer: Har fått tilbud fra RBK: Dette sier han om framtiden
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail
RBKSandvika
Veteran


Joined: 25 May 2004
Posts: 3901
Location: Oslo

PostPosted: 24.06.2021 19:35    Post subject: Reply with quote

Han er i hvert fall ikke dårligere enn hovland/eyolf.
Gi nå mannen tillit og ikke kast bort enda flere millioner.
Back to top
View user's profile Send private message
moomoo
Veteran


Joined: 18 Feb 2008
Posts: 6673

PostPosted: 25.06.2021 00:19    Post subject: Reply with quote

Hakkespett wrote:
Har hørt at kontraktsigneringen drøyer litt fordi de ikke helt klarer å møtes om spilletid og plass i laget. Fra RBKs side er det fortsatt ønsket å ha ham i en utviklings/rotasjonsrolle, mens fra hans side mener det at han er mer enn god nok til å ikke bli umiddelbart henvist til sidelinjen det øyeblikket Holmar og/eller Hovland er spilleklar. Kan ikke garantere for troverdigheten til kildene.


Stemmer bra dette.
Besim ønsker ikke å være utviklingsspiller lengere da han føler han har vist at han kan forsvare en plass på laget.
Bare å sidestille ham med de to vi har spør du meg.
Ingen krav om garanti for spilletid, men en garanti om å bli behandlet likt.
_________________
Neeskens wrote:
Så kan dere sitere meg på at Carlo Holse er en av de mest oppskrytt er spillerene vi har hatt
Back to top
View user's profile Send private message
Carl
Rutinert


Joined: 26 Jun 2020
Posts: 924

PostPosted: 25.06.2021 05:48    Post subject: Reply with quote

Her må klubben strekke seg for å signere. Når vi allerede har en ung midtstopper med ferdigheter vi etterspør i klubben, gir vi ham ikke bort for å satse på to som er over toppen. Denne er enkel, Dorsin.
Back to top
View user's profile Send private message
Display posts from previous:   
Post new topic   Reply to topic    Forum -> Sportslig avdeling All times are GMT + 1 Hour
Goto page Previous  1, 2, 3 ... 36, 37, 38 ... 47, 48, 49  Next
Page 37 of 49

 
Jump to:  


Utviklet av phpBB. Tilrettelagt for RBKweb.

ANNONSE
SITATET
© 1999-2024 RBKweb